Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא שהיא לא מהירה. היא מהירה מאוד, אבל הדליברי של המהירות הזאת לא מרשים. אין פיצוץ או טירוף או אפילו מכה חזקה בגב שמגיעה פתאום סביב 4000 סל"ד. יש סתם המון כוח לינארי מ-2000 ועד 6500 בערך. זה פשוט לא הרגיש לי כמו 350 כ"ס, ואולי אני מקולקל...

 

כולן נהיו VAG.

כוח זמין ולינאריות בתחת שלי, יחד עם כל מי שבוכה על העדרו בגלל שהוא לא מסוגל להוריד הילוך.

תביא מנוע עם שיא הספק ב-7K טורים ורצועת כוח צרה, שעולה בטורים בלי לקטר, עם פסקול הולם ועם גיר קצר ומהיר מספיק.

הרבה יותר כיף.

 

כוסאמשלכל מכוניות הפלייסטשיין האלו.

כבר עדיף להתרווח בכורסא של הקקטוס ולתת לזמן לעבור מאשר לנהוג את הרכבים המייבשים האלו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כיף לא תמיד מביא תוצאות, הרבה פעמים ההיפך. כבר כמעט ולא יהיו מכוניות כאלה. תראה את הטויובארו - אחלה אוטו (אם נעזוב את התמחור בארץ) - וכולם מתלוננים על המנוע.

 

לגבי ה-RS - לפי מה שרוני כתב, זאת פשוט גולף R עם פנים פחות איכותי ופחות מרווח. וממש לא נפלתי מהגולף R. נקסט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תודה על הסקירה המתומצתת. כתובה היטב כהרגלך.

 

כוסאמשלכל מכוניות הפלייסטשיין האלו...

giphy.gif

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא נראה לי. אף חברה לא תנסה בכוונה למכור פחות...

 

לא אמרתי למכור פחות,אדרבא מה אכפת להם אם יש סוג של OVER-SELLING ?

 

(נניח בצעו 15000 הזמנות,כשבפועל עד ינואר 2017 יספקו רק 2000יח',בכוונה מספרים מופלצים)

 

שכולם יחכו (גם שנה ומעלה),מייצרים בקצב שלהם וזהו.

 

זה כנראה נוח להם ומכניס אחלה דאחלה כסף בכל מקרה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מכוניות פלייסטיישן אהמ אהמ קופרה.

בגלל זה קונים את הנצר האחרון של המכוניות ספורט הטהורות, במחיר סביר, להלן המיאטה ND.

פורסם
כיף לא תמיד מביא תוצאות, הרבה פעמים ההיפך. כבר כמעט ולא יהיו מכוניות כאלה. תראה את הטויובארו - אחלה אוטו (אם נעזוב את התמחור בארץ) - וכולם מתלוננים על המנוע.

 

לגבי ה-RS - לפי מה שרוני כתב, זאת פשוט גולף R עם פנים פחות איכותי ופחות מרווח. וממש לא נפלתי מהגולף R. נקסט.

 

בטויובארו מתלוננים על המנוע כי אפילו את מה שטוב במנוע אטמוספרי ספורטיבי הוא לא עושה כמו שצריך, עם חור גדול במומנט ולא מספיק התגברות בסל"ד גבוה.

 

כמה עול אצלכם ATS-V ,סתם רעיון בשבילך לרכב.:wink:

 

אתה כנראה לא מכיר אותי. תפלצות מגודלות לא עושות לי את זה. מה גם שמכוניות אמריקאיות כמו זו הן לרוב יקרות יחסית באירופה. ה-ATS-V למשל עולה פה 80000 יורו שזה 340000 שקלים.

 

לא אמרתי למכור פחות,אדרבא מה אכפת להם אם יש סוג של OVER-SELLING ?

 

(נניח בצעו 15000 הזמנות,כשבפועל עד ינואר 2017 יספקו רק 2000יח',בכוונה מספרים מופלצים)

 

שכולם יחכו (גם שנה ומעלה),מייצרים בקצב שלהם וזהו.

 

זה כנראה נוח להם ומכניס אחלה דאחלה כסף בכל מקרה.

 

בטח שאכפת להם, כי אנשים לא יחכו חודשים על גבי חודשים לרכב. וגם כי אם הם היו יכולים לדלבר את כל ה-15000 הזמנות מוקדם יותר - זה שווה להם המון כסף (אנשים הרי לא משלמים את כל העלות ואז מחכים שנה - הם משלמים מקדמה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם אעשה השוואה ישירה בתחושה (כי לא מדדתי ראש בראש) בין ה-370Z שהייתה לי (עם 330 כ"ס במקור ואצלי כנראה טיפה יותר) לבין הפוקוס RS, ששוקלת איזה 100 קילו פחות, אז אפשר לומר שהפוקוס חזקה יותר בכל טווח הסל"ד אבל המנוע שלה לינארי לחלוטין עד המנתק, בעוד הניסאן מתגברת מ-2500 ועד 5000, ואז נכנסת לטירוף מעל. לי ברור לגמרי מה אני מעדיף, אפילו אם התוצאה הסופית איטית יותר.

 

זה שהיא לא הרגישה לך כמו רכב עם 350 כ"ס זה בגלל המשקל המופרז.

1600 ק"ג זה 200 יותר מהקופרה290/מגאן/טייפR

ו-100 ק"ג יותר מה-M135 והניסאן שהייתה לך.

turboy

פורסם

אשמח אם רוני יפרסם בעוד שפות וגם הצמחים הקוצניים יגיבו כפי שכאן. אולי יש סיכוי שהביקוש ירד ונזכה לאומללה כזו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תביא מנוע עם שיא הספק ב-7K טורים ורצועת כוח צרה, שעולה בטורים בלי לקטר, עם פסקול הולם ועם גיר קצר ומהיר מספיק.

הרבה יותר כיף.

 

כוסאמשלכל מכוניות הפלייסטשיין האלו.

בקיצור STI:lol:

פורסם

ממה שצפיתי וקראתי, פורד פוקוס ופיאסטה הספורטיביות הן הרכבים המהנים ביותר לנהיגה שיש בקטגוריה. כוח, כמובן לא בהכרח נמנה על התכונות של רכב מהנה לנהיגה. אם הרגשת תאוצה חזקה חשובה לך (וזה בסדר גמור כמובן) אז זה בהחלט לא רכב בשבילך.

אני יודע שאני לא אובייקטיבי אבל אם ה ATS-V ששוקלת 1720 ק"ג היא תפלצת מגודלת אז מה ה RS? או במילים אחרות, מאיזה משקל זה תפלצת מגודלת? או שזה לא עיניין של משקל ואז לדעתי אתה צריך לראות את ה ATS במציאות כדי להחליט אם היא מגודלת או לא.

פורסם

תפלצות כבדות? יש דבר כזה! עובדה,אבל בשנים האחרונות הפסקתי

לחשוב על זה והתחלתי לפרש בצורה פשוטה יותר,תנהג תרגיש...כיף לך?

אתה נהנה?

הרכב מרגיש אחרת אם הוא שוקל 1700 ק"ג או 1000 ק"ג ?

הפסקתי עם הקטע של משקל קל הוא שווה ערך לרכב מהנה יותר?

הכל יחסי בעצם,לרכב כבד דרושה יותר אנרגיה וזהו...גם את זה פתרו כבר.

 

שורה אחרונה,מהנה או לא מהנה לך? כיף או לא?

פורסם
תפלצות כבדות? יש דבר כזה! עובדה,אבל בשנים האחרונות הפסקתי

לחשוב על זה והתחלתי לפרש בצורה פשוטה יותר,תנהג תרגיש...כיף לך?

אתה נהנה?

הרכב מרגיש אחרת אם הוא שוקל 1700 ק"ג או 1000 ק"ג ?

הפסקתי עם הקטע של משקל קל הוא שווה ערך לרכב מהנה יותר?

הכל יחסי בעצם,לרכב כבד דרושה יותר אנרגיה וזהו...גם את זה פתרו כבר.

 

שורה אחרונה,מהנה או לא מהנה לך? כיף או לא?

 

זה נכון שלרכבים כבדים יותר שמים יותר כוח והם משתווים בביצועים לרכבים קלים יותר אבל אני לא חושב שניתן לעשות משהו בכביש מפותל מאוד. אין משהו שיכול לכפר על המשקל בכביש מפותל מאוד. ככל שהישורות ארוכות יותר והסיבובים חדים פחות, כך יהיה לרכב החזק יותר יתרון או לרכב הכבד יהיה פחות חיסרון.


×
×
  • תוכן חדש...