Jump to content

שאול לוי

  • הודעות

    225
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שאול לוי

  1. משאיר בתיק, מצידי שיגנבו את הרכב , רכב חברה יביאו חדש
  2. אני בדרך כלל מדווח על "חיות בצד הדרך" או " שלג על הכביש"
  3. הכמות פעמים שמערכת קארספורום חסמה/זרקה/השעתה אותי מהפורום השאירה בי צלקת. אז למרות שאתה עם ביקיני אני אוותר הפעם
  4. אההה יש גם אגזוזנים?
  5. איזה באסה, כל מה שבאמת מעניין לא יהיה. יהיו בנות עם ביקיני?
  6. על מה הבן אדם כועס ? אפשר לחשוב שנמכרו עשרות אלפי יחידות של סנדרו 1.0 והן מעכבות את התנועה ויוצרות את הפקקים, לא מתאים אל תקנה, מישהו כתב באיזה מקום(לא בפורום הזה) כשנוהגים בדאציה זה כמו ללכת עם שלט שכתוב בו "נכשלתי בחיים" גועל נפש. לא מבין בן אדם שגם ככה לא מתכוון לקנות ומתלונן
  7. תשים מדבקה של קארספורום ואני מבטיח לא לגעת
  8. עוד משהו שמצאתי ביוטיוב אם אני רואה דבר כזה על רכב כאן אני מיד משאיל את זה ממנו לזמן בלתי ידוע
  9. לא זה לא זה, אחרי נסיעה עם מזגן, כל הרכב קר רק המפתח ואזור הצופר חמים מאוד, המפתח חם שעוד טיפה ואתה מקבל ממנו כוויה
  10. פורד פוקוס 2013 כשמסיימים נסיעה מפתח הרכב חם מאוד ואזור הצופר גם חם מאוד, הרכב מחר הולך למוסך, יש למישהו השערה מה זה? כדאי לנתק את המצבר? כשהרכב לא מונע שום דבר לא מתחמם
  11. כל ילד שקנה מצלמה נהייה בוחן רכב, יש לי חבר שעובד באחד הנמלים בארץ לא רוצה להזכיר שמות יניב, שמחנה את הרכבים החדשים.נמצא אולי 5 דקות ברכב אבל מדבר כאילו הוא אודי עציוני
  12. בזה אתה דווקא כן צודק, כשהיא חדשה כל "הבקרת איכות " הקוריאנית לא משהו, מי שקנה חדש סבל מתקלות שאחרי תיקון לא חזרו, היו ברשותי דייהו רייסר 6 שנים. קניתי מאדם שטיפל רק במוסך מורשה והחליף חצי רכב, אצלי הוא לא עשה אפילו תקלה אחת. דייהו לאנוס 3 שנים אותו הדבר רכב שהוחלפו בו המון דברים ואני נהניתי. שברולט וויואנט שחוץ מתצרוכת דלק של נגמ"ש דווקא הייתה מצויינת ועכשיו שברולט אופטרה, המנוע אותו מנוע בכולן רק הנפח שונה , ממש פשוט. לא משנה אם הרכב ישן, תזניח תקבל בומבה לפרצוף בחזרה
  13. הם לא נעלמו, הן זרוקות במגרש ענק בפלמחים יחד עם ערימות של אופל אינסיגניה, יש כאן אופל אחת עדיין חדשה שהכיסוי הלבן שמגיע איתה שהרכב חדש כבר התפורר מהשמש
  14. אין לי מושג על מה אתה מדבר, תקלות חשמל? גיר מחליק? חס וחלילה אם הולך ראש מנוע אז 2000₪ אתה גומר עניין, egr? עולה 100₪ באלי אקספרס, מצערת שלמה 200₪ , מה עוד יש ? חיישן maf או map וחיישן קראנק עולים 50₪. משאבת מים טובה עם טיימינג עולה במוסך לא גנב 600 ₪ . ספר לי איזה עוד חיישנים ואיזה תקלות לא זולות.
  15. למה אתה מדבר שטויות? בתור בעלים של אופטרה כבר 3 שנים אני יכול להגיד לך שהרכב אמין מאוד(מטופל בזמן) שום דבר לא מקרקש משקשק ומתפרק.הרכב נטול טכנולוגיה , מה רצית שיתקלקל. במנוע בנזין בעיר אוכל 1:8.5 ומחוץ לעיר מגיע ל 1:12 . עובדה שעדיין נוסעות המון על הכביש, אם היו מתקלקלות המון לא היית רואה אותן, תראה לי ארופאיות מאותו שנתון שעדיין נראות בהמוניהן בכביש? משאבת מים החלפתי יזום לפני 3 שנים יחד עם הטיימינג, אם הלכו לך 20 משאבות אז קנית איכות זבל ו/או מי שטיפל ברכב הוא אפס. מה שכן אם ברכב יש מי ברז ולא אדומים(מה שצריך להיות) או ירוקים לא הייתי נוגע ברכב
  16. אולי זה שאתה מתקן אצלו לא מבין כלום בעבודה?
  17. תכתוב באליאקספרס auto cool , תכתוב גם ביוטיוב תראה איך זה פועל, 4 יעלו לך 120 ₪
  18. סליחה, צודק. מכונית ראשונה ב1886
  19. חברת פג'ו קיימת משנת 1810 לפי ויקיפדיה , 209 שנים עברו והם לא הצליחו להתגבר על בעיות אמינות שיש במכוניות שלהם.
  20. סתם מנסה להבין , יש לכם מניות בחברה שתזכה במכרז שאתם שמחים?
  21. נחתנו בפרנקפורט, אכן אודי אצלם זה כמו מאזדה אצלנו, אתה חושב שמצלמת רוורס(שהייתה) תעשה את הרכב יותר נוח או יוקרתי? יש לי את זה בשברולט אופטרה של אישתי עלה לי 150₪ 2din ומצלמת רוורס, הרכב לא נוח ולא מרגיש יוקרתי , ולא משהו מיוחד גם פנימי.
  22. ממש לא פרמיום, בגרמניה שבוע עם a4 סטיישן , סבל בשבילי ובשביל הילדים, לא נוח וקשה על הכביש . אני שרגיל לנהוג בדובלו ממש התאכזבתי
  23. קיבלתי 3 מכוניות חשמליות על שלט אבל שהשתמשו באחת מהן פעם אחת ואז שמו בתצוגה, אחת מהן היא טנדר ובודי מתחלף למוסטנג באיביי נמכרת ב750 דולר ועוד מכונית פורמולה 1 שהיא קידום מכירות של חברת leica ציוד מדידה , אין להן סוללות אבל לפורמולה 1 יש את המטען, לכולן יש שלט,אני מעוניין לפרסם אותן ביד 2 , כמה עלי לדרוש?
  24. מצטער אבל את זה אני כבר לא יודע, בטוח שיש למוסך שברולט אפשרות לבדוק ולתקן . מקסימום ואני יודע שלא יאהבו את זה כאן אבל אם אתה דואג לטסט אז לפני הטסט תוציא את הנורה מלוח השעונים אני מוסיף קישור לאתר hynes של שברולט תקרא ותבדוק זה ספר של המוסכים https://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0409/en/documents_2009/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html
  25. פלמחים היום, אף אחד לא קונה את הכיעור הזה
×
×
  • תוכן חדש...