Jump to content

gt3rs

  • פרסום הודעות

    592
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות gt3rs

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. טויוטה אוריס מתיחת פנים 1.6 בנזין (קורולה האצ'בק) תענה על כל הדרישות בצורה מיטבית ותיכנס בתקציב. אמנם מדובר ברכב נדיר למדי (25-30 יחידות) אך במקרה יש אחת בלוח מ-2016 עם ק"מ מגוחך שווה לבדוק אם עדיין רלוונטי (אני חיפשתי במשך חודשים רבים ולבסוף התייאשתי וקניתי משהו אחר) זאת תהיה טעות מרה להמליץ לאבא שלך על אירופאית (או כל רכב אחר לצורך העניין) עם מנוע טורבו קטן נפח ו/או גיר רובוטי במידה ומדובר ברכב להרבה שנים עם חשיבות לאמינות ושרידות לאורך זמן אלא אם אתה מסוכסך איתו או שהוא רוצה לנשל אותך מהירושה.
  2. לקסוס IS250 מתיחת פנים שנייה. שנתונים 2012-2013 בלבד. רמת איבזור: pack/premium או F-sport (הכל למעט אקזקיוטיב). שלדה נקייה. עד 140 אלף ק"מ. לא יותר מיד רביעית. טלפון: 052-8374524
  3. בגדול- פורשה והונדה מייצרים את הגירים הכי מוצלחים. (גם מאזדה לא רעים ודי קרובים אליהם) ובקטן- תלוי דגם, לצורך העניין גיר 5 הילוכים שהיה לי בפוקוס היה מוצלח בהרבה לעומת ה- 6 הילוכים. אותו דבר פורשה עם גיר 6 הילוכים לעומת ה-7 הילוכים. כך שיש לבחון כל מקרה (או דגם) לגופו. *ברכבים עממיים לרוב יש יתרון מובהק למזרח אסייתים שמייצרים גירים מוצלחים יותר (מהלך קצר,פעולה קליקית קלילה ומדוייקת) *ב.מ.וו אגב מפתיעים לרעה. עד לא מזמן נהגתי בסיביק 16 ידנית שמאוד נהנתי מהגיר שלה (הרבה יותר מהרבה ספורטיביות אירופאיות שיצא לי לנהוג בהן לאורך השנים) חבר נוהג בס
  4. ב-S1 בסה"כ זרקו את קורת המתח, שמו מוט רב חיבורי במקום ודחפו מערכת הנעה מוכנה עם כמה התאמות קטנות. במקרה של היאריס יש כאן מערכת הנעה שפותחה מאפס, מנוע שפותח במיוחד לרכב הזה ומרכב 3 דלתות ייחודי שלא מוצע בגרסה הרגילה. אי אפשר להשוות בין S3 שיצאה מהכביסה והתכווצה ל-S1 לרפליקת ראלי אמיתית. זאת דעתי.
  5. המחשבה שלך מוטעית זה דור קודם, הרכב לא קיים ולא משווק כבר 3 שנים. כשהיה חדש היה זול בהרבה 220 אלף זה גם רחוק מאוד מהמחיר המשוער ליאריס לו הייתה משווקת כאן. הרכבים האלה נמכרים היום ב-120 אלף ופחות. מבחינת חווית נהיגה בפועל זה יותר כמו הנעה קדמית. בינה לבין יאריס GR (להוציא זה שמשתייכות לאותה סגמנט בדורות שונים) אין כלום ושום דבר.
  6. S1 לא רלוונטית ולא הנעה כפולה קבועה וכמובן שסופרמיני ולא מיני, בכל אופן אם אתה שואל אותי מעליב לקרוא להאלדקס הנעה כפולה. -חוץ מרפליקות ראלי יפניות אחרות שמסרו את נשמתם לבורא אין לה מתחרות. -לגבי הביקורות בחו"ל יש נטייה להייפ תקשורתי מוקדם במיוחד מצד המדיה הבריטית בוא נראה מה יהיה לאחר שתיבחן בצורה מסודרת. -לדון לגבי האפשרות שתשווק בישראל מיותר לגמרי. -אפשרות יותר סבירה אם כי עדיין נמוכה למדי זה בחינת שיווק קורולה GR שאמורה להיות מוצגת בשנה הבאה. - לדעתי המתחרה הטבעית שלה היא דווקא סיוויק טייפ אר אף על פי שאינן משתייכות לאותה קטגוריה ובעלות הנעה שונה (רוצה לומר
  7. האם צפויה להגיע 208 עם גיר ידני?
  8. זה הרכב הדגמה הכחול שנצבע ללבן? *טוב בדקתי זה זה*
  9. על איזה גיר פלנטרי אתה מדבר? זה שהשגת מספרים טובים יותר עם איוניק לעומת פריוס נותן אינדיקציה לכלום ושום דבר - בכל מבחני הדרכים ההשוואתיים שנעשו בארץ ידה של הפריוס הייתה העליונה מבחינת חיסכון בדלק. מבחינתי המבחן האמיתי של יונדאי היברידיות (ושל כל יונדאי) זה מבחינת אמינות לאורך זמן. אני לא מחובבי המותג טויוטה אך אי אפשר להתעלם מכך שיש להם ניסיון של 25 שנה בייצור מכוניות היברידיות. *כתבת שהפריוס שהייתה לך מהדור הקודם 2010 לא הבנתי איפה ההגיון להשוות בינה לבין איוניק חדשה? יש פער של 10 שנים בין השתיים מבחינה טכנולוגית.
  10. תיבה רציפה עם מנוע אטמוספרי לפי מה שכתוב כאן:
  11. אז בעצם מה שאתה אומר זה שעדיין יש סיכוי שסוחר ישנה ולא תצליח לעלות על זה אם הוא יודע איך לזייף בצורה מקצועית?
  12. חבר שעובד במוסך פורד טוען שהמנוע הזה לא אמין. תקרא בפורומים בארה"ב ובאירופה ל-1.5 הזה כמו ה-1.6 שבא לפניו ראש מנוע עם תכנון לקוי ואמינות בעייתית ובעיה של צריכת נוזל קירור.
  13. מה קורה במצב של הפחתת ק"מ בין טיפול לטיפול/טסט לטסט? אני אסביר- רכב עם 30 אלף ק"מ נניח בן 4 לצורך העניין, נסע 40-50 אלף ק"מ בשנה החמישית, לפני מועד הטיפול והטסט נמכר לסוחר עם 80 אלף ק"מ שהפחית את הק"מ ל-45 אלף ק"מ העביר אותו טסט ופירסם אותו למכירה. האם יש דרך לעלות על זה?
  14. רכשתי הונדה סיביק בת 4 עם 48K ק"מ ביום חמישי האחרון, באותו היום הרכב נבדק במכון בדיקה. הרכב הוכנס היום להחלפת שמן יזומה במוסך מורשה שם ציינו שגומיות תפוחי הגה וגומיות משולשים קדמיים קרועות ויש להחליפן. בבדיקה לא נאמר כלום בסעיף זה לא בכתב ולא בע"פ, הדבר היחיד שמצוין בטופס בנושא זה הוא לתקן זויות היגוי. עלות התיקון הינה 1600 ש"ח. האם יש מה לעשות בעניין?
×
×
  • תוכן חדש...