Jump to content

xXxRoVeRxXx

  • פרסום הודעות

    90
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות xXxRoVeRxXx

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אין שום דרך לדעת את המהירות שנסעת בה. הכי הרבה שיכולים לעשות זה להגיד "נסעת מהר" ואולי זה יכנס תחת רשלנות תורמת אבל אתה לא תסתבך בגלל זה כי אין איך לאמוד כמה מהר נסעת. זה כמו ששוטר יגיד ראיתי אותך נוסע מהר ובגלל זה אני נותן לך דוח על מהירות. אי אפשר. הוא יכול לתת דוח על נהיגה בחוסר זהירות או משהו אחר אבל כל עוד אין לו נתון מדויק של המהירות שנסעת אין איך להאשים אותך בזה
  2. אבל אם Hans Adelshofen כבר מתקין מערכות מקוריות שמותאמות לרכב בזמן שהוא מרכיב את כל הרכב ברחוב Petuelring 130 במינכן. למה שאני אתן לשלומי כהן או מוחמד טביבי או משה יהורמאי לפרק את הרכב כשברור שהוא לא אמור להיות מפורק דבר ראשון כשהוא מגיע לארץ? כשיש לי איזשהו סוג של מושג על רמת המקצועיות + רמת השירות בארץ. ונכון שיש הרבה מכוניות שההתקנה עוברת חלק ואין בעיות אבל לא שם נמדדים היבואנים, אלא במקום שכן יש בעיות, ושם בוא נגיד שהציון לא מגיע ל"בקושי מספיק" אפילו. אז אתה כבר קונה רכב חדש לקסוס/ב.מ.וו בסכום כסף מכובד אני חושב שאפשר לסמוך על המהנדסים הגרמנים/יפנים שהמערכות המקוריות שלהם עובדות קצת יותר
  3. אל תעשה את זה. כשהוריי קנו רכבים חדשים (עם מערכות בטיחות מקוריות) אמרתי להם שאם היבואן דוחף להם מובילאיי שיגידו לו שהם מבטלים את העסקה. הדבר האחרון שאתה רוצה זה שאיזה ילד יפרק לך את הדשבורד וירכיב חזרה. וחוץ מזה, אם יש מערכות מקוריות למה אתה רוצה את הדרעק הזה בכלל? ד"א לדעתי מובילאיי זו אחת הקומבינות הגדולות במדינה ואני חושב שמישהו שילם למישהו הרבה כסף כדי שזה יהיה בפריסה כזו ומציגים את זה כפריט חובה בכל רכב. אם זה לא היה המצב לא היה ליבואנים שום אינטרס לדחוף את זה לכל רכב שהם מוכרים, כולל כאלה עם מערכות הגנה מקוריות, אבל הם בכוח מנסים לדחוף את זה, זאת אומרת שכולם גוזרים קופון חוץ מהלקו
  4. נו, צדקת קודם שלא חישבתי את הירידת ערך, והצגתי חישוב חדש שכולל אותה. איפה פה הבעיה לא הבנתי?
  5. בוא נצא מנק הנחה שיש לך בכיס 72,000 שח ויש לך 2 אפשרויות: 1. רכב חדש 2. עסקה ליסינג במקרה הראשון אתה משלם 72,000 על הרכב, מפסיד נגיד 25,000 ירידת ערך ל3 שנים (הערכה גסה כמובן כי זה תלוי רכב ועוד פרמטרים) זאת אומרת שאחרי 3 שנים הרכב שווה בערך 47,000 ואחרי שמכרת את הרכב ב47,000 יש לך ביד כרגע 47,000 רק מהקניה והמכירה של הרכב. אבל רגע אחד, צריך להתחשב גם בהוצאות לאורך השנים ולפי החישוב למעלה זה בערך 800 שח שזה 28,800 שח שאת זה צריך להוריד ממה שנשאר לך אחרי המכירה (כי זה מה שעלה לך אחזקת הרכב לאורך 3 שנים) זאת אומרת שאחרי 3 שנים נשארת עם עודף 18,200 שח. זאת אומרת שיש לך פה הפרש של 50
  6. אתה משלם מקדמה 8900 תשלום חודשי נע בין 1500-2500 (אל תתפוס אותי על השקל אבל משהו כזה) הכל משולם לך חוץ מאגרת רישוי ודלק. לא סגור מה קורה בסוף השלוש שנים אבל לדעתי הכל מהתחלה. אתה צריך לחשב כמה עולה לך כל התקופה של 3 שנים להחזיק רכב *חדש* ולפי זה לחשב כמה זה לחודש כל המחירים הם הערכה גסה*** אגרה טסט * 3 - 4500 שח טיפול * 2 קטנים + אחד גדול - 3000 (הערכה) צמיגים * החלפה פעם אחת - 1500 (אם הלכת על צמיגים פרימיום) כל זה ל3 שנים יוצא 9000 ואת זה צריך לחלק ל36 חודשים שזה בערך 250 שח לחודש + 400 שח לחודש ביטוח זה בערך 650 שח אחזקה לחודש... תוסיף לזה בלתמימ 1500 שח לשנה (בחיים
  7. תבדוק בסביבת הנהג אם יש כפתור לדרוך את המערכת (בנוסף לדחיפת הידית לאור גבוה) אצלי ביאריס יש כפתור שמכבה ומדליק את המערכת. אם היא כבויה - כשאני דוחף את הידית קדימה נדלק אור גבוה אם היא פעילה - כשאני דוחף את הידית קדימה נדלקת נורה ירוקה בלוח שעונים בצורת אור גבוה עם המילה AUTO והמערכת עובדת מעולה. החיסרון היחיד שלה (וגם זה לא קורה בכל כביש אלא בכביש אחד ספציפי ולא בכל שלט) שלפעמים בכביש חשוך היא מדליקה אור גבוה ומקבלת סינוור מהשלטים מחזירי אור שמודיעים על עיקולים ואז היא מכבה את האור הגבוה ואז שוב די חשוך אז היא מדליקה שוב את האור הגבוה ודי משגעת את עצמה. אבל יכול להיות שזה בעיה נקודתית
  8. לדעתי כדאי שתתעד את המקרה איכשהו + תוציא תצהיר שלך ושל מכון הטסטים שזה מה שקרה כי אם מישהו יבדוק את העבר של הרכב במשרד הרישוי יראו שהיה 166 קמ ואז ירד ל126 וזה פתח לא נעים בכלל לתביעות ובלאגן שאתה לא רוצה להיכנס אליו (ודי בטוח להפסיד בו)
  9. ממש ממש לא. בתמונה שהעליתי רואים בבירור מי אמור לנסוע לאן.... זה אותו מקרה בדיוק רק שהמרחק בין הצמתים הרבה יותר קצר.
  10. באלנבי לכיוון בן יהודה. אני עמדתי על השמאלי צריך לנסוע ישר לבן יהודה והיא על הימני. יש לה או ישר במקביל אליי או ימינה לרחוב קטן. לי יש או ישר לבן יהודה או שמאלה להמשיך לאלנבי.. היא פנתה עליי שמאלה מהמסלול הימני בזמן שאני מהשמאלי רציתי להמשיך ישר
  11. קרה לי בדיוק אותו דבר בתל אביב. אותה סיטואציה בדיוק רק שהסתומה שפנתה מהימני שמאלה (עליי) פגעה בי. החוצפנית עוד יוצאת וצועקת עליי שאני לא מסתכל לאן אני נוסע. (בסרטון רואים אותה מסתכלת ימינה ופונה עליי שמאלה בזמן שאני נוסע ישר) אותה סיטואציה 1ל 1. אם לא היה לי סרטון היא עוד הייתה תובעת את הביטוח שלי ואומרת שאני נכנסתי בה. (אם לא תהיה התפתחות משמעותית מבחינה ביטוחית בקרוב עם המקרה אעלה את הסרטון)
  12. בכל מקרה, אם האחריות כן בתוקף ואתה כן הולך על הרכב, תדאג שיהיה לך אישור בכתב מהמוסך שהאחריות בתוקף. אם חס וחלילה יקרה משהו לא יוכלו להתנער ממך
  13. בכל מסלול בצומת יש סימון על הכביש לאן מותר לנסוע מהמסלול הנוכחי. כל עוד יש חץ שמורה ישר אסור בתכלית האיסור לעשות פרסה או לנסוע לכל כיוון אחר חוץ מישר. במסלולים שבהם יש חץ מורה על פניה, שם מותר לבצע פרסה רק אם אין שלט האוסר זאת. בכל מקרה חץ מעל לרמזור הוא כמו חץ מצויר על הכביש. אם החץ מורה ישר אסור לנסוע לשום כיוון אחר חוץ מישר. אם החץ מורה שאפשר גם לפנות, מותר לעשות פרסה כל עוד אין תמרור האוסר זאת. תמרור 813 (חץ מצויר על הכביש) אומר כך: "כווני הנסיעה המותרים בנתיב –חצים על פני הדרך בצבע לבן או צהוב: הכנס לצומת ועבור בו רק בכוון החץ שסומן בנתיב שממנו נכנסת לצומת"
×
×
  • Create New...