Jump to content

יהודה גבריאל

  • הודעות

    135
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של יהודה גבריאל

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

3

מוניטין

  1. להעלות תמונה של מה ?
  2. שלום חברים,יש לי מאזרה b2500 מודל 2005 שאני מניע את הרכב מהבהב לי סימן של סליל והוא לא מפסיק להבהב והוא לא נכבה , יש למישהו מושג מה הבעיה ? הרכב נוסע רגיל תודה לעוזרים
  3. נבדק וזה לא תושבות מנוע
  4. שלום,יש לי סובארו אאוטבק 2011 יש לי רעידות ברכב שהאוטו עומד וגם תוך כדי החלפת הילוך יש רעידות ברכב ממה זה יכול להיות ? תודה לעוזרים
  5. שלום,נקרע לי המגן תחתון הקדמי בסיויק 2013 ,איפה אני יכול להשיג כזה חדש או משומש באזור המרכז , או קישור להזמנה מאיביי . תודה לעוזרים
  6. תודה רבה לעוזרים מישהו יכול לתת מספר מק"ט של המסרק הגה או קישור להזמנה
  7. שלום,יש לי סובארו אאוטבק 2011 ויש לי בעיה במסרק הגה יש לי חריקות שאני מסובב תהגה אני צריך המלצה למישהו שמתעסק במסרקי הגה יש למישהו המלצה ? תודה לעוזרים
  8. תודה רבה לך אחי מודה לך מאוד
  9. איפה בדקת אחי ?
  10. שלום,אני מחפש להזמין מחו"ל מסרק הגה חשמלי לסובארו אאוטבק 2011 ואין לי תמספר מק"ט של החלק מישהו יכול לעזור לי למצוא את המספר מק"ט תודה לעוזרים.
  11. שלום,לחבר יש סובארו אאוטבק 2011 ויש לו רעשים שהוא מסובב את ההגה לפי מה שהבנו זה מחלה באאוטבק מישהו יודע מה עושים איך מטפלים זה מסרק הגה חשמלי תודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...