Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרנד סניק 3 - שרשור מתגלגל


Fazer

פוסטים מומלצים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 232
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז בלי ששמתי לב הסניק אצלי כבר 5 שנים, והקילומטראז' עומד על מעט יותר מ 57K - וזה הזמן לטיפול. כיון שאני אוהב תאריכים עגולים, הסניק נכנסה אתמול לטיפול שגרתי, בדיוק 5 שנים לאחר שהיא נרשמה לראשונה בישראל. הטיפול, כרגיל ברנו, קטן אבל יקר, ונערך במוסך מרתון ברעננה, שהדבר הכי טוב שאני יכול להגיד עליו זה שהוא קרוב אלי והוא "לא קטסטרופה".

 

באופן כללי, עד עכשיו לא מצאתי מוסך רנו שהוא טוב. בינתיים הרשת שלהם עושה רושם של בינונית למדי מכל בחינה, וניסיתי כבר את "המכונן", את המוסך בכפר סבא, וכאמור את מרתון. אתמול, בטיפול, לא איפסו לי את מד הטיפולים והרכב המשיך להתעקש שצריך טיפול, בטיפול הקודם לא שמו לב שנורה שרופה - לא דברים קריטיים, אבל בהחלט דברים שמראים על חוסר תשומת לב לפרטים ועל בעיה בבקרת איכות.

 

Renault.thumb.png.d0df87b230f6820f22b824c6e3943684.png

 

ולעניין הרכב:

צריכת הדלק עלתה לאורך השנים, אם התחלנו עם 6.7-6.8 ל 100 ק"מ, לפני שנתיים בערך שמתי לב שאנחנו כבר על אזור ה 7.7 ל 100, ומאז הטיפול האחרון המחשב מראה באזור ה 8.5-8.8. מאוד מוזרה לי העליה הזו, יתכן כי בהתחלה אופי הנסיעות שלי היה מעט שונה, אולם בשנים האחרונות הוא די קבוע, כך שהעליה הזו לא מוסברת באופי נסיעות. 

 

מה עוד?

- המזגן לתחושתי קצת איבד מזוהרו לאורך השנים. הוא עדיין מקרר טוב, אבל כשהרכב היה  חדש הוא היה ממש מקפיא, בקלות, ועכשיו צריך לשים על טמפרטורת מינימום ועל מאוורר מקסימום כדי לקרר בימים החמים.

- בשנה האחרונה באופן מעצבן למדי התחילו לפתוח עלי יותר דלתות מבכל 4 השנים הקודמות, והפגושים קיבלו כל מיני צ'יפים בלתי מוסברים - נשבע שאני לא מזלזל ושלא התחלתי לחנות במקומות מפוקפקים, כנראה סתם נאחס.

- המיזוג לשורה השניה, כיון שאין לו שליטת נפרדת על המאוורר כמו בספייסטורר, מצריך שהמיזוג מקדימה יהיה על מהירות גבוהה מאוד כדי להיות אפקטיבי.

 

מחשבות לעתיד:

בסה"כ מאוד אוהב את האוטו, ואפילו אוהב את המראה שלו, והוא משרת אותנו ללא דופי - למרות שכמה אנשים מסביבי זרקו שהגיע הזמן להתקדם אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו, והמטרה שלי היא להגיע איתו לעשור לפני החלפה - אין לי ספק שהוא יכול להגיע לשם, לא בטוח שאני מספיק אמין בשביל זה 🤣

 

מבחינת שדרוגים: גרסאות חו"ל המפוארות מגיעות עם door cards מרופד בעור ועם תאורה בפתיחת הדלת, ואני מתחיל לחשוב על לשדרג גם את שלי, ומעבר לזה חושב אולי לצבוע קצת accent tones (אולי את כיסוי המראות) בצבע שונה, סתם כדי לגוון קצת את הכסף השגרתי. דבר אחרון שעבר לי בראש זה שבחו"ל יש גרסת BOSE עם מערכת משודרגת, והתחלתי לחשוב גם בכיוון הזה.

 

בסה"כ אני אחזור על עצמי, אבל זה באמת אחד מהרכבים המושלמים למשפחה.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.4.2021 בשעה 05:50, itsik170 כתב:

אני בטוח שבמכירה העתידית הרכב יעוף מהר.

 

מבלי לבאס את בעלי הרכב, אבל אנחנו גרים בישראל ורנו סניק III, לא ימכר מהר, האמן לי.

הלוואי והוא יתבדה.

אבל רכב פשוט נפלא!!, היה תענוג שמיימי לנסוע עליו.

  • אהבתי 1

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב דיזל פרטי, יד ראשונה,  עם 7 מקומות ישיבה וקילומטראז' של 11 אלף בשנה בממוצע, זה משהו שפשוט לא קיים בלוחות מכירה.

ולכן הוא יעוף תוך ימים ספורים,  גם המחירון הנמוך עוזר לכך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, ariel000 כתב:

ורנו סניק III, לא ימכר מהר, האמן לי.

מזל שלא קניתי את הרכב בשביל למכור אותו… 😷

 

מה שכן, כשקניתי את הרכב רציתי בהתחלה לקנות יד שניה, ההיצע היה אפסי וכל רכב עם נתונים טובים נמכר לפני שהגעתי לראות אותו.

 

האם זה אומר שזה יהיה המצב כשאני אמכור? ממש לא. האם זה משנה לי כרגע כשאני לא מתכנן למכור אותו? גם ממש לא.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, vladclar כתב:

רכב דיזל פרטי, יד ראשונה,  עם 7 מקומות ישיבה וקילומטראז' של 11 אלף בשנה בממוצע, זה משהו שפשוט לא קיים בלוחות מכירה.

ולכן הוא יעוף תוך ימים ספורים,  גם המחירון הנמוך עוזר לכך.

 

אני לא יודע אם אי פעם יצא לך להיות בעלים גאה של רכב צרפתי.

לשמחתי יצא לי הכבוד הנ"ל, אם הרכב הינו במחיר של 50K לדוגמא, אז יקח זמן מכירה ואז זה ימכר ב-20K.

 

 

לפני 5 דקות, Fazer כתב:

מזל שלא קניתי את הרכב בשביל למכור אותו… 😷

 

האם זה אומר שזה יהיה המצב כשאני אמכור? ממש לא. האם זה משנה לי כרגע כשאני לא מתכנן למכור אותו? גם ממש לא.

 

מעולם לא קרה שקניתי רכב צרפתי, והכוונה היתה למכור אותו :).

לרוב הם גם מתים אצלי לצערי הרב.

  • מצחיק 1

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לרכב הנוכחי הייתי בעלים של מגוון רכבים צרפתיים עם מנועי דיזל ( קנגו, ג'מפי וניסאן NV200, שזה למעשה רנו בתחפושת ניסאן )

ואכן הם נמכרו משמעותית מתחת למחירון, אבל עם קילומטראז' גבוהה מאוד ( מעל 35 אלף בשנה בממוצע ) ומסורתית רכבים מסחריים לא מקבלים מחירון או קרוב לזה.

קליאו עם קילומטראז' לא גבוה נמכר במחירון, אבל זה באמת היה מזמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Fazer כתב:

באופן כללי, עד עכשיו לא מצאתי מוסך רנו שהוא טוב.

 

מזדהה עם המסקנה שלך, גם אני טיילתי בין כמה מוסכים מורשים עד שהתחלתי לטפל לבד (ואצל גבע איפה שגדול עליי).

 

לפני 6 שעות, Fazer כתב:

 

Renault.thumb.png.d0df87b230f6820f22b824c6e3943684.png

 

יקר (כצפוי). לא ברור למה מחייבים בנפרד החלפת פילטר אויר אם הוא חלק מהטיפול. מה עוד שזה לוקח 5 דקות כולל בישול קפה שחור באמצע.

 

לפני 6 שעות, Fazer כתב:

ולעניין הרכב:

צריכת הדלק עלתה לאורך השנים, אם התחלנו עם 6.7-6.8 ל 100 ק"מ, לפני שנתיים בערך שמתי לב שאנחנו כבר על אזור ה 7.7 ל 100, ומאז הטיפול האחרון המחשב מראה באזור ה 8.5-8.8. מאוד מוזרה לי העליה הזו, יתכן כי בהתחלה אופי הנסיעות שלי היה מעט שונה, אולם בשנים האחרונות הוא די קבוע, כך שהעליה הזו לא מוסברת באופי נסיעות. 

 

הרכב שלך נוסע נסיעות קצרות, נכון? ייתכן שה-DPF אצלך מתחיל להסתם מה שגורם למחשב מנוע לפקוד רגנרציה מאולצת במרווחים די קרובים.

 

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בבנזין אצלי תופעה דומה (עליה בצריכת דלק עם הזמן) רק שאני עכשיו על 20 ל ל100 ק"מ :) (הכל קצר, עירוני באזור מאוד הררי). זה פשע שהרכב הזה נמכר בבנזין.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, khalil כתב:

0 ל ל100 ק"מ

אז אולי 8.8 ל 100 ק״מ זה לא גרוע כמו שחשבתי… 😬 מאז שאני עובד מהבית גם אצלי רוב הנסיעות הן עירוניות, הקפצות של הילדים בעיקר.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ariel000 כתב:

 

מבלי לבאס את בעלי הרכב, אבל אנחנו גרים בישראל ורנו סניק III, לא ימכר מהר, האמן לי.

הלוואי והוא יתבדה.

אבל רכב פשוט נפלא!!, היה תענוג שמיימי לנסוע עליו.

 

תנסה לבדוק בלוחות מגאן סטיישן, קליאו סטיישן דיזל או פלואנס/מגאן דיזל.

הרוב חרושות בקילומטרים ואלה גם דגמי הדיזל הכי נפוצים.

 

הרכב הזה יכול להיות תחליף גם למי שיחפש את אחד הדגמים האלה כמשומש (או גם דגמים אחרים) ופתאום ימצא אקזמפלר דיזל עם נסועה נמוכה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה רואה בלוחות הרבה זמן זה בגלל שהם עם קלומטרג' מטורף,

אי מכיר חברים שיושבים על הלוח ולא מוותרים עד שיגיע משהו עם קלומטרג' סביר והרכבים האלו נמכרים מהר וקרוב למחירון.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר שהצלחתי למצוא לו רנו סניק III ועכשיו הוא רוצה למכור, גם קילומטרז נמוך אני חושב.

אולי על 100K ושנת 2012.

 

עכשיו אני מחפש לו את הסניק החדשה, אבל אין בנמצא.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...