Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מתי פעם האחרונה ניסית להזמין משטרה לדבר כזה ואחרי כמה זמן הן הגיעו?

חברים באמת תודה על כל העצות והעזרה.\מבחינתי אפשר לסגור את הפוסט הזה.

כאמור, פרסמתי רק למען אחרים לעתיד.

 

תוך כמה זמן תגיע ניידת? לפעמים תוך 5 דקות ולפעמים תוך 50 דקות. תלוי.

אבל עצם זה שאתה מתקשר מול הפרצוף של הנוכלים גורם להם לשנות גישה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תוך כמה זמן תגיע ניידת? לפעמים תוך 5 דקות ולפעמים תוך 50 דקות. תלוי.

אבל עצם זה שאתה מתקשר מול הפרצוף של הנוכלים גורם להם לשנות גישה.

על מה בדיוק תזמין ניידת?

הרביצו לך ?

גנבו לך משהו?

בסהכ איימו שאם לא תשלם את הגרר יפנו לבית המשפט.

עד כמה שמובן לי זו לא עבירה פלילית שמשטרה תטפל בה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם זה כל האיום אתה פשוט אומר לו נתראה בבית משפט וחוזר הביתה. אף אחד לא יכול לדרוש ממך תשלומים מהאויר והסיכוי שהוא יממש את ה"איום" שלו יותר נמוך מהסיכוי שיהיה שלום בינינו לערבים.

אבל אם הוא מאיים עליך פיזית, למשל בועט בדלת של הבית כמו שכתבו פה, תתקשר למשטרה.

אתה לא תצא אליו לתת לו מכות כי יש לך משפחה ואתה גם לא מעוניין לשלם לו. אין לך מה לעשות חוץ מלהזמין משטרה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אולי את הכסף לא תראה בחזרה, אבל נקמה קטנה זה הכי מתוק שיש:

 

עוד שבוע מתקשרים אליו ב4 בבוקר, בוקר טוב אחי, מצטער על השעה, אני תקוע עם הרכב באיילון ליד השלום, כמה תעלה לי גרירה לראשון ?

 

יגיד 500 שקל, יש מצב אתה מתגמש איתי ? (להראות רציניות ) , יגיד לא, טוב אחי סבבה, תגיע אני מחכה ,

לחכות לצלצול ממנו, אחי אני פה מחכה לך, כן בטח מחכה לך ,

כמובן שלעשות את זה עם סים כארד ביג טוק,

 

אחרי שבוע להתקשר בצהריים, שלום אחי, אני תקוע עם הרכב בחלון רחוב XXX, כמה יעלה לי גרירה למוסך ZZZ בת"א ?

 

סבבה אני מחכה לך,

 

ככה כמה פעמים שבא לך, הבן אדם יבזבז זמן עבודה, דלק, שעות על הכביש, ואתה קיבלת את הנקמה המתוקה שלך.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

^ מיותר לחלוטין. פות"ש ובתו עשו את הדבר הנכון. אין שום צורך ליזום המשך קשר עם טיפוסים כאלה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נו באמת, בשביל זה לקנות עוד כרטיס סים אחרי שכבר הפסדת קצת כסף ולהסתכן בסכסוך עם איזה נוכל?

אומרים את ברכת "שילך לו לתרופות" ושלום על ישראל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
על מה בדיוק תזמין ניידת?

הרביצו לך ?

גנבו לך משהו?

בסהכ איימו שאם לא תשלם את הגרר יפנו לבית המשפט.

עד כמה שמובן לי זו לא עבירה פלילית שמשטרה תטפל בה.

אכן, לומר 'נפגש בבית המשפט' לא נחשב לאיום, לכן במידה ואין ריב או סכסוך

שעשוי להתגלגל למקומות לא טובים (כמו אלימות), אין שום סיבה שתגיע ניידת,

שכן אין לה מה לעשות במקום - לגשר על אי הסכמות עסקיות זה תפקידו של בימ"ש.

 

אם הוא היה אומר לבחורה - אם לא תמכרי לי עכשיו במחיר הזה, אני הולך לשרוף לך את האוטו בלילה/שובר

לך את הבית וכו', פה זה כבר סיפור אחר.

פורסם
אכן, לומר 'נפגש בבית המשפט' לא נחשב לאיום, לכן במידה ואין ריב או סכסוך

שעשוי להתגלגל למקומות לא טובים (כמו אלימות), אין שום סיבה שתגיע ניידת,

שכן אין לה מה לעשות במקום - לגשר על אי הסכמות עסקיות זה תפקידו של בימ"ש.

 

אם הוא היה אומר לבחורה - אם לא תמכרי לי עכשיו במחיר הזה, אני הולך לשרוף לך את האוטו בלילה/שובר

לך את הבית וכו', פה זה כבר סיפור אחר.

 

 

כן, בדיוק.

לכן היא הייתה במצב בעייתי.

הוא מבחינתו עמד לנסוע והיא חששה מהמתח להמתנה לתביעה משפטית שאיים שיגיש וכו', שגם אני חושב שלא הייתה מגיעה כזו.

מכל הלחץ היא לא התקשרה אלי.

בשיחה המוקדמת שלה אתו היה נראה שהכל עומד לעבוד חלק.

סיכמו על מחיר, אמר אני בא עם גרר וכו'. לך תחשוב שזה יהיה כך.

כאמור, אם הייתי שם הייתי שולח אותו להזדיי..( אני גר לא כל כך קרוב אליה, אבל הייתי מגיע אם היה חשש לדבר כזה).

בסדר, אולי עדיף שנגמר כך.

רק חבל לי על הכאב של בתי שהזבל הזה גרם לה.

בסדר, לומדים כל החיים.

פורסם
איך אתה סומך עליו שבאמת יוריד את הרכב מהכביש ? אולי הוא יסע בו בשבועות הקרובים ויבצע עבירות תנועה? אולי הרכב ישמש לפעילות פלילית ?

הרכב שלך ועל שמך ונמצא בידיים של עבריינים.

או שביצעתם העברת בעלות ?

 

כיוון שהשרשור הזה הוא "למען יראו וייראו", כשמוכרים רכב לפירוק, חובה על המוכר לעשות את אחת משתי הפעולות הבאות:

1. להוריד בעצמו את הרכב מהכביש, לבטל את רשיונותיו ולמכור גרוטאת ברזל ללא רשיון

2. להעביר בעלות לקונה בצורה מסודרת

 

כל דבר אחר הוא מתכון לאסון. אם אתם לא רוצים לפתוח נושא "מכרתי רכב לפירוק ויומיים אחר זה הוא היה מעורב בתאונה והוא רשום עדיין על שמי ואני לא יודע מה לעשות", עשו את מה שכתבתי.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

^amen to that

וגם- אם הרכב במצב נסיעה, עדיף תמיד לגשת לאחד המגרשים המסודרים בעצמך, ולא להזמין "שירות עד הבית". ניתן לקבל כך גם תמורה הוגנת הרבה יותר.

אפילו במחיר של הוצאת אישור תנועה זמני במשרד הרישוי/ביטוח חד יומי.

 

*פות"ש זה ממש לא מכוון אליך בתור "חוכמת הבדיעבד", אלא כמו ששביט אמר- אם כבר פתחת שרשור חשוב כזה, אז כדאי שיהיו בו גם עצות פרקטיות.

מבחינתך- 300 ש' "מס אשכנזים", זה בזיל הזול. תאמין לי. יש לי 40 וכמה שנות נסיון בתשלום המס הנ"ל.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מבין מאוד את הלחץ שהיא נתקלה בו, לא פשוט למי שלא מבין ומישהו מפעיל לחץ.

 

בגדול - זה שהוא הזמין גרר - בעיה שלו. הוא שאל מצב הרכב בטלפון ללא בדיקה פיזית - האשמה היא עליו, לא על המוכר.

זה מה שהייתי אומר לו.

רוצה בית משפט? תתבע, ותסביר לשופט או השופטת שהזמנת גרר ב 400 שקל מבלי בכלל לראות את הרכב פיזית ורק קיבלת תיאור טלפוני.

פורסם

אם יש לך עוד כוח להתעסק בזה שווה למסור את הפרטים לחיים הכט "יצאת צדיק"

נראה לי הוא יאהב לעשות על זה פרק למען יראו וייראו

פורסם
אם יש לך עוד כוח להתעסק בזה שווה למסור את הפרטים לחיים הכט "יצאת צדיק"

נראה לי הוא יאהב לעשות על זה פרק למען יראו וייראו

לא עזוב, אין לנו כח יותר להתעסק עם זה.

אבל אשקול בכל זאת.

אשאל את בתי.


×
×
  • תוכן חדש...