Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מינכן - סיכום חוויה מוטורית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על הסקירה

נהניתי מאוד לקרוא.

אני צריך לחזור לבקר שם ללא ספק

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

שמח שנהנית! אתה חייב!

 

נשמע מעולה, שמח שנהנית, חתיכת חוויה לנסוע בבימר חזקה על אוטובהן נטול הגבלות כלשהן, לנסוע 270 באופן חוקי לגמרי..

אני רק שאלות-

 

1. זה אומר שעל 135/235 אפשר לנהוג מגיל 21 עם 3 שנות ותק? ורק על ה-M האמיתיות וה-I צריך גיל 25/5 שנים? ואם יש סדרה1/2 מתוחות פנים ששם הכינוי 35 התחלף ל-40 (אבל זו עדיין M פרפורמנס) גם צריך 25 אביבים וחמישה שנות נהיגה?

2. יש רכבים ידניים?

3. יש איסור על דריפטים?

4. למה M4 עולה פי 2 מ-M3, למרות שזו הראשונה היא גרסת קופה של שנייה ותו לא (או שמקבלים איזו GTS ולכן פער המחיר?)

 

 

1) לא, מ 35 ומעלה מגיל 25 בלבד.

2) לא, הם הפסיקו אחרי שאנשים הרסו שנאלצו להחליף תיבה כל 5,000 ק״מ.

3) כל עוד את לא עולה על מסלול ולא עובר על החוק תעשה עם הרכב מה שתרצה, כולל לגדל נענע בתא המטען.

4) M4 עולה 55 EUR עבור שעה ו M3 עולה 50 EUR לשעה - איפה ראית הבדל כזה במחיר?

 

2500 + מחיר הרכב?

למי יש מסגרת כזאת בכרטיס?

 

3000 EUR בשקלים = ~13,000ש״ח - הייתי אומר שלאדם העובד הממוצע יש מסגרת שמאפשרת את זה.

 

עד היום שכרתי 911 או יגואר F type מהרץ ואוויס.

כרגע אני עם M4 ששכרתי בסיקסט.

כשאחזור אעלה פוסט עם מחירים והסברים.

 

ידוע שלסיקסט יש יותר BMW מאשר חברות השכרה שונות (europcar תוכל למצוא מרצדס/אאודי יותר למשל)

 

אבל לא ידעתי שניתן לשכור M4 (מה המחיר ששילמת?).

 

באוויס יש חטיבה שנקראת avis prestiege אבל אני יודע שקיים רק באנגליה.

 

חפש למשל סיקסט פרימיום בגרמניה, מתחיל מסדרה 2 ועולה.

 

מעניין, לא הצלחתי למצוא הרבה מידע באתר שלהם וגם לא לבצע הזמנה לרכבים מהסוג הזה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממש לאחרונה BMW חנכו את מרכז הקלאסיות החדש בGarching

לא ביקרת שם?

 

עמוס, אפשר לינק למה שאתה מדבר עליו?

למיטב הבנתי, בגארשינג יושבת רק חטיבת M.

מרכז הקלאסיות החדש יושב במינכן, במרחק הליכה מהמוזיאון.

 

תודה מראש.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
איפה אתה מוצא את רכבי הספורט האלה בחברות הגדולות?

לכל אחת מחברות ההשכרה יש חטיבת רכבי ספורט / fun collection / luxury וכו.

 

אבל לא ידעתי שניתן לשכור M4 (מה המחיר ששילמת?).

כ-850 אירו לשישה ימים מלאים. כולל ביטוח מלא (ביטול השתתפות עצמית) לשני נהגים והגבלה של עד 2000 ק״מ. כל ק״מ מעל 2000 מחוייב באירו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לכל אחת מחברות ההשכרה יש חטיבת רכבי ספורט / fun collection / luxury וכו.

 

כ-850 אירו לשישה ימים מלאים. כולל ביטוח מלא (ביטול השתתפות עצמית) לשני נהגים והגבלה של עד 2000 ק״מ. כל ק״מ מעל 2000 מחוייב באירו.

 

עסקה מדהימה, איפה אפשר להזמין? יש להם אתר יעודי לרכבים האלה?


×
×
  • תוכן חדש...