Jump to content

Metronome

  • פרסום הודעות

    168
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

27 נייטרלי

אודות Metronome

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לגבי ליברה - זה קצת כמו דגם חדש של רכב, קשה לומר הרבה על איכות השירות, אין כרגע צבר תביעות שהוגשו, הם ממש בישורת הראשונה. מה שכן אוכל לומר על ליברה זה שכל פעם שבדקתי הצעת מחיר דרך האתר היא הייתה גבוהה ולוותה בשיחה טלפונית, לא אהבתי את הגישה כלל. לדוגמא, חידשתי לפני שבועיים מקיף וחובה - לרכב שמבוטח בביטוח ישיר, שנה שעברה שולם 4200. הצעת ליברה באתר - מעל 6000 שח, סגרתי כמובן את החלונית, טלפון תוך דקה, הצעה 4000 שח. לא אהבתי את השוק הזה וסגרתי עם ביטוח ישיר בקצת יותר. אישית אני כן מסיק מסקנה מרמת המכירה לעומת השירות המפוי בתביעה - אמנם לא מבוסס אבל גם מעולם לא תבעתי את הביטוח ואני ממשיך לבטח אז
  2. Metronome

    רשמית: טסלה בישראל

    בסדר. תמשיך להעלות נקודות למחשבה, בהחלט עבודת קודש. או פשוט עבודה.
  3. Metronome

    רשמית: טסלה בישראל

    השאלה מיותרת כי התשובה ברורה. בעיני גם מטרת השאלה ברורה. בכל זאת, משתמש שנרשם מיד עם ההשקה ומציג לא מעט הסתייגויות טסלה. רק אומר
  4. Metronome

    רשמית: טסלה בישראל

    האמת, לדעתי טסלה לא פונה לסופרי אפונים (מחילה, אני סופר אפונים בעצמי, אבל בתחומים אחרים...). אישית יכול לומר שאני אוהב את הסיפור של טסלה, את הביצועים והייחוד. והחשק הוביל לרכישה, לא חישובי כדאיות. מה גם, שלפחות בארץ, קשה לי להביא את עצמי לרכוש מרצדס/ב.מ.וו, משהו במיתוג של הרכבים פוגם בחוויה. (שוב מחילה, אחלה רכבים... זה רק אני).
  5. Metronome

    רשמית: טסלה בישראל

    החשק גבר, לא התאפקתי והזמנתי מודל 3 פרפורמנס, אספקה עדיין מתוארכת ליוני.
  6. Metronome

    אאודי Q2 המחודש בישראל

    המחירון באודי הוא פיקציה, אבל מניסיוני האישי לא גורר שוק של ממש. פעמיים קניתי אודי, לנציג היה מחירון באקסל, פשוט סובב את המסך והראה את מחירי הסגירה, שהשתנו לפי - מזומן/טרייד/מימון. או שאני תמים והשוק מתחיל משם, המחירים למי שמתעניין היו זולים בעסקאות מזומן במינימום 11 אחוז, האחוזים השתפרו בדגמים יקרים/סוף דגם.
  7. Metronome

    רשמית: טסלה בישראל

    זה הופך למגוחך. אני לא בשוק כרגע לרכב, צריך כושר גרירה ועדיין... איכשהו האווירה הזו והעליהום גורמת לי ממש לרצות לעשות דווקא. להיכנס לאתר טסלה ולהזמין אחת. תמיד ידעתי ״שהכל מכור״ / ״הכל מנוהל״ אבל הכניסה של טסלה פשוט קורעת מסיכות.
  8. ההלצה מושקעת ומתמשכת. סגנון ורמת הכתיבה לא בהתאמה לתוכן ואכן מרגיש טרוליזם איכותי. והיו דברים מעולם... מעניין אם יום יבוא ונדע את האמת.
  9. רכישה בלי היגיון זה כיף, מזמן לא קניתי ככה רכב... תיהנה ממנו
  10. נכון, אני סוגר עם קרניבל כבר שנתיים... עולם אחר.
  11. כנראה עניין של עדיפויות. אם אתה משתמש בכל ה7 מושבים, בפיגו לא נותר בגאז, מבחינתי זה לא פרקטי. מסכים שבסקודה כמובן זה על חשבון מרווח ברכיים בשורות 2 ו-3. לרוב מאוכלסים על ידי ילדים אז זה סביר. בנוסף המושבים בקודיאק יותר נוחים מבחינת גובה לעומת הרצפה, בפיגו, המושבים יושבים נמוך לעומת הרצפה. מסכים לגבי מנגנון קיפול ונוחות כניסה יציאה.
  12. סורנטו כרגע לא רלוונטית, לא נמכרת עקב החלפת דגם. לטעמי הקודיאק עדיף, אם פרקטיות זו המטרה, קשה לנצח את דגמי סקודה...
  13. מגוון האופנועים בארץ מאוד גדול ביחס לגודל השוק, כך שלכאורה יש מבחר גדול. בתכלס, אם אתה מעוניין באופנוע (לא קטנוע) אמין וסחיר שמתאים לA1, בחירת העדר מזה כמה שנים היא בהונדה cb500x. ובניגוד לשוק הרכב, זה לא המקבילה לקורולה/איוניק, הונדה הוא אחד היצרנים האיכותיים בשוק. מבחינת בטיחות, מערכות abs ובקרת החלקה זה המינימום מבחינתי, לא רואה סיבה לרכוש אופנוע שחסר את המערכות האלה. (Abs חובה מזה כמה שנים). לגבי הנינג׳ה 400, אני לא מכיר אישית, פחות מתחבר לסגנון, אבל הוא סחיר בהחלט, קורץ להרבה רוכבים חדשים. מחיר ביטוח צד ג לא משמעותי, סביב 300-400 שח בשנה. החובה והמקיף יקרים. לחובה יש מחשבון באתר משרד האו
  14. Metronome

    מבחן דרך: פיג'ו 208

    לעניין המחיר והיעדר גרסאות זולות - לדעתי מדובר במהלך שיווקי ארוך טווח שנועד להקפיץ את פיג׳ו לעמדת הפרימיום של הקבוצה. גרסאות זולות בשלב זה לא משרתות את המטרה, בשלב הבא - עם הדור הבא - זה יהיה מחיר פתיחה לגרסאות ערומות עם ״חבילות אבזור״ יקרות. עכשיו זה שלב ביניים.
  15. הכל נכון לגבי 99 אחוז מהחברות או ארגונים בארץ. מכון וייצמן ספציפית הוא יצור שונה, מאוד שונה. המכון מחזיק בנכסים בהיקף עצום, התקציב השוטף שלו מבוסס על הכנסות מימון שוטפות. אז בכל הקשור לאיתנות פיננסית ויציבות - אני לא מכיר דרך להציג יותר יציבות מזה. עם זאת, אין לכך הרבה קשר ליחסי העבודה, בטרם קבלת קביעות סכנת הפיטורין היא כבכל מקום.
×
×
  • תוכן חדש...