Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממליץ לכתוב להם בפייסבוק -

https://www.facebook.com/piruk.rehev/?fref=ts

 

אגב, בד"כ מי שצועק "בית משפט" לא באמת מגיש תביעה. לכן לא צריך להתרגש.

מי מתכוון להגיש תביעה, עושה את זה באופן מסודר, עם מכתבים רשומים, העתקים הוכחות.

 

עזוב, אנחנו לא יודעים עם מי בדיוק יש לנו עסק כאן ורוצים שקט נפשי.

חבל, לא בסדר אולי מבחינתנו, אבל במדינה שאם יש לך בעיה משטרה לא מטפלת או מגיעה אחרי שכבר קרה משהו- זה המצב לצערי.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה ששיתפת. מצטער בשבילכם על החוויה הרעה. מוזר שיש אנשים שמוכנים לעשות כזה עוקץ בשביל 200 שקלים עלובים. שיהיה להם לסופרפארם.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם
תודה ששיתפת. מצטער בשבילכם על החוויה הרעה. מוזר שיש אנשים שמוכנים לעשות כזה עוקץ בשביל 200 שקלים עלובים. שיהיה להם לסופרפארם.

נכון.

תודה.

פורסם

וד"א כל אחד אומר "חבל שלא נפל עליי" לידיעתכם מגיעים 2 גורילות עם הגרר 2 מטר גובה 2 מטר רוחב כל אחד וכשהם "מאיימים עליך" זה לא בדיוק המצב להגיד "חבל שלא נפל עליי"

ככה זה בארץ רק בריונות עובדת

 

כלומר מחר בבוקר יבואו שני הגורילות שלך ויספרו לי שהם שותפים שלי בקקטוס ואני חייב להם 400 שקל כי הם באו עד אלי ואני אשלם או שתוך דקה (או יומיים) תגיע משטרה?

חליק. ראיתם יותר מדי סרטים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הקונטרה ל "הרכב דפוק , מנוע גמור , אין מה לעשות איתו בלה בלה בלה "

היא פשוטה "אני לא מבינה בזה אמרו לי לקחת XXX כסף , אם אין לכם/לא מסכימים תבוא ביום אחר עד שאברר..."

פורסם
הקונטרה ל "הרכב דפוק , מנוע גמור , אין מה לעשות איתו בלה בלה בלה "

היא פשוטה "אני לא מבינה בזה אמרו לי לקחת XXX כסף , אם אין לכם/לא מסכימים תבוא ביום אחר עד שאברר..."

 

אפשר לתת עוד הרבה ואריאציות של פיתרון, אבל בסיטואציה שהייתה, שהבת שלי לא רצתה להתעסק עם החשש וההמתנה שתגיע הזמנה למשפט ( שגם אני מסכים שספק אם הייתה מגיעה בכלל) וזמן ההתעסקות עם זה, זה מה שהיא החליטה.

פורסם

ראה שעומדת מול בחורה תמימה ועדינה קפץ על ההזדמנות.

חכם על חלשים הסוחר הממולח

לא נורא - נפלה ב 300 שקל, כל החיים אנו לומדים, יש כאלה שנופלים הרבה יותר חזק.

מקווה שתדע להיזהר לפעמים אחרות

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
ממליץ לכתוב להם בפייסבוק -

https://www.facebook.com/piruk.rehev/?fref=ts

 

אגב, בד"כ מי שצועק "בית משפט" לא באמת מגיש תביעה. לכן לא צריך להתרגש.

מי מתכוון להגיש תביעה, עושה את זה באופן מסודר, עם מכתבים רשומים, העתקים הוכחות.

 

אמנם אני לא הייתי בסיטואציה הזאת, ולא יודע מה אני הייתי עושה. אבל אולי כדאי לפרסם לחיים הכט "הצדיק" שמנסה (אולי) לטפל בעניין הבריונות הזאת.

אולי אני תמים ונאיבי, אבל אולי הוא יוכל ללכוד את הפושעים האלה.

פורסם

תודה.

כך בדיוק אנחנו רואים את זה.

כאמור מטרת העלאת הפוסט הייתה להזהיר ולייעץ לאחרים כיצד לנהוג במצב דומה.

פורסם

אולי אתם אלו שצריכים להגיש כתב תביעה?

 

על הסטה למכירה תחת הפחדה, מעשה בריונות, קביעת עובדות טכניות על הרכב ללא אבחון מעשי וכך הלאה.

 

אבל ברור לי, בשביל 300 שקלים זה לא שווה את אי השקט הנפשי בעירוב הליך משפטי מול גוף שמתנהל ככה ולכן הם עושים את זה כי גם הם יודעים שהצד הנפגע לא יעשה דבר.

 

לגבי מד השחיתות העולמי ישראל בשנים האחרונות הדרדרה באופן מעורר חרדה, יש שחיתות בכל מקום אבל ההדרדרות של מדינת ישראל בסולם השחיתות העולמית נמצא במגמת עליה חדה ובלתי פוסקת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אמנם אני לא הייתי בסיטואציה הזאת, ולא יודע מה אני הייתי עושה. אבל אולי כדאי לפרסם לחיים הכט "הצדיק" שמנסה (אולי) לטפל בעניין הבריונות הזאת.

אולי אני תמים ונאיבי, אבל אולי הוא יוכל ללכוד את הפושעים האלה.

 

האמת שחיים הכט זה באמת רעיון לטפל בנושאים האלו.

פורסם
אולי אתם אלו שצריכים להגיש כתב תביעה?

 

על הסטה למכירה תחת הפחדה, מעשה בריונות, קביעת עובדות טכניות על הרכב ללא אבחון מעשי וכך הלאה.

 

אבל ברור לי, בשביל 300 שקלים זה לא שווה את אי השקט הנפשי בעירוב הליך משפטי מול גוף שמתנהל ככה ולכן הם עושים את זה כי גם הם יודעים שהצד הנפגע לא יעשה דבר.

 

לגבי מד השחיתות העולמי ישראל בשנים האחרונות הדרדרה באופן מעורר חרדה, יש שחיתות בכל מקום אבל ההדרדרות של מדינת ישראל בסולם השחיתות העולמית נמצא במגמת עליה חדה ובלתי פוסקת.

 

 

כן,לא נלך להתעסק עם זה לסכום הזה וגם לבזבזוז זמן והמתח שמתלווים לזה.

לך תדע גם עם מי אתה מתעסק.

מחר יגיעו לביתך כל מיני...

ואת זה הם כנראה יודעים ומנצלים.

הדבר היחיד שנצא מכאן הוא לקח ללימוד לעתיד.

פורסם

זה רק 300 שקל, כדמי לימוד. מול אנשים כאלה אף פעם לא מגיעים לבד.

 

מכרתי סיטרואן קסארה 1800 אוטומט ב-800 ש"ח (לרכב לא היה טסט 6 שנים) - הגיע בחור מכאבול, ביחד איתי היה אבא שלי - הועבר כסף, הבחור קיבל רישיון כתום ונסע עם הרכב אל הזריחה. סוף סיפור.

 

יכול להיות שאם הייתי שם לבד עם הבחור היו מתחילים טריקים ושטיקים.

פורסם

אני בכלל לא הייתי מוכר לו שיעשה מה שהוא רוצה! זה רכוש שלי אני לא חייב לו כלום!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
כלומר מחר בבוקר יבואו שני הגורילות שלך ויספרו לי שהם שותפים שלי בקקטוס ואני חייב להם 400 שקל כי הם באו עד אלי ואני אשלם או שתוך דקה (או יומיים) תגיע משטרה?

חליק. ראיתם יותר מדי סרטים.

 

זה מה שקורה לאנשים עם עסקים. פתאום מגיעים 2 גורילות ממשפחת פשע כלשהי ואומר שלום אתה מהיום חייב לי X כסף כל חודש.

 

אותו דבר בדיוק הוא מגיע אליך עם הגרר 90% מהפעמים אם לא 100 הגרוטאה נמצאת בבית שלך אז את הכתובת שלך הם כבר יודעים. ובשביל ה200 שח האלה כל אחד מעדיף לא להתעסק איתם. וכמו שאמרו פה לצערי הרב המשטרה פה לא פונקציה. קשה לי מאוד מאוד להאמין שכל אחד מהגורילות או המעסיק שלהם הם טלית שכולה תכלת ואנשים קדושים

 

בסדר טוב מאוד שזה נגמר ב200 שקל. אז הפסדנו פה 800-1300 ש"ח באמת שכר לימוד לעתיד. יש אנשים שאוכלים אותה בהרבה יותר מזה.


×
×
  • תוכן חדש...