Jump to content

נידאל

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של נידאל

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב, יש לי אזעקת קוברה עם שלט 5 כפתורים, לאחר החלפת הסוללה השלט הפסיק להסתנכרן עם הרכב, מנורות נדלקות אבל לא קורה כלום, לחצן אמצעי נדלקת מנורה 5 פעמים, מה ניתן לעשות? תודה
×
×
  • תוכן חדש...