רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
חסרים מותגי רכב בשוק העולמי ? יש מי שסבור שכן. בעוד 6 ימים, ב- 20 באוקטובר יושק בברלין מותג רכב חדש - שמו - Lynk & Co. במה בעצם מדובר? כידוע ב - 2010 חברת GEELY הסינית רכשה את חברת וולבו השבדית והשקיעה 10 מליארד דולר במותג השבדי. מי שחשב שהסינים רק רצו לייצר וולבו כמובן טעה. הם משתמשים בטכנולוגיה ובידע של השבדים לפיתוח מותג ביניים חדש. המותג החדש מיועד כמובן לשוק הסיני, ובכך אין חדש, אך החידוש שהוא מיועד לחדור לשווקים האירופאיים והצפון אמריקאי. מדובר במותג לשוק הביניים, ממותג מתחת לוולבו. הדגמים יתבססו על פלטפורמה קומפקטית מודולרית חדשה של וולבו , גרסא מוקטנת של זו החדשה שהושקה בדגם ה - XC90 החדשה. כידוע למותגים הסיניים אין ייצוג ושיווק במערב…
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
לאחרונה אני רואה שרשורי סיכומים בפורום, והגעתי למסקנה שאני יכול לתרום את שלי, בייחוד כשמדובר ברכב כמו האסטרה, שנכנס כמתחרה שווה זכויות לקטגורית ה-Hatchbacks לאחר שנים של הזנחה ע"י היבואן הקודם, ומשום מה לא מקבל מספיק חשיפה בפורום. רק קחו Disclaimer; הרכב משמש את אשתי בעיקר, ונקנה כדי לשרת אותה במהלך השבוע. עדיין, אני מעריך שיש לי מה לתרום, כי אני נוהג אותו לא-קצת ומביא אותו למקומות שאשתי לא... הרכב נרכש במרץ 2012 כחדש מ"שלמה" בסניפם ברח' המסגר שבת"א. למעשה, שמתי עין על האסטרה עוד כשיצאה לשוק בחו"ל, ו"תייגתי" אותה לעצמי כאופציה טובה, אם וכאשר אשתי ואני נחליט לשדרג מהסוויפט שהייתה לנו אז (נרכשה גם כן כחדשה)- ואם המחיר יהיה מתאים. מי שזוכר, זו בדיוק הייתה התקופה שבה, לא…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם נזכה לראות גרסאת "כניסה" של פרארי, דינו, כבר ב2018? מדובר על מכונית עם מנוע מרכזי, שיבוסס על זה של הג'וליה QV, ותתחרה באודי R8 ומקלארן P40. בתמונות mule על בסיס 458 ועוד בלינק המצורף http://newautoinfo.com/2016/10/15/2018-ferrari-dino/
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
ארועים של רכבי אספנות מתפרסמים באופן קבוע בפורום האספנותת. בחרתי לציין הארוע המתקיים בשישי זה כאן, בכללי, כי בכל זאת, מדובר בארוע גדול במיוחד של מועדון החמש. אם אתם חובבי רכב, מומלץ לבקר. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?608710-%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99-%D7%A9%D7%9C
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
VW משיקים בתחילת נובמבר מתיחת פנים לגולף 7 כפי שניתן לראות בלינק http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3-%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%92-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%91%D7%90-2016 זה כנראה עדיין לא הגולף 8. אני מקווה שצמפיון ישכילו לאבזר את הרכב באיבזור בטיחות מתקדם כמו שמחלחל לשוק וקיים במתחרות (קורולה, אסטרה, פוקוס, מאזדה 3, ועוד בקרוב....) ובנוסף יאפשרו במערכת המולטימדיה AA ו Apple Car play עם אופציה Mirror Link. הם חייבים את זה לשמור על התחרותיות של הרכב.
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום , חבר רוצה לקנות קיה ריו 2013 , והבדיקה להלן: הבדיקה נראת טוב , מלבד הריג'קט של ה-"מערכת היגוי: נקישות יתר". מה זה אומר? יש לציין שעדיין לא נסעתי ברכב ואראה אותו רק יום ראשון. למה לשים לב במיוחד? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בעת הטסט יש להציג ביטוח חובה . עלי לעשות טסט עד 7.11 חידוש ביטוח מ1.12 האם אישור ביטוח חובה שפג תוקפו בסוף נובמבר יתקבל או שהמכון ידרוש לראות ביטוח של השנה הבאה ?
הודעה אחרונה מאת El_LOBO, -
- עוקב אחד
- 40 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
חברים שלום, אז בתאריך 3/10/16 יצא לדרך לראשונה טיול בכבישי הצפון של מועדון 208GTI ו-DS3 שנבנה לאט לאט לאחרונה בהובלתו של חבר הפורום Menashe123 ועוד כמה חברים שהרימו את הכפפה. לטיול זה הגיעו 7 רכבי פיגו 208GTI ו-DS3 אחת ולקינוח הצטרף אלינו חבר עם סוזוקי איגניס ספורט, למרות שבפועל יש הרבה יותר אנשים במועדון עם 208GTI ו DS3 רק שהם לא יכלו להגיע לטיול זה. רוב הטיול עבר בכבישי הצפון (אלקוש,בירנית והסביבה) ולבסוף החבר'ה סיימו את הטיול עם חומוס בפקיעין. מקווה שיהיו עוד טיולים כאלו בעתיד ושבפעם הבאה תהיה נוכחות של כל חברי המועדון. **קרדיט לצלם אולג פורמן ממועדון סובארו שהסכים להצטרף אלינו בתור צלם**
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום חברים. רציתי לשאול אם מישהו יכול בבקשה לבדוק לי בautodata מהי מידת הצמיגים המקסימלית המותרת לרכב מהסוג הנ"ל? מפשפוש באינטרנט ראיתי כל מיני תוצאות ''16 ''17 במידות כאלה ואחרות. אבל רציתי שמישהו ייתן לי תשובה סופית ומגובשת. כרגע הרכב עם צמיגים 195x60x15 (אם אינני טועה) די שחוקים וטסות. ואני משתעשע עם הרעיון להתחדש ברביעיית צמיגים שמנים עם חישוקים חדשים וספורטיביים. אה ועוד שאלה. במידה ואכן שיניתי מידה, האם עלי ללכת למכון טסטים בכדי לשנות את המידה באופן פורמלי? תודה לעונים וחג שמח
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
אני קורא דיון מאוד מעניין וארוך ב-reddit.com (קישור) בנושא. מזכירים שם את ה PDK של פורשה, את ה ZF 8HP70 של BMW (בין השאר), Aisin 8 Speed ואת ה-DSG. מניסיונכם, למי יש את התיבה הכי טובה בעיר? (במכוניות השפויות - לא פרארי למיניהן).
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בתפריט : רענון עיצוב חזית עם פנסי לד חדשים. שידרוג קונסולה מרכזית. שידרוג מסך ה 6.5 אינץ MIB2 ל 8 אינץ MIB3. הנעה ללא מפתח ובלם יד חשמלי כמו בגולף. איבזור בטיחות כמו בגולף, ACC וכו' (לא הגיע לארץ עם הגולף, מעניין אם יגיע עם הלאון...) מנוע 1.0 3 צילנדרים 115 כ"ס. הבטחה להפתעה בקופרה המשודרגת שתגיע מעט מאוחר יותר (כניראה DSG7 חדש DQ381 ושידרוג הספק ל 300 כ"ס). פרטים נוספים ותמונות בלינקים הבאים. http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/2017-seat-leon-facelift-revealed?utm_content=buffer84127&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer http://www.autonocion.com/oficial-todos-los-detalles-del-renovado-seat-leon/
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
היי! כמה רכב צריך להזדקן על מנת שיהיה הכי משתלם למכור אותו?בהנחה שהרכב מושלם מבחינה מכאנית וקוסמטית ושהוא נקנה מהחברה כיד ראשונה. בהתאם לירידת ערך.
הודעה אחרונה מאת gimlison, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
בשרשור קודם כתבתי שקניתי אופטרה 2008 ב5000 ש"ח היו ספקנים חלקם אמרו שהאוטו כנראה דפוק, היו שטענו שאני משקר אבל.. אתמול בערב הלכתי למשוך כסף מהכספומט, בדיוק במקום בו ראיתי את הרכב, שבאתי לנסוע ניגש אלי בחור עם כלב ושואל אותי איך הרכב, עניתי לו שקניתי אותו לפני כמה ימים והוא ממש שמור , ואז הבחור אומר כן אני יודע הוא היה של אמא שלי,בקיצור אמא שלו הייתה חולה מאוד, הרכב הזה לא נסע 5 חודשים, לפני כחודשיים היא נפטרה והרכב עמד ליד הבית , אבא שלו לא הזמין שום אוטו כי כבר יש לו, האוטו היה מפורסם חודשיים ביד 2 והם דרשו מחירון אבל רק 2 אנשים התקשרו ולא באו, וככה האוטו המשיך לעמוד, ובא המזל יומיים אחרי שהם שמו את השלט אני ראיתי את האוטו, הוא גם אמר לי שלא חשב שאבא שלו יגיע לסכום כ…
הודעה אחרונה מאת lancer_06, -
-
החלפת מצבר
מאת refaelc- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים אני בדילמה רכשתי רכב מליסינג בבדיקה הכל יצא תקין חוץ מהמצבר שהוא מקורי בן 2.5 כלומר פג תוקף (מצבר start stop) בשירות אישרו לי החלפה למצבר חדש מחברת ורטה או משהו שווה ערך השאלה האם כדאי להחליף את המצבר (המקורי תקין ומניע את הרכב בצורה תקינה) במצבר זול אבל חדש. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת save, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
כאמור בכותרת, מצאתי מפתח של סקודה. ניגשתי למרכז שירות מורשה של היבואן בעיר מה המפתח נמצא, מתוך מחשבה שבטח יש להם דרך לאתר את הבעלים. מדובר במפתח קפיצי משולב שלט, ומודפסים עליו כל מיני נתונים כמו ID למשל. הם "הקטינו ראש" ושלחו אותי לפרסם בפייסבוק [מה שאין לי]. רעיונות? מדובר בכ1000 ש"ח...
הודעה אחרונה מאת avargel, -
שלום, התלבטתי היכן לפרסם מידע שאספתי לפני כחודשיים לקראת בחירת רכב משפחתי שיוכל לשאת בקלות משפחה עם שלושה ילדים הישובים בכסאות בטיחות (במקרה שלי, שני בוסטרים וכסא תינוק). כיוון שזו אינה בקשת ייעוץ לבחירת רכב, נבחר המדור הכללי, אך הרגישו חופשיים להעיר ולהעביר. השאיפה שלי הייתה למצוא רכב רחב מאוד שמסוגל להכיל את המושבים בשורה אחת, כלומר לא להתפרס על שלוש שורות ולצורך כך מדדתי את רוחב המושב האחורי מידית לידית בהרבה מכוניות. לצערי, נאלצתי לכתת רגלי ולעשות זאת ידנית כי למיטב הבנתי נתון זה אינו מפורסם ע"י היצרנים (חלקם מפרסמים נתוני כתפיים או מותניים שמבדיקתי לא תמיד עוזרים בניבוי האם רכב מתאים). טווח המחירים של המכוניות היה רחב ואף בדקתי רכבי שטח יקרים כיוון שהכרתי אישית אחד ש…
הודעה אחרונה מאת Dafnage, -
חוקי תנועה
מאת Spongebob- 3 תגובות
- 928 צפיות
שלום, שאלה שמסקרנת אותי ואני לא יודע את התשובה המדוייקת: מתי בדיוק החוק מחייב לעצור? רק כאשר הרמזור הופך לאדום מלא? לצורך הדוגמה, נניח ורכב נוסע במהירות נמוכה, אפילו מזדחל בפקק תנועה, האם עליו לעצור באור הכתום? או שמותר חוקית לחצות צומת באור כתום? נא להימנע מהרצאות לגבי תאונות שנגרמו עקב רכבים שבלמו בהיסטריה בראותם את האור הירוק המהבהב/כתום, אני מכיר את הסיפור וזו לא מטרת השירשור. תודה.
הודעה אחרונה מאת Spongebob, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
המגזין Car&Driver ראיינו בתערוכת פריז את רוברטו פדלי (Roberto Fedeli) - ה-CTO של אלפא רומאו ומזראטי - ודיברו על איך אפשר לייצר מזראטי חשמלית. Maserati EV Coming by 2019, Won’t Be a Tesla Clone Today’s Maserati goes to great lengths to tune its internal-combustion V-6 and V-8 engines, even employing a composer from Milano’s famed La Scala opera house to deliver its signature engine note.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 31 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
רציתי לשתף את הפורום במשהו מוזר. בעודי חוזר לכיוון הבית שלי, קלטתי בזווית העין סיטרואן C4 חונה באופן תמים. פתאום האורות נדלקו והמגבים החלו לפעול ברעש של חריקות גומי. מתוך סקרנות העפתי מבט בתוך תא הנהג - אך לא היה שם איש האוטו ריק, אין מפתחות בסוויצ' אבל האורות דלוקים והמגבים חוגגים. לאחר 20 שניות, האוטו כבה באחת. לאחר עוד חצי דקה - נדלק שוב! הפעם החלטתי לצלם: (לא ממש רואים בסרטון בגלל התאורה, אבל אין מפתח בסוויצ'). מה אתם אומרים קורה פה?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
לאחרונה יצא לי לקרוא בפורום על הרבה אנשים שמתלוננים ששרטו להם את הרכב בכוונה עם מפתח וכו' מכוון שהרכב "מושך עיניים". אני תוהה לעצמי מדוע לא לכסות את הרכב כאשר חונים במקום ציבורי? הדבר יכול להועיל גם נגד לכלוך אבק וכו' (במידה ולא חונים בחניון תת קרקעי) וגם נגד משיכת עיניים לרכב. מדובר בפעולה שלוקחת לכל היותר כמה שניות. נראה כמו פתרון פשוט וזול שיועיל גם מעבר למשיכת עיניים..
הודעה אחרונה מאת DJI, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מאמין שכבר שאלו את זה בעבר אך זה עניין שמשתנה מתקופה לתקופה, אני מחפש מכון טסטים שיהיה אמין שלא יעשה עליי השלמת הכנסה בדמות לוחיות דהויות וכו' וכו' באזור פ''ת, הרכב הוא מגאן סטיישן דיזל (יוצאת ליסינג) 2013. תאריך הטסט 28/10/16 כמובן שאשתדל להגיע לפני ולסיים עם העניין. Sent from my MX5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
Automatic1 עזרתך מתבקשת חזרתי בדיוק מהשטיפת רכב, בדקתי מתחת לכיסא נהג שהכל בסדר, ואני רואה מן פלסטיק גדול יחסית שדומה לסופית שואב אבק של המכונים. ניסיתי להזיז אותו ונראה שהוא צמוד . לא זכור לי שאי פעם ראיתי אותו שמה, אבל גם אף פעם לא שמתי לב . אם למישהו יש את הרכב, אשמח אם תוכלי לבדוק לי האם הדבר קיים מתחת לכיסא נהג, לפני שאני מושך אותו בכוח ואולי עושה נזק. תודה לעונים
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לאחרונה היתקבלתי לעבודה במסגרתה אקבל רכב. עוד לא יודע איזה רכב בדיוק, אך אבקש ממכם בכל זאת לנסות לעזור לי לחשב בערך כמה מס ירד לי מהמשכורת על הרכב. לעניות דעתי הרכב יהיה מקבוצת הרכבים של המסחריים הסטנדרטים(ברלינגו, קנגו).
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
שוטרי משטרת התנועה שסיירו אמש (ד') בכביש הערבה שפשפו את עיניהם בתדהמה כשמד מהירות הלייזר (ממל"ז) שעמו מדדו את כלי הרכב הנוסעים מולם הראה את הספרות 189. הנהג, בן 52, נעצר - אך תירץ את מעשיו באופן מקורי במיוחד. הגבר, תושב אילת, נתפס בסמוך לשעה 2:30 לפנות בוקר, וכשנשאל מדוע נהג במהירות מופרזת, ענה את התשובה המתחכמת: "זו שעה מאוחרת. אם לא עכשיו - אז מתי?". רישיונו נפסל לאלתר, והוא יובא לשיפוט מהיר.
הודעה אחרונה מאת dorki, -
- 2 תגובות
- 709 צפיות
הרכב שלי הוא פורד מונדאו 2011 אוטומטי רגיל, והרחוב שאני גר בו בנוי על הר, אני גר בקצה התחתון ומחוז חפצי נמצא בקצה העליון, בנוסף הרחוב מפוצץ במפרים (12 במפרים לכל כיוון), לכן בכיוון הירידה אני תמיד מגביל להילוך שני ונוסע 30 בלי גז, לפני במפרים קצת מאט לסביבות ה-15 וככה עד הבית. אחרת כל שניה הגיר מחליף בין 2 ל-3 וחבל לדפוק אותו. הבעיה שבפורד אי אפשר ישר לייצב על הילוך קבוע, אלה בשביל להכנס לטיפטרוניק , חובה ללחוץ על מינוס או פלוס שכמובן יורידו או יעלו הילוך, ואז להחזיר להילוך הרצוי (2 במקרה שלי). האם זה באמת ככה או שאני מפספס משהו? יש אפשרות לייצב אותו על ההילוך הנוכחי כמו בוואגיות? אגב הילוך S לא עוזר בקטעים של ירידות מאוד חזקות , הוא כן מחליף בשלב…
הודעה אחרונה מאת arco1, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 920 צפיות
למה בפעולה? כי לא היה ניתן לצפות "לבלימה" כל כך פתאומית.
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, חברים שלי שהינם תיירים קיבלו דו"ח של 500 ש"ח על חנייה על מדרכה. הרכב שכור של אלדן והשאלה היא האם הם צריכים לשלם את הדו"ח או שאלדן תחייב אותם? החשש הוא שאחרי תשלום הדו"ח גם אלדן יחייבו אותם + חיוב על טיפול בדו"ח. מה דעתכם? תודה
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
שלום לכולם. אני לא ממש חדש כאן , מסתכל המון בפורום אבל אף פעם לא הייתי רשום, חיפשתי אוטו וראיתי בקריות שברולט אופטרה שנת 2008 עם שלט למכירה , רכב שמור מאודדד, התקשרתי לבעלים ויורד מהבניין איש מבוגר, ביקשתי פרטים על האוטו ,60000 ק"מ מטופל רק בUMI , יד ראשונה ,דרש 14000 ש"ח כי הזמין אוטו חדש, קיבלתי עוד הרצאה של חצי שעה על מעלותיה של המכונית שברשותו ,עד שלקראת הסוף יצא לו משפט "שהאמריקאית שלו היא לא כמו כל הזבל הקוריאני שכולם קונים" ברגע זה הבנתי שהוא לא מבין כלום ברכבים ואז פצחתי בהרצאה על זה שהרכב שלו קוריאני מהסוג הנחות ביותר , שזו היא בעצם דייהו בתחפושת שברולט, הבן אדם לא האמין למרות שהראיתי לו שכתוב ברשיון "קוריאה" אז פתחתי את גוגל והראיתי לו , ואז הקראתי לו המון פנ…
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן חברים, מועדים לשמחה. לפני מספר ימים גיליתי איזושהי תקלה ברמקולים שברכב שלי. לא נכנס לפרטים של התקלה כי זה פחות רלוונטי רק אגיד בגדול שהיה צריך להחליף את כל הצמת חוטים ואתמול, לאחר החלפת הצמה התקלה תוקנה ועכשיו שומעים מעולה. על הדרך גם החזרתי את המגירה המקורית שהיתה ברכב ועל כך אעדכן בהמשך. הבעיה היא שאני חודש שהחליפו את אחד הכפתורים בדשבורד, שהיה תקין לחלוטין, בכפתור שחוק ומיושן. עליתי את זה רק היום בערב, בפעם הראשונה מאז תיקון התקלה כי נסעתי בחושך כשצריך היה לדליק אורות. הכפתור המיושן שהרכיבו לי, לטענתי, הוא כפתור שבהדלקת האורות הוא נותן אור צהוב, יותר בגוון שקוף, ולא תאורה כתומה כמו שאר הכפתורים ובלוח השעונים. יש לציין שבכפתור ה''…
-
- 2 עוקבים
- 126 תגובות
- 27.1 אלף צפיות
מה תעדיפו - משפחתית בת עשר יפנית אורגינל או צרפתיה ? מה תעדיפו - מאזדה 3 בת עשר או מגאן / 307 בגיל דומה ? אני מניח שרובנו יעדיפו לא את האירופאית בנתונים כאלו. התדמית המקובלת הינה שהיפנית בוודאי רגישה פחות לתקלות ומפגינה אמינות עדיפה. השוק בהתאם אומר את דברו - מזדה 3 בת עשר עולה פי שניים או שלוש לעומת רנו או סיטרואן שעלו מחיר דומה למאזדה או יותר שכולן היו חדשות. למה אני מעלה זאת? נתקלתי במודעה כאן בפורום של מישהו שמוכר מאזדה 3 מודל 2005 מנוע 2000. ציטוט מהמודעה: אם הייתי שומע על צרפתייה עם 120K ק"מ שבהסטוריית הטיפולים הצריכה גיר חדש, 4 בולמים, מוט הגה, 4 מוטות מייצבים ועוד ועוד הייתי אומר לעצמי - נו, אמינות צרפתית טיפוסית, גיר צרפתי דפוק, ב…
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 526 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אריה שאג
- guy.a
- garicho
- ArikB
- Boris002
- arice
- אלפרד חיות
- TvrSpee12
- yahaga
- daniel204
- gadik6
- asix
- פינדר
- `Infinity
- falou
- אהרן ג
- אלעדיקו
- om2
- sperial
- razi_pazi
- hans
- במבליק
- Night Driver
- Haim_gds
- GOLF
- Liquidator
- lanosforce
- phpclub
- yoav911gt2
- DJI
- ofralon
- Zion Shoshani
- eladts
- נעם101
- zvit
- SurfHigh
- yuvalsa
- gpm11
- tan tan
- ntd
- itaimoto
- DIVON
- 3n
- Itzik-b
- לירון .ה.
- pooh-bear
- Or1999l
- pasat04
- shlomiko
- מיץ פטל
