Jump to content

shlomi6280

  • פרסום הודעות

    1,922
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

30 נייטרלי

1 עוקב

אודות shlomi6280

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב
  • תחביבים
    אספן דגמי מכוניות.

צפיות אחרונות בפרופיל

3,867 צפו בפרופיל
  1. תתחדש, מדובר במכונית שאני מאוד אוהב. יש איזשהו קסם בפשטות של הרכב והוא מרגיש דיי זריז ומשהו בנהיגה מרגיש קצת כמו לנהוג במכונית יותר גדולה ממכונית מיני. מרגיש קצת באיטליה כשאני רואה אותן על הכביש. קנייה מעולה! (האמת שלאור המחיר הזול מאוד כבר תקופה ארוכה הרכב הזה עושה לי חשק לקנות אחד כזה שיהיה לנסיעות הקצרות של תוך ת"א, לא יודע כמה יקרה אבל עושה קצת חשק ) נ.ב, שלך נראית מהודרת יותר מאשר רוב הפנדות שנסעו כאן. היא ברמת גימור גבוהה יותר? אני מזהה כאן טאסות שונות ופסי העמסה. ותפרגן לנו עוד כמה תמונות 😉
  2. כן, אבל מנגד עלויות האחזקה והביטוחים מאוד יקרה. שלא נדבר על זה שהוא רכב מבוקש בקרב גנבי רכב, באמת שווה לרכוש אחת כזאת הרבה מעל למחירון בסיכון שאם ייגנב יפסידו עשרות אלפי שקלים? לאלה שחושבים שיש כאן ביקורת אז מראש אומר שבשאלה הבאה אין ביקורת: באמת עדיף למי שמוציא כל כך הרבה כסף על רכב לנסוע באחת שהיא מיושנת, לא מאובזרת ולא נוחה רק בשביל לחסוך 30K ש"ח? אני מסיק שאם אחד שמוציא 300K ש"ח על רכב לא יהיה לו אסון לא לחסוך 30K ש"ח, לא עדיף ליהנות מהנוחות ומהאבזור?
  3. אתה צודק אך חלק גדול מבעלי הלנד קרוזר (אומר בזהירות שאפילו רובם), הם לא מאלה שנוסעים בשטח. אז למה להם ישנה סיבה לנסוע ברכב הזה כאשר מחירו מאוד גבוה גם כחדש וגם כמשומש ואין לו נוחות גבוהה, לא אבזור ולא קדמה בשום צורה ואופן. יתרה מזו, גם כרכב ל-7 אנשים האקספלורר והטראוורס יהיו מרווחים יותר מהטויוטה.
  4. זה ברור לי לחלוטין. שוב, אני מצליח לזהות עניין של היצע וביקוש גם בעוד דגמים ולאו דווקא מה שהצגתי. אני מבין שמלכת התופעה הזו היא הלנד קרוזר ויש מזה גם בסופרב וב-6 אך מה שאני לא הצלחתי להבין זה מדוע על רכב שאין לו בעיית היצע, רוב הרכבים גמעו כבר מאות אלפי ק"מ, במקרים רבים מאוד גם מעל ל- 350K ק"מ, כבר עברו ידיים ויותר מ-3 אז מדוע יש שישלמו סכומים גבוהים שגבוהים גם הרבה מעל למחירון? ולא הבנתי מדוע יש נכונות להתפשר על הנוחות, על הקדמה שיש ברכבים כמו טראוורס ואקספלורר, האם זה רק בכדי לחסוך בירידת הערך? ומה עם האחזקה היקרה שלה? זה גם בזבוז. ( נ.ב- בכוונה השתמשתי טראוור
  5. טוב אז האמת שידעתי שיבואו התקיפות, ויבואו ההטפות (כותב את זה עם חיוך על הפנים של "ידעתי שזה יקרה"). אז אם תנסה לקרוא שוב אתה בטוח תראה שאין פה העברת ביקורת על אף אחד אלא ניסיון כנה להבין תופעה שמתחרשת וניסיון לקבל דעות נוספות (אפילו הכותרת מסתיימת בסימן שאלה, ככה שלא ברור לי איפה אתה מוצא פה ביקורת מעבר להצגת נתונים ושאלות). גם אמרתי ואני מצטט "אני לא מאלה שחושבים שלוי יצחק הוא אלוהיי מחירון הרכב הישראלי ואני לוקח את מחיר המחירון כאינדיקטור לשווי רכב מסוים ומשם משקלל את המחיר בהתאם לנתונים". או שכנראה שלא קראת את כל הפוסט... גם יכול להיות. אז בש
  6. אהלן חברים, אז לאלה שהכותרת פחות מובנת להם והם מעוניינים להבין מה אני מנסה לומר אתחיל מההתחלה, מקווה שתקראו על אף האורך. שוק הרכב הישראלי עבר המון שינויים בשנים האחרונות וכמובן שזה לרוב מפאת השינויים בשוק הרכב העולמי. אני פחות מעוניין כרגע להיכנס לניתוח של התופעה רק אגיד בגדול שכמה מהשינויים הם- מעבר לאלטרנטיבות של הנעה כדוגמת הנעה היברידית (וכמובן ההברידיות הנטענות), שימוש במנועים קטנים יותר עם מגדשי טורבו ותיבות הילוכים אחרות כדוגמת התיבה הרובוטית כפולת מצמדים, עם מצמד בודד, תיבה רציפה וכו וכו'. שינוי נוסף שאני אוהב להשתמש במונח שאני המצאתי לו הוא ה"קרוסאובריזצ
  7. אני כנראה לא הבנתי אותך כמו שצריך לפני כן. אז מדוע לא ללכת שנה אחת או שתיים אחורה?
  8. אני לא יודע אם אתה יודע אך סוזוקי קרוסאובר שווקה לראשונה בשנת 2014 שיש רכבים שכבר ממזמן הגיע למחיר שנכנס בתקציב שלך.
  9. הנתון החדש לא משנה שום דבר ואםפילו אם הוא היה גודל ל- 10k ק״מ בשנה, זה עדיין כמעט נמוך בפי 2 מהממוצע. אם ספורטאז׳ זו מכונית גדולה מדי ואתה מחפש מכןנית גבוהה יותר אז למה לא לחפש איזו סוזוקי קרוסאובר? אני בתקציב הזה הייתי הולך על מאזדה 3 רמת גימור ספיריט 2.0 ונהנה הן מאבזור ותצרוכת דלק טובה מהספורטאז׳, אבזור הרבה יותר גבוה (למעט העובדה שברכב הזה ישנה התרעה על סטייה מנתיב ולא תיקון) ורכב עם שוק מעולה.
  10. אז אני לא ממהר לשלול את הדור השלישי. ישנה בעיית תדמית קשה לדור השלישי בגלל הגיר הרובוטי כפול המצמד אך מלבד זאת מדובר במכונית מאוד איכותית. הדור השני של הפוקוס הוא מעולה אך בעיה אחת יש לו והיא שהרכב עצל. לא מדובר במכונית חזקה כלל ויש כאלה שזה יפריע להם. מלבד זאת מדובר ברכב איכותי ונוח, באמת רכב מוצלח. אם נחזור לדור השלישי של הפוקוס, אני הייתי מחפש אחת ידנית. אחת כזאת עם נתונים טובים עשויה להימכר במחירים מצחיקים וכך תוכל לנסוע במכונית מודרנית יותר, איכותית יותר עם תצרוכת דלק טובה מהשלושה. קרוז בשנים האלה כבר תכף נכחדת.
  11. הרכבים שהצגת יכולים להיות סך הכל אופציות דיי טובות. חשוב לשים לב לעניין האחריות של הגיר בגולף. לגבי שברולט טראקס ואופל מוקה- מדובר במכוניות כמעט זהות והקרוסאובר מכונית טובה אם כי מכוערת ומשעממת אפילו יותר מהטראקס/ מוקה. אם קרוסאובר זה לא בראש מעיינך הרי שתוכל למצוא משפחתיות מאובזרות יותר במחירים זהים ואולי זולים יותר. דבר נוסף- כל המכוניות שמנית כאן הן בתצורת מרכב 5 דל'. חשוב לשים לב לנפח תא המטען. אני לא יודע כיצד תיכנס עגלה ברכבים הללו ואם זה ישאיר מקום נוסף לעוד ציוד/ קניות/ ציוד לרכב וכדומה. אני לא יודע מהיכן אתם ואם יש הגבלה בממדים של הרכ
  12. מבחינת איכות חומרים אני לא בקיא במה הקורסה מציעה. באשר ל-2, לעניות דעתי היא בכלל לא מרגישה זולה מבפנים, וברמת הגימור ספורט/ פיור וואי זה אפילו עוד יותר משתפר ותמצא קצת יותר משטחים רכים וגימורי אלקנטרה נחמדים. השנויים שהרכב עבר במתיחת הפנים הוא שיפור בבידוד הרעשים, בנוחות המושבים ובמתלים. באשר לאבזור אתה צודק- מעתה כל התאורה הקדמית היא לד (בדינאמיק תאורת היום תהיה הלוגן), והתאורה האחורית היא בחלקה הקטן גם לד (תאורת רוורס). נכון שמעתה והלאה הרכב מגיע עם אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו אך הבלימה האוטונומית שופרה וכעת היא פועלת עד 80 קמ"ש. זה נכ
  13. עקרונית לרכוש רכב עם ק"מ גבוה לאחד שעושה 5K ק"מ בשנה יכול להיות בהחלט צעד חכם שכן אם אתה מחזיק את הרכב לפחות כשנתיים- שלוש אתה עשוי לאזן את הק"מ ולמכור אותו כרכב עם ק"מ סביר ואפילו נמוך (תלוי כמה גבוה תרכוש). בהמשך למה שנאמר, רכישת רכב היברידי הוא מיותר מאחר והחיסכון מול הסיכון בהחלפת הסוללה לא יהיה מספיק שווה וכלכלי בכדי ללכת על צעד שכזה. אמרת שהממדים של הנירו מתאימים לך וישנם לא מעט רכבים בעלי ממדים זהים שיעשו עבודה טובה לא פחות: סוזוקי קרוסאובר- בדיוק כמו הנירו- מכונית משפחתית שנראית יותר "קרוסאוברית". אתה יכול לנסות ללכת גם על ספורטאז' ואולי טוסון גם. אם תרד ב
  14. אני מניח שהתכוונת ל- B&O. בכל מקרה, התקנה של מערכת כזו בשלמותה לא עשויה להיות משהו יחסית פשוט מאחר וכל הרמקולים יכנסו למקום בצורה דיי מושלמת?
×
×
  • Create New...