Jump to content

Metronome

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Metronome

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

27

מוניטין

  1. הסרבול של הקרניבל שווה לחלוטין את מרווח המחיה בפנים ובטח בתא מטען, בין שתי האפשרויות האלה למשפחה עם ארבעה נוסעים וכל הרבה כסאות בטיחות זה בכלל לא דיון. אנחנו עם קרניבל, כל אירוע היציאה/ כניסה לרכב זו חוויה אחרת לגמרי.
  2. חושב שמאוד בעייתי. אישית משתמש רק דרך טאפאטוק, אחרי השדרוג ניסיתי את האתר שוב, זה רע. במיוחד בעייתי ההסבר על כך שיש טראפיק של אורחים שנעלם כי מוצע על ידי הדפדפן לפתוח את העמוד בטאפאטוק. למה בעייתי? כי זה מוצע רק למי שגולש דרך הטלפון וגם מותקנת אצלו האפליקציה טאפאטוק. מן הסתם האפליקציה הזו פופולארית כי אי אפשר לקרוא עמודי פורום בדפדפן בנייד, המשתמש לא סתם הוריד טאפאטוק, הוא לא רוצה לקרוא עמודים כאלה בדפדפן. ו-בועז - ״מזל שיש ג׳יפולוג״, לא יודע על איזה מזל מדובר, קארספורום עם טראפיק גדול פי כמה וכמה מבחינת תוכן הודעות ומשתמשים. ופורום טוב צריך את נפח הפעילות הזו, לדעתי ויתור על הפלטופרמה של טאפטוק שווה ויתור על מכשירים ניידים שווה גוויעת הפורום. מקווה שאתבדה
  3. Metronome

    רשמית: טסלה בישראל

    טסלה סגרו ביטוח ברמת מחיר מסוימת עם הפניקס. בהשוואה לניסיון עם רכבים אחרים, רמות המחיר סבירות לחלוטין, אפילו בטווח הנמוך. ביטוח ישיר מנסים להציג חלופה תחרותית מבחינת מחיר, הבנתי שיש להם יתרון בהצעות לנהגים חדשים.
  4. נשמע לי כמו הימור יקר, ירידת הערך תחסל את החיסכון בדלק. עדיף להמתין עם הקודיאק ולקחת בחשבון דגמים עם גרסאות פלאג אין - אם יש עמדה בבית ועמדה בעבודה - זה מבטיח נסיעה חשמלית לגמרי.
  5. מיני קופר 3 דלתות, מגיעה במידה באמצע - היא 3.8 לאורך. בין סופר מיני שבדרכ סביב 4 לפיקנטו שהיא 3.6. יציבה הרבה יותר בבין עירוני. לא חושב שיש עוד אופציה.
  6. יותר מדי מהר רצים להחליט שזה כסתח מצוי. מכרתי בשנים האחרונות רכב בן 3, ורכב בן 4. שתי הבדיקות יצאו ללא כל כסתח מצוי בסעיף השלדה ולא בסעיף המנוע - לא נקישות ולא רעשים או מחסור בשמן. לאור העובדה שמדובר ברכב בן שנה בערך, עם 36 אלף קמ וסעיף שלדה ומנוע לא נקיים, הייתי נזהר מאוד ולא רוכש לפני שבדקתי שני דברים - 1. ביקרתי במוסך מתמחה שאני סומך עליו, לקבל חוות דעת שנייה. 2. מוודא מחיר חדש אצל היבואן, המחירון לא משקף את המציאות, הדגם בסוף חייו ויש הנחות משמעותיות. יכול להיות שתופתע.
  7. דמי ניהול אלטשולר פנסיה - כפופים למשרד האוצר - עקב הגדרתם כמסלול ברירת מחדל. אז מצד אחד אין אפשרות של ממש להתמקח ומצד שני אלו דמי ניהול טובים למדי לרוב פרופילי הלקוחות. פעם אחרונה שבדקתי, לפני כשנה, עדיין אי אפשר היה לנייד קופת גמל להשקעה, פדיתי אותה והפקדתי מחדש, זה אמור להיות מטופל אבל נופל מדי שנה בין הכסאות. דמי ניהול במור כפופים להיקף ההשקעה, מתחילים מ0.85, יורדים במדרגות עד 0.6 להיקף של מיליון שח, המדרגות הבאות אישיות. בבתי השקעות גדולים ופחות אטקרטיביים אפשר לקבל דמי ניהול משמעותית טובים יותר, בפסגות/ הראל - להיקף תיק משמעותי אפשר להגיע ל0.3.
  8. הפג׳רו כבר לא נמכר, רק הלנדקרוזר נותר בקטגוריה.
  9. תרגיש טוב עד 100%. מקווה שזה אכן איזו תקלה זמנית והעניין יטופל, לגמרי מיותר לאבד פיצ׳ר כזה בגלל בירוקרטיה.
  10. בדקתי מול היבואן, לצערי לא סתם הנתון קשה לאיתור, הקרניבל החדש לא מורשה גרירה (?!). בכלל.ֿ אז לא מספיק שמגוון המיניוואנים מצטצמם, גם הקרניבל עבר צמצם את עצמו בשימושיות - מ-8 מושבים, יכולת גרירה מעל 1.5 טון. ל-7 עם אפס יכולת גרירה. חבל.
  11. נשמע כמו הרפתקאה מפוקפקת, מאמין שבתקציב אפשר למצוא חלופות שיתנו קצת יותר שקט נפשי.
  12. מציע לנהל על זה שיחה עם הגורם הבכיר במקום העבודה הנוכחי, ספר בכנות ובאופן ישיר על העניין שנוצר וההצעה שקיבלת ותבקש את עצתו. התנהלות השיחה הזו תוביל אותך להחלטה יותר מושכלת.
  13. לא שאני יודע מה קרה, כן? אבל יכול להיות שבערב, מר בחור שניסה לעזור השאיר פנייה ונערך תיקון בעקבות זאת. ועד שהנציגה בדקה וענתה כבר העניין תוקן. בדרכ זמן אספקה זו הגדרת ספק, אלה לא באמת מוצרי מלאי שופרסל, סתם זירה. לא משנה, אל תיפול לקונספירציות, עדיף להישאר לוגי.
  14. מניח שפשוט הייתה שגיאה עם ה-7, תיקנו בעקבות הפנייה שלך ל-14. הנציגה שחזרה אליך כבר בדקה אחרי התיקון וענתה מה שענתה. ואולי רק אולי עוד יחזרו אליך עם הסבר, או שלא...
  15. תודה! גם לא מצאתי את הוראת הרישום, חשבתי תקלה נקודתית.
×
×
  • תוכן חדש...