Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מינכן - סיכום חוויה מוטורית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכחתי לציין אבל כמו ש AvielT ציין ניתן לשכור רכבים בשטוטגארט (היכן שנמצא גם מוזיאון פורשה) וגם בברלין.

 

בנוסף יש להם גם שלוחה בשוויץ שממוקמת בין לוצרן לציריך, שם אמנם הגיל המינימאלי הנדרש הוא 25 (עם וותק של 5 שנים) אבל בשוויץ יש הגבלת מהירות בכל הכבישים (אם אינני טועה).

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי אשמח לקבל מידע על השכרה באופן דומה בברלין כפי ש arqv רשם

 

היי, הפרטים שכתבתי בתגובה שמפרטת לגבי פורשה רלוונטיים גם להשכרה בברלין.

 

אם התכוונת להשכרת BMW אז איני יודע אם השירות זמין גם בברלין, תוכל בוודאי לבדוק באתר של השירות.

פורסם

נשמע מעולה, שמח שנהנית, חתיכת חוויה לנסוע בבימר חזקה על אוטובהן נטול הגבלות כלשהן, לנסוע 270 באופן חוקי לגמרי..

אני רק שאלות-

כל רכבי M או רכבים עם מנוע מעל דגם 35 (3 ליטר 6 בטור) דורשים גיל מינימלי של 25 וותק של 5 שנים לפחות.

1. זה אומר שעל 135/235 אפשר לנהוג מגיל 21 עם 3 שנות ותק? ורק על ה-M האמיתיות וה-I צריך גיל 25/5 שנים? ואם יש סדרה1/2 מתוחות פנים ששם הכינוי 35 התחלף ל-40 (אבל זו עדיין M פרפורמנס) גם צריך 25 אביבים וחמישה שנות נהיגה?

2. יש רכבים ידניים?

3. יש איסור על דריפטים?

4. למה M4 עולה פי 2 מ-M3, למרות שזו הראשונה היא גרסת קופה של שנייה ותו לא (או שמקבלים איזו GTS ולכן פער המחיר?)

פורסם
אתה צודק, אם הזכרת את זה אז כמה מילים על הדרך :)

 

לשירות של פורשה קוראים Porsche Drive, מידע מלא באתר: http://drive.porsche.com

 

2) הם חוסמים מסגרת של 2,500 EUR + מחיר הרכב למשך כל זמן השימוש בו. (המסגרת תשוחרר בהחזרת הרכב כמובן).

 

2500 + מחיר הרכב?

למי יש מסגרת כזאת בכרטיס?

פורסם

בתגובה הקודמת בהודעה שמעלי לדעתי הוא התכוון ״מחיר הרכב״ למחיר ההשכרה.

החברה לוקחת פקדון על ההשכרה + דמי השתתפות עצמית.

בעלות לא גבוהה אפשר לבטל השתתפות עצמית בכלל.

 

מעט תוספת חומר לפוסט המושקע שלך.

1. בחתימה שלי לינק ל-2 טיולי נהיגה שונים שעשיתי (הלינק הראשון של פורשה עם סיכומי שלושה טיולים) והלינק השני של יגואר F type.

המחירים בחברות ההשכרה אויס והרץ, במינכן, זולים משמעותית מהמחירים שציינת ל-911.

2. כרגע אני במסע נוסף ברחבי אירופה עם ב.מ.וו.

אעלה פוסט בשובי.

גם הפעם המחירים בחברת ההשכרה (סיקסט במקרה הזה משדה התעופה מינכן) זולים משמעותית.

 

* המחירים שציינתי מתייחסים לשכירה לחמשה-שה ימים ולא לפי שעות בודדות או חצי יום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש סוכנויות שיארגנו פרארי / למבורגיני / בנטלי / אסטון או כל רכב אחר שקיים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בתגובה הקודמת בהודעה שמעלי לדעתי הוא התכוון ״מחיר הרכב״ למחיר ההשכרה.

החברה לוקחת פקדון על ההשכרה + דמי השתתפות עצמית.

בעלות לא גבוהה אפשר לבטל השתתפות עצמית בכלל.

 

מעט תוספת חומר לפוסט המושקע שלך.

1. בחתימה שלי לינק ל-2 טיולי נהיגה שונים שעשיתי (הלינק הראשון של פורשה עם סיכומי שלושה טיולים) והלינק השני של יגואר F type.

המחירים בחברות ההשכרה אויס והרץ, במינכן, זולים משמעותית מהמחירים שציינת ל-911.

2. כרגע אני במסע נוסף ברחבי אירופה עם ב.מ.וו.

אעלה פוסט בשובי.

גם הפעם המחירים בחברת ההשכרה (סיקסט במקרה הזה משדה התעופה מינכן) זולים משמעותית.

 

* המחירים שציינתי מתייחסים לשכירה לחמשה-שה ימים ולא לפי שעות בודדות או חצי יום.

איפה אתה מוצא את רכבי הספורט האלה בחברות הגדולות? כשחיפשתי לפני הטיול שעשיתי בשנה שעברה אני זוכר שלא מצאתי שום דבר מיוחד מלבד כל מיני רכבי טורינג יקרים (סדרה 7 וכו') באתר שלהם. לא מצאתי אפילו רכבי ספורט זולים שם.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

עד היום שכרתי 911 או יגואר F type מהרץ ואוויס.

כרגע אני עם M4 ששכרתי בסיקסט.

כשאחזור אעלה פוסט עם מחירים והסברים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...