Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתאם שקע למצית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

יש לי רכב עבודה שיש לו מדף עליון מעל הראש של הנהג, אני משתמש בהרבה מכשירים שדורשים חיבור קבוע למצית.

כרגע יש לי שקע מצית אחד ברכב שאליו התחברתי עם מפצל שקעים.

 

חשבתי לעלות את המפל הזה למדף העליון וכך לפנות לי את השקע באיזור הנהג למשהו אחר.

אני צריך כבל ארוך שמתחבר בתוך הדשבורד. { לחוטים של השקע מצית} בסביבת הנהג,

איך אני מוצא ברשת חוט כזה ארוך, אני יעביר אותו דרך הקורות למדף ושם יחבר למפצל

חשבתי על משהו כזה. אבל איך אני מחבר אותו לחוטים של השקע המקורי בתוך הדשבורד כך שהיציאה תיהיה לי פנויה לדברים אחרים

 

 

תודה

סיגריות-רכב-שקע-&#.jpg

פורסם

פשוט מאוד, יש לי מפצל כמו בתמונה

הוא כרגע מחובר בסביבת הנהג

אני רוצה לעלות אותו למדף העליון אצלי ברכב וכך לפנות לי את שקע הטעינה באיזור הנהג

אני מחפש מתאם שאני יכול להעביר בתוך הדשבורד דרך הקורה עד המדף העליון.

או שאפשר דרך אחרת לעשות את זה?

מישהו זרק פה קופסת פיוזים

s-l500.jpg

פורסם

אתה זקוק לכל החיבורים בצד העליון? אם לא - השקע בספק עם 3-4 יציאות. כמו זה או זה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן אני זקוק לכל החיבורים ועוד חסר לי חיבורים ... אני רוצה להוריד את זה מתא הנהג ולעלות את זה למדף מעל הראש

איזה חוט מאריך אני צריך

פורסם

אתה רוצה לפנות לגמרי את השקע בדשבורד? ולשים מפצל כזה מעל הראש?

אם כן, הפתרון הוא באמת מה שהצעתי.

אם יש לך תיבת פיוזים בדשבורד, תקנה כזה, תחבר אותו עם מפצל פיוזים(לוודא שהפיוז בגודל מתאים, ושהמתח תלוי בסוויץ')

/\

תחבר את המפצל שכבר יש לך, ותמשוך את הכבל דרך קורה A.

 

אני ממליץ לך לחפש בפורום מדריך להתקנת מצלמת DVR. זה אותו עיקרון, ויהיה לך יותר ברור. :)

פורסם
אתה רוצה לפנות לגמרי את השקע בדשבורד? ולשים מפצל כזה מעל הראש?

אם כן, הפתרון הוא באמת מה שהצעתי.

 

 

בדיוק ככה

×
×
  • תוכן חדש...