Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתי לא רצתה להתעסק עם מכירת הרכב שלה, פז'ו 205 שנת 96, רכשה רכב יד 2 חדש והחליטה למכור אותו למישהו שעוסק בפירוק רכבים.

בדקה ברשת, דברה עם איזה שניים וסכמה עם אחד מהם שלאחר התיאור המפורט שלה למצב הרכב הציע לה 500 שח על הרכב.

קבעו פגישה, הגיע מישהו אחר ולא זה שדברה אתו בטלפון.

ישר בקש לפתוח את מכסה המנוע, הסתכל שנייה וקבע "המנוע דפוק, אין לי מה לעשות עם הרכב".

"מוכן לתת לך עליו 100 שח".

הבת שלי ( שלצערי לא יצרה אתי קשר) אמרה לו אבל סכמנו בטלפון וכו'.

אמר לה גברת , או שאני נותן לך 100 שח, או שתצטרכי לשלם לי על הגרר שהבאתי 400 שח ואם לא ניפגש בבית המשפט.

בתי התחילה ממש לבכות, נבהלה מהסיטואציה ובסוף התחננה והוציאה ממנו 200 שח.

 

זה מה שהיא כתבה לי על הנושא בלשונה:

"הוא ביקש על זה שהוא בא 400 שח.



בטלפון הבוס שלו אמר לי 500. כשהגרר הגיע הוא ישר ביקש לפתוח מכסה מנוע ולהתניע. הסתכל כזה וישר קבע שהראש מנוע דפוק, למרות שבמוסך עם בדיקה עם מכשיר המוסכניק (שאני סומכת עליו) אמר שהקטלטים משהו כזה דפוקים והם אחראים לוויסות של זיהום האוויר ולכן הרכב מזהם ואי אפשר לעבור טסט. אמרתי לו מה שהמוסכניק אמר לי ואיך הוא (הגרר) ישר רואה את הבעיה?, אמר שיש לו ניסיון בפירוק וזה לא דברים שמוסכניקים רואים משהו כזה, המוסכניק צריך לפרק את המנוע כדי לראות (אז איך הוא ראה??).

הוא הציע לי 100 שח על הברזל ואחרי ויכוחים הוא אמר לי שאני לא חייבת למכור לו את הרכב, רק לשלם לו 400 שח על זה שבא, שוב ויכוח אמרתי לו שהוא למעשה שם אותו במצב בלתי אפשרי, ואז אמר שאני לא חייבת לשלם ונתראה בבית משפט ובלה בלה בלה אחרי שכבר התחלתי לבכות מהיאוש הוא אמר שיתן לי 200 . קישקש גם שהוא חוסך לי את הגרר שגם ככה הייתי מזמינה לרכב (למרות שהרכב נוסע, זה לא טוטל לוס או משהו כזה) וגם שכלול לי איזה תשלום לרשום את הרכב כמפורק משהו כזה, למרות שהייתה לי הרגשה שזה איזה חירטוט."



 

מה שהיה אצלנו כבר היה.

מזהיר ומציע למי שיהיה במצב דומה לעשות כך:

לחייב את הקונים האלו ( כנראה נוכלים רובם) להגיע לפגישה מוקדמת, ללא גרר וללא כל התחייבות, להקליט את שיחת הטלפון אתו שזה הסיכום שלכם.

כשיגיע, לסכם אתו בכתב את סכום המכירה ושיחתום שראה את מצב הרכב ורק לאחר מכן לתאם הגעת גרר וכדו.

 





  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוי, מצטער על מה שעברה בתך. חבל שהנוכל בשקל הזה לא 'נפל' עלי או על עוד כמה כאן מהפורום.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

^למה?

אין נוכלים בשוויץ? באנגליה? בניגריה? בארה"ב? בברזיל? ברוסיה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

גם אני בתחילה אמרתי לה שאם הייתה מתקשרת אלי הייתי אומר לו שיילך להזד..., שאני לא חייב לו כלום ולא חייבתי אותו להביא כל גרר.

אבל היא לא רצתה לחיות עם המתח מתי תגיע הזמנה לדיון בבית המשפט וכו'( שלדעתי הוא לא היה מגיש , כי לא נראה לי ששופט סביר היה פוסק לטובתו).

אבל הבאתי את הנושא כאן גם לטובת אחרים שיפעלו אחרת אם יהיו במצב דומה.

עריכה אחרונה על ידי dog
פורסם

באמת חבל שכך.

חבל שלא נפל על מישהו שהיה שולח אותו, יחד עם הגרר שלו, לבימ"ש.

בית המשפט, בתורו, אם היה מגיע אליו (והוא לא היה מגיע אליו), היה מגלגל את הרוכש ה"אדיב"

מכל המדרגות.

פורסם
מגיע קונה עם גרר. הקונה רואה את הרכב. מחליט לא לקנות. מה הסיבה שהוא מחייב את המוכר לשלם על הגרר?

זה מעצבן! מה זה הביזיון הזה?

 

כן, עוקץ על בחורה צעירה תמימה שנבהלה מאיומי בית המשפט שלו.

פורסם
נתת לבתך להפגש לבד עם סוחר רכב? אל תתפלא...

ידעתי שתגיע גם תגובה מתחכמת כזו.

תודה לך.

פורסם

חבל, אני בטוח שהרכב היה שווה הרבה יותר גם ממה שהציע מלכתחילה.

 

תמיד יהיה מי שיצטרך ממנו חלקים (כמוני) והיה שמח לשלם.

פורסם
חבל, אני בטוח שהרכב היה שווה הרבה יותר גם ממה שהציע מלכתחילה.

 

תמיד יהיה מי שיצטרך ממנו חלקים (כמוני) והיה שמח לשלם.

כן, בדיעבד היה מהלך שגוי.

אבל היה כבר.

פורסם (נערך)

לי היה אותו סיפור עם דודה שלי. גם בינו פירוק רכב. אחד לאחד אותו דבר. לנו הוא אמר בטלפון 800 כשהגיע אמר האוטו לא שווה כלום או שאני לוקח אותו ככה חינם או שאתם משלמים 400 שח. והוא לא הסכים לעזוב את המקום עד שיקבל כסף. בסוף רק אחרי שדיברה עם חברים שלה הוא הסכים לתת 200 שח ולקחת את האוטו.

 

וד"א כל אחד אומר "חבל שלא נפל עליי" לידיעתכם מגיעים 2 גורילות עם הגרר 2 מטר גובה 2 מטר רוחב כל אחד וכשהם "מאיימים עליך" זה לא בדיוק המצב להגיד "חבל שלא נפל עליי"

ככה זה בארץ רק בריונות עובדת

עריכה אחרונה על ידי xXxRoVeRxXx
פורסם
לי היה אותו סיפור עם דודה שלי. גם בינו פירוק רכב. אחד לאחד אותו דבר. לנו הוא אמר בטלפון 800 כשהגיע אמר האוטו לא שווה כלום או שאני לוקח אותו ככה חינם או שאתם משלמים 400 שח. והוא לא הסכים לעזוב את המקום עד שיקבל כסף. בסוף רק אחרי שדיברה עם חברים שלה הוא הסכים לתת 200 שח ולקחת את האוטו.

 

וד"א כל אחד אומר "חבל שלא נפל עליי" לידיעתכם מגיעים 2 גורילות עם הגרר 2 מטר גובה 2 מטר רוחב כל אחד וכשהם "מאיימים עליך" זה לא בדיוק המצב להגיד "חבל שלא נפל עליי"

ככה זה בארץ רק בריונות עובדת

 

 

כן, לצערנו זה בדיוק מה שהיה.


×
×
  • תוכן חדש...