Jump to content

idan897

  • פרסום הודעות

    156
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות idan897

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש מצב שבחודשים האלה גם יש את הדגם עם המנוע דיזל הישן ואז המחירון בהתאם?
  2. לשלם מעל מחירון זה תלוי בך ובתקציב שיש לך.( באופן אישי אני הייתי משלם מעל מחירון שהרכב בלי שריטה כמעט ובלי החלפה של בורג) לרכב יש נתונים טובים לדיזל לשנה. כמה דברים שחשוב שתבדוק לפני שתיקח לבדיקה. 1. דוח סליקה( עבר ביטוחי) כדי לראות אם זה תוקן דרך הביטוח והאם יש משהו נוסף שאתה לא יודע. 2. היסטוריית טיפולים.
  3. לדעתי רעיון מצויין ויעיל! אין עלייך עדי
  4. היה בראשותי הונדה סיוויק האצבק 2013 (צורה חדשה) ברמת גימור ספורט. אחד הרכבים הטובים, הנוחים והנעימים שהיה בראשותי. הייתי משיג צריכת דלק משולבת 1-14 . טיפולים וחלקים קצת יקרים יותר(מורשה). אמינות מוחלטת חוץ מטיפולים שוטפים. הדבר היחיד שהיה מציק זו הישיבה הנמוכה וצריך מאוד להיזהר ממדרכות כי אם התקדמת יותר מידי בחניות אנכיות דפקת את הטמבון.
  5. שנת 2011 והייתי עוד חייל טירונות ויוצא שישי הביתה, התחלתי ללמוד על ניסן מיקרה שנת 2008 אוטומטית כדי להוציא מהר את הרישיון נהיגה שגם עליה עשיתי את הטסט ועברתי בפעם הראשונה. לאחר שלוש שנים, השתחררתי מהצבא והלכתי לעשות איזה 4-5 שיעורים על גיר ידני כדי שיהיה לי רישיון על כך, הרכב היה פולקסווגן ג'טה 2011 דיזל, היה מהנה וכיף! ושוב עברתי טסט ראשון 🤗 הרכב הראשון שרכשתי היה בשנת 2011 בדיוק לאחר שהוצאתי רישיון, סיטוראן C5 2002, נוחות הכי טובה בפער!
  6. עד 2015... ואולי קיימים דגמים עם הגיר הרובוטי בשנה הזאת עדיין, צריך לבדוק את זה. לגבי מחיר המצמדים, זה יהיה עסק יקר בכל מקום. לפי מה שהבנתי בהיברידיות יש שחיקה מועטה של חלקים כמו מצמדים וכדומה ולכן כנראה שם זה פחות מורגש ובעייתי. 60 אחוז מחוץ לעיר( רכב משפחה). באופן אישי כרכב פרטי אישי/ משחפתי מעדיף רכבים בעלי תיבות הילוכים פלנטריות ידועות וטובות או רציפות( טויוטה, הונדה).
  7. היה לי את 2 הרכבים. קיה סיד 2016 ליסינג מהעבודה. יונדאי I30 2016 פרטית ( רכשתי את הרכב מפרטי עם 27,000 ק"מ) 2 הרכבים בתצורת סטיישן. הקיה היא כפולת מצמדים 6 הילוכים. היונדאי באותה שנה קיבלה כפולת מצמדים 7 הילוכים. בהתחלה הכל בסדר וטוב עד שמתחילים לצבור ק"מ. הגיר בקיה הרבה יותר נעים לנסיעה אבל רועד בהתחלה ולאחר מכן העברות חלקות. היונדאי סיוט ב 2 הילוכים ראשונים, רעידות מעצבנות חזקות איך שעוזבים את הברקס ומעבר הילוך לא נעים לשני ולאחריו העברות חלקות. הקיה עברה במשך 3 שנים 120 ק"מ והוחלף בה פעמיים מצמדים פעם ראשונה 45 ק"מ פעם
  8. בכל קניית רכב ולא משנה מאיפה צריך לעשות את כל הבדיקות הנדרשות: 1. עבר ביטוחי. 2. היסטוריית טיפולים. 3. בדיקה מכון/ מוסך. לגבי הרכבים הנ"ל, השוק מוצף ברכבים אלו, וכדאי גם לבדוק בשוק הפרטי ופחות להיכנס לרכב די חדש שהוחלף בו מנוע. בפיקנטו מומלץ לרכוש את הרכב ברמת הגימור היותר גבוהה EX.
  9. בנזין/ דיזל זה תלוי כמה נסיעה שנתית יש לך ומה רוב תוואי הנסיעות שיש לך עירוני/בינעירוני. 1.2/1.6 בנזין, ה1.6 יותר חזקה, השאלה אם ה 1.2 יספק אותך ברמת הכח והתקציב.
  10. נהנתי לקרוא! שאפו על הבחירה והיישור קו, לדעתי תוכל לקבל 3 שנים של שקט בכיף עם הידיים שלך נמצאות על הרכב. לגבי המשאבת ABS. זו בהחלט מחלה של מאזדות לפי מה שקראתי בעוד מקומות. יש לי 2009 דור שני שלפני 3 חודשים עברה שיפוץ משאבת ABS, עסק קצת יקר אבל על בטיחות אין מחיר.
  11. לא מכיר את הסוכנות אבל בכל קניית רכב ולא משנה מאיפה צריך לעשות את כל הבדיקות הנדרשות: 1. עבר ביטוחי. 2. היסטוריית טיפולים. 3. בדיקה מכון/ מוסך.
  12. חד משמעית כן! ( גילוי נאות: לאשתי היה פיקנטו 2017 צורה חדשה EXׂ) פער של 7000 שח במקרה הזה הוא מאוד קטן וזניח מכמה סיבות: 1. המון אבזור שאין בדגם הפשוט. 2. 7 שנים אחריות לעומת 3 בליסיניג! 3. שוק חזק יותר ומחיר מכירה כשתרצה למכור.
  13. עם כמות ק"מ כזאת אולי כדאי לשקול לעשות עסקת ליסינג, אתה עסק כך שיהיו גם החזרי הוצאות על הרכב( ליסינג, דלק וכולי..). אני מעריך שבלי רכב לא תוכל לעבוד, ככה שגם עסקת ליסינג ייתן לך יותר שקט עם רכב חליפי, תיקונים וכדומה..
×
×
  • תוכן חדש...