Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי במונית מסוג פג'ו 301 , נראת דיי חדשה .

 

ישבתי במושב האחורי.

 

הרכב הרגיש לי כל כך רע והצצדתי הצידה לבדוק האם יש לפחות כרית אוויר בשבילי.

 

להפתעתי לא ראיתי סימון של AIR BAG.

 

זה החושך , או שיש מכוניות חדשות שמשווקות ללא כריות אוויר לנוסעים האחריים?

 

נשמע הפקרות.

פורסם

4 כריות אויר - שתיים להג ולנוסע מקדימה שמגנות בתאונה חזיתית, ושתיים צדדיות לנהג ונוסע מקדימה.

זהו רכב זול, עולה זול, מרגיש זול וחסכו בו בכל מה שאפשר כדי למכור בזול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צריך להשוות תפוחים לתפוחים. למשל, בין 301 דיזל לפלואנס דיזל או קיה סיד דיזל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ה-301 מתחרה ביונדאי אקסנט, קיה ריו, מאזדה 2 דמיו וכדומה ("משפחתיות קטנות" או סופר-מיני סדאן) - לא בסיד ופלואנס (משפחתיות קומפקטיות).

 

לעניין הכריות - זה ממש לא ייחודי לפיז'ו 301. בין היתר פולקסווגן פולו, סיאט איביזה, דגמי דאצ'יה שונים, סאנגיונג רודיוס ועוד מוצעים עם 4 כריות אוויר בלבד. אם ממש תרצה, תוכל גם לקנות מכונית בלי כריות אוויר צדיות מלפנים - סוזוקי ג'ימני 2016 שלך עם 2 כריות אוויר בלבד, במחיר של החל מ-100 אלף שקלים. מציאה!

פורסם (נערך)

חצי קטגוריה מתחת ( כמו יונדאי i25, ראפיד ). וכאשר מדובר במונית עם מנוע דיזל, הבחירה תהיה בין הזול (301/ c- אליזה ) לבין רכבים משפחתיים בגודל מלא.

הבעיה של 301 היא באמת הבטיחות ( 3 כוכבים בלבד ) ואיכות החומרים שנותנים הרגשה כאילו חזרת בזמן 20 שנים אחורה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תג מחיר נמוך תמיד משקף חיסכון כלשהו בפרמטרים של הרכב, בין אם זה מכאני או מבני\בטיחותי

 

דוגמה טרייה - סוזוקי באלנו ופיאט טיפו שקיבלו 3 כוכבים במבחנים האחרונים עם מערכות בטיחות רגילות ו-4 כוכבים עם כל מני תוספות אופציונליות.

להגיד שזה רכב(ים) דרעק? לא בדיוק, רוצה יותר כוכבים שלם יותר. נניח עוד 30K בין הטיפו לקורולה מסדר לך עוד 2 כוכבים, בין היתר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

פיקנטו קיבלה 4 בלי ESP, הגעה הרווחת היא זכאות ל5 במפרט הישראלי.

 

שנית המבחנים נהיים קשים משנה לשנה, 2011 זה לא 2014 ולא 2016.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שמע, קיה פיקנטו עולה עשרות אחוזים פחות ויש בה 7 כריות.

 

לא מבינים איך מאשרים רכב כזה להיות ציבורי.

 

 

עשרות אחוזים זה רק על הנייר ולצרכן הפרטי, למוניות לדוגמה הרכב הזה עולה כמו מכונית מיני זולה (כ-60 אלף שקל).

פורסם

מתאר לעצמי שפיקנטו תעלה למונית באיזור 30-40.

 

אבל מי ירצה לעלות למונית כזאת? למרות שיכול להיות פתרון נחמד לערים גדולות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מי ירצה לשבת במושב אחורי של פיקנטו ועוד לשלם על זה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

Guest ספורטמוטורי
פורסם
חצי קטגוריה מתחת ( כמו יונדאי i25, ראפיד ). וכאשר מדובר במונית עם מנוע דיזל, הבחירה תהיה בין הזול (301/ c- אליזה ) לבין רכבים משפחתיים בגודל מלא.

הבעיה של 301 היא באמת הבטיחות ( 3 כוכבים בלבד ) ואיכות החומרים שנותנים הרגשה כאילו חזרת בזמן 20 שנים אחורה.

 

אני חושב שהאמירה הזו שחזרו 20 שנה אחורה קצת מוגזמת לדעתי,

בתור אחד שנהג יום יום על לנסר 2004 וקורולה 2008, ועכשיו יש לי פיג'ו 301 היא שנת 2016, וממש לא מרגישה כזאת גרועה מבחינת האיכות, נכון היא לא מרצדס ולא VAG אך גם לא עגלה, ופות"ש הרגשתה כל כך רע בגלל שהייתה במונית שבורה ולא בגלל הפיג'ו 301, אני נסעתי במרצדס מונית והרגשתי זוועת עולם.

 

לא מפריע לי שתרדו על האמא של פיג'ו 301 ובכלל על כל רכב צרפתי, שאני גם לא כזה מעריץ, אך לפחות שיהיה קצת ביסוס בדבריכם, אני מחזיק היום רכב כזה, ואני מאוד מרוצה, נכון שהייתי מעדיף לשפר הרבה דברים ברכב הזה, אך בסופו של דבר באות ו מחיר איזה משפחתית אחרת יכולתי להשיג? לא משהו שיעניין אותי במיוחד, בטוח לא יותר מה301.

פורסם
מי ירצה לשבת במושב אחורי של פיקנטו ועוד לשלם על זה?

א) מי שלא רוצה ללכת ברגל או לנסוע באוטובוס.

 

ב) מזוכיסטים

 

ג) אפשר לפרק את המושב, ולמקם שם בלון גז למערכת גפ"מ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...