Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז שכרתי "מפלצת" בגרמניה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השירשור יש ATS-V בארץ והוא נסע לגרמנייה בשביל להתרגש קצת מלתת גז באוטובהאנים? זה באמת מרגש אותך לראות לכמה שניות 250 קמ"ש על הדש של הגודזילה? לא נראה ששרפת מספיק קילומטרים על כבישים מפותלים עם המפלצת הזאת.. ולדעתי פשוט חבל.

 

טוב, כל אחד ומה שעושה לו טוב בחיים.

שאפו ותמשיך להנות.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה צודק שרכב משופר יהיה בד"כ יותר חזק מרכב סטוק עם אותו הכ"ס, משום שהמומנט גדול משמעותית ולא פרופורציונלי וכו'

אבל שום וואגית stage 2 עם 300-350 כ"ס לא תדגדג GTR

אם אתה רוצה אינדיקציה לוואגית עם 300-350 כ"ס אתה יכול להתסכל על הפורשה קיימן R בסרטון שהבאתי קודם, הנה הנתונים של הפורשה: http://fastestlaps.com/models/porsche-cayman-r (או בקצרה 330 כ"ס ו 0-200 ב15.5 שניות, משקל 1320 ק"ג)

 

הנה לדוג' GOLF R MK6 - stage 2 עם 335 כ"ס עושה 0-200 ב- 14.8 שניות :

https://www.youtube.com/watch?v=5tEXIpYFbBw

 

ופה יש golf R MK7 עם 480 כ"ס ולמטה בהערות כתוב שהיא עושה 0-200 ב-10.8 שניות (GTR R35 עושה כ-10.6 שניות עפ"י נתוני יצרן, נגיד 11)

והנה וואגית ישנה קלת משקל עם 500 כ"ס, עדיין 11 שניות מ0-200

 

אז ניתן להבין שבשביל להתחרות ב- GTR R35 סטוק, וואגית משופרת צריכה קרוב ל-500 כ"ס..

 

הכל נכון אבל ברגע שהבנתי שקופרה עם סטייג' ו"רק" שלוש מאות ומשהו כ"ס, עושה לי בית ספר עם הקאדילק (אני לא משווה את הקאדילק לג'י טי אר אבל עדיין...), אני אופתע אם ואגית שיש לה אפילו 450 לא תעמוד בכבוד עם ג'י טי אר.

 

בכל מקרה אני לא בעניין של שיפורים אז זה לא רלוונטי לי.

פורסם
לפותח השירשור יש ATS-V בארץ והוא נסע לגרמנייה בשביל להתרגש קצת מלתת גז באוטובהאנים? זה באמת מרגש אותך לראות לכמה שניות 250 קמ"ש על הדש של הגודזילה? לא נראה ששרפת מספיק קילומטרים על כבישים מפותלים עם המפלצת הזאת.. ולדעתי פשוט חבל.

 

טוב, כל אחד ומה שעושה לו טוב בחיים.

שאפו ותמשיך להנות.

 

מאיפה אתה יודע כמה זמן ביליתי בכביש המפותל? עיקר הנסיעה הייתה הכביש המפותל. זה שיצא לי להיות יותר באוטובאנים זה מקורח הנסיבות אבל זו לא מטרת הנסיעה.

כפי שאמרת, כל אחד ומה שהוא אוהב. כשתטוס לגרמניה ותיקח רכב בקליבר הזה, אשמח לשמוע את החוויות שלך.


×
×
  • תוכן חדש...