Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הדיזל זמין עם ידני, גרסאות הבנזין (למעט התלתן) כרגע לא.

 

מבחינת הארץ זה לא משנה. כמעט אף אחד לא יקנה את זה ככל הנראה.

 

לגבי המראות החשמליות, גם אצל חלק מהמתחרות זה לא זמין בגרסאות הבסיס. זה בסה"כ פריט אבזור.

 

הוא שאמרתי, גם לאלפא יש ב.מ.וו סדרה 3.

לאלפא יש ג'וליה, לאאודי יש A4, למרצדס C קלאס ולב.מ.וו סדרה 3.

 

285k ?

מקסימום היא תהפוך עוד 30 שנה למכונית אספנות מבוקשת.

ב-285K מקבלים את גרסת ההשקה ואני מהמר שהמלאי שלה יימכר יפה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם (נערך)

385K לגרסת ה-280 כ"ס?

למה שמישהו יעדיף את זה על פני קופרה 280 ב-215K? נכון, יש לה הנעה כפולה, אבל זה ועיצוב לא עולים 170K.

פתאום גולף R ב-300K נשמע ממש זול...

 

אני מבין שאלה סגמנטים קצת שונים, אבל הפער במחיר לא מסתדר לי.

אנשים שיחשבו על הרכב הזה הם אלה שמחפשים ביצועים במחיר שווה נפש, או לפחות ככה אני חושב.

עריכה אחרונה על ידי SeatIbiza2012

Cupra 280 2016

פורסם

מוכן לקנות ממי שימכור עוד שנה שנתיים :)

 

ועכשיו ברצינות, לדעתי רכב מעניין מאד מקווה שנראה אותו על הכביש בקרוב

פורסם

מה הקשר בכלל לקופרה???

 

רוצה להשוות? תשווה ל A4.

 

לסיאט אין כלל רכב שמקביל לג'וליה וכשהיה לה, הוא היה חרפה ובושה למה שעשו ל A4 בהפיכתה לסיאט אקסאו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מעניין אם תגיע מתישהו הפחתת מחיר כמו שהיה עם ה-159 שנמכרה בהתחלה טיפין טיפין עד להפחתת המחיר לדגמי ה-2.2 סלספיד הפשוטים.

אני חושב שהמכורים לאלפא ואלה שחיכו לרכב יקנו את הרכב בכל מקרה ו-20 או 30 אלף שקלים לא יפרידו אותם מהמפתח הנחשק.

פורסם (נערך)
385K לגרסת ה-280 כ"ס?

למה שמישהו יעדיף את זה על פני קופרה 280 ב-215K? נכון, יש לה הנעה כפולה, אבל זה ועיצוב לא עולים 170K.

פתאום גולף R ב-300K נשמע ממש זול...

עזוב את זה, ולמה שמישהו יעדיף קופרה 280 ב215K כשאפשר לרכוש קופרה משומשת ב100K להשקיע עוד איזה 20K להגיע ל400 כ"ס?

עזוב את זה, למה שמישהו יעדיף קופרה משומשת ב120K במקום לקנות איזה קוואסקי נינג'ה עם יחס כ"ס לק"ג שישפיל את הנ"ל?

עזוב את זה למה שמישהו יעדיף את הקוואסקי במקום לקנות אופניים חשמליים גם עולים פחות גם חוסכים בדלק וגם כל הבחורות בדליפת ברטולין כשאתה עובר ברחוב?

עזוב את זה למה שמישהו יקנה אופניים חשמליים בכמה אלפי שקלים כשאפשר לרכוש נעליים של סקוני ב800 לרוץ כמו תותח על הדרך לעשות כושר לשפר סיבולת לב ריאה להאריך ימים ולהוריד במשקל? :)

 

קיצר טמבל מי שקונה ג'וליה כשאפשר לקנות נעליים,

מה גם שנעליים אפשר לקחת איתך לחו"ל 8)

 

(כן, להשוות הוטהאצ' מונחית ביצועים לרכב מנהלים זה לא פחות מטופש מכל הנ"ל)

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

איזה רכב מנהלים? סדאן בגודל סטנדרטי.

מי שרוצה סדאן סולידית יקנה BMW לדוגמא, הג'וליה אמורה לתת ביצועים קודם כל ובמחיר תחרותי יותר מהמתחרות (לכן ההשוואה לקופרה, וגם כי יש לי ואני לא רואה את עצמי אי פעם שם עוד 170K בשביל קצת יותר פאן, למרות שחשבתי על הג'וליה כרכב עתידי).

דיי להיות קטנוניים, זה לא השוואה של פיג'ו 208 לאבנטדור.

Cupra 280 2016

פורסם (נערך)
אני עיוור או שמצורף המפרט הטכני עם רשימת האבזור?

 

לא היה או שפספסתי כשכתבתי את התגובה שלי. קורה. מכל מקום, האבזור שלה דומה למה שמקבלים בגרסת הבסיס של BMW, בהפחתת מחיר של 10%. בשרשור הקודם המקטרגים טענות שכך היא צריכה לעלות - על מה עכשיו התלונות?

 

למען הסר ספק - אני חושב שהמחיר יקר.

 

אבל בחייאת, תהיו רציניים, על מראות צד מתקפלות חשמלית לא תקום ותיפול הצלחת הרכב בישראל.

 

היית חושב שהמחיר יקר גם אם היא הייתה עולה ח"י שקלים.

 

385K לגרסת ה-280 כ"ס?

למה שמישהו יעדיף את זה על פני קופרה 280 ב-215K? נכון, יש לה הנעה כפולה, אבל זה ועיצוב לא עולים 170K.

פתאום גולף R ב-300K נשמע ממש זול...

 

אני מבין שאלה סגמנטים קצת שונים, אבל הפער במחיר לא מסתדר לי.

אנשים שיחשבו על הרכב הזה הם אלה שמחפשים ביצועים במחיר שווה נפש, או לפחות ככה אני חושב.

 

פרס התגובה הלא קשורה של השנה מחכה לך במשרד. מה גם שהקופרה עכשיו 290, 280 יש רק יד שניה והן עוד יותר זולות.

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
איזה רכב מנהלים? סדאן בגודל סטנדרטי.

מי שרוצה סדאן סולידית יקנה BMW לדוגמא, הג'וליה אמורה לתת ביצועים קודם כל ובמחיר תחרותי יותר מהמתחרות (לכן ההשוואה לקופרה, וגם כי יש לי ואני לא רואה את עצמי אי פעם שם עוד 170K בשביל קצת יותר פאן, למרות שחשבתי על הג'וליה כרכב עתידי).

דיי להיות קטנוניים, זה לא השוואה של פיג'ו 208 לאבנטדור.

 

הג'וליה לא עומדת מול הוט-האטצ'ים. המתחרות שלה זה סגמנט D פרימיום, יענו סדרה 3, A4, מרצדס C, קאדילאק ATS, יגואר XE והיתר. לצורך העניין, גם לא מונדיאו ופסאט, וגם לא סופרב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הג'וליה מגיעה ידנית אך ורק בתילתן הירוק.

ובדיזל שלא מיבאים ארצה :mm_cry:

 

לא נורא. בוא נמתין כמה שנים בזמן שכמות המסירות אני מאמין לא תיהיה גבוהה במיוחד, ואז אולי יהיה מהלך כמו עם 159 - יביאו דגם מוזל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אוקיי צודקים, כנראה הסטירה שקיבלתי כשראיתי את המחיר ל-280 כ"ס שיבשה לי את החשיבה.

אני חשבתי לעצמי שהמחיר יהיה יותר נגיש ואולי יהיה הרכב הבא שלי.

 

נא לא לצלוב אותי :lol:

Cupra 280 2016


×
×
  • תוכן חדש...