Jump to content

Metronome

  • פרסום הודעות

    116
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

12 נייטרלי

אודות Metronome

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. במסגרת החירויות שניתנו לאזרחים אמריקאים, יש להם את החירות להתקין או לא להתקין מייצב... אה, וגם את החירות להתקין או לא להתקין בלמים בנגרר. בסרטון לא חושב שהבעיה היא רכב ״קטן״ גורר נגרר גדול. לפחות לא הבעיה היחידה. אופן ההעמסה קריטי מאוד, יחד עם מערכות ייצוב ובלימה מובנות.
  2. חכה רגע עם בחירת הרכב. שים לב - במשקל מעל 1500 קג הנהג נדרש לרישיון ג׳. אם יש לך רישיון ג׳, יש רכבים שלא דורשים רשיון ג - ״רכבים קטנים״ אשר רשאים לגרור 3.5 טון. היילקס למשל. באופן כללי, רכבים שעלו לכביש החל מאפריל 2016, נרשמו עם כושר גרירה בהתאם להנחיות יצרן, וניתן לבדוק זאת באתר משרד הרישוי פרטנית עבור כל דגם. עד אותו מועד בוצע חישוב ״ישראלי״ לכושר הגרירה כנגזרת למשקל הכולל המורשה של הרכב הגורר, לפי שיטה זו אני לא חושב שיש רכבים שענו להגדרה ״קטן״.
  3. נכון, כתבתי דור קודם ואתה צודק שפחות רלוונטי מבחינה מיכנית/אמינות. אבל מבחינת התנהגות/נוחות גם לעומת פוקוס דור חדש - עדיין ההבדל לדעתי משמעותי ונהיגה קצרה תעזור בבחירה.
  4. עם הגעת ה500x לפני כמה שנים, הגעתי עם אשתי לנסיעת מבחן, כאשר באותה תקופה היא נהגה על פוקוס דור קודם. הגענו כמובן כי המראה של הפיאט ״שבה״ אותה. הנסיעה הייתה קצרה מאוד, אחרי כמה דקות היא ויתרה לגמרי על הרעיון. הרכב קופצני ולא נעים לנהיגה, בטח לעומת הפוקוס, אלה שתי מכוניות שונות מאוד. ההתלבטות ביניהן תסתיים מיד עם הנהיגה. מבחינת אמינות - הפוקוס נרכשה יד ראשונה מליסינג, החזקנו אותה 6 שנים, מלבד תקלה אחת לא צפויה - רכב אמין מאוד בעיני. את הקרוז לא מכיר כלל.
  5. בהנחה ואתה נעול על הדגם, מסיבה זו או אחרת אזי מדובר באקזמפלר שווה. נפגשת עם המוכר או רק טלפונית? אם הייתי נעול כמוך, הייתי מגיע פיזית לפגוש את המוכר והרכב, מוודא בעלות, מתרשם מהמוכר ובכלל. כל הסיפור יהפוך יותר הגיוני אם מדובר בקשיש בן 86, שחרד קורונה. אולי אפשר גם לאתר נותן שירות עם ניסיון טכני שיוכל להגיע איתך ולהרגיע בעניין פגיעת שלדה.
  6. המאזדה רכב שונה לגמרי מבחינת מנוע/גיר. לפי ההתלבטות שהוצגה, הבחירה מפתיעה. בכל אופן, רכב איכותי, נעים ואמין. תתחדש ותיהנה.
  7. פתרון זול ופשוט, אפילו נראה טוב. כל הכבוד פיראט.
  8. זה חוקי למהדרין, החוק קובע שיש לשלם שווי שימוש. הוא לא קובע מי משלם אותו. יש מעסיקים שמשלמים את השווי.
  9. לא, הוא לא מטריד (הטריד, מכרתי...) אותי כי גם בבסיסית הוא dsg6 רטוב, גיר מעולה ואמין. כאמור, החזקתי אותו 4 שנים, כולל נסיעות עם נגרר, הגיר תפקד מצוין.
  10. לא כל כך משנה אם הן ברות השוואה, ואני מסכים שהן לא. אבל פותש כן מתלבט ביניהן, אז בעיניו הן ברות השוואה. גם מבחינת קטגורית גודל ניתן להשוות, האמת שאפילו מבחינת רמת מחיר אמיתית על הכביש, ההבדלים לא גדולים בין גרסת הבסיס של האודי לגרסת הקצה של הקיה. לפחות ב2016. באמינות אני מסכים איתך לחלוטין, בהשוואה בין שני הדגמים הספציפיים האלה, אין ספק שהגיר של הקיה מטריד מאוד. והוא מכלול מספיק חשוב ויקר שבגינו הייתי פוסל דגם מסוים.
  11. תגובות מעניינות... החזקתי Q3 2016, במשך 4 שנים. יש גם קיה אצלנו כמה שנים (קרניבל) ומכיר את הספורטאז׳ מקרוב. האודי רכב נוח ונעים מאוד לנסיעה, מאוד נוח. יותר נוח מהספורטאז׳. האודי קצת צפוף יותר מאחור. קיה מגיע מאובזר מאוד בטיחותית. דווקא מבחינת אמינות - בין שני הדגמים האלה ספציפית - הייתי הולך על האודי, דווקא גרסת הגיר הרטוב באודי חפה מתקלות לעומת ״עצור להתקררות״ של קיה. (כן, לא באג, פיצ׳ר... עדיין). טלקאר ודאי עדיף על צמפיון, אצלי היה רק אצל רון. בקיצור, רכבים מאוד שונים, יהיה קל להחליט ביניהם אחרי נסיעה קצרה בשניהם. כל אחד והעדפותיו.
  12. לדעתי מדובר בהגבלה מסחרית, כמו שבמוצרים שנמכרים במארזים, כל מוצר מסומן כ״אין למכור בבודדים״ / ״מכירה במארז בלבד״. יש סיכוי שהיצרן עושה התאמות מחירים בהתאם לשוק היעד ורמת המיסוי בו.
  13. רק בטוב, יחסים רעים עם שכן זה משהו מעיק מאוד שקשה להשתחרר ממנו. נראה שאתה לא מצליח ליצור קשר מספיק טוב איתו כדי שהוא יאמר לך מה באמת הבעיה - האופנוע של אחיך / מרחב התמרון שלו בכניסה או ביציאה / אשתו חונה ככה ואין מה לעשות... ועוד ועוד. תמשיך לנסות לקבל ממנו תשובה כנה, ברוח טובה, אם לא הולך פשוט תתייחס לזה כנתון ועזוב את זה.
  14. מסכים בהחלט, לכן כתבתי שרוכבים כאלה ״מתחלפים״, אלה לא רוכבים בעלי ניסיון. אבל אם השרשור הזה החזיר אלינו את אוהב השניצל, הלוא הוא... הכל היה שווה, ברוך השב. מחכים לחזרתך גם בשרשור קורונה, גישה לאוף היום זה 150 הודעות, לעבודה!
  15. כתבתי גם קודם, לעקוף מימין בעיר זה פשוט טמטום ו/או חוסר הבנה של התנועה. אותו רוכב יביא איתו את אותה ראיית כביש לקויה גם כשיהיה ברכב או טרקטור. הרוכבים שלוקחים סיכון, מתחלפים מאוד מהר... אני לא מאמין שאפשר להתנהג ככה לאורך כמה שנות רכיבה, אפילו לא חודשים. לגבי שבטיות והצטדקויות, לגופו של עניין לא ראיתי רוכב שהצדיק עקיפה מימין בעיר. ואם נחזור לניסוח שאלת פותש, הוא לא הגדיר את השבט בשאלה? וודאי שכן, אז כל רוכב שיענה הופך למצטדק? אם אתה מכליל בשאלה, בהגדרה כל מי שיענה יוכל לקבל אישום שבטיות/הצטדקות.
×
×
  • Create New...