Jump to content

Lauri Törni

  • פרסום הודעות

    45
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

אודות Lauri Törni

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,169 צפו בפרופיל
  1. לא מסוכן ולא מתהפך, פשוט הביצועים של הרכב בצורת סדאן יהיו יותר טובים משל ה SUV המקביל שלו, זה הכל.
  2. קו ישר זה סטטי? ההבדלים בקו ישר מחזקים עוד יותר את ההבדלים ב"ביצועים הדינמיים". הרי אם הביצועים של סטלביאו פחות טובים בקו ישר (איפה שאין חסרון ממשי למרכז מסה גבוה), מה יקרה בסיבוב?
  3. לא הכל מסתכם בביצועים, אף אחד לא היה קונה סטלביו אם זה היה ככה. פשוט הבחור טוען שפגיעה בביצועים היא "אגדה אורבנית" והנתונים מראים אחרת.
  4. ניקח לדוגמא אלפה רומיאו ג'וליה מול המקבילה ה SUV סטלביו (נשווה בין תפוחים לתפוחים כי ההשואות שאתה מציג די מוזרות). לשתיהן אותו מנוע ואותה פלטפורמה כמובן. ג'וליה 6.6 שניות למאה, סטלביו 7.2 שנות מהירות מהירבית 230 קמ"ש לג'וליה מול 215 קמ"ש לסטלביו צריכת דלק 17 קמ/ל ג'וליה מול 14 קמ/ל לסטלביו מחיר בסיסי של ג'וליה בכ 50 אלף פחות מהדגם הביסי של סטלביו זה רק הנתונים היבשים עבור שתי המכוניות במפרט הבסיסי. מה קיבלת בתמורה לכל החסרונות של סטלביו? קצת גובה. סוף
  5. דוגמא מהחיים: רכב עולה 250 אלף, יש גם את הכסף הזה בחשבון בנק. אפשר לקנות את הרכב במכה ולהיפרד מ 250 אלף או לקחת מימון בנקאי ולשלם על הרכב 5 שנים ואת ה 250 אלף להשקיע ולהרוויח מהם הרבה יותר מהריבית ששילמת לבנק. אין שום סיבה לקנות רכב במזומן היום.
  6. את כל כך טועה שזה אפילו מכעיס... מעניין באיזה רכב את נוהגת ואיזה רכב היית "משיגה" או שכבר "השגת" בתקציב הזה.
  7. אצלי קפץ מקרר "אלקטרה"...
  8. אפשר גם לעבור לתחבורה ציבורית ולחסוך עוד יותר... אין אפשרות לקבל רכב חברה ברמה יותר נמוכה (כמו הקליאו שאתה רוצה) ולשלם פחות?
  9. אני רכשתי לפני שנה וחצי ספורטבק 2 ליטר + חבילת שארפ. היה צורך לבחור בין דיזיין לספורט (ללא עלות, פשוט בוחר אחד מהם). ספורט היה נמוך בסנטימטר, כלל בחירת במצבי נהיגה וכסאות בד קצת ספורטיביים. דיזיין היה עם כסאות עור (מקדימה חשמליים) וכמה מקומות אחסון נוספים כמו רשתות וכיסים. אולי היה גם איזה תוספת של פס כרום בחוץ אצל אחד מהם. למרות שדיברתי על ספורטבק 5 דלתות, לא חושב שבסדאן זה משהו שונה. ואפשר שאלה? למה סדאן? אצלי זה ירד מהפרק כי בישיבה מאחור נוגעים עם הראש בתקרה. וגם A3 סדאן נראה קצת כמו A4 שחלה הרבה ולא התפתח כמו שצריך סליחה על האנלוגיה כאילו A4 לעניים סליחה עוד פעם
  10. מאוד מעצבן שהקבריולה פחות מאובזר מ A3 הרגילה. איפה תאורת לד, הנעה ללא מפתח+מפתח חכם, חשמל בכסא, גלגלי 18? ב A3 רגילה כל זה קיים. כאן אתה משלם 50 אלף יותר ומקבל גג נפתח אבל מוותר על חלק מהאבזור וגם הרכב קצת פחות דינאמי (מנגנון של הגג שוקל הרבה). שלא נדבר על מחירי הביטוח. כנראה בגלל כל הסיבות הללו קבריולה פחות פופולארי בארץ. רק לאוהבי הז'אנר. ואני גם לא מסכים אם זה שבמדינה שוטפת שמש קבריולה זה נוח, אני לדוגמא לא מסוגל לנסוע יותר משתי דקות עם חלון גג פתוח בארץ כי השמש מתחילה להציק. לעומת זאת נהגתי בקבריולה בקיץ באירופה במשך יותר משבוע והייתי קבוע עם גג פתוח.
  11. מאיפה המצאת 20 אלף שקל הבדל? הבדל בין 1.2 ל - 1.8 זה 13 אלף, ובין 1.2 ל 1.4 זה 5 אלף שקל.
  12. יש שמועות שבצ'מפיון מוטורס ניתן לקבל הנחות חבר כל השנה על כל הדגמים סביב 5%. אז אם אין לך כוח להתמקח ויש בידך כרטיס חבר - אפשר לחסוך בלי להתאמץ.
  13. כמו שיש מצלמות במאה שקל יש גם מצלמות באלף שקל ויותר, יכול מאוד להיות שמי שבא לגנוב חושב שהיא עולה אלף. חבל על החלון ברכב שהתיקון שלו יעלה יותר. אם המצלמה ללא חיישן G או לא מחוברת קבוע למתח למקרה של פגיעה בזמן חנייה, אני לא רואה סיבה לא להכניס אותה מתחת לכסא נהג ביציאה מהרכב.
  14. רוב ה"חצאיות" הדיפיוזרים והספויילרים ברכבים העממיים הם אלמנט עיצובי בלבד, אז מה הבדל בינם לבין אגזוזי כרום מזוייפים? מי שלא אוהב, אני מניח שבדגם שהוא לא fr לא תיהיה את הדקורציה הזאת.
  15. נהגתי הרבה על אוקטביה 1.2, בתחילת כל נסיעה הייתי מכבה את ה S&S כי הוא היה מאוד מציק (מתניע לאט ומכבה את המזגן ברמזור). את הגיר dq200 דווקא מאוד אהבתי מבחינת ביצועים. באוטו החדש שלי ה S&S ניהיה הרבה יותר חכם, הפסקתי לכבות אותו ובקושי מרגיש איך הוא נכנס לפעולה. והגיר dq381 זה בכלל עולם אחר
×
×
  • Create New...