רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אני רוכש רכב יד שנייה מסוג מאזדה 6, יש צורך לבצע החלפה של הצמיגים, הבעיה היא שמדובר בצמיג יקר מאוד במידות של 225/45r19 , איזה צמיג מומלץ? והאם מישהו יכול להפנות אותי לפנצ׳ריה במחיריים טובים באיזור באר שבע, תודה
הודעה אחרונה מאת TIRE CLUB, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן לכולם,יש המלצות להשכרת רכג באוקראינה? המטרה היא להשאיר פרטים בארץ כמו כן תשלום בארץ . אשמח לשמוע טיפים מנסיון. תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
התקנת חלון בגג. 1 2
מאת adamL- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם עליי לחשוש מהתקנת חלון בגג? נתקלתי בחבר'ה מגנות שמבצעים התקנות מקצועיות. האם הדבר מסכן את גג הרכב? האם מישהו התקין ויכול לתת חוות דעת? Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת kurko1992, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 752 צפיות
שלום חברים, ביום רביעי הקרוב אני אהיה בחופשה בלונדון למשך שמונה ימים וראיתי שיש שם במרחק שעה וחצי נסיעה מהמלון שלי את המסלול Brand hatch אז התלהבתי והתחלתי לחפור בתוך האינטרנט כדי לחפש רכב להשכרה ולא מצאתי שוב דבר. ראיתי שיש במוו M4 להשכרה על המסלול אבל אין מקום פנוי לספטמבר : http://www.msvdrivinggifts.com/experience/m4-master.aspx אתם מכירים מקום בלונדון או בסביבה שאפשר להגיע ולהשכיר את הרכב במקום? בלי להזמין מראש? מישהו שהיה במסלול הזה וראה שיש שם אנשים שעומדים עם רכבים ומשכירים סיבובים במקום? תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, אני שוקל לרכוש דאסטר אבל לאחרונה קניתי דירה מקבלן עם חניה רובוטית (בניית הבניין תסתיים עוד שנתיים). אני חושש שדאסטר פשוט לא יכנס לחניה רובוטית: גובה של חניה רובוטית סטנדרטית הוא 150 ס"מ כאשר גובהו של דאסטר בסביבות 170 ס"מ). מבחינת משקל לא אמורה להיות בעיה (דאסטר שוקל פחות מ2 טון) האם יש כאן חברים שיש להם חניה רובוטית עם רכב שטח ואיך הם מסתדרים? מה מחיר תחזוקה של חניה רובוטית? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
הממשלה החליטה להעלות את מס הבלו שגורר כמובן העלאה של המע״מ. אין קשר למחיר המוצר עצמו, לדולר או לכם תירוץ אחר
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
שלט לשער החניון 1 2
מאת eladn11- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, אבד לי שלט אחד של החניון בבית, נותרתי עם אחד. השלט הינו שלט בצבע שחוק עם 4 לחצים עם ספרות רומיות עליו ומאין חלונית הזזה כזו לפתוח ולסגור את החלק של השלטים. נכנסתי לחנות כזו בכניסה לאייס/הום סנטר לא זוכר וביקשו על שלט תואם כזה 150 ש"ח (!!!) אני יודע בוודאות ששלט כזה עולה למוכר סביב הכמה שקלים בודדים + מע"מ, האם יש מקום שאפשר למצוא שלט שכזה במחיר שפוי? 50-100 ש"ח? באיזור ראשל"צ/ת"א? תודה
הודעה אחרונה מאת igal.ep, -
- 0 תגובות
- 477 צפיות
עוד שבועיים נוסע לארבע ימים ל"השתלמות " בדיסלדרוף,יהיה כנראה יום פנוי,אשמח להמלצות בתחום המוטורי באזור.
הודעה אחרונה מאת youval11, -
מרבית הרכבים הנמכרים באירופה הם ידניים. גם כשמשכירים רכב שם, הסטנדרט הוא ידני. רוצה אוטומט? תוסיף למחיר. בארה"ב כמעט כל הרכב אוטומטיים. גם בהשכרה. רוצה ידני? אם יצליחו למצוא לך, זה יהיה רכב ספורט ויקרעו לך את הכיס. בארץ, אין אמנם רוב כזה כמו באמריקה אבל הרוב בכל זאת אוטו'. שאלתי היא - מדוע? מה יש באירופה שאין בארה"ב? הטענה על כבישים רחבים מגוחכת, שכן הערים המרכזיות והגדולות באירופה המערבית פקוקות לא פחות מת"א, ועדיין נוסעים שם בידני. ובניו יורק או LA אין פקקים? ושם רוצים אוטו'. מישהו יודע מהיכן ההבדל ומדוע אצלנו אימצו את ארה"ב? (או שזה פשוט עוד שלב באמריקניזציה של מדינת היהודים)
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ראיתי מחירים לסובארו מהשנתון הזה וכולם עולים פחות מ40K. זה רכב שמאבד מהערך שלו או שזה אוטו בעייתי?(ספציפית דגם 2 ליטר AWD)
הודעה אחרונה מאת ferdinandstrat, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום אני עומד באוקטובר למסור את רכבי בטרייד אין מול היבואן ולקחת רכב חדש עליו אני משלם אגרת רישוי. לאוטו שלי נגמר הרישוי באוקטובר. סוכם כי רכבי אקבל סכום כלשהו שלא ישתנה. אני ממתין לרכב החדש. האם עלי לעשות טסט? מי לפי דעתכם צריך לשלם על הטסט? הרי גם על הרכב החדש אני כבר משלם אגרה
הודעה אחרונה מאת stillness6, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מהפכות רבות ידע מנוע הבעירה הפנימית ביותר מ-100 שנות שירות של עולם התחבורה היבשתית. ייתכן והמנוע הזה של אינפיניטי המבטיח חלקות פעולה וביצועים של מנוע V6 עם מומנט של טורבו דיזל בצריכת דלק נמוכה במיוחד בזכות טכנולוגיית יחס דחיסה משתנה יהיה אחד המהפכים הבאים. פרטים נוספים כאן
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם מישהו יודע מה המסלול שצריכים לעבור על מנת לפתח מוסך? אני מדבר לא על המסלול שצריכים נסיון של 7 שנים בעבודה, אלא על המסלול שעובר דרך לימודי הנדסאי רכב. האם מישהו מכיר את המסלול הזה ץ מה צריך לעבור? כמה זמן ללימודים וכמה שעות? בכל הרשת אין תשובה ברורה. גם במוסדות הלימודים כל אחד עונה תשובה אחרת. תודה
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
היי שמעתי שבארה"ב אין רכבים איטלקיים וצרפתים, האם זה נכון? לפי מה שאני יודע יש פיאט באמריקה או ךפחות היה בעבר, אם מישהו להרחיב בנושא אשמח
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
זה לא שרשור קניה. אני מתעניין לפי דעתכם איזה רכב מהנה גם במהירויות נמוכות, לא רכבים חדשים יחסית שמרגישים כמו רכבי מנהלים וצריך להגיע למהירות תלת ספרתית כדי להרגיש משה מהרכב. אני מתאר לעצמי שזה בעיקר רכבים ישנים, עם הגה הידראולי וידניים.
הודעה אחרונה מאת adi89, -
- 0 תגובות
- 486 צפיות
מאחר וכבר נכוויתי בעבר עם אחת החברות הגדולות, אני רוצה להיות הפעם מוכן. אני צריך לשכור בחברה שיש לה סניף בנתניה, ושניתן לקבל את הרכב מה שיותר מוקדם בבוקר. לגבי הרכב, צריך שיתאים ל-7 נוסעים עם 4 מזוודות. המלצות?
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב. אולי הבחנתם בשלט חדש, מעט לפני ואחרי מחלף יבנה, שמבצעים עבודות בכביש. רשום בשלט שיפור הדרך והשתית או משהו. האם אתם יודעים מה מתוכנן? שיפרו את הכביש לפני כמה שנים, הכביש יחסית זורם, איכותי, רחב. לרגע חשבתי שרוצים לפתוח מחלף חדש, שיקל על הגודש העצום בכניסה לאשדוד הצפונית. ובכלל הכביש לפני צומת הנמל, ניר גלים, פשוט סיוט. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Tamir2312, -
שלום לכל חברי הפורום סוף סוף קיבלתי את הרכב החדש שלי - סיאט לאון FR, מנוע 1.8 וגיר רובוטי. כמעט 5 חודשים חיכיתי לו ורק שבוע שעבר קיבלתי אותו, פשוט לא היה לי עוד זמן לרשום על זה, אז עכשיו אני רושם עזבו אותכם ההמתנה הארוכה הזאת, ומה לגבי לשבור את הראש ולהבין איזה רכב בדיוק לבחור . אז כן, במשך כמה חודשים אני בדקתי ובדקתי ורצתי ומה לא עשיתי בשביל להבין - איזה רכב הכי יתאים לי בתקציב שלי, אחרי הג'טה שהייתה לי לפני כן. כבר היה מצב ששיריינתי לעצמי את המליבו החדשה, אבל אחרי התרגיל המסריח שעשה היבואן ברגע האחרון, אני החלטתי לוותר על הרכב. בניתי לעצמי רשימה, מה אני רוצה שיהיה ברכב החדש מהחשוב ביותר להכי פחות חשוב. מה שהיה חשוב לי זה: 1. מנוע טורבו ולא א…
הודעה אחרונה מאת JentuS12, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בוקר טוב, יש לי רכב עבודה שיש לו מדף עליון מעל הראש של הנהג, אני משתמש בהרבה מכשירים שדורשים חיבור קבוע למצית. כרגע יש לי שקע מצית אחד ברכב שאליו התחברתי עם מפצל שקעים. חשבתי לעלות את המפל הזה למדף העליון וכך לפנות לי את השקע באיזור הנהג למשהו אחר. אני צריך כבל ארוך שמתחבר בתוך הדשבורד. { לחוטים של השקע מצית} בסביבת הנהג, איך אני מוצא ברשת חוט כזה ארוך, אני יעביר אותו דרך הקורות למדף ושם יחבר למפצל חשבתי על משהו כזה. אבל איך אני מחבר אותו לחוטים של השקע המקורי בתוך הדשבורד כך שהיציאה תיהיה לי פנויה לדברים אחרים תודה
הודעה אחרונה מאת eyal177, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מערכות בטיחות מתקדמות, אותן ניתן לראות בעוד ועוד מכוניות כציוד תקני משפרות את ציוני מבחני הריסוק של מכוניות חדשות ואף מזכות בהנחה את רוכשי המכוניות. אבל בחיים האמיתיים, השימוש בהן לא ממש נפוץ. לפי מחקר של IIHS (מעין איגוד של חברות הביטוח האמריקניות) שני שליש מהנהגים מבטלים את התראת הסטייה מנתיב לעומת פחות מאחוז שמבטלים את התראת ההתנגשות מלפנים. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני שוקל לקחת מאלבר ליסינג פרטי(לא מימוני) עם חבילת ביטוח וטיפולים למשך 18 חודשים לקיה פיקנטו אוטומטית 1.25. (ואחכ מחזירים מפתחות). כולל מקדמה והכל יוצא מחיר ממוצע חודשי של 1450 ש"ח בערך. מה כדאי לשים לב לפני שלוקחים עסקה כזו? Sent from my D6503 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת wa11a, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
ערב טוב, מעוניין לשתף אתכם בחוויית שירות חיובית באופן יוצא דופן שעברתי בלובינסקי, במיוחד על רק פוסטים שאני קורא פה מידי פעם על יבואנים שמתנערים מתקלות, שמתרחשות אחרי גמר האחריות. ברשותי פיג'ו 207 מודל 2012 שקניתי ישירות מהיבואן. 53 אלף ק"מ ו-4 וחצי שנים עברו עם טיפולים שוטפים בלבד, נורה קדמית אחת שנשרפה (השניה עדיין מקורית!) , ושני מצברים שהוחלפו (אחד מהם בתקופת האחריות ללא עלות). השבוע חוויתי לצערי את התקלה הראשונה ברכב - נורת הגה כוח כתומה נדלקה באמצע הנסיעה. לא נעים, אבל עדיין אפשר איכשהו להגיע הביתה, ומשם למוסך המרכזי על הבוקר. האבחנה במוסך המרכזי: מנוע הגה כוח תקול, עלות ההחלפה 4,700 ש"ח פלוס מע"מ! . לפני שנשמטה לי הלסת או שבכלל הספקתי להגיב, אמרו לי שבכוונתם לפנ…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם ביום שישי האחרון ניגשתי עם אבא שלי , לאולם התצוגה של סקודה מול קניון איילון . אבא שלי סמנכ"ל בחברת מסויימת נוסע ברכב חברה, סקודה סופרב 2012 ובחברה בה הוא עובד רוצים לרכוש לו רכב חדש. לכן הוא ניגש לאולם תצוגה כדי לבדוק אפשרות להזמין סקודה סופרב חדשה 1.8 הבחור באולם התצוגה הסביר לאבא שלי שאם הוא יזמין עכשיו הוא יקבל את הרכב רק ביולי 2017. אבא שלי מאד התאכזב מאחר והוא לא מוכן לחכות שנה שלמה לרכב. לכן התייאש והחליט עכשיו לבחון רכבים אחרים מקבילים . האם ייתכן שלוקח שנה שלמה לחכות לסקודה סופרב?
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום,יש לי חבר שרוצה להתקין בדלתות ברכב צירים שעולים כלפי מעלה כמו בלמבורגיני,זה חוקי לעשות כזה דבר עושים על זה בעיות? הוא רוצה להזמין תצירים מאיביי יש למישהו מושג אם זה עובר במכס או שעושים על זה בעיות במכס ? תודה לעוזרים.(בבקשה לא לא להגיב שזה לא יפה או מיותר ולא צריך כזה דבר זה לא הנקודה!)
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- 8 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום טויוטה אוריס 2013 בצד שמאל למטה (ליד הכפתור שפותח את המכסה מנוע) יש תא אחסון קטן נפתח, שמאחוריו יש נתיכים. נשבר לי חלק קטן במה שמחזיק את ידית (ידית עם קפיץ) פתיחת התא, ולא ניתן לסגור אותו, ויש צורך להחליף את כל התא. בחברה זה עולה בערך 300 ש"ח. רציתי להזמין מחו"ל, אך אני לא יודע איך למצוא את זה, איך קוראים לזה. אשמח לקבל עזרה בעניין, האם יש את זה באיביי באלי אקספרס. תודה
הודעה אחרונה מאת mo2013, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לטעמי רכב התצוגה הזה נראה מדהים. אם יגיע לייצור בגרסא דומה ייתכן שיהיה הסיטרואן הגדולה המרהיבה הבאה נצר לשושלת ה - DS, SM, CX, C6. הצלחה מסחרית? כנראה שלא.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 770 צפיות
הנהג שלפניכם מגיב מאוחר לרמזור ואתם נתקעים באדום? פקק תנועה ללא שום סיבה נוצר בכביש המהיר? דובר פה בעבר המון פעמים על הסיבות (למשל מעברי נתיב של מכוניות, האטות פתאומיות שיוצרות אפקט דומינו) והפתרונות (שכולם ישמרו מרחק, או בעצם... מכוניות אוטונומיות), אבל סוף סוף יש סרטון אחד קצר ומדויק להחריד שאורז את הכל יפה יפה, והנה הוא: אגב, CGP Grey הוא פשוט אחלה ואני ממליץ על המון מהסרטונים שלו.
הודעה אחרונה מאת thenewguy, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 134 תגובות
- 13.2 אלף צפיות
שלום רב. אני כבר מזה תקופה רוצה לפתוח שרשור בנושא שנורא מפריע לי. אתמול, נסיעה מיני רבות, מלווה בחוסר נעימות. למה הנהגים בארץ כל כך שונים? אספר. אני נוהגת בצורה זהירה, חוקית, בהתאם לתמרורים, בהתאם לנסיבות ושיקול הדעת. אם יש תמרור שמורה על נהיגה מותרת ב50 קמ'ש, ככה אני נוהגת, מורידה מהירות בהתאם לתנאי הדרך, אך לא עוברת את המהירות המותרת וכו'... אבל מה, בכל נסיעה יש את מי שחותך, נוסע בפראות, במהירות, בחוצפה, בלי חוקי הדרך,הנהגים עצבניים, לא מתמקדים בנהיגה, ופשוט מצפצף על כולם. מה ניתן לעשות? אני נוהגת בצורה חסכונית, אך לא מעכבת את התנועה, לא עולה על המהירות המותרת, אך גם לא נופלת ממנה, נוהגת תמיד בנתיב הימיני, שומרת על חוקי התנועה. משהו בי לא…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היא הייתה תוצאה של פרויקט גלקסי השאפתני, תקופת הפיתוח שלה בת 13 השנים הייתה עדות לכך שזו לא הייתה עוד מכונית בשושלת, אלא כזו שעליה מוטלת המשימה להצעיד את וולוו לתחומים חדשים. וולוו 850 חוגגת השנה חצי יובל, אנחנו חוזרים לסיפור של המכונית הזו שהכניסה פלפל ליצרן השוודי כמו שאף אחת מהמכוניות שלו לא עשתה עד אז. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 790 צפיות
להלן דוגמאות להצעות המחיר בתקופת המבצע: 11-18 בספטמבר נמסר מהיח"צ של שברולט. שברולט ספארק גרסת LS 1.0 ידנית מחיר לפני הנחה – 60,900 ₪ מחיר אחרי הנחה – 54,900 ₪ סה"כ הנחה – 6000 ₪ ( כ- 10.0 אחוזי הנחה) גרסת LT+ 1.4 אוטומטית מחיר לפני הנחה – 79,900 ₪ מחיר אחרי הנחה – 74,900 ₪ סה"כ הנחה – 5,000 שברולט טראקס מחיר לפני הנחה – 129,900 ₪ מחיר אחרי הנחה – 114900 , ₪ סה"כ הנחה – 15000₪ (12 אחוזי הנחה) שברולט מאליבו מחיר לפני הנחה – 159,900 ₪ מחיר אחרי הנחה – 146,900 ₪ סה"כ הנחה – 13,000 ₪ (כ-8 אחוזי הנחה) שברולט אקווינוקס מחיר לפני הנחה – 169,900 ₪ (גרסת LS) מחיר לפני הנחה – 156,900 ₪ סה"כ הנחה – 13,00…
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
