Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יורשות עצר ויורשות צער - המחליפות שלא הצליחו לשחזר הצלחה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2796 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי האמינות של האלפה 33 :

אבי רכש דגם 1.2 ביוני 1984 .

דוח חמש שנים החזקה - בערך 60 K ראשונים :

רשימת תקלות :

 

- מכסה מכל מי קרור התפרק עקב חלודה בניט שהחזיק את הקפיץ

- בוסטר בלימה דולף - הוחלף

- תא ואקום - הוחלף

- משאבת מים - בגדול כל 15000 קמ נוזלת דורשת החלפה

- בולמי זעזועים קידמים הוחלפו עקב דליפת שמן

- נזילה מתיבת הילוכים

- החלפת מזלג תיבת הילוכים

- מחזיר שמן דולף תיבת ההילוכים

- יוניט חום מנוע

- לוח שעונים השתחרר

- משאבת קלטש

- ב 25K השתחרר חיבור הזנת דלק לקרבורטור ,האוטו עלה באש ....נזק - חוטי הצתה צינורות מים חדשים , צביעת מיכסה מנוע , גריל חדש תיקון ניזקי שרפה בחיווט חשמל

 

לאחר כל אלו המצב די היתצב - חוץ מהשרפה ומצברים שניגמרו לעולם לא ניתקענו עם האוטו .

 

הרכב שירת אותנו 15 שנה ועשה באזור 150 K עד שניגרט

עריכה אחרונה על ידי El_LOBO
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם אליה נגיע, וזה יהיה מעניין, מבטיח.

אם כבר פורד, אז יש גם את פוקוס 3, שהיא רעיון טוב בבסיסה, אבל נפילה מבחינת אמינות לעומת הדורות הקודמים.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"חוץ ממוזיקת הפופ"....אנשים לא קולטים שהיום המוזיקה של פעם נשמעת טוב כי כל המוזיקה הלא טובה מהתקופה ההיא לא שרדה את מבחן הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

 

Amen to that

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Laurence

אתה מדבר בסיסמאות של טוקבקים. אני מדבר מנסיון. זה ההבדל.

דיסקו 4 לא ישבור כלוo בורדית ועשוש, פשוט כי הוא יגביה את הרכב עם המתלים.

להניע בדחיפה? למה? מתי התקלקל לך סטארטר בשטח? מתי גמרת מצבר ולא היה לידך איש? אז ברמת הטוקבק זה נשמע 'וולא צודק' , ברמת המעשה זה שטויות.

לא תשפשף כלום ושום דבר אם אתה מבין מה אתה עושה. שוב, לנהג ההדיוט מכונית כזו תיקח אותו יותר רחוק מכל רכב שטח עם ברזלים.

בקרת המדרון? אם אתה לא יודע מתי להפעיל אותה ומתי לרדת על הבלמים אז יש לנו בעיה.

תקלת מחשב שתשבית אותך? כמה פעמים שמעת על דיסקברי שנתקע על 'תקלת מחשב'. סתם סיסמא. אם היה לך נסיון עם המכוניות האלה היית רושם דווקא תקלה אחרת שקשורה למחשב, וגם מבין שהפתרון הוא מצחיק, מאוד מצחיק, אבל עושה את העבודה, ולא צריך ללכת למוסך.

פגעת בטעות בסלע? אל תפגע בטעות בסלע. שוב, כמה פעמים קרה המקרה שתיארת? הנסיון שלי הוא 0 פעמים, על עשרות טיולים עם 3, ותאמין לי שאני מסתלבט חופשי על החבר'ה שלי עם הלנדרוברים, אבל בגלל סיבות אמיתיות, לא בגלל סיבות תיאורטיות.

עשוש, ורדית, וזיק זה גומרים הולכים? זה חלק מציר טיול. מחמל - למטומטמים בלבד וגם הוא חסום. רק לאחרונה מישהו עם לנדקרוזר קצר ניסה לעלות אותו בלי שום הבנה וכמעט נהרג. רק בזכות יחידת חילוץ שעשתה שם כמה שעות של עבודת קודש הוא והאוטו שלו בחיים. אוטו טיפש במחמל? כן, ראיתי כבר רכב 'טיפש' שה LOW קפץ החוצה בירידה והבחור ירד את מחמל בטיסה, חלק באוויר, ולשמחתנו נחת על הגלגלים כמו חתול עם 9 נשמות.

אבל באמת, נשאיר את השרשור הזה בנושא המקורי שלו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד כמה דגמים:

 

פיאט סטילו - או שבעצם זה עוד התחיל מהבראבו הקודמת, אולי בגלל זה חזרו לשם בראבו ועכשיו זה הטיפו.

פיג'ו 207 - אמנם היכ הצליחה יחסית, אבל עדין לא היה לה את הקסם של ה-206, מזל שה-208 תיקנה את זה.

אלפא ספיידר של סוף התשעים - אין צורך להכביר במילים.

הונדה סיוויק סדאן - פעם ראשונה בשנת 2000 ופעם שנייה בשנת 2012, הדור מ-2012 זכה אחרי שנתיים כבר למתיחת פנים כדי לשפר את האיכות.

טויוטה פריוס - הדור החדש מתחרה עם האזטק בתואר על העיצוב הכי הזוי - ימים יגידו מה זה יעשה לטויוטה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאדט E סדאן הועתקה גם ע''י דייהו הקוריאנית ונודעה כדיהו רייסר.

היא יוצרה ברישיון.

 

הדגם היה מאוד מוצלח (יחסית לדייהו, כן?), ומיוצר עד היום לשווקי מדינות חבר העמים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונחזור לרגע לכוכבות הכתבה.

לפחות בשנותיה הראשונות, ה 33 נחשבה למכונית טובה למדי, ורק ההשוואה האין סופית שנעשתה לה לעומת אמא, האלפא סוד, עשתה לה עוול מסויים.

לדעתי, אלפא יכלו לבצע מתיחת פנים מקיפה לסוד, ולמשוך איתה עוד כמה שנים טובות לפחות.

הקאדט D ממש הוחלפה שלא לצורך, והכל בשל מודיעין חסר..

לו אופל היו מודעים לכך שהקו הבסיסי של הגולף לא אמור היה להשתנות ( והוא לא השתנה עד היום..) הקאדט לא היתה מוחלפת, אלא עוברת מתיחת פנים שהיתה כוללת עדכון תא הנוסעים.

מבחינה דינאמית הקאדט E נפלה מקודמתה; ההגוי הפך לכבד ומסורבל, אחיזת הכביש לא שופרה אלא ההיפך ואפילו נוחות הנסיעה לא יצאה נשכרת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של ה-33 הייתה שכמעט בכל היבט פרט למרווח פנים היא הייתה רגרסיה לעומת הסוד. כמו כן, בניגוד לסוד שהייתה בנצ'מארק בסגמנט, ה-33 הייתה מאד רחוקה מכך.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומך בהערות חן, היו לנו את שני הדגמים.

ההגה בדגם החדש היה כבד מאוד.

מבחינת מבנה, ה E הייתה יפה (לדעתי) עם שטח חלונות מעוגל וגדול.

אשר מיקד יתר חום לנוסעים.

ומבנה תא המנוע היה יותר אטום, עם גריל זרימת אויר קטן.

דבר אשר גרם לבעיית חום במנועים, אשר עבדו ביחס דחיסה גבוהה עם חום רב.

 

בנוסף הממסרה האוטומטית הייתה אומנם אמינה בבסיסה, אבל גם יצרה חום גבוה.

וללא בורג ריקון, היה צריך לפרק את האגן להחלפת נוזל הממסרה.

ובתנאי התחזוקה, רבים שכחו להחליף את נוזל הממסרה, ומשם הרבה כשלים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו הודעה אחרונה בנושא השטח ואז אם תרצה נעבור לפרטי:

 

ראשית אני לא כותב דווקא על הדיסקו, מה שכתבתי מתייחס לכל ה- SUV החדשים וכמו שכתבתי גם הרוביקון החדש הוא הרבה פלסטיק ומחשבים. סרנים חיים וחזקים, מנוע מחוזק מ 2012 ואפשרויות שדרוג אין סופיות משאירים אותו בתחום השטח.

באשר לנסיון, לא אכנס למספרים וכו, רק אומר שמשנת 1983 אני בשטח. בעצם מ 1981 עם אופנועים ומ 1983 עם ג'יפים.

 

כמובן שאי אפשר להשוות אמינות של דיסקברי 4 חדש לסופה בת 20, אבל ההתאמה לשטח של הסופה הרבה יותר טובה.

מהצד השני, כבר עשיתי את צין עם פורשה קאיין (בלי להחליף צמיגים) וגם עם מרצדס ML500. באופן קבוע מצטרף אלינו לטיולים קשים ריינג' רובר בן שנתיים (ומשלם הרבה על כל פגיעה) אבל כשמדובר ברכב מותאם לשטח, אני עדיין בדעה שהרכבים של היום הם נסיגה לעומת אלו של פעם.

 

אם היו מוכרים עכשיו CJ7 מהניילונים, לא הייתי חושב פעמיים. (לא אלה מאיביי בני 20 עם 5000 מייל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2796 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...