Jump to content

Metronome

  • פרסום הודעות

    159
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

אודות Metronome

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. רכישה בלי היגיון זה כיף, מזמן לא קניתי ככה רכב... תיהנה ממנו
  2. נכון, אני סוגר עם קרניבל כבר שנתיים... עולם אחר.
  3. כנראה עניין של עדיפויות. אם אתה משתמש בכל ה7 מושבים, בפיגו לא נותר בגאז, מבחינתי זה לא פרקטי. מסכים שבסקודה כמובן זה על חשבון מרווח ברכיים בשורות 2 ו-3. לרוב מאוכלסים על ידי ילדים אז זה סביר. בנוסף המושבים בקודיאק יותר נוחים מבחינת גובה לעומת הרצפה, בפיגו, המושבים יושבים נמוך לעומת הרצפה. מסכים לגבי מנגנון קיפול ונוחות כניסה יציאה.
  4. סורנטו כרגע לא רלוונטית, לא נמכרת עקב החלפת דגם. לטעמי הקודיאק עדיף, אם פרקטיות זו המטרה, קשה לנצח את דגמי סקודה...
  5. מגוון האופנועים בארץ מאוד גדול ביחס לגודל השוק, כך שלכאורה יש מבחר גדול. בתכלס, אם אתה מעוניין באופנוע (לא קטנוע) אמין וסחיר שמתאים לA1, בחירת העדר מזה כמה שנים היא בהונדה cb500x. ובניגוד לשוק הרכב, זה לא המקבילה לקורולה/איוניק, הונדה הוא אחד היצרנים האיכותיים בשוק. מבחינת בטיחות, מערכות abs ובקרת החלקה זה המינימום מבחינתי, לא רואה סיבה לרכוש אופנוע שחסר את המערכות האלה. (Abs חובה מזה כמה שנים). לגבי הנינג׳ה 400, אני לא מכיר אישית, פחות מתחבר לסגנון, אבל הוא סחיר בהחלט, קורץ להרבה רוכבים חדשים. מחיר ביטוח צד ג לא משמעותי, סביב 300-400 שח בשנה. החובה והמקיף יקרים. לחובה יש מחשבון באתר משרד האו
  6. לעניין המחיר והיעדר גרסאות זולות - לדעתי מדובר במהלך שיווקי ארוך טווח שנועד להקפיץ את פיג׳ו לעמדת הפרימיום של הקבוצה. גרסאות זולות בשלב זה לא משרתות את המטרה, בשלב הבא - עם הדור הבא - זה יהיה מחיר פתיחה לגרסאות ערומות עם ״חבילות אבזור״ יקרות. עכשיו זה שלב ביניים.
  7. הכל נכון לגבי 99 אחוז מהחברות או ארגונים בארץ. מכון וייצמן ספציפית הוא יצור שונה, מאוד שונה. המכון מחזיק בנכסים בהיקף עצום, התקציב השוטף שלו מבוסס על הכנסות מימון שוטפות. אז בכל הקשור לאיתנות פיננסית ויציבות - אני לא מכיר דרך להציג יותר יציבות מזה. עם זאת, אין לכך הרבה קשר ליחסי העבודה, בטרם קבלת קביעות סכנת הפיטורין היא כבכל מקום.
  8. כמה חברים פספסו את השאלה של פות״ש. השאלה היא האם להודיע אישית בשיחה או מספיק דוא״ל. לדעתי, ככל שהממיין דרש פעולה מעבר לראיונות ראוי שיקדיש גם את הזמן להסבר טלפוני.
  9. ה״למידה״ אכן חסרת תכלית מלבד הטסט. לגבי למידה אמיתית, אחרי רכישת אופנוע משלך מומלץ לעבור קורס רכיבה באופנוען מאומן/ פרוריידניג. ועדיף מוקדם ממאוחר, בטרם תסגל הרגלים מקולקלים. בהצלחה בטסט, דרך אגב, אני לא בטוח שטסטים חזרו לפעילות עדיין.
  10. יבואנים כנראה מאמינים יותר מדי במוצר שלהם ומעט מדי בעצמם. לדעתי נציגים טובים, בפריסה מספקת, שלא רואים בעצמם רק אנשי מכירות נטו יכולים לשפר מאוד את המכירות. אישית יכול לומר שנתקלתי ביחס מביך גם בטויוטה וגם בסקודה, חוסר ידע לגבי המוצר, חוסר שליטה במידע רלוונטי, סיבוני סיבונים לגבי מלאי וזמני אספקה. אז נכון, אם הייתי מחפש לנדקורזר בטויוטה אז אין עוד הרבה אפשרויות, אבל ברוב דגמי הרכבים, ההיצע כל כך מגוון ורוב האפשרויות מצוינות - יש הרבה מקום לשירות וליחס ללקוח להשפיע על הבחירה.
  11. אוקיי. קיה סטוניק, קטן, מראה גיפוני, מערכות בטיחות. כחדש חורג מהתקציב, אז יד 2.
  12. סוזוקי איגניס? קטן, מראה גיפוני, בתקציב כחדש מהיבואן.
  13. לא יודע, אישית הייתי מעדיף את הסובארו על פני האקספלורר או הטראוורס, לא חושב שזו בעית סמל. יש בעיה בתמחור הקטגוריה כולה, בארהב - שוק הבית של הקטגוריה, עלות השדרוג לקטגוריה לעומת הפורסטר או קפטיבה היא 25-30 אחוז. בארץ עלות השדרוג היא 100 אחוז, זה מסביר הכל.
  14. התמחור של האספלורר והטראוורס גם לא אטרקטיבי, ליישר איתם קו בתמחור אולי עושה שכל אבל לא יוביל למכירות לדגם חדש שלא מוכר לצרכן הישראלי.
  15. בתמחור הזה יהיה קשה להתמודד עם התחרות. כאן גם אין יתרון סובארואי בדמות יכולת שטח מסוימת שמקנה בעיני חלק מהרוכשים נקודות לפורסטר/xv. כנראה, בהנחה שההסטוריה תמשיך לחזור על עצמה, נמצא את סמלת מתמחרים מחדש את הרכב בעוד שנה, שנה וחצי. מאמין שגם יגיע די מהר לזירת ה-0 קמ.
×
×
  • תוכן חדש...