Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצד אחד מנועים כדוגמת ה 1.4TSI של ואג הופכים את הרכב למהנה בתנועה עירונית בגלל הגמישות במנוע והכח המתפרץ בסלד נמוך.

מצד שני אתה תוכל להנות מרכב שמחובר לכביש גם, למשל מיאטה,S2K, או כשתשים סט בולם קפיץ או קולאיבר שמצד אחד יתנו קשיחות וכשהכביש יהיה משובש אתה תסבול, ומצד שני גם פניה עירונית ב 30 קמ"ש או כיכר תהיה כיפית מאוד.

אם נקח אופל אסטרה וננטרל את התיבת הילוכים ( נתקין בא תיבה ידנית ), האם נגלה שהמנוע שלה גמיש ?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם נקח אופל אסטרה וננטרל את התיבת הילוכים ( נתקין בא תיבה ידנית ), האם נגלה שהמנוע שלה גמיש ?

לא הבנתי את מטרת השאלה...אחדד שנהנתי לנהוג במנועי tsi עם תיבת הילוכים ידנית בעיקר

Miata ND2

 

פורסם
לא הבנתי את מטרת השאלה...אחדד שנהנתי לנהוג במנועי tsi עם תיבת הילוכים ידנית בעיקר

כי לפיי מה שהבנתי התיבת הילוכים שלה מאוד בעייתית , אז אם מנטרל אותה מה נגלה על גמישותו של המנוע ?

פורסם

תראה,יכול להיות שלקחת את זה רחוק מדי,המנוע הזה מקבל כח בסלד נמוך, ובגלל זה קישרתי אותו לשאלה של פותח השרשור,כי אפשר ללטף קצת יותר את דוושת הגז בתנועה עירונית ולקבל דחיפה דיי כיפית.

אחד מהחסרונות של האסטרה זה בהחלט התיבת הילוכים המסרסת שלה,להגיד לך איך היא נוסעת עם תיבה ידנית אני לא יודע...

Miata ND2

 

פורסם
תראה,יכול להיות שלקחת את זה רחוק מדי,המנוע הזה מקבל כח בסלד נמוך, ובגלל זה קישרתי אותו לשאלה של פותח השרשור,כי אפשר ללטף קצת יותר את דוושת הגז בתנועה עירונית ולקבל דחיפה דיי כיפית.

אחד מהחסרונות של האסטרה זה בהחלט התיבת הילוכים המסרסת שלה,להגיד לך איך היא נוסעת עם תיבה ידנית אני לא יודע...

אתה די מתעלם לי מהשאלה מה דעתך על גמישותו של המנוע של האסטרה ?:)

פורסם
אתה די מתעלם לי מהשאלה מה דעתך על גמישותו של המנוע של האסטרה ?:)

תוציא אותו מהמקום ותנסה לכופף אותו ותגיד לנו אתה.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

למשל אני יכול להגיד שהקורולה 2005 שלי מהנה מאוד כמעט בכל מהירות.

התיבת הילוכים שלה ממש מסרסת אותה(אם בוחרים הילוכים ידנית היא מהנה), גירסה כזו ידנית תהיה ממש מהנה.

יצא לי לנסוע בפולו 2003 שהיא אפילו יותר מהנה, אבל שוב פעם התיבה האוטומטית שלה מסרסת אותה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

סוזוקי ג'ימני, בעיקר ידני. לאבא שלי יש אוטומט ואני נוסע עליו פה ושם. גם כשאתה נוסע לאט אתה מרגיש כאילו אתה נוסע מהר(אולי כי שלו מוגבה באינץ')ץ מנוע קטן ונמרץ שאוהב טורים גבוהים ובדרך כלל עם אתה מחבר אותו לתיבה ידנית אתה מקבל חוויה, ולא רק בשטח(ומדובר כאן על חיית שטח). מה כן שמתי לב שבדגמים הידניים החדשים שנסעתי עליהם הקלאץ' תופס ממש גבוה, האם זה משהו שקורה גם בישנים?

פורסם

אונייה אמריקאית ישנה, עם צליל בריא של 6/8 צילינדרים ורעש של משבר דלק במפרץ הפרסי בכל פעם שלוחצים על הגז

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אני מאוד נהנה מה206 xs שלי.

במיוחד בסיבובים. הגה מעולה שאין כבר היום ברכבים סטנדרטיים (הידראולי)

 

לגמרי!

פיג׳ו 206xs פשוט רכב כיפי לנהיגה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אני מתעניין לפי דעתכם איזה רכב מהנה גם במהירויות נמוכות

 

למשל אני יכול להגיד שהקורולה 2005 שלי מהנה מאוד כמעט בכל מהירות.

למה אתה קורא מהנה?

יש גברים שנהנים להיות עם גברים אחרים.

באופן כללי אתה היחידי אי פעם שאומר שמהנה לנהוג בטויוטה קורולה.

 

אז לאוהבי ספורטיביות יש את מזדה MX5

אוהבי ג'יפים לא צריכים לעבור את ה 10 קמ"ש בשביל להנות.

אוהבי מכוניוות אמריקאיות נהנים לנהוג על 40 קמ"ש בעיר עם מנוע V8

ויש את הגברים מקודם שנהנים לנהוג בפיאט 500C 1.2 ורודה בעיר.

אייל

פורסם

קורולה תמיד היה רכב זריז.

בהשוואה לשאר הרכבים העממים שנהגתי בהם הוא זריז וכיפי לנהיגה.

לא נתקלתי בחוסר כוח, למרות הסירוס של תיבת ההילוכים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זריזות וכח זה מה שמסב לך הנאה בנהיגה? סע על איזה VAGית עם TSI ותראה איך תתחיל להתבאס מהקורולה שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני חושב שהנאה מנהיגה זה בעיקר בראש של הנהג. מישהו יהנה גם מדייהו לנוס 1.5 אוטומטית, ומישהו אחר יגיד שבפרארי החדשה ההגה מעורפל, איכות הפלסטיקה אינה אחידה והמנוע לא מספיק מעודן.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...