Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר dsg6 מול גיר dsg7.


nakניק
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר הכי לעוס בפורום...

אבל לא יכול בלי שאלה אידיוטית: אם הגיר dsg6 אמין יותר מהגיר dsg7 למה הקונצרן לא מתקין את הגיר שנחשב אמין יותר בכל הרכבים? למה הוא לא זורק לעזאזל את הגיר dsg 7?

עניין של עלויות לא נשמע לי כל כך הגיוני בהתחשב בפגיעה במוניטין/בזבוז זמן מוסך וכו וכו.

פורסם

זה בדיוק עניין של עלויות.

המוניטין כבר נפגע ולא יעזור כלום.

למה לא יעזור כלום? כי אתה בעצמך רוצה לזרוק את dsg7 בלי להבדיל בין סוגיו השונים שחלקם אמינים יותר מ dsg6.

פורסם

לא רק עלות. יש לו משאבה הידראולית עוצמתית, לוקח יותר מידי כוח ממנועים קטנים והופך אותם ללא חסכוניים. לכן לא מתקינים אותו. הוא גם יותר כבד וגם פחות יעיל בגלל מצמדים רטובים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נמרוד, הבעיות במכטרוניקס היו לרוב בגלל קצר כאשר הייתה חדירה של שמן. הבעיות הנוכחיות קשורות בעיקר למצמדים עם אורך חיים קצר מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא רק עלות. יש לו משאבה הידראולית עוצמתית, לוקח יותר מידי כוח ממנועים קטנים והופך אותם ללא חסכוניים. לכן לא מתקינים אותו. הוא גם יותר כבד וגם פחות יעיל בגלל מצמדים רטובים.

 

הכוונה גם לעלויות פיתוח. לפתח גיר שיחליף את dq200 יעלה הרבה מאוד כסף לקונצרן. כסף זאת תמיד הסיבה.

גם ביבש יש משאבה הידראולית.

פורסם
לא רק עלות. יש לו משאבה הידראולית עוצמתית, לוקח יותר מידי כוח ממנועים קטנים והופך אותם ללא חסכוניים. לכן לא מתקינים אותו. הוא גם יותר כבד וגם פחות יעיל בגלל מצמדים רטובים.

המצמדים הרטובים לא פחות יעילים בשום דבר ממצמדים יבשים - ברגע שנוצר מגע מלא ואין החלקה בין המצמדים אין שום אבדן של כח, זה לא ממיר מומנט שמחליק במידה כזו או אחרת בכל מצב.

גיר DSG6 הוא גיר מצוין (לאחר ניסיון נקי מכל תקלה במשך 8 שנים), אין שום הרגשה של החלקה או אבדן כח והוא יותר מהיר ומדויק מכל גיר אוטומטי שנסעתי עליו. לגבי עלויות ותחליפיות מול DSG7 - זה כבר סיפור אחר - אין לי מספיק מידע לגבש דעה.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...