Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף מצאתי מחליף לרכב הבינוני מינוס שברשותי אאוטלנדר 2015, עכשו צריך רק לחכות שיגיע לארץ ולהתפלל למחיר הגיוני. כבעלים לשעבר שלי היטי אני מאוד מתגעגע למותג, רכב מודרני ואיכותי בניגוד למיציבושי מנוע ישן גיר רציף מעצבן וצריכת דלק מוזרה הרכב ניקנה בגלל המחיר האטרקטיבי והזדמנות שהיתה. יש למה לחכות.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זכותך כמובן, אבל אחרי שחשבתי שהאאוטלנדר מכוער, הגיע הקודיאק.

הדבר הזה פשוט מגעיל, אני לא מצליח להבין מי עיצב את זה.

מה הבעיה היתה פשוט להשתמש בעיצוב המוצלח של הסופרב? מה הקטע עם הפנסים הכפולים האלה? זה לא עבד טוב ביטי (עובדה שמתיחת הפנים העלימה את זה).

סתם קצת הוצאת קיטור :)

פורסם
אתה מדבר כמו סוכן של המותג ‚ הרכב רק הוצג אין לך שום מושג לגביו וכבר החלטת שהוא הרכב המושלם בשבילך ‚ מעניין .

אם יש רכב שאפשר להגדיר לפני שרואים אותו אפילו זה כנראה סקודה תכלס.

פורסם

אולי הוא באמת לא מושלם וכו... מה שבטוח אני מחפש מחליף לאאוטלנד.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

וואו, העיצוב נראה טוב מאוד ובגלל שאנחנו מכירים את אופי החברה, כנראה תהיה חטיבת הנעה מוצלחת עם שילוב של נוחות וריסון, לדעתי הולך לצאת מיזה משהו טוב.

 

Sent from my HUAWEI P9 Lite

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תהיה בטוח שהוא לא יעלה כמו אאוטלנדר. היתרון הגדול של האאוטלנדר זה 7 מקומות בתצורת ג'יפון במחיר זול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הדגם הזה אמור להיות מתומחר מול סורנטו, סנטה פה וכו', אני לא רואה מחיר בסיס של פחות מ-190 אלף שקל.

בידיוק.

 

MIKIMAN אל תשכח שגם בקודיאק יש חסרונות, אמינות! TSI +DSG מכטרוניק, קלאצים, טורבו, בלאגנים.

וגם מחירי ביטוח שצפויים להיות כמו האודי Q7.

 

בקיצור יש להאוטלנדר יתרנות בעיקר לארנק שלך.

 

 

פורסם

וואו, לא מסכים.

בעיני הרכב יפה מאוד...הפנסים הכפולים קטע דבילי, אבל לא מודדים יופי של רכב בתמונות.

את זה למדתי על פורש, שבהתחלה חשבתי שהן מכוערות עד שראיתי אחת במציאות.

זה ממגנט לי את העיניים מרוב יופי...(הפורש,כן? שלא נתבלבל)

הקודיאק נראה בדיוק כמו שציפיתי ממנו האמת, (חיכיתי לג'יפ מבית סקודה) עם נגיעות קטנות לפה ולשם...

Jdi said:מומנט מזיז משקלים, כ"ס מוכר רכבים.

8)

פורסם
בידיוק.

 

MIKIMAN אל תשכח שגם בקודיאק יש חסרונות, אמינות! TSI +DSG מכטרוניק, קלאצים, טורבו, בלאגנים.

וגם מחירי ביטוח שצפויים להיות כמו האודי Q7.

 

בקיצור יש להאוטלנדר יתרנות בעיקר לארנק שלך.

 

אם תקרא שוב את הודעתו, תבין שהייתה בבעלותו סקודה ייטי והוא כנראה היה מאד מרוצה ממנה, לכן אין טעם במסע ההפחדות...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...