Jump to content

John1

  • פרסום הודעות

    50
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות John1

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. תודה על ההצעה! היישום שלו נראה קצת יותר מסובך מאוטם צבע סטנדרטי - מצריך מקור מים בזרם לאחר הריסוס. אחכה לעוד אופציות, שוב תודה!!
  2. מחפש לקנות - אוטם צבע Menzerna PL לצערי אין במלאי בשום חנות בארץ פתוח גם להצעות על מותגים אחרים, אם הביקורות עליהם טובות 😜
  3. היי, יש סיכוי יש לי אחת כזאת לתת לך אם צריך.. כתבתי לך הודעה פרטית
  4. הרכב שלי גם כרגע מוקפא מבחינת רישיונות וביטוח והחיסכון הכספי אצלי אפילו גדול יותר (רכב מיושן, טסט כל חצי שנה). אז אומנם כולם מציעים למכור את הרכב כלכלית, אבל אם תחליט בכל זאת להקפיא - זה מה שאני כן יודע בנושא. תתחיל בלפנות חצי יום באמצע שבוע (תורים ארוכים בצורה מוגזמת) ולגשת למשרד הרישוי עם רישיון הרכב המקורי, ולבקש להפקיד את הרישיונות (לא לבטל! חשוב לשים לב). מרגע זה הרכב ללא רישיון בתוקף ואין אפשרות לנסוע בו בכלל. ברגע שתחדש בחזרה את הרישיון, תקבל זיכוי על אגרת הרישוי הבאה שתצטרך לשלם. בנוסף, לדבר עם חברת הביטוח לגבי זיכוי כספי על הזמן שנותר לביטוח, בדרך כלל דורשים להחזיר פיז
  5. מעניין... ביום שרציתי לקנות את הרכב ונסעתי עם בעל הרכב למוסך לבדיקת קניה, גיליתי שהצמיגים והגאנטים לא במידה מתאימה. אז קפצנו שנינו (אני ובעל הרכב) למכון הרישוי (כדי לנסות לאשר את העניין) והבוחן הראה לי בבירור במחשב שאין אפשרות לשום חריגה מהמידה הרשומה ברשיון.
  6. האמת שקניתי את הרכב עם ג'אנטים ברזל פשוטים, ואת הג'אנטים שיושבים עכשיו על הרכב קניתי וצבעתי אותם גם בעצמי. רציתי להחליף לג'אנטים של GTI 1.6, אבל בפעם האחרונה שהייתי בעמדה 1, לא אישרו לי שום חריגה במידת צמיגים מהסטנדרט.
  7. תודה! בהתחלה אכן ניסיתי ליישר את הפח מבפנים (אחרי פירוק הדיפון), אבל הגישה שם מאוד מאוד בעייתית. הצלחתי ליישר בחזרה החוצה מעט, ואת השאר המשכתי עם בונדו. הרכב דגם FOREVER 1.4
  8. תודה רבה! את החידוש לחופה בדשבורד ביצעתי עם דבק 3 שניות לחיבור ראשוני, ואחר-כך עם חומר בשם ריפרקויק. החומר מיועד לתיקונים כללים, הוא מעין פלסטלינה המורכבת מ2 חומרים שיש לערבבם ביחד, לאחר מכן יוצרים את הצורה שרוצים לחיבור, ואחרי 10 דק' החומר מתקשה באופן מדהים ונהיה קשה כמו אבן. יש גם גרסא לפלסטיק לחומר (קויקפלסט) אבל לא יצא לי להתנסות איתו. תמונה שבמקרה מצאתי מהתהליך, שימו לב לכמה חלקים החופה שבורה, והשלושה חלקים הקרובים למצלמה הם אחרי חיבור בדבק שלוש שניות. טריק נוסף שהשתמשתי בו זה , יוצר גם חומר חזק מאוד, אך בניגוד לריפרקויק יותר קשה ליצור אתו צורה מעוצבת. בעיקר ש
  9. תודה רבה! לצערי לא במצב טוב, אבל זה השלב הבא - בעקרון הכיסאות האחוריים הוחלפו לא מזמן, וביצעתי חידוש לחופה (הידוע לשמצה ב205) לפני חצי שנה. מה שנשאר זה הכיסאות הקדמיים (דיי בלויים), ולהרכיב שטיח חדש שכבר נקנה וצריך לעבור ניקוי יסודי והרכבה. תודה רבה לכולם על התגובות והמחמאות!!
  10. כן! צודק שכחתי לציין בנושא! 1. המשייפת עלתה לי 350 שקל, אבל אני לא מחשיב אותה בעלות של הפרויקט כי רציתי כזאת לעוד עבודות חוץ מהאוטו. 2. ניירות שיוף 8 אינצ' (2 ש"ח ליחידה בטופ-קולור) יצאו סה"כ 60 ש"ח. 3. בונדו 2 קילו (גם מטופ-קולור) 130 ש"ח (אם אני זוכר נכון). 4. עוד הוצאות נלוות (מסכות נשימה, מסקינטייפ, מטליות מיקרופיבר, ספריי צבע לפגושים וכד'..) נגיד עוד 300 ש"ח. * כמובן שחובה גם סט כלים בסיסי, ושואב אבק לניקוי הלכלוך מהשיופים (שאותם כבר היה לי). 5. והעלות לקארפיקס, על כל החומרים (צבע, צבע יסוד, לכה וצבע יסוד לפלסטיק), על העבודה של הצבעי, והשימוש בתנור ובכלי העבודה אצלם. בנו
  11. תודה! לא, זה אשלייה בגלל האור פלורסנט בתנור. האמת שגם לי קרה כמה פעמים במהלך הצביעה שנבהלתי שפתאןם ראיתי מכות שלא ראיתי לפני, אבל למזלי זה גם היה בגלל האור.
  12. * הרכב בתנור לאחר כמה שכבות צבע סופי ולכה * לפני ואחרי * לאחר מכן ניצלתי את הזמן חזרה בחניון כדי לצבוע גם את הפגושים בצבע שחור מיוחד לפלסטיק. והתוצאה הסופית! לבנתיים נשאר להרכיב את הפלסטיקים שנמצאים בכנף האחורית. ובפעם הבאה שיהיה לי זמן לעבוד עליו אמשיך לפרויקט הבא, של החלפת כל הסלון.
  13. אז אחרי כמעט שלושה חודשים של עבודה לא ריצפה על האוטו, הפרויקט הזה הגיע לסיומו. באופן כללי, מהרגע שקניתי את הרכב ידעתי שיום אחד אעשה לו צביעה כללית בגלל שמצב הצבע היה לטעמי נוראי, ומה גם שלא התחברתי לצבע בכלל. כן החלטתי לבצע את כל הפרויקט בעצמי, גם כדי ללמוד, וגם כי זה ללא ספק עבודה שאני נהנה ממנה כשזה מגיע לרכב האישי שלי. לפני שאתחיל חייב לתת קצת קרדיט לאנשים שעזרו לי במהלך כל הפרויקט הזה, בלעדיהם לא התוצאה לא הייתה קרובה למה שהיא עכשיו: 1. טופ-קולור ברחוב יצחק שדה תל אביב, למי שרוצה לעבוד עצמאית על האוטו זה ה-מקום, בין זה לחומרי גלם (בונדו, ניירות שיוף וכו..) ובין אם לצבעים בהתאמה
  14. ואוו מרשים! חתיכת טיפול, באמת כיף שאתה ככה יכול לטפל בעצמך לבד ברכב! תוכל לפרט קצת על החלקים שקנית? פלאגים? חוטי הצתה? מה הייתה הבעייה עם האלטרנטור שדרש להחליף את הווסת?
×
×
  • Create New...