Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להערכתי, מדובר בדימום מנוע שמקורו במערכת stop/start.

הנהג סבור בטעות כי העביר ל P, ויוצא מהרכב.

הרכב מניע (עלייה בטמפ׳) לאחר שהנהג יצא מהרכב.

והכשל עצמו הוא הנעה ללא אמצעי בטיחות(רגל על הברקס/חגורת בטיחות/כניסה ללא מפתח-מפתח ברכב).

מערכות עצור וסע אינן עובדות כך. פתיחת דלת=הנעה.

 

----------------------------------------------------------------------

 

בא נעשה סדר, קרייזלר טוענים שהרכב כובה שלא בפרקינג, הבעלים יצאו מהרכב והרכב התדרדר עליהם לאחר שיצאו מהרכב כי הנהגים הרשלנים לא רק שכיבו בניטרל אלא גם לא הרימו הנד ברקס.

כלומר, יש כאן בעיה של יכולת תפעול רכב בסיסית לוקה בחסר. אם אתה מדומם רכב, לא משלב ל-P ולא מרים בלם יד, מה בדיוק ניתן לצפות שיקרה?

 

מנסיוני האישי עם רכבים מודרנים אוטומטים, לא ניתן לא לכבות ולא להתניע רכב כאשר הוא בכל מצב חוץ מאשר ב P.

בטח שאפשר. באחריות.

 

אם בצרוקי כן ניתן לכבות בפרקינג ולצאת מהרכב, אין ספק שמדובר לא רק ברשלנות אי תיקון במשך שנה וחצי אלא גם רשלנות ביצוע שחמורה הרבה יותר מאשר רשלנות הנהגים.
נו נו, כאמור, יש די והותר רכבים בהם ניתן לדומם מנוע בניוטרל או אפילו בדרייב ואין כאן שום רשלנות.

 

בקשר לשנאה היוקדת שלי לקרייזלר, צודק, אני בוונדטה נגד קרייזלר כבר שנים.

הם הנמסיס האולטימטיבי שלי אחרי שלא הצלחתי במסע הצלב שלי נגד אלפא רומאו...:silly::silly::silly:

שנאה יוקדת לקרייזלר ספציפית? אולי, ידוע שאתה לא מת על אמריקאיות, אבל מה שבטוח הוא שאחרי ש-FCA רכשו אותם, "אהבתך" למותג בעלייה.

 

אגב, שאלה: כמה מקרים כאלו קרו מחוץ לארה"ב?

 

----------------------------------------------------------------------

 

החבר metronome דווקא העלה השערה מעניינת והגיונית.

כבר בימי הקרייזלר נאון הראשונה, אי אפשר היה להוציא מפתח אם הרכב לא היה על P, למרות שאני מאמין שזה היה קיים גם הרבה לפני. כמובן שיש משתמשים ממש מטומטמים, אבל אנשים שנהגו כל חייהם ברכבים עם גיר אוטומטי התרגלו לידית מכנית ובידית המדוברת אין תחושה. כשנהגתי על הגוליה, הייתי צריך להסתכל במיוחד על לוח המכוונים כדי להיות בטוח שהרכב בP. כשרוב האנשים לא מבינים בנהיגה, במבנה הרכב, ועוד מתעסקים בטלפון תוך כדי, אז התוצאה לא כל כך מפתיעה.

יש רכבים שאפשר לדומם ואף להוציא את המפתח מבלי שידית ההילוכים במצב P.

 

האנשים שאתה מתאר צריכים להיות כל כך מטומטמים שאסור לתת להם להתקרב להגה של כל רכב שהוא.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים ב100%, אבל מה לעשות שסובבים אותנו מטומטמים, שמילא היו מסכנים רק את עצמם, אלא גם גורמים נזק לסובבים אותם, ומערכת המשפט האמריקאית נותנת לזה יד? ( מה שלא תמיד בהכרח רע, אבל לעיתים גובל בשיגעון). יש לי נסיון רב עם רכבים אמריקאים בעלי גיר אוטומטי, ובהם אין אפשרות להוציא את המפתח ולהניע (לכבות כן) את הרכב, אם הבורר לא נמצא במצב D (קרייזלר נאון, 300M, גרנד וויאגר ולינקולן נביגטור).

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם
מערכות עצור וסע אינן עובדות כך. פתיחת דלת=הנעה.

 

----------------------------------------------------------------------

 

לא נתקלתי ברכב שפתיחת דלת הובילה להנעה, חידשת לי.

מכל מקום, אצלי ברכבים (אודי a1 ו-q3), פתיחת דלת או שחרור חגורת בטיחות לא מניעה את הרכב.

אבל - הרכב לא מונע שנית, אלא יש צורך להניע שוב בP או ב N עם רגל על הבלם.

לכן, אם קיים כשל, אני מניח שזה יכול להיות המקור שלו.

פורסם
Metronome,

 

הפרמטרים של המערכות הללו משתנות מיצרן ליצרן. אתה בטוח שפתיחת דלת לא גורמת להנעה?

 

האם אין גם התראה בנושא?

 

יש התראה,אך ללא הנעה.

 

אינני קובע מה הבעיה, אלא מעלה השערה שיכולה להסביר את עדויות הנהגים.

נראה לי יותר הגיוני כשל במערכות עצור וסע תחת נסיבות מסוימות מאשר רכב שמניע עצמו, משלב הילוך ומתחיל בנסיעה.

פורסם

גם אצלי בסיאט, וגם באימפרזה אהובתי, פתיחת דלת הנהג בזמן שהרכב מדומם בחסות ''עצור וסע'' גורמת לציפצופים והתראות ונורות דולקות, הרכבים לא אוהבים את זה.

 

אבל נגיד אם הייתי לגמרי שקוע בטלפון עם מוזיקה באוזניות ומשקפי שמש כהים, אני מאמין שיש סיכוי לפספס את מיליון ההתראות והציפצופים שקופצים כשפותחים את הדלת, אבל איך מגיעים למצב כזה?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לדעתי הכשל נמצא במצאם בין ההגה למושב. סה טו.

 

Gesendet von meinem D6603 mit Tapatalk

 

זו כבר לא בעיה של הרכב.

 

אז איך אין תאונות זהות בכל שאר הרכבים שעל כבישי ארה"ב?

 

איך רכבים אחרים (ויש כמה אלפי סוגים שונים) לא מעורבים ב 300 מקרי דריסה עצמית, 215 פצועים והרוג אחד במשך שנה וחצי?

 

גם אם מדובר בממשק בעיית בלבד, עדיין, אין שום אשם אחר חוץ מאשר הרכב עצמו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

300 מקרים בכל ארצות הברית? ממש כלום. כלומר, אני בטוח שלא קשה למצוא 300 "כשרונות". אגב, כמה מקרים מחוץ לארה"ב?

 

כאמור, הבעיה היא במתאם בין ההגה למושב.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
דבר אחד יש לי להגיד על הגראנד צ'רוקי: בשביל רכב שעולה 300 אש"ח יש לו איכות בנייה פי כמה יותר גרועה מהויטרה שנמכרת בפי שתיים פחות.

 

וזה קשור לנושא השירשור כי...?

 

אז עכשיו אפשר כבר להתחיל עם הבדיחות על האמריקאים שלא רק שלא יודעים לנהוג על גיר ידני אלא עכשיו, גם על גיר אוטומטי? :lol:

גם אני אגב לא מצאתי משהו מחוץ לארה"ב.

פורסם
300 מקרים בכל ארצות הברית? ממש כלום. כלומר, אני בטוח שלא קשה למצוא 300 "כשרונות". אגב, כמה מקרים מחוץ לארה"ב?

 

כאמור, הבעיה היא במתאם בין ההגה למושב.

 

הנחרצות לא במקום,

במידה והפרסום נכון, ומדובר ב-300 מקרי דריסה, אפשר להניח שהיו פי כמה מקרים שהסתיימו ללא פגיעות. וזה לא מתוך סך תושבי ארה״ב, אלא מתוך מחזיקי הדגם.

 

בכל אופן, גם כשל טכני מוצלח צריך את הנהג המתאים כדי לפרוח.

פורסם (נערך)
וזה קשור לנושא השירשור כי...?

 

אז עכשיו אפשר כבר להתחיל עם הבדיחות על האמריקאים שלא רק שלא יודעים לנהוג על גיר ידני אלא עכשיו, גם על גיר אוטומטי? :lol:

גם אני אגב לא מצאתי משהו מחוץ לארה"ב.

 

כעבדתי בשטיפה נהגתי על שני הסוגים של ה....ידיות הילוכים שהיו לגראנד, הראשונה לא הייתה משהו ועל פי מה שהבנתי היה ריקול עצבני כי אנשים פשוט לא ידעו אין להשתמש בדבר הזה, ואני יכול להבין זאת. החלפת ההילוכים עם הידית הזאת הרגישה כאילו אין לך קשר לרכב, לאחר מכן הגיע הדגם החדש יותר עם הידית הילוכים היותר קונבנציונלית. זה היה מהלך חכם מצד קרייזלר, הידית הרגישה טבעית יותר ונוחה יותר לתפעול והיתה הרגשה שיש לך שליטה על הרכב.

 

 

אבל כמו שבן אדם חכם כאן אמר: הבעיה נמצאת בעיקר בין מושב הנהג להגה.

 

נ.ב. איכות בנייה או לא אפילו על הגראנדים(דיזל או בנזין) כל פעם שלוחצים על המצערת מבינים שנוסעים על רכב אמריקאי, אני עדיין מתקשה להבין איך רכב כזה גדול ומגושם מסוגל להרגיש כל כך כוחני.

 

נ.ב.ב. כאן בארץ זה נחשב לרכב פרימיום, הם נרכשים בדרך כלל ע"י אנשים(שאני מניח) יודעים איך להתנהג מאחורי ההגה של רכב כזה, באהר"ב זה SUV מן המניין, זה אחד מההבדלים העיקריים.

עריכה אחרונה על ידי ferdinandstrat

×
×
  • תוכן חדש...