Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שהנאה מנהיגה זה בעיקר בראש של הנהג. מישהו יהנה גם מדייהו לנוס 1.5 אוטומטית, ומישהו אחר יגיד שבפרארי החדשה ההגה מעורפל, איכות הפלסטיקה אינה אחידה והמנוע לא מספיק מעודן.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

 

תכלס אין דרך יותר טובה להגדיר את זה. אבא שלי כבר נשבר לו מלהיות הנהג ולנהוג לכל מקום....עד שהוא קנה את הג'מני שלנו והתאהב. עכשיו הוא כל יום בא הביתה למזיל ריר על צמיגי שטח.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לקחתי סיבוב ב206 (1400 ידנית) של אחותי ולא הבנתי מה ההתלהבות הגדולה. ההגה מגיב ממש מהר לכל תזוזה, פה זה נגמר - הוא מאוד אילם לעומת של ה500, לא מרגישים את האספלט, הוא קל כזה.. בכלל האוטו לא כלכך מעביר תחושות, יותר מדיי מכוון לנוחות לטעמי ולמרות זאת מתרסק בשברים בכביש יותר מה500.

למי שמחפש היום את ההוט האץ' של פעם באותה מתכונת, אותם מידות, אותו כוח בערך, לטעמי זה 500 ספורט (הדגם הזה שבין הרגילות לאבארט)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
קורולה תמיד היה רכב זריז.

בהשוואה לשאר הרכבים העממים שנהגתי בהם הוא זריז וכיפי לנהיגה.

לא נתקלתי בחוסר כוח, למרות הסירוס של תיבת ההילוכים.

 

 

הקורולה שלי בימים היפים שלה לפני עשור הייתה יותר מהירה מרוב המשפחתיות 1.6 הרגילות שהיו בזמנן.

היא הייתה עוברת מיד ליד ובכל האצה מרמזור הרבה נשארו מאחור ואני זוכר את זה עד היום...

התזמון שסתומים משתנה בכלל להיט, אבל זה רכבים שמתעייפיים מהר אם קורעים אותם.

 

אם יש מספיק קצב ותחושה של זריזות זה הנאה בפני עצמה.

פורסם

אלפא 159 3.2 4x4, גם במהירות איטית על חלון פתוח לחיצה קלה מאוד על הגז מרעידה את השכונה והרי המומנט שמתקבלים ב1,000 סל"ד בהחלט מהנה גם ב60 קמ"ש.


×
×
  • תוכן חדש...