Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לכתבה הנ"ל יש תגובות ושם הכתב בעצם מספר מה באמת שבר אותו. אני מניח שסיבה כזו לא מתאימה לכתבה כל כך יפה.

הוא פשוט נוסע הרבה בפקקים והילוכים ידניים מביאים לו את העצבים...

(סבבה, איזה מכונית נותנת תחושה ספורטיבית בפקקים...? אולי כזו שמושכת מבטים ועושה המון רעש ב 1000 סל"ד)

אז אחלה כותרת וכתבה שתייצר המון כניסות לאתר. כי לכתוב על פוקוס RS מבטיח עניין, אבל כדי להיות מקורי והרבה עניין למה לא לעשות כתבה על הראשון שמכר כזו. בטח הבא שירצה למשוך תשומת לב יהיה על אחד ששפך מנוע...(תמונות של מרוסקת על הכביש כבר היו שבוע אחרי שנהחלה להמכר).

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

NMP אן פה שאלה אם יש היגוי יתר או אין,יש פה משהו פשוט יותר...

נהנה?או לא נהנה? כיף לך תוך כדי או לא? עזוב פלפולים של "זה לא

דריפט באמת" ומגרש חניה וכו, מיותר.

ישנם הרבה כתבות ברשת רובם טובות וחלקן,מה לעשות ?הבוחן לא מתחבר

לרכב ,אם רוב הכתבות לא היו מתוקשרות וצילומי וידאו לא היו מתועדים וחיוכי

הבוחנים תוך כדי,עוד הייתי מאמין שהרכב !@#$%...

גם SRONIS לא קיבל וואו מהרכב,עובדה רשום. לא לכולם הוא גרזן מחודד.

SRONIS אתה כותב מצוין,אל תפסיק,תמשיך.

גם אני לא מוכר את שלי כמחליפה עדיין.

פורסם
אבל בכביש, ובמיוחד בהתנהלות יומיומית, הוא... סתם פוקוס.

 

זה לא הרעיון? שביומיום זה "סתם" רכב בשביל התנהלות עירונית ובסופש"ים להתגרזן מעט?

 

מעניין לדעת לגבי פס הייצור. כנראה שהם באמת לא מרוויחים המון מכל רכב.

 

סומך עליהם שהם מרוויחים דיו,אולי לא הון תועפות אבל עדיין בשביל לייצר.

 

 

בינתיים, אם זה מעניין מישהו, הזמנתי נסיעת מבחן על 308 GTI. אולי תתקיים ביום שישי ואם לא אז בתקווה בשבוע הבא.

 

כל נסיעת מבחן על רכב שעדיין לא בארץ מאוד תעניין כאן אנשים,ימשיך כבודו ;)

 

1234567890

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כן, זה הרעיון. אני פשוט מחפש משהו קצת אחר (למשל - מיאטה).

 

אשתדל להמשיך עם נסיעות המבחן. יש בקשות? (רק מכוניות מעניינות, בבקשה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אשתדל להמשיך עם נסיעות המבחן. יש בקשות? (רק מכוניות מעניינות, בבקשה).

 

בהחלט.

 

אז חוץ מה-308GTI המסקרנת, גם 208GTI BY PEUGEOT SPORT מאוד מעניינת, כי ה-GTI הרגילה איכזבה.

 

כבוגר מיאטה, אשמח לקרוא על רשמיך עם פיאט/אבארת 124.

 

בנוסף, התרשמות מאוזנת מאלפא ג'וליה החדשה בהחלט לא תזיק.

 

ולסיום, רשמיך מפיאסטה ST. האם גם כאן יש מקרה של אובר-הייפ?

 

תודה מראש - ותמשיך להנות מהרלוקיישן.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אז את ה-308 אני בודק מחר (אפתח שרשור חדש כדי לא לערבב שרשורים). את ה-208 כנראה לא אבדוק בקרוב. מספיק מכונית אחת מכל יצרן...

 

את ה-124 לא מוכרים פה.

 

ג'וליה - אחשוב על זה.

 

פיאסטה ST - אחשוב גם על זה. האמת - מכונית די מעניינת. עולה פה 21000 יורו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

אשתדל להמשיך עם נסיעות המבחן. יש בקשות? (רק מכוניות מעניינות, בבקשה).

 

Nissan 370z Nismo חדשה ,כמעת הזמנתי אחת...בסוף רכשתי STI :brickwall:

פורסם
מכוניות פלייסטיישן אהמ אהמ קופרה.

בגלל זה קונים את הנצר האחרון של המכוניות ספורט הטהורות, במחיר סביר, להלן המיאטה ND.

מיאטה ND במחיר סביר? אכן מכונית ספורט טהורה אבל הקשר בין זה לבין התמחור שלה מקרי בהחלט.. כבעלים של NC למשך 3 וחצי שנים אומר לך שהתמחור של ה- ND גבוהה מאוד (לדעתי כמובן). היבואן החליט באמת להתחזר הפעם וביננו הוא גם יכול לצערינו כי יש מי שישלם..


×
×
  • תוכן חדש...