Jump to content

Dragonjepp

  • פרסום הודעות

    443
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Dragonjepp

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ניצני עוז
  • איזה רכב יש לך?
    2008 82 כ"ס דגם 2014 ידני
  • תחביבים
    טיסה אזרחית, סכיני מטבח יפניים, אופני שטח
  • מקצוע
    אבן אש - קייטרינג בשרים מעושנים
  • עמוד הבית שלכם
    https://business.facebook.com/eveneshBBQ/?business_id=659323017747547

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אין לי ניסיון עם גיר רובוטי חד מצמדי של קובו, כן נסעתי על חד מצמדי בסיטרואן פיקאסו C3 ופיאט בראבו. מבחינת נוחות נסיעה מעדיף ידני. By far. מבחינת עלות הטיפולים, בזמנו בפיאט בראבו החלפת מצמד וגלגל תנופה עלתה צפונה מ6K, וזה משהו שדי מומלץ לעשות במוסך מתמחה. אני לא יודע עד כמה שונה הגיר בקובו ולכן לא ניתן להשליח ישירות על עלויות אבל זה רק כדי להכנס לפרופורציות. החלפת מצמד בגיר ידני זאת פעולה פשוטה וזולה הרבה יותר. אם מדובר ברכב משומש זה עלול להיות שיקול.
  2. אין בעיה לגרור עם הרכב. גררתי עגלה די כבדה עם מנוע יותר יותר חלש מזה. האמת שאם אתה לא מגיע למגבלות משקל על העגלה אין צורך ביותר מדי כוח, מה שכן, יש לך הרבה השפעה על כמה קשה זה לרכב. יש דברים שאתה חייב לייחס להם חשיבות. נניח, חלוקת משקלים לא נכונה יכולה לייצר יותר לחץ על הוו גרירה, ובקובו, שיש לו כושר העמסה של משפחתית ממוצעת, זה יורגש. סידור העגלה משפיע על מקדם גרר. וכן העלה.
  3. ה308 יקרות יותר כי יש ביקוש לרכב אוטומטי עם מנוע טורבו, קבוצה אחת מעל. מבחינת אמינות אני לא חושב שיש שם משהו, לי הייתה בעיה עם ממיר קטליטי ב100K, הוחלף ואחרי זה הכל די משעמם. אם משווים 208 מול 2008 הרי ש208 מפסידה בכל פרמטר חוץ מנוחות חניה בעיר צפופה. פשוט פחות רכב.
  4. למכירה פיג'ו 2008 דגם 2014 82 כ"ס ידני. אני יד 2, קניתי עם 69,000 ק"מ מטרייד מובייל לפני 3 שנים, יש תיעוד בפורום על תהליך הקנייה. היום 138,000. נקי מתאונות שלדה. מצמד חדש, רפידות אחוריות לפני שלושה חודשים, טיימינג נעשה ב120K במוסך אורן בחולון. מצלמת רוורס, חיישני רוורס, וו גרירה ברישיון. מצב חיצוני ומכני טוב מאוד. טסט לשנה. מוכר עקב מעבר לרכב מסחרי חדש. יש פגם קטן על דלת נוסע קדמית (פינת פח מקופלת), הקונה יכול לבחור בין הנחה במחיר תיקונו לתיקון על חשבוני לפני המכירה. מחיר 25,000. לפרטים 0545746733, דימה.
  5. מה לגבי 2008? הרבה יותר נוח מ208, אותה פלטפורמה של הקקטוס, נמכר ביד 2 במחירי רצפה. אני נוסע עליו 3 שנים, בגרסת 82 כ"ס, רכב אמין מאוד. המנוע לא מרגש אבל יש גם גרסת טורבו אוטומט ויש דיזל (דיזל נמכר בעיקר למוניות).
  6. הי חברים! אני לפני רכישת ברלינגו live מהדגמים שנכנסו בשנה שעברה. או חדש 0 ק"מ או משומש בן כמה חודשים. הרכב יגרור עגלה שיכולה להיות די כבדה לפעמים. ישנן שלוש אופציות: 75, 100 ו130 כ"ס (האחרונה מגיעה רק כאוטומטית). כולן נגזרות של מנוע דיזל בנפח 1.5ל. בין 75 ו100 אין הבדל רציני במומנט, 130 זה כבר הרבה יותר אטרקטיבי. האם מישהו יכול לשפוך קצת אור על ההבדלים במנועים עצמם? חוץ מתוכנה, מה משתנה? מערכת קירור, טורבו? האם ניתן, בתאוריה, לקחת את הגרסה הזולה יותר ולתת לה בוסט תוכנה ואם יהיה צורך לשדרג עם חלקים מקוריים? לפעמים ההבדלים זה רק ניהול מנוע ולא בא לי לשלם עוד 10K על דבר כזה. יש מקום בארץ שמת
  7. יש לי 2008 1.2 אטמוספרי, 82 כ"ס, שנת 2014 גיר ידני. קניתי עם 67K ק"מ לפני כמעט שנתיים, היום הרכב עומד על 113K. בסך הכל לא מורכב לטיפולים. חוץ מצמיגים, דיסקים ופחחות (בקטנה) הוחלפו כריות בולמים קדמיות וממיר קטליטי. הכריות עלו סביב ה1000 ש"ח כולל עבודה, הממיר 1800. יש סוג של תקלה סדרתית עם הממירים האלה, עדיף לחפש רכב שבו זה כבר בוצע. לגבי חגורת טיימינג שכולם מדברים עליה - אני מתכוון להחליף בטיפול 120 הקרוב, שזה סטנדרטי להחלפת חגורה בכל רכב בערך, בינתיים אין שום בעיה. באופן כללי מראה אמינות די טובה, חלקים לא יקרים, נפח פנימי טוב מאוד, המנוע לא חזק אבל לחלוטין מספק ודי חסכוני (1:14.7 משולב, ואני ל
  8. 109 אלף ק"מ, 2008 אטמוספרי 82 כ"ס, שנת 2014. בוצע טיפול בעלות של כ3000 ש"ח לפני חודשיים שכלל רפידות ודיסקים קדמיים וממיר קטליטי שבדיוק הלך לעולמו. לא דולקת נורה, המנוע עובד בצורה תקינה, לא שמתי לב לפירורים. מצד אחד קצת מבאס להכנס לטיימינג במרווח זמן כל כך צמוד לטיפול הקודם, מצד שני המחשבה על הנזק האפשרי מציקה. לא בטוח מה לעשות...
  9. ב2008, מתקבל נפח די מפתיע, האמת שזו הייתה אחת מהסיבות שלי לקנייה
  10. אין שום דבר מטורף ב120 ק"מ. יכול למות לך הטורבו גם ב100 אלף. או לא למות ב200. ואם הוא ימות - תחליף אותו. בכל מקרה אני לא הייתי קונה רכב שאני לא בטוח שאני רוצה לקנות.
  11. שלום חברים! ברשותי עגלה נגררת של 2 מטר, ללא בלמים. העגלה משמשת לשינוע ציוד קייטרינג המשמש לערבי קרניבורים ואירועי בשרים באתרים שונים. כחלק מהציוד אני משנע מעשנת בשר במשקל של כ200 ק"ג. למעשנה גלגלים די גדולים והיא עולה על הנגרר בעזרת רמפה מתנתקת. מכיוון שמדובר בזוית חדה יחסית והמעשנה עצמה לא קלה במיוחד דרוש כוח פיזי משמעותי של לפחות שני אנשים - עובד נוסף שנלקח לאירוע או עזרה מצד לקוחות מרוצים ושיכורים כשמדובר באירוע קטן. כמובן שהמעשנה חמה ולא תמיד הכי נקייה כך שהפתרון לא אידאלי (בלשון המעטה). בכוונתי רוצה להתקין כננת משיכה על הנגרר כדי לעשות לעצמי חיים יותר קלים ואני צריך יעוץ. המ
  12. בקיצור, לאף אחד פה אין מושג. אולי הדרך היחידה לדעת זה לשאול את מי שכותב שם את הביקורות. יש פה כמה אנשים שבטח נפגשים עם הכותבים האלה בכל מסיבת עיתונאים של יבואן כזה או אחר, השקות למיניהן, תשאולו אותם פעם הבאה) פבל?
  13. בכל מבחן רכב בYnet, בטוקבקים, תמיד מופיעה התגובה הבאה: "אני גר ב___, כאן הרכב עולה רק ___, בישראל זה ____, זה הזוי, בלה בלה בלה". זה לא משהו רנדומלי. התגובה תמיד מופיעה בין הראשונות,בדרך כלל כראשונה או שנייה. כמעט תמיד זה כתוב באופן דומה אבל לחלוטין לא זהה, כך שניתן להעריך שזה לא אותו הכותב. מאז ומתמיד עניין אותי מי עומד מאחורי זה - האם זה מישהו מתוך המערכת עצמה? ארגון בעלי רכבים כל שהוא? מועדון? תנועה פוליטית? באמת יש להם תקווה שבסופו של דבר אחרי שהם יטפטפו על המוח של כולם תקום פה מחאה שתשנה את המיסוי או שזה נעשה לשם שעשוע בלבד (לא נראה ככה)? בקיצור, מלחמה מוזרה שכזאת שקבוצה של אנשים נלחמ
  14. תודה רבה! לגבי NV200 - הוא כנראה יכול היה להתאים למשימה אבל ויזואלית משהו פשוט לא מסתדר לי ברכב הזה. זה שיקול לא הכי ענייני אבל אני צריך לחיות עם הדבר הזה שנים ולא נראה לי שאתרגל לפרופורציות. מצחיק, אני יודע. בכל מקרה, נציג לובינסקי יצר קשר, אם יש למישהו את המידע המדויק זה להם. אני חושב גם שלא ממהרים לפרסם אותו לפני הזמן כדי לא לפגוע במכירות של הדגם היוצא. לגבי הדגמים - מעדיף את הדגם דיזל החזק יותר. ידני בהחלט אופציה. מערכות בטיחות אקטיבית הן שיקול משמעותי, רמת גימור בתא הנוסעים - פחות.
×
×
  • Create New...