Jump to content

שאול לוי

  • הודעות

    225
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שאול לוי

  1. תודה על התשובה , הרכב הוא שברולט אופטרה, יש אומים ולהחליף אום וגוז'ון זאת לא בעיה בכלל , היחס המזלזל ונסות להפיל את האשמה עליי זה מה שמעצבן, הילד שסגר את הברגים נראה בן מקסימום 15 , לא נראה לי שיש לו הסמכה בכלל. כשאגמור איתו את הסיפור אעדכן
  2. החלפתי כרגע צמיגים בפנצרייה בקריות, הם מיהרו בגלל יום השואה, אני קולט שהילד שמחבר את הגללגל הרביעי לא מפסיק עם הפטיש אוויר, ניגשתי לשם ואני רואה ש 3 ברגים מתוך 4 הוא הבריג עקום ומנסה לגרום להם להתברג בכוח, ניגשתי לבעל העסק שאמר שהברגים שלי דפוקים וזה לא בעיה שלהם.הוא לקח את הפטיש אוויר והמשיך לנסות להבריג את הבורג, ואמר שיש חלודה וצריך לשים wd40 כדי שזה יכנס, ואז שם והמשיך ואני בשיא הקריזה מול 7 בני דודים צורח עליו והוא שם לי בורג אחר של רכב אחר ואמר לך תתלונן איפה שאתה רוצה. השאיר אותי עם רכב שבו 2 ברגים מקוריים סגורים, אחד לא מקורי ואחד לא סגור עם הברגה הרוסה למי מתלוננים?
  3. כי זה מה שאנשים אוהבים, למשל השכן שלי קנה קודיאק בצבע אדום , לא מספיק שהרכב עצמו מכוער?
  4. איזה זיכרון העליתם לי, אני וחבר בכיתה ה ממלאים את האגזוז של המיני מיינור של המורה לאנגלית באבנים , אחחחח היו ימים
  5. יש ברחוב השיש בצומת קריית אתא פחח בשם כמאל , עושה עבודה יפייפיה והתאמת הצבע מושלמת, שלחתי אליו כמה אנשים וכולם היו מרוצים
  6. היום נסעתי אחרי ביואיק רונדוו , רכב כזה מכוער והכי מכוער זה האחורה שלו , כאילו ילד קטן קישקש משהו ועיצבו רכב לפי זה
  7. אהה ואני לא עושה מקיף , אני חוסך לעוד דירה, אני משקיע בדירות לא במכוניות
  8. זה סתם אדם משועמם שיושב עם הטלפון בשירותים ומעביר את הזמן כמו שאני עושה בדיוק עכשיו
  9. אני אוהב את מתי מהמילואים, אני חושב כמו שהוא חושב. אתם "המבינים הגדולים" ברכבים קוראים למה שלא עובד כמו שאת ם רוצים "אפקט העדר" אבל השאר קוראים לזה "חוכמת המונים"
  10. אז משקיעים סכום על הצמיגים הכי טובים ואז אתה עומד ברמזור ואיזה אידיוט שמשחק בטלפון נכנס בך , מה זה עוזר? אם אתה מאלו שמתכוונים להשתולל עם הרכב אז אני מניח שכדאי משהו רציני ולא סיני
  11. קרה לנו פעם משהו כזה בפונטו כשהשיניים בפלטה של הקלא'צ בתוך הגיר נשברו, אם זו אותה תקלה אז פשוט צריך להחליף קלא'צ
  12. התעייפתי מלקרוא אחרי הכותרת, העיקר שתתחדש , תהנה, וסע בזהירות
  13. יצא לי לנהוג במונאקו ברכבים שעולים הרבהההה יותר ממליון שקל, אהבתי יותר איך שהם נראו מאשר לנהוג בהם, הראש תמיד עבד איך לא לשרוט או לדפוק אותם
  14. בשביל מה שיבואן מסויים יכנס לפורום? עד עכשיו מכר מה שרצה לפי מה שהכתיב ללקוח ולפי מה שיכל לגלח מהרכב כדי שירוויח יותר,אז בשביל מה להילחם בדעות של אנשי הפורום. אחד לא אוהב דאציה השני שונא vag והשלישי לא מתחבר לקוריאניות. רוב המכוניות על הכביש הן ליסינג ,הם מוכרים בכמויות גם בלי הפורום , בואו נגיד שיש כאן בפורום 100 אנשים רציניים ,האם כולם ירצו את אותו הרכב ? לא מאמין . למה לנציג של היבואן להיכנס לפורום ואז לקבל שאלות שאת רוב הישראלים לא מעניינות כאילו חברי הפורום הרציניים והמלומדים רוצים להראות ליבואן ששלהם גדול יותר. הפורום שולח אנשים(מובילי דעה ?) כדי שיפגשו עם נציגים ינהגו וירוצו לספר ובסוף זה יוצא משעמם יותר מכתבה שכותב עיתונאי רכב
  15. סליחה שמתי קישור למוצר באליאקספרס וזה מגיע לדף הראשי. תכתוב באליאקספרס car traker ותגיע לזה , יש המון דגמים
  16. שונא את כל המכוניות בכביש, הכי שונא זה את המכונית שנהיה לה פנצ'ר ועצרה בצד ואז שונא את כל שאר המכוניות שעושות פקק להסתכל מה קרה לה ואז כשאתה כבר עצבני בפקק אתה רואה את האחורה המזעזע של טיוטה פריוס מולך , אהה זה יום רגיל בכביש החוף . זה נחשב בסקר?
  17. תנסה את זה ₪ 41.88 24%OFF | מובטח 100% 4 להקת רכב GPS tracker GT02A Google קישור בזמן אמת מעקב משלוח חינם https://s.click.aliexpress.com/e/T6idDte
  18. הייתה לי לפני 5 שנים שברולט וויואנט שעשתה את אותם הסימפטומים שהאופטרה שלך עושה, מיד פרסמתי אותה למכירה, בא בחור צעיר השמעתי לו את המנוע אמרתי לו שאין לי מושג מה קורה , אמר שהוא מכונאי ואין בעיה ,קנה את הרכב ואחרי יומיים התקשר אליי בצעקות שהלך המנוע , אמרתי לו שהוא בדק והחליט לקחת בלי בדיקה וחתם על זכרון דברים אז הוא יכול ל.... אבל במצב שלך אתה רק יכול לגשת למוסך אחר שקצת יותר רציני ולמנוע נזק יותר גדול
  19. ביקשת קיבלת http://www.autocats.ws/manuals/chevrolet/tis0808/en/start_Nubira-Lacetti-my.html קופסת הפיוזים בדשבורד צד נהג. צריך לפתוח את הדלת כדי לראות את המכסה הקישור הוא לספר רכב של המוסכים יש שם מה שאתה רוצה על הרכב
  20. אז לא תהיה אזהרה. מה אני אעשה? אין לי מצלמת רכב זו מילה שלי מול מילה של השוטר . ללכת לבית משפט? כבר הייתי כעד במשפט על תמרור עצור בתלאביב. זה שנהג טען שעצר בעצור. אני הייתי עד ברכב. שוטר אמר שלא עצר בעצור, קיבלו את עמדת השוטר נגמר המשפט ב5 דקות אז בכל זאת נדפקים אם אין לך משהו שיוכיח 100%. לפחות למדתי משהו חדש. עכשיו נשאר להיזהר
  21. אולי אתה צודק , לבינתיים לא נדפקתי אז לא הייתי רוצה להעיר דובים
  22. תודה רבה על העצות . wd-40 וגירוד בעדינות אחרי חצי שעה. ירד, לא הכל אבל נראה יותר נורמלי
  23. נסיעה מיוחדת בשביל לצלם את הדו"ח שגם ככה אני לא משלם? מוותר ,יותר מדי טרחה בשבילי. אם אני הייתי משלם לא הייתי רגוע ורץ ומפרסם אותו לכל דורש שיעזור לי. אבל זה לא המצב . תודה בכל זאת
  24. חבר קנה פורד פוקוס שמשום מה יש לה בהמון מקומות על הדשבורד שאריות של דבק דו צדדי ישן כמו זה שמדביקים קודניות. הוא כבר יבש ועם סכין יפנית אנחנו פוגעים בדשבורד? ישמשהו?
  25. אזהרה בלי קנס? יש באמת דבר כזה? מה זה נותן ומה שיקול דעת השוטר אם לתת אותה? אני צריך לשאול/לבקש מהשוטר? סתם לידע כללי אם ותהיה חס וחלילה עוד עבירה
×
×
  • תוכן חדש...