Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו ג'וליה - המחירים הרשמיים


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שמנהל כיום את העניינים הם אנשים צעירים שלמדו כלכלה בשנים האחרונות ולכן אין סיכוי שהמחיר יהיה זול משמעותית מהמתחרות, לימדו אותם שזה יוצר תדמית שלילית למותג (שטויות במיץ עגבניות) ולכן המחיר נושק (מלמטה) למחיר המתחרות ואתה מקבל תמורה יותר גדולה ביותר איבזור.

 

חבל רק שהעולם האמיתי לא מיישר קו עפ"י קשקושי החוג לכלכלה.

שכחת להוסיף "אחד שמבין".

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בין הצמד האלו, הייתי בוחר בג'וליה*.

תמחור אטרקטיבי יותר - בחייאת עידן, יש את ההפרש בין ה3 אליה, לצפות שהיא תתומחר כמו הוטהאצ' זה... תמוה. כאילו, ברור שהייתי שמח לראות ג'וליה ב200K, אבל לצורך העניין הייתי גם מסתדר יותר עם 3 ב220K, וגולף GTI ב150K.

 

 

שלא תבין לא נכון - אני לא טוען לרגע שהיא 3series-killer, ואני די בטוח שרוב הלקוחות יעדיפו פרופלור או חישוקים על פני נחש רעב, וסביר להניח שזה די בצדק ללקוח הממוצע בסגמנט.

אבל האם היא רלוונטית? כן, בוודאי. לי זה נראה כאילו התמחור שלה נמצא בנק' האופטימום שהיא בערך "המקסימום שאפשר לבקש, מבלי שזה יהיה מחיר הזוי".[/[/quote

 

אני לא חושב ש-10% הפרש הופך אותה לאטרקטיבית מול מתחרה שהיא לא רק דומיננטית- היא מובילת הקטגוריה במשך עשרות שנים, למעשה היא ממציאת הקטגוריה.

 

ולמה להתעלם מה נועם, שבגרמניה כל אחד מהם נחשב לפנינה בפני עצמו?

 

לא לטעות, אני מאוד רוצה שהג'וליה תצליח, אני פשוט לא רואה סיבה שזה יקרה כי חוץ ממכורי המותג לא רואה מישהו שלא יעדיף להוסיף 10% ולקחת את הטופ של הקטגוריה.

 

ימים יגידו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לומר את אותו הדבר על סגמנט ההוטהטצ' ומתחרותיה של גולף gti, אבל עובדה שהתחרות קיימת ובועטת - גם בלי ה10% הפרש... רכבים שונים, אנשים שונים, העדפות שונות.

מוזמנים לתקן אותי אם אני טועה, אך לא זכור לי שבסגמנט של סדרה 3 כל המתחרות עולות 20-30% פחות - איכשהו, הן עדיין קיימות.

 

יש הבדל בין "לכבוש את צמרת המכירות" ובין "להיות רלוונטית", גם ב20% הפרש (או יותר) הג'וליה לא היתה כובשת כלום, פשוט (כנראה) מוכרת יותר עותקים בשולי רווח נמוכים יותר.

 

לכן אמרתי שהביקורת כאן לא באמת עניינית, הלכה למעשה יש תמחור הגיוני יחסית לסגמנט (קרי: לא באותו מחיר - או יותר, מהמובילות, ואל תצחק כי הרי כבר היינו בסרט הזה...), ערך מוסף, וביקורות לא רעות - אבל עדיין קופצים ומספידים את הרכב לפני שהגומי נגע בכביש.

 

נחיה ונראה, לי נראה שהרכב מסוגל להגיע למקום 4-6 בסגמנט שלו, וזה - בהחלט מכובד.

מכובד? נראה לי שזו המטרה מלכתחילה

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך לדעתך הם יכולים להוכיח את עצמם?

 

בשילוב של תמורה ראויה ביותר למחיר, איכות הרכבה ואמינות גבוהות ורמת שירות איכותית - לא משהו שסמל"ת נודעה בו עד היום...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לומר זהים לג'וליה לפני מיקוח.

 

גם אני בדעה שהמחיר לא ימקם אותה בראש הטבלה (וגם 10-15% פחות לא היו עושים את זה), אבל הופך אותה רלוונטית מאוד לסגמנט בניגוד לימי תחילת השיווק של ה159.

 

Sent from overseas using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל התיאוריות והמודלים לבחינת מצב הרכב הזה בסגמנט, ועתידו הנראה לעין, מקבלים ח'לושס כשיתבקשו ללכת ולעמוד ליד הג'וליה. בשנה שעברה ראיתי 3 דגמים באיטליה; לבן, צהוב ואדום. היא פשוט מעלפת. כל התמונות חוטאות לה ובגדול. לטעמי - לשים בחניה דבר כל כך יפה ב 250K עם סיכוי להנחונת, זו אחלה עסקה. ושייסלחו לי כל מביני העניין. עם מידות של משפחתית טובה עם בסיס גלגלים גדול ורוחב מצויין וכל זה עם הנעה אחורית שתזניק אותך ב 6.6 שניות למאה, אתם מפספסים פה פלח שוק גדול מאוד של מנהלים 'צעירים' שיקחו אותו בליסינג או ייקנו אותו ב5 שנים תשלומים. סופ סופ מצאו רכב שיתאים לפרסומת המעאפנה שהייתה להונדה. לכו תעמדו ליד הרכב, תשבו בו, ואז תגיבו. כל מה שכתבתם נכון אך רוב הסיכויים שזה פשוט לא רלוונטי. נו אפנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור,

 

או שאתה לא שם לב או שאתה סתם עוצם עיניים ומתעלם במכוון- יש הבדל בין תחרות בסגמנט ההוט האצ' בין מתחרות קיימות מוכרות וותיקות לבין סגמנט שבו אלפא מכניסה מכונית חדשה לגמרי, כזו שהיא בעצמה לא ייצרה יותר מדי זמן, מכונית בלי איזו "שושלת" מייצרים שב-10 שנים האחרונות מייצרת מכוניות מיינסטרים מעוצבות.

 

ומנגד, יצרנית גרמניה שכל מה שהיא יודעת לייצר זה בדיוק זה- מכוניות הנעה אחורית מעולות, כבר עשרות שנים ברצף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי היחיד שיש לג'וליה להמכר איכשהוא יתקיים אם וכאשר;

1. הפרש המחיר בינה לבין סדרה 3 ושות יהיה מספיק גדול.

2. כשמחלקת הטרייד אין שלהם תסכים לקבל מכוניות בלתי מבוקשות בעליל כחלק מהעסקה.

3. אם הדור הבא של סדרה 3 לא יהיה טוב יותר או שונה מספיק מזו הנוכחית.

סתם מסקרנות, הצצתי במחירון של שנת 93' - אלפא 164 עם מנוע 2.0 ידנית עלתה אז 84,000 ש"ח ואילו ב.מ.וו 520I עלתה 117,000 ש"ח.

בהפרש כזה, היה הרבה הגיון לקנות אלפא, היום ההפרש אינו קיים עוד, בגלל המטבע המשותף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל התיאוריות והמודלים לבחינת מצב הרכב הזה בסגמנט, ועתידו הנראה לעין, מקבלים ח'לושס כשיתבקשו ללכת ולעמוד ליד הג'וליה. בשנה שעברה ראיתי 3 דגמים באיטליה; לבן, צהוב ואדום. היא פשוט מעלפת. כל התמונות חוטאות לה.

לא יודע...

יצא לי לראות אותה פעמיים ומקרוב, ולא נפלתי.

היא יפיפיה אין ספק, אבל מעלפת לא, ובטח לא מיוחדת כמו שה156 וה159 עד היום.

אם יש לה אפקט וואו זה כי היא חדשה, אבל קשה לי להאמין שהעיצוב שלה יעמוד במבחן הזמן או ייחשב כיחודי ושונה בעוד מספר שנים.

אבל על טעם ועל ריח וכל זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-164 הייתה מכונית הנעה קדמית, עם מנועים ישנים, שחלקה פלטפורמה ועלויות פיתוח עם פיאט (לפני הרכישה) וסאאב. הג'וליה מכונית שפותחה מאפס. אי אפשר לגזור גזירה שווה לעלויות במקרה הזה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מסכים איתי שבתור לקוח - בכלל לא מעניין אותי מה עלויות הפיתוח?

 

אני רואה מוצר מוגמר ומחליט כמה הוא שווה לי וכמה הוא משתלם לעומת המתחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3. אם הדור הבא של סדרה 3 לא יהיה טוב יותר או שונה מספיק מזו הנוכחית

משום מה קצת קשה לי להאמין שזה יקרה, ותכל״ס היא לא באמת צריכה להיות טובה משמעותית מהנוכחית כדי לשמור על התואר. מספיק שתהיה טובה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-164 הייתה מכונית הנעה קדמית, עם מנועים ישנים, שחלקה פלטפורמה ועלויות פיתוח עם פיאט (לפני הרכישה) וסאאב. הג'וליה מכונית שפותחה מאפס. אי אפשר לגזור גזירה שווה לעלויות במקרה הזה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

בדקתי שוב, והאלפא 164 3.0 שהיתה מאובזרת יותר מהג'וליה של היום, עלתה 14,000 ש"ח פחות מה 520I הבסיסית נטולת איבזור.

בגלל זה היא הצליחה, יחד עם שותפתה לפלטפורמה, הלנצ'יה תמא.

את הלקוחות לא מעניין עלויות הפיתוח, מעניין אותם התמחור הסופי ואיך הוא עומד מול המתחרות.

והג'וליה מוצאת עצמה בעמדת נחיתות יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין הצמד האלו, הייתי בוחר בג'וליה*.

תמחור אטרקטיבי יותר - בחייאת עידן, יש את ההפרש בין ה3 אליה, לצפות שהיא תתומחר כמו הוטהאצ' זה... תמוה. כאילו, ברור שהייתי שמח לראות ג'וליה ב200K, אבל לצורך העניין הייתי גם מסתדר יותר עם 3 ב220K, וגולף GTI ב150K.

 

 

שלא תבין לא נכון - אני לא טוען לרגע שהיא 3series-killer, ואני די בטוח שרוב הלקוחות יעדיפו פרופלור או חישוקים על פני נחש רעב, וסביר להניח שזה די בצדק ללקוח הממוצע בסגמנט.

אבל האם היא רלוונטית? כן, בוודאי. לי זה נראה כאילו התמחור שלה נמצא בנק' האופטימום שהיא בערך "המקסימום שאפשר לבקש, מבלי שזה יהיה מחיר הזוי".[/[/quote

 

אני לא חושב ש-10% הפרש הופך אותה לאטרקטיבית מול מתחרה שהיא לא רק דומיננטית- היא מובילת הקטגוריה במשך עשרות שנים, למעשה היא ממציאת הקטגוריה.

 

ולמה להתעלם מה נועם, שבגרמניה כל אחד מהם נחשב לפנינה בפני עצמו?

 

לא לטעות, אני מאוד רוצה שהג'וליה תצליח, אני פשוט לא רואה סיבה שזה יקרה כי חוץ ממכורי המותג לא רואה מישהו שלא יעדיף להוסיף 10% ולקחת את הטופ של הקטגוריה.

 

ימים יגידו.

ונגעת בלב הענין " הטופ של הקטגוריה" אינו משהו קשיח, גם אם לא קל לשינוי. ואין לי מושג אם הג'וליה הזו תצליח בכך, אבל לפחות נראה על פניו שיש לה סיכוי ולכן נדמה לי שהכרזות מהסוג הזה של "אני בכל מקרה לוקח ב.מ..וו" מתאימה יותר ל"שרופי המותג" מאשר למי שאני מזה כמי שיש לו ראש פתוח ויכולת לזהות דברים טובים יותר גם כשהם לא מגרמניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...