רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כבר 44 שנים שקייטרהאם מייצרת את הגלגולים המודרניים של אחת ממכוניות הספורט האייקוניות שיצאו מבריטניה ובכלל - הלוטוס 7. המתכון הבסיסי של מכונית פשוטה, קלה ועם יחס מעולה של הספק ומשקל בגרסאות הבסיס עד כדי מופרע לגמרי בגרסאות החזקות נשמר לאורך שנים. בשנה הבאה יחגוג העולם לפלא 60 אביבים ולציון המעמד, ייצרה קייטרהאם את מהדורת ה"ספרינט" הנאמנה לרוח המקור. הידיעה המלאה ותמונות שיורידו גם לכם דמעות כאן
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שימוש בשירותי התיווך בין משכירי ושוכרי יחידות נופש של אתר airbnb אולי נפוצים יותר בקרב אלו המבקשים לחסוך בעלויות הלינה בטיולים, אבל הקמפיין החדש של אודי בשיתוף האתר לוקחים את זה לקיצוניות אחרת לגמרי. במחיר שווה לכל נפש של 2,366 שקלים ללילה, תוכלו גם אתם לשכור יחידת נופש באמצע "עמק המוות" שבמדינת נוואדה במיקום כל כך שומם שהכתובת שלו היא שורת קוארדינטות. אבל את המיקום האקסלוסיבי והמבודד תוכלו לנצל עם אודי R8 חדשה שמגיעה בעסקת חבילה עם יחידת הנופש. אבל אם כבר סגרתם על חופשת הכל כלול בטבריה לחגים, קודם כל שלא תדעו עוד צער, אבל הפרסומת לקמפיין לגמרי שווה צפייה בפני עצמה... הידיעה והסרטון כאן
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
תערוכות רכב
מאת Gor- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
מהן תערוכות הרכב הגדולות בעולם? מתי הן מתקיימות?
הודעה אחרונה מאת Gor, -
- 10 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
קניתי את הרכב מיד ראשונה כאשר היו לו כ36,000 ק"מ מאחוריו. צבע אדום שבהונדה נקרא Milano red. רמת הגימור היא sport - מה שביחס לcomfort שהיא דרגת הבסיס מוסיפה - חיישני גשם ותאורה , קרוז קונטרול ושליטה מההגה על מערכת השמע, צמיגים 225/45/17, דוושות "ספורטיביות", עוד שני רמקולים וטוויטרים, פנסי ערפל קדמיים, הגה מעור, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס. אני חושב שאלו ההבדלים - אם לא טעיתי באחד מהם. הדברים שעלו בבדיקה לפני הקנייה היו שצריך לכוון מתלים, להחליף את כל הצמיגים ולבדוק את הבלמים ויזואלית. תמונה מרגע העברת הבעלות: דבר ראשון החלפתי את הצמיגים השחוקים ברביעיית FALKEN ZIEX ZE914. לאחר מכן הורדתי את הכיסויים שהיו על המושבים , ועשיתי פוליש ווק…
הודעה אחרונה מאת ABSULUTT, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ביום חמישי האחרון ניצלתי את שהותי בת"א ו"על הדרך" קפצתי לאירוע הנ"ל בגני התערוכה, שקרא לי להגיע בכל הקלקת גוגל מזדמנת. אחרי כל, חשבתי, אעיף מבט נוסף בג'וליה, אחרי שראיתי אותה בז'נבה. אולי אפשיר קמעא. הג'וליה שהוצגה, אותה מכונית מז'נבה במדי כחול מאזרטי מהמם, נראתה מעט טוב יותר הפעם. מן הסתם העין התרגלה מעט והקוים הרכים יותר מהנורמה הגרמנית הציגו מכונית לא מקורית במיוחד אבל נעימה למראה - וגם זה משהו. אלא שלא ניתן היה לצפות בכל המכונית, מאחר והיא הוצבה על במה ושלט גדול אודותיה הסתיר את חלקה האחורי. אם רציתם להתבונן בו, יכלתם להדחק בין המכונית לשלט ולנסות להציץ, בהצלחה חלקית בלבד, כמובן. באותה הזדמנות יכלתם לנסות לפתוח את תא המטען, אלא שהוא לא נפתח כי המצבר התר…
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כן כן, קלארקסון האמונד ומיי חוזרים כעת בתוכנית חדשה מאת אמאזון, בשם The Ground Tour, ששידוריה יתחילו ב-18 בנובמבר, וישודרו כל יום שישי. האם זה יהיה כל כך מעניין כמו הטופ גיר הישן והטוב?, נחייה ונראה, אבל לדעתי, עם שלושת המופראים האלו זה כן יהיה מעניין. קישור לידיעה - https://www.amazon.co.uk/b?node=10257739031 טיזרים מיוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=ca76shW1Hp8 https://www.youtube.com/watch?v=jitT2SJ7ZaU#t=191.264322 מה אתם חושבים שיהיה עם התוכנית ''טופ גיר'' הנוכחית של BBC עם המנחים החדשים, כאשר האמונד קלארקסון ומיי יחזרו בתוכנית חדשה?
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
תשלום עבור כביש 6 1 2
מאת iliahrom-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן חברים, לפני חודש וחצי יצא לי לעלות על מס' מקטעים בכביש 6, עדיין לא קיבלתי שום חיוב/חשבונית? צריך להתחיל לדאוג?
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם סיפור קצר ושאלה מה אתם היתם עושים, מה אפשר לעשות. אחי קנה לפני כשנה יונדאי i10 מחברת ליסינג במסלול 0 ק"מ, יעני רכב חדש יד ראשונה רשומה על ליסינג. לפני כשבוע נדלקה נורת תקלה במנוע... לאחר בדיקה מעמיקה הוחלט בחברה להחליף מנוע לרכב. יש לציין כי הרכב עבר רק 17,000 ק"מ. על פניו הכל מעולה, יש תקלה החברה לוקחת אחריות ומחליפה. השאלה מה אתם היתם עושים. אני חושב שכדאי להיפתר מהרכב זא"ת להחזיר אותו לחברה ולקחת חדש או להחתים אותם על חוזה שהם יקנו את הרכב בעתיד. אלו הם רק מחשבות שלי... מה אתם ממליצים? Sent from my SM-N915F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 21.6 אלף צפיות
שיש תקלה ברכב עם מפתח ומנסים להתניע אז אחרי כמה שניות משחררים ומנסים עוד פעם עכשיו ברכבים חדשים עם הנעת כפטור וכשיש תקלה והרכב לא מניע מה קורה ?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יום חמישי האחרון היה יום מסלול של מועדון BMW. רוב המשתתפים הם המכורים הרגילים שאני מכיר טוב מאוד כולל ניל ו-ואלרי, זוג נשוי שאוהבים כל מה שקשור למסלול. ואלרי קנתה ממני את ה E36 M3 הקודמת שלי לפני כ 4-5 שנים, בזמן הזה עשו השתלת מנוע של S54 מ M3 E46, כולל קולרים מוגדלים, סט קוילאוברים חדשים, חצי כלוב וכו'. ניל בינתים מכר את ה Z06 וכבר למשהו הרבה יותר הארד קור - PALATOD D1, מכונית מסלול של 500 ק"ג, ומנוע V8 3.0L עם 430כ"ס ב 10,000 סל"ד. זה הרכב הכי מהיר על המסלול BY FAR. כן אפילו יותר מה RADICAL. PALATOV היא סדנה מקומית המייצרת מספר דגמים מצומצם של מכוניות מסלול קלות ומהירות. ואלרי עכשיו מתענינת PALATOV D4 ולכן הזמינה נסיעת מבחן על המסלול על D4. אחד הדברים הכי מגנ…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני בדיוק בנסיעת מבחן בקיה קרניבל החדשה (שמונה מושבים). כשאני מאיץ מעל 120 קמ"ש מתחיל צפצוף מעיק, עם אזהרה מהבהבת בלוח השעונים. זה אמנם נרגע אחרי חמישה-שישה צפצופים, אבל זו תופעה מאד מעיקה. ניסיתי המן זמן לבטל העניין - אין שום הגדרה רלוונטית לא במחשב הרכב, וגם לא במנגנון בקרת השיוט -חשבתי אולי זה קשור למנגנון גבלת מהירות או משהו בסגנון. אין ספר רכב, אבל נכנסתי לספר רכב באנגלית ולא מצאתי שום דבר רלוונטי. יש למישהו רעיון? זה רכב חדש וקצת נדיר על הכביש, אז אני מניח שלא כל כך מוכר בארץ.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
לרגל אירוע המכירה המוקדמת שנערך היום בנמל יפו, פרסמה לפני זמן קצר היבואנית את מחירי ומפרטי הג'וליה החדשה. המחיר יתחיל ב-250 אלף שקלים לגרסת ה-2.0 ליטרים 200 כ"ס ברמת גימור מילאנו ועד 700 אלף שקלים לתלתן ירוק שתגיע גם עם תיבת הילוכים ידנית. פרטים נוספים בידיעה כאן אנו מתנצלים על איכות המפרטים, ברגע שיגיעו ברזולוציה גבוהה יותר - תפורסמנה הגרסאות החדשות.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שואל מהתעניינות בלבד לצורך העניין , כשקניתי את האוטו הנוכחי שלי, באותה חברה הציעו לי פוקוס 2011 כמעט 12 במחיר של 38,000 עם התחייבות לטרייד אין במחיר מחירון - כשעל פי יד 2 מחיר מחירון לאחר שקלול 41,600 ₪ ועבר חצי שנה מאז אז אני מניח שהרכב היה שווה עוד כמה אלפים במחירון. הרי אני יכול לקנות את הרכב, לבוא מחר ולהחזיר אותו תמורת הרכב שבאמת רציתי והופה הנחה לכאורה של 3,600 שקל. מה האותיות הקטנות בהצעות של "טרייד אין במחיר מחירון"? מעניין הדבר הזה . תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 999 צפיות
לאחר הכישלון לרכוש את טסלה ,ובזמן שגוגל מפתחת מכונית אוטונומית נראה שהדבר אינו מופרך. אני באופן אישי רואה הרבה דימיון בין אפל למקלארן. אני משער שהכוונה של אפל תהיה לבנות מכוניות עדיתניות בעזרת הידע של מקלארן ,לאו דווקא להכנס לתחום בניית רכבי ספורט\על\ספורט מוטורי. קראתי עוד נקודה מעניינת שאפל חייבת המון כסף במיסים באירופה לכן השקעות (בריטניה) ישמשו להוצאה בקופת המוזמנים המטורפת של אפל צעד שאולי מעבר לאסטרגטיגי בפן הפיתוחי הוא אולי גם נחוץ במישור הפיננסי של החברה. בנתיים במקלארן מכחישים. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אך שהאיבו 10 עדיין מתמודדת בכלל מול טכנולוגיה מעודכנת מצד אחד,מצד שני מייצרת כל כך הרבה כיף ומקום טוב למעלה אחרי 7 שנים מתחילת ייצורה ועדיין אי אפשר לא לאהוב אותה כרכב שעשועים...אני מאוהב. לא שהSTI במקום רע,אבל עדיין רכבים עם הגה הידראולי מייצרים תקשורת לא רעה. וגם פוקוס RS הגה חשמלי שכן יודע להגיש לנו תקשורת וכיף. אין ספק בכלל שהפורד תהייה רכב פולחן! שרק יביאו אותה לארץ כבר,לא בייבוא אישי.
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
למה קשה? כי מדובר במכוניות שעברו תאונת דרכים קשה. ): הנה הקישור לכתבה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4856326,00.html שתיים מהמכוניות בכתבה לא קשה לזהות, אפילו די קל. אבל המכונית השחורה (בצבע שחור מט יחודי) הפוכה על הגג ומצולמת מזווית קשה. להבנתי מהכתבות, דווקא ברכב הזה לא נהרגו או נפצעו קשה . לפי ארבעת האגזוזים מאחור עושה רושם של רכב "קרבי" למדי. משהו בנקודה המסויימת של אתר העבודות בכביש, גרם לרכבים שסטו מעט לשולי הכביש לעלות על גדר שוליים משופעת, ולהמריא מעליה בדרך להתהפכות. נראה לי שזו דוגמא רעה במיוחד, לתשתית לא סלחנית ל נהגים שטעו בדרכם.
הודעה אחרונה מאת IsraCar, -
-
פיאט פולבאק יימכר רק בגרסת הנעה כפולה אוטומט. מחיר, 230 אלף שקל, ו-242 אלף שקל לגרסה המאובזרת יותר. ממש לא אטרקטיבי ביחס למיצובישי טרייטון, שנמכר בגרסאות המקבילות בדיוק ב-230 אלף שקל וב-243 אלף שקל...היתרון אולי היחיד של פיאט: 4 שנות אחריות - הם טוענים שהם היחידים בסיגמנט שמציעים זאת. אז כמו תמיד, סמל"ת נאמנה למדיניות התמחור הלא הגיונית. למה? למה לא לשבור את השוק? למה לא למכור ב-215 אלף שקל ולהחדיר את פיאט לקבלנים והחקלאים? האם סמל"ת לא באמת רוצים למכור? מה ההיגיון לשלם את אותו המחיר על רכב שממותג פיאט? לך תסביר לישראלים שזה מיצובישי במאה אחוז...
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
אחרי שתקלה התגלתה בתיבת ההילוכים החדשנית (9 הילוכים) של הרכב עוד בשלב היצור ועשרות אלפי רכבים עמדו במגרשי המפעלים לאחר שירדו מפס היצור ללא יכולת למכור אותם, עכשיו מתגלה שגם לאחר "תיקון" התקלה, הרכב משלב מפארקינג לדריב באופן עצמוני ודורס אנשים. אם זה לא היה עצוב, הייתי מצרף קישור לסרט האימה "קריסטין". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4856257,00.html
הודעה אחרונה מאת ferdinandstrat, -
ביום שלישי הבא בערוץ 10 בתוכנית 'עושות חשבון' תהיה כתבה על עלויות אחזקת הרכב ההזויות במדינה, ממליץ לצפות. זה ידוע לכולם, מה שלא ברור זה למה לא מתאגדים ועושים עם זה משהו. המדינה מרוויחה עלינו מליונים על כל רכב שנמצא על הכביש: דלק, עלויות רישוי, טיפולים, מחירי הרכב, ביטוחים, כולם בכמה וכמה אחוזים גבוהים יותר ממדינות אירופה, שלא נדבר על ארה"ב. רק לאחרונה שילמתי עלות רישוי של 1200 ש"ח על רכב מיני, לא הגיוני, על מה ולמה?! אבל חייבים. על מחירי קוטג' ב-5 שקלים עשו מחאה, על אלפי שקלים שמשלם כל מחזיק רכב שיכולים להיות הרבה יותר זולים אף אחד לא אומר כלום. צריכים להקים גוף, קבוצה, עמוד פייסבוק אפילו, ולהתחיל לצבור כח, רק משם יכולים להביא איזשהוא שינוי. הרי אף אחד לא רוצה ל…
הודעה אחרונה מאת ariel000, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחרונה נסעתי כמה שבועות באופל אסטרה 2011 1.6 אוטומט לא טורבו. בתואי שהמאזדה שלי עושה כ1 ל10 , באסטרה מדדתי 1ל8.5 עד 9 האסטרה היא עם מעט מאוד ק"מ , כ17k
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
>>>> סרטון אל מאחרי הקלעים למה שמתרחש כאשר אתה יושב בחדר ההמתנה ומפקיד את גורל רכבך בידי אנשי המקצוע. מה שנשמע חשוב יותר ממה שנראה. כדי לא לפגוע באף אחד לא אציין את שם המוסך, פשוט אניח זאת כאן - "לא נגעתי" (מלבד חיתוך קטע שאינו רלוונטי).
הודעה אחרונה מאת daveM, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 19 תגובות
- 4 אלף צפיות
הזמנתי פריט באייביי לפני מעל חודש. הפריט נכלל בקטגוריה של "שיחרור מהיר" כלומר לא מצריך את כל הפרוצודרה של קבלת אישור משרד תחבורה. הפריט נבדק על ידי נציג משרד התחבורה ושוחרר על ידו. עכשיו הפריט עבר לבדיקת המכס. המכס לא מסכים עם הקבלה שנשלחה עם הפריט. אני חייב לציין, שמדובר במחיר זול בצורה הזויה לחלוטין אבל באיביי כמו באיביי ישנן תמיד הפתעות. כמו שאומרים, "הזבל של אחד הוא האוצר של מישהו אחר". בעבורי הפריט הוא אוצר למרות שבעיני המוכר ורוב אותם קונים באיביי הפריט הוא זבל ולכן הביקוש לפריט נמוך ביותר ובשל כך מחירו ההזוי. כאמור, המכס מסרב להכיר בקבלה ורוצה עוד הוכחות. הנה מה שהתבקשתי עד כה להציג: 1. הקבלה עצמה, לא מספקת את המכס. 2. עצם העובדה שכל אחד שיש בידו את…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
תאריך - 6/05/2016, יום שישי. מיקום - פארק מוטורי בית שאן, צים סנטר, בית שאן. זמן - נפגשים במקום בשעה 7:30. אומרים שלום לכל חברי הפורום, עוברים תדריך ומבצעים הקפת היכרות סביב המסלול. המקצה הראשון מתחיל בשעה 8:00. לכן, דיוק בהגעה חשוב מאוד. מחיר - 250 ש"ח. הדרכה: המדריכים הם שלושה ממדריכי "לאון-דרייב". כל נהג עולה במקצה הראשון עם מדריך לצידו. החל מהמקצה השני ניתן לעלות לבד. המדריכים ימשיכו ויסתובבו בין הרכבים למי שיהיה מעוניין בכך. הרשמה:להרשמה יש לשלוח הודעה פרטית עם מספר טלפון, כתובת אימייל וסוג הרכב. במידה ויתמלאו המקומות, תפתח רשימת המתנה. Disclaimer: יום המסלול הוא יוזמה פרטית של חברים בפורום.
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני תוהה למה יש שני סוגי הבהובים רמזורים, 1) רמזור, אור ירוק מתחלף לכתום. 2) רמזור, אור ירוק עם 3 הבהובים עד שמתחלף לכתום. חלק מרמזורים אור ירוק מתחלף לאור צהוב מבלי הבהוב 3 פעמים של אור ירוק עד שיתחלף לכתום זה יותר בטיחותי כדי שנהג יוכל להיערך מתי לעצור בהתאם מאשר שרמזור עם אור ירוק מתחלף ישר לצהוב כנראה רמזור לא בטיחותי ויגרום לנהוג לבלום בעוצמה אם לא ייערך מספיק כדי לעצור או להתגנב ברמזור אדום.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יום שלם אני מנסה ליפתור תעלומה של נורת ביקורת הרכב אוטלנדר 2016 הצג נידלק רק שפותחים דלת אז יש את התראת פתיחת דלת ומייד אחר כך נידלק מימין לו קוביה לבנה עם חץ עלוו
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מרצדס משיקה s600, מייבאך פולמן, בסיס גלגלים ארוך - ומשוריינת. כדי שלאף אחד לא יהיה ספק למי למי למי למי יש יותר כבוד http://blog.caranddriver.com/guard-your-life-with-the-21-foot-long-12000-pound-armored-mercedes-maybach-s600-pullman-guard/
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
קיבלתי רכב חדש עם מדבקה ל 3 שנים..
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אתמול, בעודי צועד בתל אביב, צדה את עיני המכונית היפה הזו. לא הבנתי למה הגלגל קשור עם חוט גומי והחלטתי לבדוק את העניין וגיליתי את הפתרון הגאוני של הבחור\ה לכל נושא הנשיקות פגושים. א. לעניות דעתי, לפי זה ניתן לראות שהבחור\ה שומרים על הרכב שלהם. ב. איכפת להם מהרכב שלהם. ראיתם פעם משהו כזה?
הודעה אחרונה מאת Haim_gds, -
-
למרות שיש אנשים שתמיד יחשבו שפעם היה יותר טוב, זה לא באמת נכון. חוץ ממוזיקת פופ, שם זה כן נכון. אבל בכל אופן, בעולם הרכב אפשר לומר באופן כללי שכל דור מכוניות מציג התקדמות מוחשית מזה היוצר בשלל תחומים. חן פרחי היסטוריון הפורום מוציא אותנו לעוד מסע בזמן והפעם בכתבה ראשונה בסדרה מפגיש אותנו עם שתי מכוניות שפשוט היו פחות מוצלחות מהדגמים שהחליפו. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת Giri Giri,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 593 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Accent Coupe
- הרקוליטו
- itaimoto
- srool
- yoav911gt2
- גולדן191
- davemustaine87
- Supertigre
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
