בזה אתה דווקא כן צודק, כשהיא חדשה כל "הבקרת איכות " הקוריאנית לא משהו, מי שקנה חדש סבל מתקלות שאחרי תיקון לא חזרו, היו ברשותי דייהו רייסר 6 שנים. קניתי מאדם שטיפל רק במוסך מורשה והחליף חצי רכב, אצלי הוא לא עשה אפילו תקלה אחת.
דייהו לאנוס 3 שנים אותו הדבר רכב שהוחלפו בו המון דברים ואני נהניתי.
שברולט וויואנט שחוץ מתצרוכת דלק של נגמ"ש דווקא הייתה מצויינת ועכשיו שברולט אופטרה, המנוע אותו מנוע בכולן רק הנפח שונה , ממש פשוט. לא משנה אם הרכב ישן, תזניח תקבל בומבה לפרצוף בחזרה