Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ביום שישי האחרון ניגשתי עם אבא שלי , לאולם התצוגה של סקודה מול קניון איילון .

אבא שלי סמנכ"ל בחברת מסויימת נוסע ברכב חברה, סקודה סופרב 2012 ובחברה בה הוא עובד רוצים לרכוש לו רכב חדש.

לכן הוא ניגש לאולם תצוגה כדי לבדוק אפשרות להזמין סקודה סופרב חדשה 1.8

הבחור באולם התצוגה הסביר לאבא שלי שאם הוא יזמין עכשיו הוא יקבל את הרכב רק ביולי 2017.

אבא שלי מאד התאכזב מאחר והוא לא מוכן לחכות שנה שלמה לרכב.

לכן התייאש והחליט עכשיו לבחון רכבים אחרים מקבילים .

האם ייתכן שלוקח שנה שלמה לחכות לסקודה סופרב?

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אני זוכר שהייתה בעיית מלאי בעיקר לדגמי הL&K אבל יכול להיות בהחלט שיש בעיות אספקה, הרכב נחשב לדיי מוצלח.

כמובן הוא יכול להרשם ויכול להיות שיקדימו לו את תאריך המסירה כי התפנה מלאי איכשהו.

פורסם

דווקא ב LK אין בעיה. יש בעיה בדגמי 1.4. הבנתי שמגיעה ספינה לקראת ה 28 לחודש (קרוב משפחה מחכה כבר מספר שבועות)

פורסם

בדיוק,

מחיר הפאסאט הוזל בחודש-חודשיים האחרונים ושווה לבדוק את האפשרות, מתעלה על הסופרב בהיבט של איכות חומרים והתנהגות.

אפשרויות נוספות יכולות להיות הסונטה שהיא מכונית מצוינת.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

למי שאין בעיית תא מטען, פאסאט 1.8 ב 185 אכן מכונית נהדרת, ומבחינת האיכות מבפנים אף עדיפה בכמה דברים. לעניות דעתי הפאסאט לא באה עם בלימת חרום אוטונומית, אך פשוט ספינה מפנקת.

פורסם

אכן יש בעיה רצינית במלאי של סקודה סופרב. אולי יותר מידי ביקוש... אולי בעיה מכנית... אולי שניהם ?!

 

ניסיתי גם כן לבצע הזמנה בשבוע האחרון דרך חברת הליסינג ודרך הסוכנות עצמה.

חברת הליסינג לא מוכנה לבצע את ההזמנה כיוון שהיבואן הודיע על בעיית מלאי ולא ידוע מתי הוא יחודש.

 

התקשרתי לסוכנות ושאלתי - אמרו שהרכב לא מתוכנן להגיע לפחות בחצי שנה הקרובה (הדגישו את המילה "לפחות").

 

אז גם אני התחלתי לבדוק חלופות אחרות.

פורסם
למי שאין בעיית תא מטען, פאסאט 1.8 ב .

התצורה אמנם פחות פרקטית, אבל עם 586 ליטר אין שום בעיית מטען בפאסאט.

פורסם

כאמור, במרץ השנה הזמנתי בתפעולי סופרב 1.8 עם צפי מסירה לנובמבר, ובסביבות יוני דחו לי את צפי ההספקה ל"לכל המוקדם" יולי 17, אז ביטלתי ולקחתי רכב אחר. בכאב לב גדול לא יכולתי להזמין את הפאסאט כי אני חייב סטיישן/5 דלתות.

פורסם

האם ייתכן שלוקח שנה שלמה לחכות לסקודה סופרב?

 

לא.

עבדו עליך.

יש להם מלא רכבים במלאי, רק שהם החליטו שהם עשו מספיק כסף השנה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האם ייתכן שלוקח שנה שלמה לחכות לסקודה סופרב?

 

מה פתאום?! יש ערימות של רכבים. הם רק רוצים לבדוק עד כמה אתה באמת באמת בקטע.

 

לך עוד פעם ותתעקש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...