Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
זה מה שקורה לאנשים עם עסקים. פתאום מגיעים 2 גורילות ממשפחת פשע כלשהי ואומר שלום אתה מהיום חייב לי X כסף כל חודש.

 

אותו דבר בדיוק הוא מגיע אליך עם הגרר 90% מהפעמים אם לא 100 הגרוטאה נמצאת בבית שלך אז את הכתובת שלך הם כבר יודעים. ובשביל ה200 שח האלה כל אחד מעדיף לא להתעסק איתם. וכמו שאמרו פה לצערי הרב המשטרה פה לא פונקציה. קשה לי מאוד מאוד להאמין שכל אחד מהגורילות או המעסיק שלהם הם טלית שכולה תכלת ואנשים קדושים

 

בסדר טוב מאוד שזה נגמר ב200 שקל. אז הפסדנו פה 800-1300 ש"ח באמת שכר לימוד לעתיד. יש אנשים שאוכלים אותה בהרבה יותר מזה.

 

זה בדיוק מה שחשנו.

לכן הנחנו לזה.

כאמור, שכר לימוד לעתיד.

אם כי אני מודה שאם זה הייתי אני, הייתי אולי נוהג אחרת ואמר לו שלא התחייבתי לו לכלום ושיתבע.

אבל, כמו שאמרתי, מאחורינו.

אולי אנשים אחרים ילמדו מזה.

עריכה אחרונה על ידי dog
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כי אני מודה שאם זה הייתי אני, הייתי אולי נוהג אחרת ואמר לו שלא התחייבתי לו לכלום ושיתבע.

אבל, כמו שאמרתי, מאחורינו.

אולי אנשים אחרים ילמדו מזה.

 

אתה כנראה לא הבנת אותו.

הוא לא התכוון לתביעה בבית משפט, הוא יותר בכיוון של טביעה בחולות ראשון.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

זאת הבעיה, שאתה מוותר ומוישה מוותר ומכלוף מוותר ויבגניה מוותרת וככה האנשים האלה ממשיכים להתנהל וממשיכים להזיק. האדם האחרון שעשה לי כזה דבר גמר בהוצאה לפועל אחרי שהפסיד את מה שניסה לעקוץ ממני +הוצאות. האם זה היה מתיש? לא היה קל, אבל בלקסיקון שלי אסור לוותר ליצורים כאלה.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

לכל החכמולוגים שחושבים "נראה אותו מולי" - לי היה נסיון עם בריון שכזה שיודע היכן אני גרה. הוא היה מגיע בשעות הלילה, בועט! בדלת וצועק שחייבים לו כסף (בית משותף). אינסוף תלונות למשטרה שפשוט אמרה לנו להתקשר אליהם כשזה קורה (כמובן שהוא היה בועט בדלת ומתחפף משם אחרי חמש דקות).

עכשיו תחשבו שיש לכם ילדים בבית...

האנשים הללו שולחים בכוונה אנשים בגודל מקרר שזאת ממש העבודה שלהם.

בקיצור - רובנו חיים בבועה ולא יודעים אילו טיפוסים מסתובבים שם בחוץ.

פורסם
לכל החכמולוגים שחושבים "נראה אותו מולי" - לי היה נסיון עם בריון שכזה שיודע היכן אני גרה. הוא היה מגיע בשעות הלילה, בועט! בדלת וצועק שחייבים לו כסף (בית משותף). אינסוף תלונות למשטרה שפשוט אמרה לנו להתקשר אליהם כשזה קורה (כמובן שהוא היה בועט בדלת ומתחפף משם אחרי חמש דקות).

עכשיו תחשבו שיש לכם ילדים בבית...

האנשים הללו שולחים בכוונה אנשים בגודל מקרר שזאת ממש העבודה שלהם.

בקיצור - רובנו חיים בבועה ולא יודעים אילו טיפוסים מסתובבים שם בחוץ.

 

.

מזה בדיוק רצינו להימנע.

נכון, היה לזה מחיר מסוים ותחושה של עקצו אותנו שזה בהחלט לא נעים.

אבל נלמד לעתיד וכל עוד המשטרה ושאר המוסדות לצערנו לא ממש עוזרים בזמן אמת, זה המצב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה אתה בטוח שהמשטרה לא תעזור?

במצבכם הנוכחי אחרי שכבר בוצעה העסקה כנראה לא יעשו משהו. אבל אם הבת מתקשרת באותו רגע שהבחור מאיים עליה למשטרה, זה עלול לשנות את המצב.

אין שום סיכוי שבעולם שהנוכל ישאר שם וינסה להסביר לשוטר שיגיע למה הבת שלך חייבת לו 400 שקל על הגרירה...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
למה אתה בטוח שהמשטרה לא תעזור?

במצבכם הנוכחי אחרי שכבר בוצעה העסקה כנראה לא יעשו משהו. אבל אם הבת מתקשרת באותו רגע שהבחור מאיים עליה למשטרה, זה עלול לשנות את המצב.

אין שום סיכוי שבעולם שהנוכל ישאר שם וינסה להסביר לשוטר שיגיע למה הבת שלך חייבת לו 400 שקל על הגרירה...

מתי פעם האחרונה ניסית להזמין משטרה לדבר כזה ואחרי כמה זמן הן הגיעו?

חברים באמת תודה על כל העצות והעזרה.\מבחינתי אפשר לסגור את הפוסט הזה.

כאמור, פרסמתי רק למען אחרים לעתיד.

פורסם

המערכות אינן מושלמות והרמטיות אבל אסור לוותר. אני לא אומר להיות גיבורים גדולים אבל לעבוד חכם. חוצמזה אני חושב שקצת הגזמתם, לא מדובר פה בסכסוך בין גורמים בכירים בצד הלא נכון של החוק, מדובר בחבורה של עלובי נפש שמנצלים אנשים, לא נראה לי שאלה הטיפוסים שיזרקו לכם רימון הלם לחצר.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

עשית בשכל, כשדברים מסתבכים אתה מתחרט ואומר לעצמך " בשביל 300 שקל" .

 

לא תמיד שווה לוותר, אבל כשאתה נמצא במצב הזה אתה עושה חשבון נפש עם עצמך. כשהבת שלך בתמונה... שחרר, בטח שבסכומים כאלו.

 

תודה על המידע.

פורסם
עשית בשכל, כשדברים מסתבכים אתה מתחרט ואומר לעצמך " בשביל 300 שקל" .

 

לא תמיד שווה לוותר, אבל כשאתה נמצא במצב הזה אתה עושה חשבון נפש עם עצמך. כשהבת שלך בתמונה... שחרר, בטח שבסכומים כאלו.

 

תודה על המידע.

בדיוק.

וה"לעבוד חכם" כפי שכתב

116_Veloce

הוא בדיוק מה שהצעתי לעשות במקרים הבאים בפוסט עצמו.

פורסם
האם תוכל לפרסם את שם הגרר ?

 

זה לא גרר,אלא קונה לפירוקים.

נדמה לי שיש את זה באחת התגובות.

חברים אני סיימתי עם הפוסט הזה.

כתבתי מה היה.

הצעתי איך לנהוג בעתיד.

אין לי מה להוסיף.

פורסם (נערך)

עוד שאלה- אם הוא לקח בסוף את הרכב ושילם לך 200 שח, איך אתה סומך עליו שבאמת יוריד את הרכב מהכביש ? אולי הוא יסע בו בשבועות הקרובים ויבצע עבירות תנועה? אולי הרכב ישמש לפעילות פלילית ?

הרכב שלך ועל שמך ונמצא בידיים של עבריינים.

או שביצעתם העברת בעלות ?

 

ידידי, אל תכעס ותסיים את הפוסט, סך הכל אתה עוזר לאנשים להמנע מצרות וזה ראוי להערכה. עשית טעות, כמו כולנו, הלוואי והטעויות המוטוריות שלי היו מסתכמות ב 300 שח.

שתף במידע והתעלם מתגובות סרקסטיות אם היו.

עריכה אחרונה על ידי לוקי2

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
עוד שאלה- אם הוא לקח בסוף את הרכב ושילם לך 200 שח, איך אתה סומך עליו שבאמת יוריד את הרכב מהכביש ? אולי הוא יסע בו בשבועות הקרובים ויבצע עבירות תנועה? אולי הרכב ישמש לפעילות פלילית ?

הרכב שלך ועל שמך ונמצא בידיים של עבריינים.

או שביצעתם העברת בעלות ?

 

ידידי, אל תכעס ותסיים את הפוסט, סך הכל אתה עוזר לאנשים להמנע מצרות וזה ראוי להערכה. עשית טעות, כמו כולנו, הלוואי והטעויות המוטוריות שלי היו מסתכמות ב 300 שח.

שתף במידע והתעלם מתגובות סרקסטיות אם היו.

 

דווקא בזה הוא היה מסודר.

נתן מין טופס כזה רשמי חתום שהוא מתחייב לא להשמש ברכב למעט העברתו למקום הפירוק וכדו'.

אמר שהוא היחיד שנותן התחייבות כזאת.

הוא גם אמר משהו שהוא פוטר אותה מאיזו אגרה ולוקח עליו.

לא יודע אם זה חארטה.

עם זה הבת שלי הלכה למשרד הרישוי וקבלה החזר על הטסטס ששילמה בגובה 530 שח.

לכן אמרנו יאללה קבלה 730 סהכ, נמשיך הלאה.

הבאתי את זה באמת שאחרים יזהרו וינהגו כפי שהצעתי.

אחד הלקחים הקרובים שלנו הוא שלבן שלי יש גם רכב ישן שרוצה להחיליף בקרוב.

שם כבר ננהג אחרת.

כפי שכתב כאן מישהו וכפי שאני נהגתי עם הרכב הישן שלי.

עדיף למכור לקונה מן השורה, גם אם זה במחיר נמוך, ולא להתעסק עם החבורה הזו של מפרקים.


×
×
  • תוכן חדש...