Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S90 בישראל


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניראה מעולה, אבל קצת חבל שלא הנעה אחורית. עם הנעה קדמית יהיה לו רדיוס סיבוב כמו לאוטובוס. וגם חבל שהפלטפורמה לא מאפשרת מנועים גדולים יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הפן הבטיחותי, כמקובל אצל וולוו וכמו ב-XC90 עשיר ומתקדם כולל מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על נתיב במהירויות של עד 130 קמ"ש ועוד.

 

אפשר יותר להרחיב על נושא הבטיחות? מה שצוין יש גם בקיה נירו ויונדאי איוניק החדשות, מוולוו אני מצפה לחידושים בעניין הבטיחות.

פורסם
אפשר יותר להרחיב על נושא הבטיחות? מה שצוין יש גם בקיה נירו ויונדאי איוניק החדשות, מוולוו אני מצפה לחידושים בעניין הבטיחות.

 

לפי התגובה שלך אתה מבין,אז למה שלא תלמד אותנו על קיה נירו שבולם גם במקרה של סכנת התנגשות עם רכב הבא מהצד? או זיהוי חיות גדולות, נהיגה אוטונומית עד 130 קמ"ש, בלימה אוטונומית בטווח רחב יותר של מהירויות...?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הקו החדש בעיצוב שלהם מאד יפה.

זה נראה הרבה יותר אלגנטי ועתידני מהחדשות של אאודי, לפחות לטעמי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא מקורי במיוחד, אבל כן. המערכות האלו בחלקן הקטן מפותחות ע"י היצרן באופן מלא (טויוטה לדוגמה) ורובן בשילוב עם יצרן משנה (מובילאיי ודלפי לדוגמה) האחראי לפעמים רק על החומרה ובחלק מהמקרים גם על התוכנה.

פורסם

בניגוד לאחותה הקטנה, יהיו לה חיים לא קלים במחירים האלא, והפרשי המחירים בין שתי רמות הגימור פשוט מטורף.

פורסם
והפרשי המחירים בין שתי רמות הגימור פשוט מטורף.

 

מטורף? 60K לפני הנחות ואתה מקבל:

"מיתלי אוויר בציר האחורי,



ריפודי עור נאפה,

לד אקטיבי,

וילונות לחלונות האחוריים,

תא מטען חשמלי,

חישוקי "19

ומערכת להתראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור והכנה לפגיעה מאחור."

 

זה לא מספיק בשביל 60K? מה חסר לך?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
האחוריים הכי מכוערים שראיתי ברכב אי פעם.

האמת דומים מאד לסקודה [emoji24]

אבל אין מה לומר יש כאן שינוי מהקיבעון של וולוו בשנים האחרונות

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

לא אמרתי שחסר לי משהו.

אמרתי שלטעמי הפרשי המחירים מטורפים, וההשוואה שלי היא לאירופה שם ההפרש בין הרמת גימור הבסיסית (מומנטום) ליקרה הוא בדיוק רבע מזה.

אבל זה בסדר, כולנו פה רגילים לחזירות של

היבואנים ושום דבר לא ישתנה.

אני מאוד אוהב את הרכב וכבר יצא לי לנהוג בו, אבל פשוט קשה לי לראות אותו גונב הרבה לקוחות משלישיית הגרמניות במחיר הזה.


×
×
  • תוכן חדש...