רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
שלום חברים אני מחפש ג'נטים 17" מקוריים ל MiTo ומסתבר שהדבר קשה מאוד להשגה בארץ הקודש. הדיון היחידי שמצאתי בנידון מ 2006 ולכן תהיתי אם למישהו יש מידע קצת עדכני יותר... מה בערך עלות המשלוח, כמה מיסים נלקחים ומה הפרוצדורה באופן כללי?
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש למישהו מושג כמה אויר אני צריך למלאות בצמיגים שלי יש לי פולקסווגן גולף 2002 1600 סמ"ק מידת גלגלים 175*80*14 (אשמח לדעת כמה לנפח גם במקרה של עומס) תודה רבה!
-
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 850 צפיות
שלום חברים, אני מתלבט בין שני רכבים מאוד דומים (מיטו תלתן ירוק) ההפרש עלייה לכביש בינהם הוא שנה. נתעלם שנייה מעניין המחיר, האם לדעתכם יש הבדל גדול בין: 2011 עם 85K ק"מ 2010 עם 95K ק"מ
הודעה אחרונה מאת gbguy, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אזהרה: זה הולך להיות ארוך. אז הטיול(Honeymoon ( התחיל בניו יורק והיה אמור להמשיך לבהאמס לריזורט הכל כלול ל5 לילות. החלק של הבהאמס בוטל עקב הוריקן מת'יו והיינו צריכים לאלתר 24 שעות לפני את החמישה ימים הבאים בדגש על איכשהו להתנער מהבאסה מביטול החלק היחיד של הבטן גב בטיול. התחנה הבאה אחרי הבאהמס הייתה סן פרנסיסקו ופשוט החלטנו להקדים את הטיסה, להקדים ולהאריך את הזמן עם הרכב ולטייל באיזורים שלא תכננו בגלל חוסר זמן ובאופן כללי, לאלתר כמה ימים לפי החשק. פעם ראשונה שלי אצל הדוד סם and boy… I got to tell ya שאוסף הקלישאות על אמריקה ועל האמריקאים פשוט נכון. אם זה מהנימוס המוגזם והחיוך הצבוע בכל מקום, הצ'דר והבייקון בכל ארוחת בוקר, צהריים, ערב, ארוחות ביניים , חטיף, משקה אנ…
הודעה אחרונה מאת AK21, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
בערך.. בממוצע
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי נגנב לי התיק ובתוכו גם המפתחות לרכב. יונדאי אטוס 98, ידני. אין לי רזרבי. מה עושים? כמה זה אמור לעלות?
הודעה אחרונה מאת natco, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן. אני נאבק עם הבעיה הזו כבר זמן מה ולא מצאתי שום פיתרון אליה או התייחסות בגוגל... יש לי בעיה מוזרה בחניונים שהכניסה אליהם היא אוטומטית (כלומר לא עם שומר אלא עם מצלמה שמצלמת את מספר הרכב ותו החנייה). יש חניונים בתל אביב עם הנחה של 50 אחוז לתושבי העיר אם יש תו חניה על השמשמה. עכשיו הכל טוב ויפה, יש תו חניה והכל אבל הבעיה מתחילה כאשר אני משלם. אני תמיד צריך ליצור קשר עם השירות לקוחות ולהודיע להם שיש לו תו חניה בגלל סיבה אחת - במספר הרכב יש את הספרה 6, ויש פשוט בורג שמחבר את הלוחית הצהובה לרכב במיקום שהוא די בעייתי שמראה כאילו מדובר על הספרה 8 בעיני המצלמה. יש למישהו פיתרון? זה די מציק כל פעם לדבר עם התמיכה שם ולחכות באמת שיבדקו והכל... וזה גם מונע ממני להשתמש …
הודעה אחרונה מאת primekart, -
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
שלום לחברי הפורום היקרים, לאחר שהרכב החמוד שלי החליט שהוא יכול להשתמש בנוזל הקירור בתוך תאי השריפה, הרמתי את ראש המנוע כדי לגלות שהפריצה הייתה לשני הצילינדרים האמצעיים (היו מלאים בנוזל קירור ירוק). כעת, לאחר שהראש חזר משיפוץ, מחפש מלאך שישאיל לי ידית מומנט עד 100 ניוטון/מטר, ואם זה לא דרייב חצי, אז גם בוקסה אלן 10 מ"מ עם מאריך, וסט בוקסות רגילות תואם לידית (במידה ולא דרייב חצי). תודה מראש לכל הצעה, יוסף
הודעה אחרונה מאת Joseph Alishkov, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בבניית בניין משרדים חדש הכולל חניון (סביב 80-100 חניות), האם יש איזו הכנה שכדאי לעשות בזמן הבניה שתחסוך משהו בעתיד? האם עמדת הטעינה תופסת מקום שכדאי להשאיר? במקום העבודה שלי נבנה בניין חדש לגמרי, כרגע בשלבי סיום השלד. האם יש טעם לקחת בחשבון את הנושא ולהעלות אותו להנהלה ולמתכננים?
הודעה אחרונה מאת Dudi910, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני עומד לרכוש רכב אפס קילומטר מאלדן. שני דברים שרציתי להתייעץ: 1. הם דורשים את כל הכסף כעת בעוד שהרכב אמור להגיע עד 21 ימי עסקים 2. לדברי ההסכם שנמצא ברשותי לפני חתימה העברת הבעלות תתבצע תוך 60 יום מקבלת הרכב. מקובל? נראה לי קצת תמוה למרות שלא רכשתי רכב מזה כ 15 שנה ירון
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- 1 תגובות
- 830 צפיות
שלום, אני בודק בנוגע לעניין של רכב שנרכש ביבוא אישי, ובמוסך התגלתה קריאת שירות יצרן ) החלפת של רכיבים - ריקול היבואן ברכב טוען שהרכב נמכר מראש בחו"ל ללא אחריות, ולכן על בעל הרכב לשאת בתשלום... נשמע הגיוני?
הודעה אחרונה מאת guya72, -
- 2 תגובות
- 701 צפיות
הייי, היום באמצע נסיעה נדלקה לי נורת air bag בפיג'ו 206 xs ,חלק אמרו לי שזה במגעים של הקונקטור שמתחת לכיסא של הנהג שצריך רק לנקות אותו וזה יסתדר ,וחלק אמרו לי רק במוסך יתקנו את זה אפש חוות דעת? Sent from my MX5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת assaf31533, -
- 3 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי, חבר שלי התחדש בפורד מוסטנג חדשה ביבוא אישי ( Ecoboost Premium 310HP ), וכבר שבועיים שלא מצליח לאבטח את האוטו (מקיף). האם מישהו נתקל בבעיה דומה ויכול לעזור?
הודעה אחרונה מאת Dudi910, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היום נסעתי במונית מסוג פג'ו 301 , נראת דיי חדשה . ישבתי במושב האחורי. הרכב הרגיש לי כל כך רע והצצדתי הצידה לבדוק האם יש לפחות כרית אוויר בשבילי. להפתעתי לא ראיתי סימון של AIR BAG. זה החושך , או שיש מכוניות חדשות שמשווקות ללא כריות אוויר לנוסעים האחריים? נשמע הפקרות.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברים עד היום היתה לי מיצובישי לנסר 1993 מיושנת שעשתה את העבודה כמו סוסה טובה. דא עקא - הלך הגיר - הגיר התחיל להחליק בהילוך 3, דילג על 2 והתחיל להחליק כבר בתחילת הנסיעה. המחיר שדרשו על שיפוצו היה בין 2500 ל-4000 שקלים, כאשר שוויו של הרכב נמוך בהרבה, מה שהביא אותי להחלפת הרכב. מצאתי את הפוקוס הזו, שמורה, עם 161,840 ק"מ על השעון. סpר טיפולים מלא מאז 2003, טופלה במורשה ורק חלקים מקוריים. כשקיבלתי אותה - עשיתי לה יישור קו, בכולל שמן ופילטר שמן מנוע, פילטר אויר, פלאגים וברקסים קומפלט (צלחות ודיסקיות). יחד עם זאת ישנן שתי גומיות מוט מייצב אחורי גמורות וקרועות, שני חיישני חמצן שמסרו את נשמתם לבורא אחרי שנשרפו להם הכבלים (נגעו בצנרת הפליטה) וכמובן צמיגי…
הודעה אחרונה מאת fiesta1997, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 61 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
הגיע הרגע שאני הכי מתעב בשנה וזה ביצוע הטסט החצי שנתי לרכב מיושן. מדובר ברכב שנת 1996 עם 127 אלף ק"מ יד שנייה. יש לי הרגל של להיכנס למוסך לעשות טיפול ועל הדרך לבדוק מה לא בסדר. אם המוסכניק רואה שמשהו לא תקין הוא מחליף. אין אצלי חוכמות. אז אני מבין, רכב בן 20 שנים, רכיבים התיישנו ויש חשש לבטיחות הרכב. אוקיי מבין. אבל, מדוע יש צורך לעשות פעמיים בשנה טסט? לא רואה שום סיבה הגיונית מלבד להתיש את הבעלים מבחינת כספית, נפשית ולגרום לו לשרוף עוד זמן וכסף על מנת "לשכנע" אותו לזרוק את הרכב. מחייבים אותך להביא אישור תקינות רכב מיושן ממוסך. אישור שעולה לא מעט כסף. אם המוסך נותן לך אישור שהבלמים תקינים מדוע בטסט בודקים אותך על המכונה? ואם בודקים אותך במכונה אז מדוע צריך איש…
הודעה אחרונה מאת malcishua, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
כמו שכולכם כנראה שמעתם שכנראה משנה הבאה יוסיפו עוד סיפרה ללוחית הטענה למהלך של סיפרה ולא להוסיף אותיות היא שהמערכת עובדת על ספרות בלבד אז איך בעצם נרשמים רכבי שגרירות שמתחילים באותיות CD וCC? האותיות אמורות להיות קיימות במערכת לא? גם אם זה רק C וD זה עדיין מוסיף המון אפוציות לכל לוחית רישוי
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מתוך YNET: "מבקר המדינה מפרסם דו"ח קשה המצביע על משרד התחבורה, משטרת ישראל והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כאחראים לכישלון המתמשך בטיפול בתאונות, לאור העלייה הרצופה במספר ההרוגים. מחינוך לתעבורה ותקינות כלי רכב, דרך מידע שגוי על אודות נפגעים ועד אכיפה לקויה ושימוש מוטעה בתקציבים." אני מוכן להשבע שאת כל הטענות שלו קראתי פה בעבר. יכול להיות ששפירא קורא כאן בפורום? מה יש לנו שם? -חוסר תקנים וניידות במתנ"א, חלקם לא מאויישים כלל -תקציבים לא מנוצלים בכל הרשויות הרלוונטיות -תקציבים שלא ברור לאן הגיעו -מחסור בחינוך תעבורתי, ומלחמות בין הגורמים האחראיים -אי קיום בדיקות תקינות לכלי רכב כבדים -חוסר תפקוד כללי של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועוד ועוד
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 967 צפיות
[h=1]החל ב-1 בנובמבר: חובת הדלקת אורות גם ביום בכבישים בינעירוניים[/h] http://cars.walla.co.il/item/3009277
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
היי, שמתי מקדמה על רכב בטרייד מוביל בפי גלילות. הרכב צריך להגיע לסניף בימים הקרובים ואני רוצה לקחת אותו לבדיקה. אני יודע שיש מכון בדיקה של קומפיוטסט בפי גלילות אך אני קצת חושש כי הם נראים לי "קצת" משוחדים כי הם המכון בדיקה היחיד במקום עם 10 סוכנויות רכב. אין לי אסמכתא להרגשה הזו חוץ מלהיות אזרח במדינת ישראל. האם לדעתכם החששות שלי מוצדקים ? האם יש מכוני בדיקה במרחק של עד רבע שעה נסיעה שהייתם ממליצים עליהם ? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 49 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום, התייעצות קטנה: ברשותנו רכב דיי פופולרי (ג'יפון) במצב דיי נדיר מבחינת ידיים, קילומטראג' ובמצב מעולה מבחינה קוסמטית ומכאנית. אין עוד אקזמפלרים כאלה בשוק בוודאות. ובדקתי אחד אחד... מה שעוד מוסיף לערכו הוא - אפשר לספור את הפעמים שירדנו איתו לשבילי עפר בשנתיים שהוא ברשותנו על יד אחת. והבעלים הקודם לא ירד לשטח בכלל. לצורך העניין, רכשנו את כלי הרכב לפני שנתיים ב X, כרגע יש קונה שלוחץ ומציע X+5k. זאת אומרת, לא רק שלא הפסדנו ירידת ערך, הוא גם יימכר קרוב ל 10k מעל למחירון. ההצעה מאוד מפתה. מה אומרים? מצד אחד, זו הצעה שקשה לסרב לה. וסיכוי נמוך שתהיה הצעה דומה בעתיד כשכן נרצה למכור. מצד שני, זה בא מאוד בהפתעה ואין לנו מושג לאיזה רכב להמשיך וגם לא תכננו להיתקע …
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כל חיפוש שאני עושה ליטיי 2017 באינטרנט , ישר מביא אותי לפרסומים על הקודיאק . האם הקודיאק יחליף את היטיי או יהיה דגם נוסף , בישראל כמובן !
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
שלום, בשנה שנתיים האחרונות, שמתי לב ליותר ויותר אנשים שלא מודעים לכמה מצבים: 1. המינורי מביניהם - אי הדלקת אורות ביום בימים חורפיים. 2. חוסר הבדלה בין אורות חניה, לאורות דרך ואורות מעבר. 3. אי הדלקת אורות בכלל (!) גם בלילה. אני נתקל בנסיעה קצרה במספר כאלו כל יום, ובנסיעה ארוכה יותר בעשרות מדי יום. רוב הנהגים אפילו לא מבינים מה אני רוצה מהם כשאני מהבהב להם עם האורות, על מנת שישימו לב שהם בלי אורות. לדעתי זה נובע מ2 דברים האחד אלו נורות הDRL , שיכולות להטעות אדם שהוא אכן עם אורות דולקים והסיבה השניה היא תאורה קבועה בלוח המחוונים ברוב הרכבים. אני אישית נכנס לרכב ואוטומאטית מדליק את האורות, אבל יצא לי לנהוג לאחרונה בטויוטה אוונסיס, שם לוח המחוונ…
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
תאונת פגע וברח 1 2
מאת ארז ג- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שמי ארז מרמת גן. ביום שישי האחרון בתאריך 28.10.2016 בשעה 17:30 אחהצ רכבתי על הקטנוע שלי מסוג פייאגו 250 מדרום לצפון לכיוון צומת מסובים. כקילומטר אחד לפני הצומת ( מעט אחרי מחלף גנות ) חלפו על פני שני אופנועים כבדים במהירות גבוהה. הראשון חלף ועבר אותי אבל השני פגע בי זרק אותי על הכביש וברח. שני האופנוענים נמלטו מהמקום!! מהנפילה שברתי יד אחת סדק בצלעות, שפשופים וגירודים חזקים בכל הגוף. אולי מישהו יודע או שמע ויכול לסייע. האם אפשר להגיע לצילומי המצלמות של כביש גהה? תודה מראש, ארז
הודעה אחרונה מאת hgilad123, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יבואנית דגמי רנו לישראל קרסו מוטורס מרחיבה את משפחת הקליאו ומשיקה את דגם הטורבו-דיזל DCI של הקליאו אסטייט (סטיישן קומפקטית). גרסה זו חוברת לשורה ארוכה של מכוניות מונעות סולר בקרב רנו בישראל, בהן פלואנס, קפצ'ור, גרנד סניק ועוד.הקליאו אסטייט תשווק עם מנוע 1.5 ל' המפיק 90 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-22.4 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית, היא תאיץ בקליאו ל-100 קמ"ש ב-12.6 שניות ועד 174 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן בנסיעה משולבת, עומדת על 27 ק"מ לליטר.הקליאו אסטייט נגזרת כמובן מגרסת הסופר מיני, אך מציעה למשפחות הקטנות ערך מוסף בדמות תא מטען גדול לו 445 ל' במצב רגיל ועד יותר מ-1,300 ל' בקיפול השורה השנייה. מפרט האבזור - אקספרסיון פק, כולל מערכת מד…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
נתחיל עם המנוע, בג'וליה הושק מנוע חדש העונה לשם GME - Global Medium Engine. מנוע FIRE הוותיק צפוי להעלם בהדרגה כאשר המחליף שלו נקרא GSE. כן, ניחשתם נכון: Global Small Engine. מדובר על בלוק אלומיניום חדש לחלוטין ולפי השמועות מדובר על 3 ו-4 צילינדרים אטמוספריים או מוגדשים. מדברים על 1.3 ליטר (4 ציל') אטמוספרי בעל 109 כ"ס ו-1.3 (4 ציל') טורבו בעל 150 כ"ס. כמובן שבשלב זה לא ניתן להתחייב על המפרט המדויק אך זה מגיע ויגיע די בקרוב. -------------------------------------------------------------------------------------- בברזיל, שוק בו פיאט מוכרים יפה מאוד (עד לאחרונה היו נומרו אונו), עובדים על מחליפת הפונטו החדשה. השמועות מדברות על שם אחר, אולי 'אונו' ואולי שם חדש…
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בקצרה: עברתי תאונה לפני 3 חודש הכנסתי את הרכב למוסך פחחות סידר הכל, אבל הבעיה שהמחשב דרך ופנס ערפל אחורי לא עבדו מאז...בגלל המרחק משכתי את זה עד עכשיו ואני רוצה להגיד למוסך שיקח אחריות ויתקן לי את זה, האם זה אפשרי? בכל זאת זה נזק שהם עשו אז שישברו את הראש
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 927 צפיות
הבנתי שיצא בחול הרכב הנל והוא היה אמור להגיע לארץ בקיץ. מישהו יודע פרטים על צפי ואומפרטים אחרים המתחרה שלה מבית היא היונדאי סונאטה . ובטח הרכבים יהיו מאוד דומים . רק שבקאיה יש לי קשרים טובים לקבלת מחירים מיוחדים ו ביונדאי אין כלום.
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
רכיב Engie
מאת Smiley96-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 976 צפיות
הי גלשתי לי בכיף בפייסבוק ואני קולט פרסומת לאנג'י, http://engie.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%91-%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%99/ השאלה עם כדאי להתחיל להכנס לזה, אני מפחד להכניס לשקע שמתחת לדאשבורד ויהרוס לי משהו ברכב, לא זוכר איפה ראיתי אבל הזהירו על זה להשתמש בזה? יש בזה סכנות לרכב?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 2 תגובות
- 808 צפיות
לאחרונה אני רוצה להעשיר את עצמי עם קורס נהיגה מתקדמת. דיברתי עם אלטרנתיבי והם מציעים קורס חצוי בבערך 550₪ ויום מלא ב 950₪ בערך. הייתי שמח לשמוע מאנשים שעשו האם זה שווה ואם כן איזה מהם עדיף? כמו כן המקום די רחוק לי, הייתי גם שמח לשמוע על אופציות טובות אחרות באזור רחובות-נסצי-ראשלצ.
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 543 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פריג'י
- פאר האורה
- santiago
- ezuf
- Maccabist
- גולדן191
- BoazB11
- SurfHigh
- elyas
- ANUTKK
- G. P. Magnus
- Haim_gds
- המגיב
- אודי זק
- yoav911gt2
- דניאל1983
- LEGACY 1.8
- ELI001
- garicho
- RBRB
- רפי לין
- asix
- natco
- matan-d
- *gal*
- swiv
- Night Driver
- Igalz
- menir1
- David32
- AUDIO KING
- mottis
- falou
- Tom78
- AviorXD
- פיני חד
- FuriousLift
- redroze
- guya72
- טויוטה סופרה
- Nemesis
- parnuk
- אוטו פריק
- GTאי
- Ron Poh
- Aviady001
- דובצע
- Or05230
- eran_k
- Boris
- malcishua
- RedLabel
- YoJ
- amosbmw
- Markm4
- 318i
- urich
- srool
- eladns
- bv12
- davemustaine87
- tscr
- Pavlik
- yahaga
- spon83
