Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרנד סניק 3 - שרשור מתגלגל


Fazer

פוסטים מומלצים

  • תגובות 232
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כרגע אני מתקרב ל 15K ק"מ, ושוקל האם לקצר את מרווח הטיפולים ל 15 אלף, או להישאר עם השנה/20 אלף שקבע היבואן, שהוא גם ככה מקוצר לעומת הסטאנדרט האירופאי של היצרן (באנגליה: 18 אלף מייל).

 

אני הייתי ממתין ל-20000 ק"מ גם ככה זה יהיה לפני חלוף שנה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אתיימר לחלק המלצות בעניין; אומר רק שאישית החלטתי לצמצם מרווחי טיפולים ל-15K ואולי בהמשך אצמצם אף יותר במידה ואתחיל להחליף שמן+פילטר לבד. הדבר אינו חסר בסיס - התנאים עבור הרכב הממוצע בארץ מתקרבים להגדרת "תנאי שימוש קשים" לפי הספר של קרסו, קל וחומר אם רוב היום אתה מבלה בפקקים ותנועה עירונית.

 

אגב, אינדיקציה לא-מדעית בעליל לתועלת בהחלפת שמן תכופה יותר, לאחר החלפה פעולת המנוע שקטה יותר באופן מורגש.

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

פייזר לשיקולך:

עד כה הנסיון האישי שלי עם מוסך "מרתון" מורשה קרסו ברעננה מעולה - מקצועית ושירותית.

אין לי קשר אליהם - אני פשוט מטפל שם בגרנד סיניק 2.0 בנזין 2014 הפרטית שלי.

מכיוון שזה מוסך ברשת היבואן (למיטב ידיעתי) אז אני מנחש שמטפלים שם גם בדגמי דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה פוסט

אני בעל ג.ס 2015

 

עד היום 50 אלף קמ.

 

אחד הרכבים הגירים והמנועים.

 

חסרונות עד עכשיו.

 

1. מתלים על הפנים. מיוחד במקפצות האטה. ומי שיושב אחורה מסכן. כן הרכב ארוך מאד.

2. הנעילה האוטומטית של הברקס האחורי גרמה לדיסק גמור ב30000

3. טיפול 50 הוחלף תושבת גיר

 

חוץ מזה עושה טיפול כל 15...

 

אחד המכוניות והמנועים וגיר מעולה.

 

נתראה ב100 אלף...

 

הטובה בקבוצה ללא ספק

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

בדיוק בחודשיים איחור הנה הדוח השנתי.

 

אז למי שמחפש שורות תחתונות:

במחירו זה הרכב המשפחתי הטוב ביותר שאתם כבר לא יכולים לקנות כחדש.

 

אז מה עברנו בשנה האחרונה:

 

טיפול: טיפול ראשון בוצע במורשה של קרסו בכפר סבא (מוסך רון שטיין) - לא התרשמתי מהמקצועיות, לא התרשמתי מהשירותיות, ולא התרשמתי מזה שהם ממחזרים את הניילונים שמיועדים למושבים עבור רכבים חדשים שנכנסים לטיפול. בקיצור - ממש לא התרשמתי. כנראה שלא אכנס אליהם יותר. במסגרת הטיפול הם רצו להחליף לי רפידות בלם ולחרוט את הדיסקים, הוצאה של כ 1000 ש"ח, אולם בדיקה בשאפט (ותודה לחברים שם שאיני זוכר את שמם) גילתה שלרפידות יש עוד 40%-50% בשר, ושלא ממש ברור למה במורשה המליצו להחליף (אני רוצה לקוות שהיה להם איזשהו שיקול דעת מקצועי, ושזה לא היה סתם רצון להרוויח עוד כסף). לא יודע מה היתה עלות הטיפול כיון שקיבלתי הטבה מקרסו טיפול ראשון חינם.

 

פנצ'רים:

אני לא יודע אם זה אופייני לרנו, או שזה חוסר אמינות צרפתית, אבל בשנה האחרונה האוטו סבל מכמות פנצ'רים שאני לא זוכר מהרנו הקודמת (3 שנים בלי אף פנצ'ר) ומה 106 (10 שנים, שני פנצ'רים) - בשנה האחרונה היו לי 4 פנצ'רים - אחד מהם היה בכתף של הצמיג והכריח אותי להחליף צמיג - כיון שהרכב היה חצי שנה על הכביש עם מעט ק"מ, הוחלף צמיג אחד בלבד, לזה למקור (600 ש"ח). קיבינימאט האמינות של הרנו האלו! :roll:

 

ואם אנחנו בענייני צמיגים ופנצ'רים:

אם אתם חושבים לקנות גרנד סניק, קחו בחשבון שלהחליף בהם גלגל זה סיוט. הספייר נמצא מתחת לרצפה, לפני הפגוש האחורי, וצריך ממש להישכב מתחת לאוטו כדי להוציא אותו משם - והוא כבד, אבל ממש. כלי הנהג נמצאים בתוך סליק שאולי היה מתאים לימי המחתרות, אבל לא מתאים ל 2017, והגישה אליו בעייתית בלשון המעטה (לפתוח את השורה השלישית, לפתוח איזשהו פתח סתרים, להכניס את היד ולמשש - זה אטרקטיבי כמו שזה נשמע). מעבר לזה, אם לא תארזו את כלי הנהג בדיוק באותו אופן שבו הם סודרו במפעל, אין לכם סיכוי להכניס אותם בחזרה למחילה שמיועדת להם. החלפת צמיג, שבכל רכב נורמאלי היתה לוקחת לי 10 דקות כולל הפסקה לקפה, לקחה לי כאן 45 דקות, וזה עוד ליד הבית הם ג'ק עגלה הידראולי (שלא נכנס מתחת לאוטו והייתי צריך לאלתר הגבהה לרכב).

 

טיפולים שוטפים:

בניגוד לגלגל ספייר, הגישה לכל המקומות שדורשים תשומת לב בשוטף באזור המנוע (מיכל מים של השפריצרים, פנסים להחלפת נורות, וכו') שופרה מאוד לעומת הסניק 2, ועכשיו הכל נגיש, והחלפת נורה (לא הייתי צריך עדיין) לא מצריכה חוש מישוש של עיוור ואצבעות של פסנתרן. כבונוס, אגב, מכסה המנוע אפילו נפתח עכשיו על בולמים הידראוליים ולא מוחזק על ידי מוט - שידרוג נחמד בהחלט.

 

שקט:

התכונה הבולטת ביותר. האוטו שקט. ממש שקט. אפילו במהירויות אוטובאן 6 המוביל מהמבורג לברלין. קובעים את בקרת השיוט על מהירות אוטובאן, ושומעים 88FM או מנהלים שיחה עם הנוסע שליד הנהג (נוסעת על פי רוב במקרה שלי) בלי צורך להרים את הקול - רעש מנוע משוכך היטב, רעשי כביש משוככים היטב, והקופסה הגדולה מתנהלת בשקט. החריג היחיד הם רעשי רוח מאזור מראות הצד, שחודרים לתא הנוסעים, אולם לא מפריעים כמעט לשקט הכללי.

 

חווית נהיגה:

במילה אחת: שיכוך. בשתי מילים: אחלה שיכוך. האוטו משוכך היטב על הכביש, ולמרות שהקופסה הזו מאוד גדולה היא לא רוכנת יותר מדי בפניות, גם כאלו שנלקחות במהירות, ומצד שני היא משוככת היטב גם במעבר על פסי האטה או שיבושים עירוניים. אחיזת כביש מרשימה גם בפרובוקציות (לא מגאן ספורט, כן? פרובוקציות של מובילת נוסעים), פידבק סביר לגמרי מההגה (שוב, זה לא רכב ספורט, אלא מוביל נוסעים), נוחות גבוהה, ובגדול אני לא יכול להצביע על נקודות כשל בתכנון הדינאמי.

 

מרווח פנימי:

כתבתי את זה כבר כשקיבלתי את האוטו, והשנה שעברה ביחד איתו רק חיזקה את הנושא - יש רכבי 7 מושבים מרווחים ממנה (פיקאסו, S מקס), אבל היא מציעה את המרווח הפנימי הגדול ביותר לשקל שאפשר היה לקבל כשקניתי אותה. ובלי קשר לתחרות, היכולת לשלב 2 כיסאות בטיחות גדולים עם מבוגר בגודל מלא שיושב ביניהם היא מדהימה - עבורינו זה חוסך את הצורך לקחת רכב נוסף כשאחת מהסבתות מצטרפת אלינו לפארק, ועדיין לקבל את מלוא גודל תא המטען עם השורה השלישית מקופלת.

 

מה כן חסר לי?

בעיקר מקום לשים דברים קטנים - כתבתי על זה כבר בפוסט קבלת הרכב, ולאורך השנה זה רק התחדד, למרות שלמדתי להתמודד עם זה.

 

נוחות:

גם בנסיעות ארוכות לצפון/דרום הקילומטראז'ים נבלעים, והגענו איתה לקצוות הארץ בלי שום תלונה מכיוון הגב ובלי עצירות מיותרות.

 

מנוע:

אחת מהפנינות באוטו הזה, אבל פנינה אמיתית. על פניו 110 כ"ס על רכב גדול כזה לא נשמע המון, אבל זמינות הכוח מסל"ד נמוך כל כך מרשימה, שמספיקה לחיצה עדינה על הדוושה כדי לדחוף את הרכב קדימה במרץ מרשים מאוד, ולא נתקלתי במקומות (כולל עליות ברמת הגולן) שגרמו לרכב להרגיש חסר כוח. כל כך כיף ללחוץ על הדוושה בסל"ד נמוך ולסוע על גלי המומנט - אף פעם לא נהגתי ברכב שהרגיש כל כך חזק מסל"ד נמוך באופן הזה, וכל פעם מחדש אני תוהה איך המנוע הזה ירגיש עם תיבה ידנית במשהו קל וספורטיבי.

 

צריכת דלק:

רוב הנסיעות שלי היו עירוניות/פקקים, וצריכת הדלק על פי המחשב נעה בין 6.5-7.5 ליטר ל 100 ק"מ (13-15 ק"מ לליטר). אני מודה שחשבתי שאצליח להוציא יותר לאור דיווחים מבעלי פלואנס/מגאן/סניק עם אותה יחידת הנעה על צריכות באזור ה 20 קמ"ל, אבל כנראה שאופי הנסיעה שלי - כאמור פקקים ועיר - משפיע מאוד על הצריכה.

 

איכות בניה:

בינתיים הכל כמעט מושלם - שום דבר לא רועד, שום דבר לא מרעיש, שום דבר לא התפרק (טפו טפו טפו), והאיכות הכללית מרשימה מאוד.

 

תיבת הילוכים:

כתבתי על זה כבר בעבר, בעיני זה אחד המימושים המוצלחים ביותר של דו-מצמדית. התחושה היא אוטומאטית לגמרי, הנסיעה חלקה לגמרי, כולל בפקקים. בהתחלת נסיעה יש מעט מאוד מקרים של תחושת "קלאץ' מחליק", אבל זה כאמור נדיר.

 

חסרונות:

מעבר לעניין המראה, שכנראה רלוונטי מאוד לרוב האנשים (או כמו שאיזה חבר אמר לא מזמן - "אני לא מבין איך אתה מסוגל לסוע בדבר הזה, אין לו פוזה בשיט"), בלי ובעיקר עם קשר למחיר, אני אצטרך לחשוב הרבה מאוד על מנת למצוא חסרונות בחבילה שהסניק מציעה. זה פשוט אוטו מוצלח מכל הבחינות החשובות לי ברכב משפחתי, It's that simple.

 

שורה תחתונה:

האם זה מוביל המשפחות המושלם? לא יודע. אני לא מאמין ב"מושלם", אבל אין ספק שהגרנד סניק, בעיקר במחירים שבה היא נמכרה שהיו קרובים מאוד למחירי משפחתית רגילה, היא מתחרה מאוד חזקה על התואר הזה, ואם היא היתה ממשיכה להימכר כחדשה הייתי ממליץ לכל מי שמחפש רכב משפחתי לפחות ללכת לבחון אותה.

 

שאלות?

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית לי חשק.

 

אין ספק שמדובר באחת המשפחתיות השימושיות ביותר והמוצלחות ביותר מבחינת bang for the buck.

 

נו באמת, הצרפתים האלה, גם צמיגים הם לא יודעים לעשות! :roll: וברצינות: אתה גר או מסתובב באזור רווי בניה חדשה, או כזו שהייתה חדשה בשנים האחרונות?

 

לגבי החלפת גלגל: אתה בטוח שאין שם איזה פטנט "צרפתי טיפוסי" שמאפשר להוריד את הגלגל מטה ע"י שחרור מנואלה או כבל כלשהו מתוך תא המטען? מה שאתה מתאר נשמע פשוט מדי באופן מחשיד ...

 

בהנחה ששיטת החלפת הנורות כמו במגאן/פלואנס - אכן קלי קלות. אני בדיוק יורד עכשיו להחליף נורת אור חניה קדמי שנשרפה. אבל כמדומני עדיין צריך לפתוח בטנת גלגל כדי להחליף פילטר סולר (אם כי זה משהו שעושים במוסך רק אחת לכמה שנים, אז זה לא נורא כ"כ).

 

קנית אותי עם עניין השקט. עם השנים, אחד הדברים שנעשו הכי חשובים מבחינתי הוא שקט בנסיעה. אני פשוט לא יכול לסבול יותר רעשי כביש ומנוע מוגזמים.

 

סביבות 7 ליטר למאה ק"מ, במיוחד עם מזגן, זה יפה מאוד בנסועה עירונית/פקוקה, אין מה לצפות ליותר מזה. 20 קמ"ל וצפונה אתה תראה אולי בנסיעות בין עירוניות ארוכות ללא מזגן. בכ"ז יש קצת יותר גרר מאשר למגאן/פלואנס.

 

הבעיה היחידה שלי עם הרכב הזה היא המראה שלו. יחסית אני ממש לא ממחפשי הפוזה, אבל כן יש לי עין רגישה מאוד לאסתטיקה. והגראן סניק, איך לומר, קצת... "מאותגרת צורתית" :wink:. אני מקווה שהעניין הזה שופר בסניק 4 שאולי תגיע אי"ה לארץ הקודש מתישהו.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, אתה כותב יפה.

 

דבר שני, מחזק את הבחור מעלי לגבי המנואלה. ככה זה אצלי בקסארה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנצ'רים:

אני לא יודע אם זה אופייני לרנו, או שזה חוסר אמינות צרפתית, אבל בשנה האחרונה האוטו סבל מכמות פנצ'רים שאני לא זוכר מהרנו הקודמת (3 שנים בלי אף פנצ'ר) ומה 106 (10 שנים, שני פנצ'רים) - בשנה האחרונה היו לי 4 פנצ'רים - אחד מהם היה בכתף של הצמיג והכריח אותי להחליף צמיג - כיון שהרכב היה חצי שנה על הכביש עם מעט ק"מ, הוחלף צמיג אחד בלבד, לזה למקור (600 ש"ח). קיבינימאט האמינות של הרנו האלו! :roll:

 

תודה על הסקירה, גם אני שהיה לי פנצ׳ר בקליאו גיליתי מנגנון החלפת גלגל מצחיק(פחות מצחיק כשיש פנצ׳ר באמצע הלילה) ונעזרתי ביוטיוב כדי להבין איך משחררים את הגלגל הספיר - הנה המדריך של הסניק:

 

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שאין שם איזה פטנט "צרפתי טיפוסי" שמאפשר להוריד את הגלגל מטה ע"י שחרור מנואלה או כבל כלשהו מתוך תא המטען? מה שאתה מתאר נשמע פשוט מדי באופן מחשיד ...

 

כנראה לא הסברתי את עצמי נכון: התהליך אכן כולל הורדת הגלגל ספייר, שתפוס לתחתית הרכב עם כבל פלדה ואיזשהו T בקצה, באמצעות בורג מסתורי שמצוי בתא המטען (התהליך: רוקן את תא המטען, פתח את הכיסא הימני משורת המושבים השלישית, הסר כיסוי גומי שנראה כמו פקק אטימה לא קשור, מצא מתחתיו את הבורג, סובב אותו באמצעות ידית פתיחת הגלגלים). הבעיה היא שאחרי שהורדת את הגלגל, כנראה בגלל מבנה הפגוש האחורי, הגלגל שוכב על הכביש במקום שנמצא "בתוך" האוטו, באופן שמחייב אותך לשכב על הכביש כדי לגרור אותו אליך. החזרה של הגלגל ספייר למקומו, אגב, היא משימה מתישה, בעיקר כיון שלהרים את הגלגל הכבד מאוד באמצעות הבורג האדיוטי וידית פתיחת הגלגלים זה תהליך ארוך ומעייף. אצל הצמיגאי הציעו לעשות את זה עבורי, אבל אני העדפתי לעשות את זה לבד כדי לודא שהספייר יושב כמו שצריך במקום.

 

הנה המדריך של הסניק:

 

אני נעזרתי בספר הרכב, אבל תאמין לי שמה שנראה בסרטון פשוט ואלגנטי, כל כך אלגנטי שבחור בחולצה לבנה ומכופתרת יכול לבצע אותו בלי להתלכלך בכלל, במציאות הוא הרבה פחות פשוט, הרבה פחות אלגנטי, ובחור עם ג'ינס, טישרט שהיתה צריכה ללכת מזמן לפח, וקרוקס התלכלך והזיע לא מעט עליו.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד מספר תוספות קטנות ששכחתי:

לגבי בקרת האקלים שבמבחנים רבים טענו שהיא מבלבלת: עבורי היא סבבה לגמרי, שם אותה על AUTO, קובע טמפרטורה, וזה עובד. מצד שני, הדרישות שלי מאוד צנועות, יתכן שמי שמשחק איתה הרבה יפריעו לו יותר הכפתורים הרבים.

 

לגבי מערכת הקול: מלבד כיון ראשוני אני לא נוגע בה בכלל - כל השליטה מתבצעת מההגה, ולמרות שיש כאלו שלא אוהבים את המיקום שלו מאחורי ההגה, עבורי זה נופל באופן טבעי לידיים, ומאפשר תפעול של כל הפונקציות (רדיו + טלפון), כך שאני מאוד אוהב את זה.

 

מאחור, אגב, חיבור הכוח ("מצית") נמצא מתחת למושב האמצעי בשורה השניה אם זה מציק למישהו. אני מעולם לא השתמשתי בו, אבל הילדים שלי עוד קטנים כך שאין לנו צורך בטעינה של דברים בשורה השניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ממחזרים ניילונים?"

וזה, כדי שלא תראה חיוב בחשבונית של 10-אג" בגין השקית,[כמו בשופרסל]?

חוסכים לך כסף בסך הכל...:lol:

 

עכשיו ברצינות. ניסו להלביש עליך את עניין הברקסים, וטוב ששמת לב. כל הכבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

שנתיים עברו, ושוב קצת באיחור הנה דו"ח נוסף:

 

ק"מ לאחר שנתיים: 31,000.

 

האמת? אין המון מה לומר.

 

טיפול שני בוצע המוסך המכונן בת"א, הוחלפו רפידות בלמים שהיו כבר לקראת הסוף, הצלחות עדיין היו תקינות (למרות מה שאמרו לפני שנה במוסך רנו בכפ"ס כשרצו להחליף רפידות ב 4 פינות וצלחות קדמיות - מה שמעיד על המקצועיות שם ועל הרצון להלביש הוצאות על הלקוח).

 

לאחר הטיפול בשנה שעברה צריכת הדלק הורעה באופן לא מוסבר למרות אופי שימוש שנשאר דומה למדי - עד הטיפול הממוצע על פי מחשב הדרך עמד על כ 6.8 ליטר/100 ק"מ, ולאחר אותו טיפול בשנה שעברה הממוצע עלה ל 7.4-7.6 ליטר/100 ק"מ, עדיין סביר לאופי הנסיעות שלי (הרבה עיר, הרבה פקקים בכביש 5 בבוקר, מעט טיולי סופ"ש ארוכים בכבישים פתוחים) אבל מוזרה מאוד העלייה בצריכה.

 

ו... זהו בערך.

 

נתראה בעוד שנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

אז עברו 3 שנים מאז קניית הרכב, נגמרה האחריות, ולהלוואה יש עוד שנה.

 

מה היה לנו בשנה האחרונה?

טיפול קטן לפני מספר שבועות - הפעם במוסך מרתון ברעננה. עדיין לא הצלחתי למצוא מוסך מורשה רנו שאני יכול לסמוך עליו.

 

ולגבי הרכב? כמו שאתם רואים, מעט מעל 40K ק"מ בשלוש שנים:

 

Scenic.png

 

האוטו הרגיש מהשניה הראשונה כמו כפפה ליד, ושלוש שנים אחרי הוא עדיין מרגיש כך: נוח, שקט, נעים לכל המשפחה, ובעיקר מרגיש מאוד מהודק. תיבת ההילוכים הרובוטית מפגינה אוטומאטיות נהדרת, ו... זהו בערך.

 

הבעיות המינוריות שהיו שם לאורך הדרך עדיין שם - בעיקר תא הכפפות שלא מצליח להכיל לפטופ (שכן נכנס בסניק הקודמת), גלגל רזרווי וכלי נהג שממוקמים שמקום שהופך כל שימוש בהם לעינוי ארוך-טווח, ווזהו בערך.

 

צריכת דלק: איכשהו לאורך השנים היא עולה ויורדת בהתחלה היתה טובה יותר, משהו באזור ה 7 ליטר ל 100 ק"מ, בזמן האחרון מחשב הרכב התייצב על אזור ה 7.7-7.8 (באזור ה 13 ק"מ/ליטר), לא חסכוני כמו שציפיתי, אבל בפרופיל הנסיעה המאוד עירוני/פקקים שלי, כנראה סביר (הסניק הקודמת שלי עשתה בפרופיל דומה 8-9 ק"מ/ליטר).

 

נתראה בעוד שנה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את כל השרשור אבל מסקרן אותי אם ניסית את המורשה רנו בפ''ת (מנור)?

לי בעבר הייתה חוויה טובה שם אבל לא יודע להתביע אם כי המוסך טוב או כי נפלתי על יועץ שירות מאוד חיובי (שמו שירן).

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...