רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום. האם קיימת אפשרות ליצור קשר עם טויוטה ביפן שלא דרך יבואן\מוסכים\אלתורים אחרים אלא דרך אימייל? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת TomerLL, -
-
- 5 תגובות
- 878 צפיות
Say what ?? מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת LPG, -
ב13.5 פורסם שניסאן (בעלת ברית של רנו) אשר מחזיקות ביחד כבר באינפיניטי, דאצ'יה, לאדה, סמסונג ודאטסאן קנו 34% ממניות מיצובישי מוטורס ב2.2 מיליארד דולר. אני לא מצליח להבין את המהלך עד הסוף עבור הצד של ניסאן כמובן, למיצובישי המהלך בהחלט מועיל: היצע הדגמים של מיצובישי מיושן מאוד ואין שום קטגוריה שבה אין מענה בניסאן או ליצרן אחר בקבוצה. מיצובישי כמותג לא מספיק חזק ששווה לשלם עליו סכום כ"כ גבוה ובמיוחד לאור הפרסומים אודות זיוף נתוני צריכת הדלק. עם 4 מותגי לואו-קוסט, 2 מותגים משפחתיים ו-2 פרימיום (אינפיניטי ואלפיין שאמורה לחזור לחיים בנת 2017), מיצובישי לא יכולים להתברג במשבצת ריקה. לא ידוע לי על שווקים בהם יש למיצובישי דרישת רגל גבוהה. היתרון היחיד הוא גישה לטכ…
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
Chris Harris Drives: TG’s Speed Week special שווה צפייה!
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני רוצה להזמין סט ג'נטים מחול. הבעיה זה המחיר המפוצץ אני לא בטוח מה יהיה הסכם הסופי לתשלום המחיר לסט או $2000 כמה מיסים אני צריך לשלם עוד בכניסה לארץ ? אני לא רוצה לקנות בארץ זבל סיני.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
היי יש לאחותי גולף 2011 יד 1 (00 ברשיון) עם 50 אלף ק"מ נהנגת יחידה ורכב מפורסם כבר מספר חודשים ואין קונים!! אפחד לא מתקשר גם לאבא שלי יש גוף 2002 שמורה מאוד לגילה עם 160 אלף וגם לגולף הזאת אין קונים והוא רוצה 9 אלף! יש לי חבר שהייתה לו פולו 2005 עם נתונים טובים יחסית וגם כן לקחת לו זמן רב למכור. מצד שני הייתה לי כריזמה 98' עם 120 אלף וצבע דהוי שנמכרה תוך יום! לפני חודש במחיר של 5000 שקל ! (זה המחיר רציתי הוא לא ניסה להוריד אפילו) והיו הרבה טלפונים השוק של גרמני\פולקסווגן עד כדאי כך קשה?
הודעה אחרונה מאת gershonl, -
סוף סוף מצאתי מחליף לרכב הבינוני מינוס שברשותי אאוטלנדר 2015, עכשו צריך רק לחכות שיגיע לארץ ולהתפלל למחיר הגיוני. כבעלים לשעבר שלי היטי אני מאוד מתגעגע למותג, רכב מודרני ואיכותי בניגוד למיציבושי מנוע ישן גיר רציף מעצבן וצריכת דלק מוזרה הרכב ניקנה בגלל המחיר האטרקטיבי והזדמנות שהיתה. יש למה לחכות. Sent from my SM-N915F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 569 צפיות
אהלן, לאחרונה השחרתי את החלק הפנימי של פנסי החזית, כמובן שברפלקטור של פנס הדרך לא נגעתי אך צבעתי את הרפלקטור של אורות החניה. לדעתכם השינוי חוקי/עובר טסט?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 734 צפיות
שאלה לחבר'ה פה מהמרכז, שנוהגים לתדלק 98. אני מניח שזה באחת התחנות המוכרות שדובר עליהן. כאשר יוצאים לטיול נהיגה ארוך, לצפון או לדרום...ישנה בעייתיות למצוא תחנות דלק עם אוקטן 98 (לא מדבר כבר אם איכותי או לא, אלא רק 98). האם בנסיבות כאלה, אתם מתדלקים 95 עד לתידלוק הבא שכבר יהיה במרכז?
הודעה אחרונה מאת Ace007, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום, האם ניתן לזהות לפי רישיון הרכב כאשר מדובר ברכב הדגמה? האם כיד ראשונה הוא יכול להיות רשום על אדם פרטי? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 842 צפיות
שלום לכולם, הecall שמבוסס על פיתוח ישראלי (כך לפחות לפי "שמועות") פופולארי לאחרונה בחו"ל ומ2018 יותקן בכל רכב באיחוד האירופאי עפ"י חוק (הייתה כוונה כזו כבר בשנת 2015 שכנראה לא צלחה). בכל מקרה, מידע על הכפתור הזה - למי שלא מכיר - ניתן למצוא בשפע באינטרנט. השאלה שלי היא: אם זה כ"כ מציל חיים והכרחי שהאיחוד האירופאי מחייב להכניס אותו לכל רכב? אם כן, אז למה בישראל זה לא תופס? מצד שני, בישראל לפעמים יש תקנים יותר מחמירים (כמו מערכות הבטיחות האוטומטית, כריות אוויר וכו') שדווקא בחו"ל פחות מוקפדים.
הודעה אחרונה מאת save, -
אני הולך לספר לכם מה התוצאה של חיפוש קצר באינטרנט של מה לעשות במינכן ביומיים. מקווה שתהנו. BMW Welt: כמו שרובכם בוודאי יודעים מינכן היא הבית והמקום בוא נמצא המטה של חברת BMW, ממש בכניסה לעיר מכיוון שדה התעופה נמצא ה BMW Welt שהוא גם המטה הראשי של החברה, גם מוזיאון וכמובן אתר מסירת רכבים ללקוחות מכל העולם. בנוסף בסביבתו הקרובה קיימים מפעלי הרכבה של סדרה 3 ו סדרה 4 ובין היתר גם את דגמי ה M של סדרות אלו. המבנה מרשים מאוד וניתן להכנס לבקר בתערוכה שמוצגת שם באופן קבוע בחינם, מוצגים שם רכבים רבים מכל הסוגים של BMW (בשעות מסויימות ניתן להיכנס ולשבת בהם גם), ישנה חנות ענקית של מוצרים של המותג ואפילו אפשר להרשם לסיור מודרך. קיימת חניה תת קרקעית במבנה הראשי של ה…
הודעה אחרונה מאת arqv, -
- 1 תגובות
- 731 צפיות
שלום חברים. זקוק במיידית להשאיל רב מודד באיזור אשדוד, יש כאן מישהו שיכול לעזור? Sent from my SM-J700F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Elifx, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
כשגלשנו הקדג'אר ואני לחנייה המשותפת, בשעת אחר הצהריים בדיוק עם התאסף העדר מסבב החוגים והסידורים לא מעט מבטים סקרנים ליוו אותנו לחניה. הנשים, הביעו את דעתן על העיצוב החיצוני וההופעה, הגברים התקרבו לרחרח ולתהות על קנקנו. בעוד הם מתחקרים אותי על הרכב, ההספק, המחיר, האבזור וכו' היו שם שני רגעים שאולי הגדירו טוב מכל את נסיעת המבחן הזו, הראשון היה כשראו את הסמל על מכסה המנוע והשני היה כאשר ציינתי שיש לו מנוע 1.2 ליטר טורבו ואז בתנועה כמעט סמויה מן העין, אולי אפילו תת מודעת הם נסוגו אחור. האמת, חבל. רנו קדג'אר הוא ג'יפון מרכז שדה קלאסי עם לא מעט יתרונות ביחס לתחרות, אבל האתגר שלו לא נמדד בקג"מ, כ"ס או ס"מ אפילו לא במחיר - אלא בתדמית. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טופ גיר גרסא 3 (או 4) הידועה גם כ the grand tour תעלה לאוויר ב18/11 באמזון: DYt7R1cljhM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם. ידוע (וגם בדקתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בתחום) שיש כיום בישראל ככל הנראה 3-4 רכבי טסלה. הם לפי הבנתי לא הגיעו כייבוא אישי אלא נמצאים בארץ אצל "נסיינים" (ועדיין אין לרכב הזה תקינה בארץ). אשמח להבין מה הכוונה בנסיינים? מי הם אותם נסיינים? והאם יהיה לרכב הזה תקינה בישראל ?
הודעה אחרונה מאת SmartCoupe, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
הגיר הכי לעוס בפורום... אבל לא יכול בלי שאלה אידיוטית: אם הגיר dsg6 אמין יותר מהגיר dsg7 למה הקונצרן לא מתקין את הגיר שנחשב אמין יותר בכל הרכבים? למה הוא לא זורק לעזאזל את הגיר dsg 7? עניין של עלויות לא נשמע לי כל כך הגיוני בהתחשב בפגיעה במוניטין/בזבוז זמן מוסך וכו וכו.
הודעה אחרונה מאת ליסינג בצער, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פעמיים השבוע גנבו לאישתי כיסוי מראה בחניה שם (מאזדה 3 2011) כל מי ששמע על מקרה דומה שם אשמח שיפרט ויעלה לכאן לדעתי זה מישהו שעושה את זה על בסיס קבוע ,מה הייתם ממליצים?למי לפנות?וכיצד לטפל במקרה
הודעה אחרונה מאת renault5, -
מפגש יום שישי
מאת gt180- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 855 צפיות
איפה מתקיימים היום המפגשים של יום שישי כמו שהיה פעם באיצטדיון רמת גן?
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני פשוט שמתי לב שבפורום בייעוץ לקניית רכב . ברגע שמזכירים רכב מקונצרט ואג : תמיד מופיעות הודעות בסגנון של גיר DSG תתרחק כמו מאש ובסגנון כמו ההודעות הזאת. עכשיו נכון שההודעות לא מופיעות סתם ככה. והיתה בעיה שהחברה הכירה בין השנים 2009-2013 והרחיבה את האחריות . אבל האם זה נכון להמשיך להגיד את אותם הדברים 2014 2015 2016 לגביי אמינותו? הריי אין ספק שהגרמנים עשו פאדיחה אבל האם הם לא למדו את הלקח והשתפרו מאז ואנחנו אולי סתם משתמשים בפדיחה הזאת כמו סטיגמה שיתיהיה תקועה עכשיו בקונצרט הזה עד אלוהים יודע מה.? מה דעתכם בנושא?
הודעה אחרונה מאת Lauri Törni, -
-
שלום, ברשותי רכב מסוג יונדאי שנת 2001, קניתי אותו בדצמבר 2005 מ-אוטו שי- (האוטו היה שייך לחברה) ומאז הוא ברשותי, אני נוהגת יחידה אין לי בן זוג או ילד שנוהג עליו. מאז 2005 ועד שנה שעברה כל שנה עבר האוטו טסט (פעם בראשון פעם בנס ציונה בשנים האחרונות בתל אביב - שמה האוטו במוסך ליד העבודה והוא מעביר לי טסט) השנה (אתמול) ניגשו מהמוסך להעביר לי טסט ופתאום גילו שמספר המנוע המצויין בניירת שונה ממספר המנוע המוטבע על גבי המנוע, לדבריהם -הוחלף מנוע. אני מעולם לא החלפתי מנוע, אין טעם להשקיע יותר מ-1000 דולר על אוטו ישן, וכרגע אני ממש חסרת אונים לא יודת מה לעשות- אשמח לעזרתכם. התקשרתי לאוטו שי- הם לא שומרים חומר כל כך ישן
הודעה אחרונה מאת סימינוביץ, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שמעתי "חדשות 10" ב-103FM, דיברו שם על כרית אוויר ועל מישהו שנהרג בתאונה וחקירה ומסקנה משהו בגרמניה. הכל מבולבל כי לא הייתי מרוכז ושמעתי חלקים. מישהו יכול להגיד לי על מה מדובר?. דיברו על כריות אוויר בטויוטה.
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בסוכנות מבקשים 3 האם זה מגן על פתיחת דלתות מרכבים חונים? איך התחליפים הסינים?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אם נוסעים מחוצות המפרץ לכיוון מנהרות הכרמל - לוקחים ברמזור ימינה ואז ברמזור ישר ובאיזור שיש את המפעל של קוקה קולה בצד ימין לוקחים ברמזור שמאלה ( יש שם מסילת רכבת עם מחסום ועם תמרור של מצלמה -התמרור בצבע לבן שחור עם תמונה של מצלמה ) . האם במסילת רכבת איפה שמוצב התמרור - יש מצלמה שמצלמת רמזור אדום או מהירות ? תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
- 3 תגובות
- 743 צפיות
מוכרים את הרכב של ההורים, אבא רשום כבעלים ואמא רשומה כבעלים "נוספת". אף פעם לא בדקתי אבל אני מניח ששניהם צריכים לחתום ולהיות נוכחים בהעברת הבעלות, נכון? במידה וכן, מישהו יודע אם בדואר יאפשרו (לדעתכם) לאבא להגיע לחתום ב-9.30 ואז ישמרו את הטופס נניח עד 10.30 כדי שאמא והקונה יגיעו? (הם לא יכולים להגיע באותו הזמן בשום סיטואציה לצערי). לחילופין, הבנתי שניתן עם יפו"כ אבל רק כזה ממשרד התחבורה - מישהו מכיר/שמע?
הודעה אחרונה מאת benj, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי. אני צריך עזרה קטנה מבעלי פולקסווגן גולף mk7. התנפצה לי השמשה ברכב ולאחר ההתקנה היו רעשים... הלכתי לזגג פעם נוספת והוא אמר לי שעדיף לא לגעת ולחיות עם ההתקנה והרעשי רוח מאזור 100 קמש... לאחרונה שמתי לב שישנו חלק ליד החלון באזור של הרעשי רוח שלא יושב כמו שצריך.. אני זקוק לצילום של מישהו שמחזיק בגולף שיצלם בשבילי את החלק השחוק שאצרף תמונה שלו, מצד הנהג (הנק׳ הבעייתית היא בין החלון לחלק השחור... אם לא הייתי מובן אשמח שתציינו את זה ואעביר תמונה נקודתית של הבעיה אצלי, ואולי תוכלו לייעץ לי..(כי מדובר בכל זאת בגומי)..
הודעה אחרונה מאת roni_bel, -
אהלן, בסופ"ש האחרון התקיימה לראשונה תערוכת רכב שהייחוד שלה הוא שרוב כלי הרכב המוצגים הינם בבעלות פרטית והושאלו לטובת האירוע. בנוסף 4 יבואנים הציגו את מרכולתם- ב.מ.וו, מרצדס, פורשה ואאודיי, כאשר שתי האחרונות אף העמידו רכבים זמינים לביצוע נסיעות מבחן. התערוכה התקיימה תחת כיפת השמיים בסמוך למרינה מה שיצר תפאורה הולמת ונעימה לאירוע. תהנו. מיד ממשיכים...
הודעה אחרונה מאת MR GT, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, השלט של הרכב שלי הפסיק להפעיל את האזעקה ברכב (מסוג קוברה), כשאני לוחץ יש אור, ניסיתי להחליף סוללה, והוא עדיין לא עובד, בבדיקה בחנות של מנעולן נאמר לי שהשלט מוציא אות, ניסיתי לפעול לפי מה שנאמר בפורום אבל לא הצלחתי לקודד אותו מחדש, אני מצרף תמונה של השלט, תודה.
הודעה אחרונה מאת itzikevo, -
- 2 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, זכור לי שדיברו לפני כמה שבועות על הוזלת מחירי ביטוח לפי חוק, האם דובר רק על ביטוח חובה? האם ההוזלה כבר נכנסה לתוקף? מה לגבי ביטוח צד ג לרכב האם ישנה הוזלה גם בביטוח הזה? האם יש שוני מהותי בין עלויות ביטוח צד ג' שאני יכול לקבל אצל חברות הביטוח השונות בהנחה שמדובר באותו דגם ואותה שנת ייצור? לגבי גובה הכיסוי, ראיתי כאן למשל https://www.clalbit.co.il/products/Pages/default.aspx?ItemID=80cf2065-0ca0-45be-bb43-19e4982dca08 כי גובה האחריות המירבי שפוליסה כזאת מכסה הוא עד 450,000 ש"ח - האם כל הפוליסות זהות בעניין הזה או שווה לי לבדוק את העניין. אשמח למענה, תודה.
הודעה אחרונה מאת chaimb, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 644 צפיות
שלום לכולם, מעונין להתקין מצלמת רברס בjetta חדשה ולהשתמש במסך הקיים האם למי מחברי הפורום יש ניסיון בנושא ? עלות משוערת ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת lior3,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 593 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Accent Coupe
- הרקוליטו
- itaimoto
- srool
- yoav911gt2
- גולדן191
- davemustaine87
- Supertigre
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
