Jump to content

hazilume

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של hazilume

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לרכב שלו אין פגיעה. הוא נהג בטנדר ענק. יש לי צילום של הטנדר רק מאחור (כולל עם הנהג הפוגע). תבענו את צד ג' שלו ונאמר לנו שבגלל שהוא לא מודה בתאונה אז אנחנו צריכים להתקדם לתביעה אזרחית. אשמח מאוד אם מישהו בקיא יוכל לעזור לענות על השאלות (או חלקן), תודה.
  2. שלום - אשמח לייעוץ לפני התקדמות לתביעה אזרחית: תיאור התאונה: פקק ארוך ואיטי בשני נתיבים ששניהם פונים ימין. אשתי נסעה על הנתיב הפנימי (ימני) מבין השניים. הרכב שלה היה בעצירה מוחלטת. הרכב שבנתיב השמאלי נסע לתוך הנתיב שלה תוך כדי שהוא פורץ קו הפרדה מקוקוו. אשתי צפרה בחוזקה אבל הנהג הפוגע המשיך לנסוע עד שפגע בחלק השמאלי של הרכב שלנו (בערך 2/3 מאורך הרכב) עם החלק הימני של אמצע הרכב שלו. פגוש התנתק (נפל) לחלוטין מהרכב שלנו ומנורות שבורות היו זרוקות על הכביש. מאזדה 3 שנת 2008, תוקנה במוסך הסדר במחיר של 7300 ש"ח כולל שמאי. יש לנו רק ביטוח צד ג'. תבענו את צד ג' של הנהג הפוגע באמצעות ד"ר פח וצביעה (אנחנו בוובי) אבל הוא לא לוקח אחריות על התאונה. אשתי נסעה ברכב עם 2 חברות שלה לעבודה שיכולות להעיד על כל מה שהתרחש. אשמח לעצות טובות עבור המצב המתסכל הזה. מצרף תמונה של נזקי התאונה. 1) מה הסיכוי לנצח במשפט? הרי עדות של נוסעות שהיו עם אשתי ברכב היא לא כ"כ חזקה מבחינה משפטית. 2) איך כדאי לי להתנהל מעכשיו? ד"ר פח וצבע מציעים לי שירות משפטי חינם מול הנהג הפוגע. האם הוא איכותי? 3) התאונה הייתה לפני 4 חודשים בצומת מאוד מרכזי בירושלים, האם אפשר לדבר עם העירייה/משטרה עבור הקלטה ממצלמות שהיו באיזור? האם ההקלטות עדיין קיימות?
  3. חזרתי לרכב אחרי מס' שעות - מנורת המנוע הכתומה נעלמה. האם יש להגיע למוסך לדעתכם?
  4. ייתכן שאין מנורת חום מנוע? יכול להיות שמחוג החום הוא ההתראה היחידה? לא מדובר במים שפספסו את פתח המילוי, היה מדובר בערך ב200 מ"ל ולא תו"כ הזרמת מים. מדובר במזדה 3, שנת 2008.
  5. יאיר, תודה רבה על השאלות המפורטות והמושקעות. 1. פתחתי את מיכל העיבוי בשביל לבדוק איבוד מים שמתרחש אצלי בערך פעם בחודש ובעקבותיו אני צריך להוסיף בערך 100 מ"ל. 2. כשהסתכלתי על מחוג הטמפ' - הוא כבר היה על המקסימום. 3. רעשים לא נעימים מהמנוע - כמו מים רותחים ומבעבעים ובהמשך כאשר הוספתי מים - כמו בועות אוויר שעוברות דרך מים עומדים. 4. מילאתי מים רגילים, וכמות יפה מאוד. באיזור 4-3 ליטרים. מיכל העיבוי ממש "ינק" את כל המים שהבאתי לו, כאילו היה בו וואקום. בסופו של דבר כאשר החזרתי את המכסה והדלקתי את המנוע ראיתי מים שנוזלים ממיכל העיבוי לרצפה. אני מאוד מקווה שזה שסתום חד כיווני ש"פרק" כמות מים ביתר. לאחר הנסיעה לא היה חוסר במים במיכל עיבוי. כלומר, לא נראה שיש איבוד מים מאסיבי ממיכל העיבוי, גם לא לאחר הנסיעה בחזרה הביתה.
  6. שלום חברים, אחרי יום ארוך בעבודה ובדרכי לניחום אבלים גיליתי ששכחתי להחזיר את הפקק של מיכל העיבוי. במהלך הנסיעה (שכללה עליות רבות) שמתי לב שמחוג טמפ' הרכב מקסימלי. עצרתי בצד, המנוע השמיע רעשים לא נעימים. מילאתי המון מים. כשנכנסתי שוב לרכב טמפ' הרכב הייתה תקינה, אך נדלקה מנורת מנוע. נסעתי ישירות הביתה (לא היה מוסך פתוח בשעות הערב). הנסיעה הייתה חלקה, טמפ' מנוע תקינה לכל אורכה. מנורת מנוע עדיין דולקת. בדקתי עם ENGIE ז"ל, ואין תקלות. 1. מה הסבירות לנזק? 2. חובה מוסך? 3. כמה אמורה לעלות בדיקה? 4. מוסך אמין בירושלים? מדובר על מאזדה 3, 2008. תודה!
  7. תיקון מראת צד במאזדה 3 שנת 2008 אחרי שדפקו לי אותה. 2 שאלות: 1. דרך הביטוח זאת השתתפות עצמית של 250 ש"ח, האם יותר זול לעשות את זה בלי הביטוח? 2. האם זה נחשב הפעלת ביטוח ואיבוד הטבת עבר נקי מתביעות? תודה!
  8. שלום. יונדאי I30 שנת 2011, קילומטראז' 250,000. מזה כמה חודשים אני מרגיש רעידות ברכב במהירויות של 80-90 ק"מש, בעיקר בזמן האצה. אין רעידות בזמן אחר. בנוסף לאחר שאני מתניע יש הרגשה שהמנוע עומד "להיחנק" ולהיכבות. לפני חודש בזמן עליות לירושלים הרכב נעצר והובא למוסך ע"י גרר. המוסכניק הרים ראש מנוע, אמר שהייתה דליפה בצינורית מים ותיקן את הראש מנוע. הרכב נסע יפה במשך חודש. הבוקר נדלקה לי מנורת מנוע עם אבחנה של P0171 Trouble Code: System Too Lean Bank 1. במוסך עשו בדיקת עשן - ללא ממצאים. חשבו שמדובר ב לכן שמו איזשהו תוסף דלק בשביל לנסות להוריד את החסימה. בנוסף חיזקו 2 צינורות עם שני אזיקונים חדשים. 1. האם אתם חושבים שזה באמת יעזור? 2. האם זה יכול להסביר איך העובדה שהרכב נתקע בעליות לירושלים? הנה ה"סימפטומים" של P0171: Check Engine Light On Rough Idle or Acceleration Loss of Power Misfires Low/High/Jumping Idle Hard Starting Condition The engine may die when driving והנה סיבות אפשריות לP0171: - Vacuum leaks - Clogged or faulty Mass Air Flow sensor (MAF) - Faulty PCV valve or other parts of PCV system - Stuck open purge valve/solenoid - Faulty oxygen sensor - Improperly installed aftermarket intake - Low fuel pressure - Clogged-up catalytic converter
  9. יונדאי I30 שנת 2011 עם קילומטראז' של 250K. מזה מספר חודשים רעידות בזמן האצה בלבד במהירויות של בין 80-90 קמ"ש. הרעידות מחמירות בעליות ונעלמות (לדעתי לחלוטין) בזמן שאני מרפה את דוושת הגז. דיברתי עם איש מקצוע שסיפר שכנראה מדובר בבעיה בציריות קדמיות, ושזו בעיה מוכרת ביונדאי I30 שלא מהווה סכנה בטיחותית ולא צפויה החמרה בהמשך. האם מישהו מכיר את התופעה? האם יכול להיות משהו אחר? אציין שהרכב עבר שיפוץ ראש מנוע לפני שבוע עקב בריחת מים מצינורית, כאשר מצב המנוע נראה מעולה.
  10. לפני 3 שנים קניתי יונדאי I30 שנת 2011 עם קילומטראז' 165K (טעות) ב42K ש"ח. עכשיו הלך הראש מנוע, לא ברור מה הסיבה - ייתכן שנזילת מים שלא עלו עליה בזמן וייתכן סיבה אחרת. כיום השווי של הרכב הוא נמוך (להערכתי איזור 18K ש"ח - עקב קילומטראז' 256K + אני יד שלישית). מה אתם ממליצים? 1. תיקון ראש מנוע בלבד ב3.5K ש"ח. (נאמר לי שלרוב התיקונים האלה לא מחזיקים יותר מדי זמן). 2. החלפת מנוע מהארץ באיזור 7K ש"ח (אי אפשר לדעת את מצב המנוע). 3. החלפת מנוע מחו"ל באיזור 10K (הבנתי שהמנועים יותר מוצלחים בדר"כ). 4. לא להשקיע יותר ברכב הזה. נ.ב. אם ההודעה מתאימה לנושא פורום אחר - אשמח שהיא תועבר אליו.
  11. שלום לכולם. נשפכו מים לתוך מערכת הסטריאו (כנראה שלתוך הCD) ביונדאי I30 2011. המסך שפעם הפעם דלק בכחול לא נדלק, והמערכת לא משמיעה קול. הכפתורים כן מוארים באור כחול. אשמח לשמוע מכם איך\איפה מתקנים, ומה העלות. (האם יש דרך להוזיל עלויות תיקון?). מצ"ב תמונת המחשה.
  12. שלום, לאחרונה קיבלתי הצעת מחיר מביטוח ישיר על יונדאי 2011 CW עם שני נהגים בלבד ועבר ביטוחי נקי. ההצעה היא 2600 ש"ח. האם לדעתם זה לא כולל ביטוח חובה? איך אוכל לדעת זאת? תודה רבה!
  13. תודה רבה! שנזכה לא להתעסק בטלפונים שלנו בכלל כשאנחנו על הכביש..
×
×
  • תוכן חדש...