Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצל האמריקאים, אם נשפך עליך קפה חם, זו אשמתו שהוא חם...

 

אתה מכיר את עובדות המקרה?

 

אם לא, כדאי שתבדוק, כי אתה עושה לאשה זקנה חביבה עוול עצום.

 

אף אחד מעולם לא טען שזו אשמת החברה שהקפה נשפך, היא הודתה מהרגע הראשון שאת כוס הקפה החזיקה בין הרגליים.

 

הטענה הייתה שהחברה שמכרה את הקפה כיוונה את המכונות לשמור על הקפה ב 98 מעלות.

 

תבין מה הייתה טמפרטורת הקפה אם זה הנזק שהיא ספגה וסליחה מראש על התמונה הכ"כ גרפית...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהגתי בקרייזלר עם התיבה והידית האלה,

הבורר זז קליק אחד קדימה, ואחד אחורה.

ז"א - צריך ללחוץ כמה פעמים כדי להעביר מD לP למשל.

מבינים כבר בפעם הראשונה שהבורר לא עובד כמו ברכבים אחרים, ואולי צריך להסתכל איזה אות מופיעה(יש חיווי גם על הידית עצמה, גם בלוח שעונים, וכמו בכל רכב אמריקאי יש גם צפצוף מעצבן).

אולי זה לא הכי נוח, אבל צריך להיות באמת משהו מיוחד כדי לא להבין את זה.

פורסם
את המכונית מייצרים רובוטים. המכונית מתוכננת על ידי מהנדסים, כולל ידית בורר ההילוכים.

אין מה להתלהם וחבל להפגין בורות.

 

תאר לעצמך שאני מבין, שלא המהנדס הראשי עומד עם מברג וסגנו לא מרכיב גלגלים ולוחות שעונים. אני התכוונתי, שבעבר מי שקבע את מכלול תכונותיו של רכב. היו המהנדסים. היום אנשי המרקטינג קובעים, והמהנדס כבר יוצר רכב על בסיס גמחותיה של מחלקת הפרסום. בדיוק בגלל זה, כיום יותר חשוב מסך מגע מאשר מערכת מתלים והיגוי מהונדסים היטב. ובקשר לידית, מדובר על פיתוח טיפשי ולא נוח בעליל שלראשונה הופיע בבמוו והועתק על ידי יצרנים אחרים.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

bagira, נראה לי שהחברה דאגה לזה עקב דרישת הלקוחות - "And make it extra hot". ייתכן גם שהיא שמה לב שיש לה קפה רותח ביד עוד כשקיבלה אותו.

 

בכל אופן, רמת האינטלגנציה הנדרשת כדי לתפעל את הבורר המדובר (ואני כותב מנסיון) אינה גבוהה במיוחד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

''אינה גבוהה במיוחד'' == אפשר ללמד שימפזה להשתמש בו?

 

באגירה, חבל שאתה מתעלם מהשאלה:

איפה פורסם שהרכבים מעבירים את עצמם לדרייב על דעת עצמם?

 

יש מספר הדגמות ביוטוב איך עןבדת הידית הזאת, חיפוש מהיר יראה לכם שאין צורך בתואר שני, גם לא תעודת בגרות או סיום בית ספר יסודי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
הטענה הייתה שהחברה שמכרה את הקפה כיוונה את המכונות לשמור על הקפה ב 98 מעלות.

 

גם אני שותה קפה ב-98 מעלות.

אני גם מכין אותו כך לאחרים.

אני רק לא שם אותו בן הרגליים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מחלקות "בדיקת האיכות" בעולם פשוט יורדת - זה כאילו המקום הראשון שכל החברות רוצות לחסוך בו.

 

בעולם במחשבים אני נתקל בזה בבאגים הזויים בתוכנות שאני פוגש כמו שלא היה בעבר!

בעולם הסלולר הNOTE המתפוצץ וכמובן הריקולים המוכרים בעולם הרכב.

 

התחרות והצורך להוציא את הטכנולוגיה הכי חדשה הכי מהר פוגם בQA ויוצר מצב של מוצרים שלא נבדקו מספיק אך יצאו לשוק.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
תאר לעצמך שאני מבין, שלא המהנדס הראשי עומד עם מברג וסגנו לא מרכיב גלגלים ולוחות שעונים. אני התכוונתי, שבעבר מי שקבע את מכלול תכונותיו של רכב. היו המהנדסים. היום אנשי המרקטינג קובעים, והמהנדס כבר יוצר רכב על בסיס גמחותיה של מחלקת הפרסום. בדיוק בגלל זה, כיום יותר חשוב מסך מגע מאשר מערכת מתלים והיגוי מהונדסים היטב. ובקשר לידית, מדובר על פיתוח טיפשי ולא נוח בעליל שלראשונה הופיע בבמוו והועתק על ידי יצרנים אחרים.

 

הבנתי נהדר למה התכוונת וניסיתי לרמוז לך שאמירה כוללנית וחסרת בסיס כמו "היום אנשי המרקטינג קובעים" דורשת תימוכין, אחרת זה נשמע כמו איוולת קונספירציה בניחוח נוסטלגי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כדאי גם לזכור שלאמריקנים יש קטע מוזר שהם פשוט לא מרימים בלם יד בזמן חניה (או בכלל)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
את המכונית מייצרים רובוטים

 

או פועלים במדינות עולם שלישי, כי הם יותר זולים מרובוטים.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אנשי המכירות לא קובעים כלום. הלקוחות מחליטים מה הם רוצים, המהנדסים מנסים לתכנן את זה בצורה שאנשי התקציבים יאשרו ואנשי המכירות צריכים לספר ללקוחות שמה שיצא זה בעצם מה שהם רצו מלכתחילה. :lol:

 

טמקא טיפוסי, אין חדש תחת הLED.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה לא בדיוק טמקא טיפוסי, כל מה שאתם מצרפים כ"התבלבלות" בתפעול הידית הן טענות של היצרנית בעוד הנהגים נשבעים שהרכב היה בפרוש על p ופתאום התחיל בתנועה מהמקום (לא כזה מופרך בהתיחס שלא מדובר בידית שליטה אנלוגית אלא בשליטה אלקטרונית). מאחר ולאחרונה הבעיה הזו הייתה מעורבת בהריגה שלהשחקן אנטון ילצין (צ׳כוב) מצוות האנטרפרייז בסידרת הסרטים הנוכחית, החקירה תהיה יסודית יותר ובקרוב נדע פרטים יותר ברורים ממקור שהוא מצד אחד לא הדיוט ומצד שני, לא בעל אינטרס מובהק.

 

אגב, מנסיוני עם אמריקאיות ככלל, אבל לא הגרנד צרוקי החדש, עם העברת בורר ההילוכים ל D, הדלתות ננעלוצ ולא ניתן לפתוח אותן כל עוד הבורר בהילוך, אבל אולי ספציפית בצרוקי זה לא ככה, לא מכיר.

 

בנוסף, הבעיה ידועה ומוכרת עי ג׳יפ והיא נדרשת לתקן את הליקוי כבר מאוגוסט 2015 אבל היא מעכבת הותאת ריקול בכוונת תחילה ורק מותו המיוחצן של אותו שחקן גרם להם להזיז את התחת. עכשיו, ישלמו על זה ביוקר (גם בריקול וגם בתביעה).

 

והערה אחרונה, עיצוב ידית ההילוכים הזה נמצא בצרוקי מ 2011, אז מה, במשך 3 שנים אף תאונה, אף הידרדרות, רק אמריקאים גאונים רכשו את הרכב ופתאום במשך שנה וחצי 300 תאונות? עשרות פצועים? תעשו לי טובה, יש שם פאדיחה הרבה יותר גדולה מ"אמריקאים אהבלים, לא מבינים איך להשתמש בידית הילוכים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סורי, אבל בינתיים כל הסימנים מעידים דווקא על מקרה קלאסי של אמריקאים אהבלים.

 

אגב, טרם הצגת כל הוכחה לטענה שהרכב מעביר ל-D על דעת עצמו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

תבקש את ההוכחה מטמקא, זה מה שכותרת המשנה שלהם כותבת שחור על גבי לבן.

 

a8ec871611bdc01d1080378a64ea9b8e.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...