Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היא לא פראקטית כמוה ואם אני לא טועה חייה הסתיימו או לקראת. בכל אופן היא בהחלט שפיץ.

 

זכור לי שבאחד המבחנים הראשונים ל RS (כמו בעוד מבחנים ראשוניים) המבחן הסתיים בפיסקה שמשווה אותה ל ST בכדי לבטא סוג של אכזבה מחוסר הדראמטיות שה RS מספקת לעומת ה ST, משהו שמותיר טעם של אכזבה מגורמי ההנאה שהיה מצופה שפורד תדע לשמור עליהם. (הבאתי פעם את הקישור לפורום אבל אני לא מוצא)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא כאן שרשור ארוך מדי על נסיעה קצרה מדי...מי כמוך יודע שב40 דקות ברכב חדש

ובתולי,אן אפשרות באמת לאמוד על חודו של זה או אחר,נסה שוב פעם אחרת.

התרשמות מרכב, לדעתי הלא מקצועית מצריכה מעט יותר מזה ,סורי.

ציטוט קטן (וטוב) שלך.



"שוב, לא המון זמן נהיגה, ונציג קצת מודאג לידי, אבל די ברור שיש כאן פריגינג טונות של אחיזה. הנעה כפולה, היגוי מאוד מהיר, טרן אין נהדר קומפלט עם יציאה קלה של הזנב, וניצני תת היגוי רק כשמגזימים במיוחד בכיכר בהילוך שני. ההנעה הכפולה לגמרי מורגשת בפניות ובניגוד לפוקוס ST, למשל, אין בהגה הכבד כמעט בכלל לוחמת מומנט. וכן, הוא שומר על רמת תקשורת מסוימת ובצירוף עם מתלים משובחים מספק רמת בטחון מעל ומעבר"

 

ב 3 וחצי שורות סיכמת את מה(ואולי לא) שחולי ההגה רוצים וצריכים....לי זה מספיק ואולי להרבה כמוני,מה עכשיו ?

כן שוקל מלא או לא שוקל בכלל,יש הבדל או לא ובכלל אתה אוהב מלוכסנת 2 מושבים ששוקלת 1000 ק"ג.

אני מספיק לי ציטוט שכזה שעושה בעיני את כל מה שאני אוהב ברכב מהסוג הזה.

פורסם

ביגמיק - אחלה, מבין אותך לגמרי ומקבל - בדיוק בשביל זה כתבתי את הרשמים. כל אחד יכול לקחת את זה לאיזה כיוון שהוא רוצה. אני לקחתי את זה לכיוון של: מאוד מרשים, אבל לא מספיק מלהיב. שמח לשמוע שאתה לקחת את זה לכיוון של: איזה רכב מגניב. הוא באמת מגניב (-:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מעניין איך תהיה 308GTI. אני משער שבשלב זה או אחר היא תגיע לכאן - ואפילו תתומחר אטרקטיבית.

 

והרי לכם עוד הוט האץ' פרקטית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הופה, עניינת אותי. ה-308 נמכרת פה ב-27000 יורו שזה 115000 שקל. אני לא מתכוון לקנות כמובן (חברה שלי לא תדבר איתי אם אקנה פיג'ו. יש לאסטונים קטע נגד צרפתיות) אבל האוטו עצמו מעניין מספיק.

ביום שני אתקשר לראות אם יש נסיעת מבחן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מעניין איך תהיה 308GTI. אני משער שבשלב זה או אחר היא תגיע לכאן - ואפילו תתומחר אטרקטיבית.

 

והרי לכם עוד הוט האץ' פרקטית.

מצטרף ל 504L

גם אותי ה 308 GTI מעניינת מאד ואם תתומחר אטרקטיבית במונחים שלי אז יש סיכוי לשדרוג.

גם אני שמעתי שכנראה תגיע. השאלה באיזה מחיר היבואן יקבל אותה ובאיזה מחיר הוא ימכור אותה

פורסם
מה עם סיוויק טיפ אר?

 

יחסית יקרה פה - מתחיל ב-34500 יורו. באופן אישי מעולם לא הלהיבה אותי במיוחד. ראיתי פה כמה ברחובות והן נראות מצועצעות באופן מגוחך. עדיין, יכול להיות שיהיה מעניין לעשות נסיעת מבחן, סתם בשביל הקטע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יחסית יקרה פה - מתחיל ב-34500 יורו. באופן אישי מעולם לא הלהיבה אותי במיוחד. ראיתי פה כמה ברחובות והן נראות מצועצעות באופן מגוחך. עדיין, יכול להיות שיהיה מעניין לעשות נסיעת מבחן, סתם בשביל הקטע.

 

בכל זאת היא המנצחת בנורבורגרינג בהנעה קדמית ויפנית...

פורסם
עדיין, יכול להיות שיהיה מעניין לעשות נסיעת מבחן, סתם בשביל הקטע.

 

ניסיתי, הייתי חייב אחרי כל ההייפ...

 

מכונית גרזן, חד מימדית כמו מכונית מירוץ. נוסעת מהר מאוד, מדוייק מאוד ולא זזה מילימטר.

 

לא תודה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

רוני, אחרי מיליון כתבות שקראתי אני מאוד שמח לשמוע ממישהו שאני מכיר היטב ויודע טוב מאוד איך 'לכייל' את הרשמים שלו לדרישות שלי מרכב.

בגדול אתה לא אומר דברים שונים בהרבה מהכתבות. בעיקר היותר מאוחרות.

אחרי הטירוף הראשוני של כמה חודשים שבהם כל מה שהיה זה מבחנים מאוד מוקפדים בתוואי נבחר תחת עינם הבוחנת של אנשי פורד, הגיעו הכתבות החופשיות יותר של רכבי מבחן בכבישים רגילים והביקורות מותנו מאוד.

מה שאתה אומר לגבי כוח, כולם אומרים, לא מרגישים את ה-350 והרבה פעמים זה גם מוכח מול השעון ומול רכבים אחרים. עדיין רכב חזק כמובן אבל טיפה פחות ממה שניתן לצפות מהמספר הזה.

חלק גדול מזה (החלק האובייקטיבי מול השעון) ניתן לשייך כמובן למשקל הגבוה של הרכב, פחות או יותר גבוה מכל המתחרות, וחלק (התחושתי) למנוע הלינארי.

משהו שעלה בכתבות המאוחרות יותר נוגע בדיוק לתחושות שלך מנסיעת המבחן הקצרה. הרכב לא מרגש ביום יום, לא מרגיש מיוחד ב-80% מהזמן. צריך ללחוץ ולדרוש בשביל להתחיל ליהנות ממנו.

מציע לקרוא את הכתבות של Matt Farah, כתב רכב שהזמין בין הראשונים בארה"ב ומוכר עכשיו.

הכתבה האחרונה מדברת בדיוק על זה, הפער בין ההתלהבות במבחנים או על מסלול לבין היום יום:

http://www.thedrive.com/new-cars/4843/the-ford-focus-rs-is-the-worlds-finest-hot-hatch

 

 

מילה נוספת על המתלים - למי שמכיר, לפוקוס ארבעה מצבי נהיגה. הורשיתי לנסות רק שניים מהם, נורמל וספורט, וההבדלים ביניהם לא מאוד מובחנים, למעט המתלים (שניתנים לכיוון בנפרד, כלומר נורמל עם מתלים מוקשחים). כאן עשו יופי של עבודה. במצב רגיל נוחות הנסיעה לגמרי סבירה, ובמצב ספורט יש שיפור משמעותי ביציבות הכיוונית, בזווית הגלגול ובכלל בתחושת הבטחון שהרכב מספק. תוסיפו לזה תנוחת ישיבה מצוינת (על אף שמושבי הבאקט האופציונאליים והמעולים לא מתכווננים לגובה) ותקבלו מכונה שמאוד קל לנהוג מהר.

מעניין, אחת הביקורות הקבועות היא על כך שהבאקטים קבועים גבוה מדי וטוב לשמוע ממישהו בגובה שלי שזה יוצא פרפקט עבורנו :wink:

לגבי המתלים, מוזר, כל הכתבות אמרו שהמצב הקשיח יותר של המתלים לא מתאים בשום אופן לכביש, אלא אם כן הוא מושלם.

 

פורד פשוט לא עומדים בביקוש, ומכיוון שהרכב מיוצר על קו נפרד והרבה בעבודת יד, הלקוחות פשוט נאלצים לחכות.

מצטער אבל זה קשקוש מוחלט (של איש המכירות שמכר לך את זה).

זה למעשה הפוך, הרכב מיוצר על הקו הרגיל של הפוקוס ומכאן גם נגזרו המון מגבלות בשלב התכנון של הרכב.

אין שום עבודת יד, התהליך ממוכן וזהה לכל פוקוס אחרת (רק מוקצב ומוגבל). יש גם סרטונים וכתבות שמלוות את התהליך אם בא לך לראות :-)

נוח מאוד לפורד המצב הקיים, עם רשימות המתנה וביקוש מטורף שרק מגביר את ההייפ סביב רכב שגם ככה יש להם מתח רווחים נמוך עליו. הם לא מעוניינים למכור הרבה יחידות.

 

לא יכולתי לנסות דריפט מוד כמובן, אבל ראיתי את הסרטונים. דריפט זה לא ממש. יותר כמו סחיפה של 4 גלגלים. נחמד, אבל לא סיבה לקנות את הרכב.

 

אני חושב שפשוט באתי עם ציפיות מאוד גדולות בגלל אותם מבחנים על ה-RS, ובפועל היא טובה מאוד, אבל לא וואו כמו שמתארים. לצורך העניין, הרגשתי יותר וואו בפעם הראשונה שנהגתי בדור השלישי של המגאן RS, אפילו שאובייקטיבית היא פחות טובה בהרבה מובנים.

זה בהחלט לא דריפטים ואין פה באמת היגוי יתר.

כל הפנית גלגלים מובילה לתת-היגוי עד שהמרכב מתיישר עם הרצון שלנו. כאן המערכת פשוט מזרזת את היישור הזה ואז גם צריך הרבה פחות הגה בשביל להגיע לאותה זווית פניה שהיינו מקבלים באופן נורמלי.

זה גימיק נחמד. מניח שאפשר להוציא קצת חיוכים במגרש ריק אבל התחושה המיוחדת של זה אמורה להיות מורגשת גם בכביש בדמות היענות מהירה וחדה מאוד להיגוי עם דחיפה מורגשת מאחור.

מפה מגיע עיקר הפאן והייחוד של הרכב על פי כל המבחנים.

 

למזלי בינתיים עד שתגיע מחליפה ראויה אני לא בלחץ, יש לי RS אחרת שגם אחרי 3 שנים אני עדיין מאוד נהנה ממנה 8)

פורסם

אני בטוח שהיית נהנה מהפוקוס RS.

קראתי את הכתבה שצרפת. לא הוסיפה שום דבר חדש או מפתיע. עדיין התלהבות מוחלטת. מכונית של גו ולא שואו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ניר, קודם כל אני שמח לשמוע שחושי עיתונאי הרכב שלי נותרו מחודדים, ואני עדיין יודע לקרוא מכוניות כמו שצריך אפילו מנסיעה קצרה :wink:

 

ועכשיו, אחרי שטפחתי לעצמי על השכם, קראתי (חלקית) את הכתבה ואני יכול להבין אותו. הרכב כנראה באמת פצצה על המסלול, אבל בכביש, ובמיוחד בהתנהלות יומיומית, הוא... סתם פוקוס.

 

בנוגע למתלים - המצב הקשיח באמת קשיח מאוד. אולי אני פשוט רגיל לדברים לא פחות קשיחים (הניסאן הייתה בלתי מתפשרת).

 

מעניין לדעת לגבי פס הייצור. כנראה שהם באמת לא מרוויחים המון מכל רכב.

 

 

 

בינתיים, אם זה מעניין מישהו, הזמנתי נסיעת מבחן על 308 GTI. אולי תתקיים ביום שישי ואם לא אז בתקווה בשבוע הבא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...