שלום חברים,יש לי מאזרה b2500 מודל 2005 שאני מניע את הרכב מהבהב לי סימן של סליל והוא לא מפסיק להבהב והוא לא נכבה , יש למישהו מושג מה הבעיה ? הרכב נוסע רגיל תודה לעוזרים
שלום,יש לי סובארו אאוטבק 2011 ויש לי בעיה במסרק הגה יש לי חריקות שאני מסובב תהגה אני צריך המלצה למישהו שמתעסק במסרקי הגה יש למישהו המלצה ? תודה לעוזרים
שלום,לחבר יש סובארו אאוטבק 2011 ויש לו רעשים שהוא מסובב את ההגה לפי מה שהבנו זה מחלה באאוטבק מישהו יודע מה עושים איך מטפלים זה מסרק הגה חשמלי תודה לעוזרים.