רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום חברים, מחפש מקום להתקנת וו גרירה לרכב הנ"ל... עדיפות לוו גרירה נשלף. אין לרכב איסור בהתקנת וו גרירה ברישיון. אם מישהו יודע או חושב שיודע איפה אפשר להתקין אני אשמח להמלצתו. המשך שבוע נפלא. אמסטרדם. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
-
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
למי שבינכם שיש או היה סיאט איביזה בטח יודע שהאפשרויות לשים מתקן זרוע פלאפון שיהיה במיקום טוב וגם יאפשר טעינה בצורה סבירה הוא כמעט ולא קיים! הזמנתי זרוע ממש טובה מאיביי הבעיה שהא מהסוג שנמצד ללדשבורד ובגלל שבאיביזה החדשה הדשבורד לא קשיח אלא קצת רך הוא לא נמצד כמו שצריך!! מחפש המלצות ותמונות מבעלי איביזות על זרוע לפלאפון שתהיה גם בזווית טובה לנהג להביט בפלאפון בזמן ניווט וגם במרחק סביר לusb של הרכב.....
הודעה אחרונה מאת orenhazan, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 16.7 אלף צפיות
אז כבר הרבה זמן שאני תוהה ומנסה להבין ולא מצליח. 1.4 TSI - עם 122 כ"ס 1.4 TFSI - עם 122 כ"ס שם שונה אבל בתכלס אותו מנוע מה ההבדלים בין מנועי TSI ל TFSI? וגם הDSG וה-S-TRONIC?
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
היי כולם! לפני פחות מחודש התחדשנו בקיה פיקנטו חדשה. על המזל שלנו שלשום נכנסה בנו השכנה (עשתה רוורס לתוך הדלת הימנית האחורית- שאלו יהיו הצרות שלנו). מצורפות תמונות של הנזק. מוסכי היבואן של קיה אומרים חד משמעית- ברכב כל כך צעיר לא מומלץ לעשות פחחות- ההמלצה מצידם היא חד משמעית להפעיל ביטוח ולהחליף את הדלת בעלות של 4095 ש"ח. מנגד עומדת היכולת ללכת לפחח רנדומלי ולקוות לטוב. מה ההשלכות של בחירה בכל אחת מהאופציות (מבחינת ירידת ערך, הפעלת ביטוח, בידוד רעשים ברכב וכו')? האם מוגזם לדרוש החלפת דלת על מכה כזאת? תודה רבה לכולם!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
בתי לא רצתה להתעסק עם מכירת הרכב שלה, פז'ו 205 שנת 96, רכשה רכב יד 2 חדש והחליטה למכור אותו למישהו שעוסק בפירוק רכבים. בדקה ברשת, דברה עם איזה שניים וסכמה עם אחד מהם שלאחר התיאור המפורט שלה למצב הרכב הציע לה 500 שח על הרכב. קבעו פגישה, הגיע מישהו אחר ולא זה שדברה אתו בטלפון. ישר בקש לפתוח את מכסה המנוע, הסתכל שנייה וקבע "המנוע דפוק, אין לי מה לעשות עם הרכב". "מוכן לתת לך עליו 100 שח". הבת שלי ( שלצערי לא יצרה אתי קשר) אמרה לו אבל סכמנו בטלפון וכו'. אמר לה גברת , או שאני נותן לך 100 שח, או שתצטרכי לשלם לי על הגרר שהבאתי 400 שח ואם לא ניפגש בבית המשפט. בתי התחילה ממש לבכות, נבהלה מהסיטואציה ובסוף התחננה והוציאה ממנו 200 שח. זה מה שהיא כתבה לי על הנושא בל…
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
שלום. אני מתעניין ומתכנן ממש בקרוב להשתדרג למיאטה ND. ורציתי לשאול את הנוכחים פה, בעלי רכבים עם גג בד, על החשש שלי מכך. 1. האם יש ריבוי ונדליזם? האוטו רוב הזמן חונה אצלי בחניה מאחורי שער, בבית פרטי. אבל מה קורה כשחונים במקומות כמו מרכזי קניות, מרכזי תעסוקה ובנייני משרדים? או אפילו סתם בתל - אביב? 2. האם אחרי תקופה הגג מתחיל לנזול? יש צורך בתחזוקה מיוחדת של איטום וכו'? 3. בעת שטיפה, האם את רוחצים את הגג עם חומר מיוחד? האם בעת התזת מים מצינור, המים לא חודרים פנימה? 4. האם השמש לא גורמת לבלאי מסוים ושורפת את הבד?
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני נוהג כ-8 שנים, מחזיק אוטו קטן (פג'ו 107) ולמרות הכל מסתבך עם חניות/רברסים ותמרונים שונים. יש דרך להשתפר או לקבל אימון מקצועי כלשהו? (אין לי חיישני רברס מותקנים באוטו)
הודעה אחרונה מאת DJI, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, עד שקניתי את הגולף תמיד במכוניות שהיו לי הכסאות היו מאוד בסיסים ומוגבלים בכיוונונים שלהם ותמיד היה לי נוח... אבל רציתי לשבת נמוך יותר ולקרב את הגה. בגולף אפשר לכוון הכול אבל אני לא מצליח לשבת ככה שלא יכאב לי הגב... אולי מישהו יכול להסביר לי איך צריך לכוון את הכסא וההגה כדי לקבל שליטה מקסימאלית ובלי כאבי גב?
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
אחרי תקופה ארוכה שלא הבאתי תצלומים של רכבים לפני ההשקה הרשמית שלהם אז הנא זה חוזר. הפעם זאת הניסאן פולסאר המשפחתית האצבק שאמורה להתחרות בכל האירופאיות כגון: גולף, פוקוס האצבק, סיד וכ׳ו. כמו שניתן לראות הרכב נראה מעניין ויפה פרטים על מועד השקה, מחיר ונפח מנוע בהמשך.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
במונדאו 2011 שלי נגיד, יש 2 אגזוזים שמוסתרים מתחת לטמבון האחורי. מה היתרון ב2 מול 1? כאשר הם בולטים וספורטיבים, זה ברור. אבל ככה מה העניין?
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בפעם הקודמת שהווולוו XC90 היה אצלנו במבחן הוא השאיר אותנו עם רושם של כלי רכב שיודע לעשות כמעט הכל וברמת ביצוע יוצאת מן הכלל. החל במראה החיצוני וכלה בתמחור ששומט את הקרקע תחת מתחריו לקטגוריה כמו מרצדס GLE, ב.מ.וו X5 או אודי Q7 שנשארים בעיקר עם הפוזה הנובורישית ומעט מאוד הצדקה למחיר. אז כדי להיות בטוחים שהוא באמת כל כך טוב, ביקשנו מצמד הפיינשמייקרים של הפורום - razmel ודניאל ספיר, שחידדו את בלוטות הטעם בסדרות מבחני הדרכים שלהם למכוניות הסאלון שפורסמו כאן - לקחת אותו לסיבוב לכתוב מה הם חושבים על גרסת הפלאג אין הייבריד. את המבחן שלהם תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 552 צפיות
שלום רב, יש לי אזעקת קוברה עם שלט 5 כפתורים, לאחר החלפת הסוללה השלט הפסיק להסתנכרן עם הרכב, מנורות נדלקות אבל לא קורה כלום, לחצן אמצעי נדלקת מנורה 5 פעמים, מה ניתן לעשות? תודה
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
קראתי כתבה על כך שיקטינו הטבה של מיסוי ירוק, כלומר בראש וראשונה זה ישפיע על רכבי ההייבריד (אך גם רכבים הרגילים אני מניח שעשויים להתייקר, כמו דיזלים עם ציון ירוק טוב) : http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3696605,00.html גם מדברים על כניסה של חברות חדשות לתחום יבוא מקביל. אבל כרגיל מי שהולך להנות מזה, ניראה יהיה רק רוכשי רכבי פאר. זה אומנם בסדר, אבל לא רואה איך זה משנה את התמונה כללית של שוק הרכב בארץ. לקונים הרגילים ניראה שישארו רכבי LOW COST והרכבים ה"רגילים" (משפחתית קטנה וסופר מיני) שנמכרים היום בכמה שנמכרים. אני עדיין מאמין שכניסה אגרסיבית של רכבי LOW COST שמיועדים למדינות עולם שלישי היא בשירה לא טובה (רכבים אל בטיחותיים עם 3 כוכבים), זה אומר ש…
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, האם מישהו מכיר דבר כזה? אני יודע שיש תוכנות ע"פ מס' VIN אך נתקלתי לא מעט ששאלו אותי מס' רכב. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת primekart, -
על פי ג׳ולפניק,לכריס אוונס יצטרפו לא אחרים מאשר נהגת ה״רינג״ המפורסמת סבין שמיט ,שאף התארחה מספר פעמים בתוכנית לפני מילארד עונות,ולצידה מי עם לא כריס האריס! יאי הולך להיות מעניין . כמובן לצד טופ גיר ביביסי ,תהיה גם טופ גיר באמזון טי וי עם קלארקסון המונד ומיי.
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אהלן חברים. לאחרונה אני מבחין בלא מעט מכוניות שפתאום משנים את צבע הלוחית מצהוב ללבן. עם שינוי הלוחית לא מתווספות אותיות כדוגמת CC וכיוצא באלה אלא רק צבע הלוחית אפילו יחד עם הדגל. מהרושם שלי זה רכבים של אנשים שהם חושבים שלוחית לבנה זה יותר יפה ויותר אירופאי ולא מהסיבה שהם ''wannabe'' דיפלומטים מכל סוג שהוא. האם מישהו נתקל בדבר כזה? איך הם עושים את זה? מניח שהדבר לא חוקי אבל איך הם נוסעים והמשטרה לא אוכפת?
הודעה אחרונה מאת bmw ricer, -
- 5 תגובות
- 973 צפיות
לא יודע למה, אולי אני קצת חולה (רכב), זה הסיפור בקצרה: אני קורא ידיעה חדשותית על תאונת דרכים ללא נפגעים קשה (או בינוני) , ומה שמטריד אותי בסוף זה: באיזה רכב מדובר? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4847127,00.html האם גם לכם זה קורה? אה, כן , הכי חשוב שלא נפגע אף אחד מהמעורבים באופן חמור. בריאות לאבי מלר מערוץ הספורט. ישראל קאר
הודעה אחרונה מאת shimon88, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
אהלן .. יש לי רכב עם גג זכוכית אני צריך לנסוע עם חצי בית מה עושים ? גגון/צ׳ימיגג ? מבחינת בטיחות וניסיון שלכם ... אודה לעזרתכם ..
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום רב, ראשית חיפשתי שרשור דומה ולא מצאתי... אני צריך מיכל התזה לשפריצר גרנד שירוקי 2012. בחברה דורשים סכום מטורף של 2200 + מעמ + עבודה בארצות הברית זה עולה בין 90 ל 110 דולר. אבל!!!! המיסוי זה 47 % + משלוח כי זה חלק יחסית גדול יש למישהו עצה איך להוזיל או משלוח שירשמו בפחות את הערך ? שלחתי מייל לאוטופארטד והם לא מוכנים לרשום 75 דולר. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת eli z, -
-
רכב מספרה לכלבים 1 2
מאת בעל ג'ימני-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
חיפשתי מלא מקומות איפה לכתוב את זה, ואז נזכרתי בפורום הזה. הרבה מאוד זמן שלא כתבתי פה, כי הייתי עסוק במהלך החיים דברים קצת אחרים. לעניינינו, עזרתכם מתבקשת. מחפש לדעת כל מה שאפשר, רשימה בעצם, החל מאיזה רכב יתאים, עלויות מי שיודע, ממש כל פרט קטן, על הסבת רכב לתספורת ורחיצת כלבים, ושיכלול בתוכו כיור יחסית גדול וכל מה שצריך לרחיצה והתספורת הדברים הברורים הם דוש של המקלחת מן הסתם, וכיור יחסית גדול, כולל איזה "שואב" או פן קטן לייבוש של הכלב וכ'ו. מה עוד? מה הלאה? אשמח לאללה לעזרה וכיוון. אין לי שום מושג בזה מלבד אהבה לכלבים. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת rafi_vk, -
-
היי חברים, תגידו לא מעניין אף אחד פה מתי תסתיים הבנייה של האתר של איילון מוטורס? סתם מתוך סקרנות מאיפה הם מתכוונים להביא חלקי חילוף ומחירים של הרכבים שאותם הם מציעים..
הודעה אחרונה מאת tgt, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה, אני נהג צעיר יחסית, עם ותק (פחח ותק,עאלק) של כמעט 3 שנים (עוד יומיים סוגר 3) עשיתי שטויות על הכביש בשנה הראשונה, מתחתי גבולות, למדתי איך להתנהג ולנהוג, ובשנתיים האחרונות נוהג כמו בנאדם (100 בנורמל,110 כשלחוץ) במרכז נתיב,שומר מרחק ונזהר...יודע להרגיש את הרכב והמגבלות שלו, ונוסע בתוכם. לאחרונה (בחודש האחרון) כל פעם שאני עולה על ההגה, אני מרגיש ירידה ביכולת, בזהירות,מוסח הרבה יותר בקלות, לא שומר מרחק,עולה למהירות גבוהה בלי לחשוב... שאלה - זה נורמלי? כלומר, אחרי חודש בלי הרבה נהיגה,שהיכולת תרד ככה?! חוויתם את זה גם? זה זמני,קבוע? מלחיץ לאבד ככה את הכשרון הטבעי שלך (מגדיר את עצמי ככשרוני יחסית מאחורי ההגה) אשמח לתשובות,עצות...
הודעה אחרונה מאת SilentEngine, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, קניתי רכב חדש, במעמד קבלת הרכב האם הקילומטרז׳ צריך להיות 0? אם לא, מה הטווח הליגיטימי? 10 ק״מ זה סביר? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, תמיד שאלתי את עצמי למה ברכבים כמו אאודי סקודה פולווגן סיאט (גם בדגמים הלא יקרים) הרכב מאיץ בלי לעלות לסלדים גבוהים, כלומר האוטו מאיץ יפה גם לי לעלות מעל 2 סל"ד... וברכבים כמו מאזדה הונדה וטויוטה כדי להאיץ בצורה סבירה הרכב גם עולה ל3-4 אלף סלד.... גם ברכבים הראשונים שהוזכרו הטווח האדום מתחיל ב5 אלף סלד ובשאר הקו האדום מתחיל ב6 וחצי... חשבתי על כמה סיבות כמו הטורבו ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שיש בה יותר הילוכים אבל אני לא יודע בוודאות... **או שיש לרכבים האלה מומנט גבוהה בסלד נמוך... אם כן למה שאר החברות לא עושות כך?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
מותג הרכב דאצ'יה מרחיב את היצע הדגמים שלו עם הלוגאן. גרסת הסדאן של הסופר מיני סנדרו תגיע בשתי תצורות מרכב, סטיישן וסדאן, שני מנועים ותיבת הילוכים ידנית או רובוטית (5 או 6 הילוכים בהתאם לגרסה). המחיר - החל מ-75 אלף שקלים ל-0.9 ליטר טורבו ידנית מבטיח לה נקודת פתיחה מעניינת לעומת שאר תת/מיני המשפחתיות בשוק. הידיעה המלאה ופרטים נוספים כאן
הודעה אחרונה מאת sagibd95, -
רגע! לפני שאתם מקללים אותי, אקדים את המאוחר ואומר לכם שממש אין לכם סיבה. ואם תקראו עד הסוף, תבינו למה. אז אני ממוקם כרגע במדינה חצי נורמלית בשם אסטוניה. יש פה כבישים מחורבנים אבל לפחות מגיעות לכאן כל המכוניות שנמכרות באירופה, שזה כולל דברים מעניינים כמו הפוקוס RS. יתר על כן, באופן מעניין ה-RS כאן זולה יותר (בכמה אחוזים) מה-RS בגרמניה, ועלותה הבסיסית היא 35600 יורו, שזה נכון להיום 152000 שקלים בסה"כ. בשביל רכב הנעה כפולה עם 350 כ"ס, כן? רגע, שניה, לפני שאתם שוב מכינים את מילון הקללות. לקרוא עד הסוף בבקשה. מכונית המבחן נראית כמעט כמו פוקוס רגילה למעט מדבקות מוגזמות בכיעורן. מבפנים, לעומת זאת, רואים כמה הבדלים: היא עדיין פוקוס, כלומר…
הודעה אחרונה מאת quicksilver01, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שדרוג סוללות ל-100 קילוואט שעה, שימו במצב ״מהירות מגוכחת״ ותתנו בראש למיטב מכוניות העל היום. עוד כאן- http://www.over-drive.co.il/%D7%98%D7%A1%D7%9C%D7%94-p100d-%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D/. וכאן עוד קצת מידע באנגלית- https://www.tesla.com/blog/new-tesla-model-s-now-quickest-production-car-world.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
פעם, סופר מיני חמה ראויה לשמה לא העזה להגיע בתצורת חמש דלתות. חמש דלתות זה הגיוני, פרקטי, שימושי, יעיל ומכונית ספורט זה חשק, כיף וגם... חופש. למרות שרוב הסופר מיני החמות עדיין באות רק בתצורת שלוש דלתות, יש כבר כאלו שלקחו את היכולות הדינאמיות שלהן וארזו אותן בתצורת חמש דלתות שמאפשרת להנות משני העולמות. אבל האם בכל זאת אפשר להישאר עם סופר מיני בעלת שלוש דלתות ולהשתמש בה גם לשימושים משפחתיים? מקסים גולדשטיין הבעלים של רנו קליאו RS ותינוקת צוות יחד עם אלפא מיטו תלתן ירוק כדי לבדוק את זה. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 846 צפיות
בכל יום אני נתקל באותה תופעה. כביש 5 לכיוון ת"א. הכביש יחסית ריק. נוסע על הנתיב השמאלי יחסית על מהירות גבוהה ולא מפריע לאף אחד. ישנם שלושה נתיבים מצידי כאשר בהם נוסעים עוד 2 כלי רכב על מהירות תואמת. מלפני נמצא רכב שמעכב אותי ואין לי יותר מדי אופציות לעקוף אותו משום ששאר הנתיבים "חסומים". האם יש אופציה לחנך אנשים בכביש? זאת אומרת, אני כל פעם נתקל בסיטאוציה הזו ואני לא יודע איך לגשת אליה. אורות גבוהים, היצמדות, מה ניתן לעשות כדי ללמד את האנשים האלו לא לעכב את התנועה? האם זה כל כך מסובך להציץ במראות כל כמה שניות ולראות מה מיקומכם בכביש ביחס לסובבים אתכם?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
היי , רציתי לשאול האם יש אתרי פירוקיות גדולות בחו"ל שאני יכול להזמין חלקים לאוטו? יש כמה דברים שמגיעים במונדאו טיטניום שהייתי שמח שיהיה במונדאו טרנד שלי (בעיקר DRL וכרומים למניהם) לא מוצא באיביי, אלי אקפרס, אמזון וכו .. אולי יש אתרים יעודיים תודה!!
הודעה אחרונה מאת nimrod7676,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 186 אורחים (הצג רשימה מלאה)
