Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרנד סניק 3 - שרשור מתגלגל


Fazer

פוסטים מומלצים

פייר? מאכזב. קראתי כתבות אוהדות מאוד גם באוטו וגם ב YNET, אבל מי שכתב אותן כנראה לא נסע מספיק בסניק דור 2, שהיא אומנם ישנה, אבל היא במובנים מסויימים הרבה יותר נכונה מהדור 3. דוגמאות?

1. תאי אכסון בידיות הדלתות? יש בישנה, אין בחדשה.

2. כיסי אכסון בתחתית הדלת? ענקיים בישנה, מספיקים בהחלט בחדשה.

3. מראה פנימית? מתכהה אוטומאטית בישנה, ידנית בחדשה.

4. נעילת ילדים לדלתות האחוריות? חשמלית מכפתור בדלת הנהג בישנה, ידנית מצ'ופצ'יק בכל אחת מהדלתות האחוריות בחדשה.

5. תא כפפות? מערה ענקית בישנה (מספיק גדול בשביל הלפטופ שלי), מספיק בחדשה (לא מספיק גדול בשביל אותו לפטופ)

6. דוושות? נוחות ומרווחות בישנה, הרגל שלי (לא גדולה במיוחד, מידה 43) מתנגשת בדוושת הבלם כשהיא עולה מהגז בחדשה.

7. קונסולה מרכזית? אלגנטית ומשאירה סביבה אוורירית בישנה, גדולה, דומיננטית, ותופסת הרבה מקום בחדשה.

8. מקום במרכז השורה השניה? אין שום הפרעה לרגליים וניתן למתוח אותן בישנה, הקונסולה המרכזית נתקעת ברגליים בחדשה (בעיקר כשהיא מוזזת לאחור).

9. ריפוד: חצי עור בישנה, בד בלבד בחדשה.

10. לוח שעונים: גדול, ברור, רחב, ומקדיש מקום לכל פונקציה בישנה, קטן, קומפקטי, ומציג מידע מעורבב ולא תמיד ברור בחדשה.

 

ויש עוד פרטים קטנים - שנכון שחלקם תלויי רמת גימור שהיבואן מחליט עליה - שגורמים לישנה פשוט להיות אוטו יותר טוב באופן שאם הוא היה חדש, הייתי מעדיף אותו.

 

קודם כל תתחדש.

 

אני מחשיב את עצמי בתור "מומחה לסניק" היות והיו לי סניק II וכעת לאחי יש סניק III.

הסניק של אחי היא דגם לפני שלך, היא גם מגיעה מנוע בנזין 2.0 עם התיבה הרציפה.

 

אני חושב שהרנו סניק II היו בין הרכבים הכי נוחים, הכי טובים והכי אמינים שנהגתי עליהם.

8 שנים סניק II מנוע 2.0, קצת עיצבנה העובדה שזה רק 4 הילוכים, אבל פינוק על 4 גלגלים.

 

אני זוכר שכאשר קיבלתי את הרכב, הוא היה עם שריטות על איזור בורר ההילוכים, עקב התקנה של קודן ע"י היבואן, מ ע צ ב ן.

 

אני לא זוכר אם הגבתי או לא.

במשפחה אנחנו כל השנים קנינו רנו כי זה רכב מדהים, תבחר דגם, היה לנו :).

אבל השירות של חב' קרסו הוא כל כך גרוע, כל כך מזלזל ובפעם האחרונה עם הסניק III פשוט חווינו כוויה ענקית מהם (תרתי משמע בנוגע לרכב).

כתבתי לא פעם, שהמותג רנו הוא מותג מצויין שבארץ סובל מיחסי אנוש גרועים, מסטיגמה איומה שנובעת אך ורק עקב היבואן.

 

בנוגע למה שאמרת על הכתם על המושב, החגורה והשאר...אני מצטער ידידי, לא מפתיע אותי כלל וכלל וזה אף מעציב.

 

בנוגע לתאי איחסון, יש משהו שחסר בסניק החדשה, בייחוד התא איחסון מתחת למשענת היד בדלת.

בזמנו ספרתי, בסניק II ישנם 17 תאי איחסון!!, זה מטורף, אפשר לאבד דברים :)

 

בנוגע לדוושות, אני מידה 49 בנעליים, ואני יכול להגיד שלא פעם הנעל נתקעת לי שאני רוצה לעבור וללחוץ על דוושת הבלם, זה מעצבן וגם מלחיץ משהו.

 

מצד שני...

בסניק כאשר היית מכוון את המגבים למצב אוטו' (בעת גשם) והיית מכבה את הרכב, אז לאחר ההנעה, היית צריך להעביר ל-0 את המגבים ולהתחיל מחדש.

בסניק III, אתה שם את המגבים על מצב אוטו' ועוזב...נגמר הגשם?, מגבים מפסיקים, כיבית מנוע הנעת והתחלת נסיעה חדשה?, גשם שוב?, המגבים מתחילים לעבוד אוטו' (אם לא הזזת אותם).

 

מפתיע אותי מה שאתה אומר על הרזרבי, מעניין מה ההבדל שם אצלך ואצל אחי.

 

תתחדש, תהנה, תעשה חיים ועצה חינם...עזוב לטפל במורשה (בייחוד לא בראשון לציון), תטפל רק אצל שאפט, מס' 1 בצרפתיות.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 232
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא הייתי מסכים לקבל רכב חדש ככה והייתי שולח אותם לתקן את כל הרג'קטים.

 

אין לך כל כך הרבה אפשרויות אצל היבואן הנ"ל, יש גם סיכוי שתסרב לקבל ואז בכך שהם יסכימו להסיר את הדברים, אתה עלול לקבל רכב במצב אפילו יותר גרוע.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תתחדש, תהנה, תעשה חיים ועצה חינם...עזוב לטפל במורשה (בייחוד לא בראשון לציון), תטפל רק אצל שאפט, מס' 1 בצרפתיות.

 

אני בדיוק מחפש מוסך למגאן דיזל (בעלת אותו מנוע) ואחרי התגובה שלך התקשרתי לשאפט, התשובה הייתה קצרה שהם לא מתעסקים בדיזל.

 

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדיוק מחפש מוסך למגאן דיזל (בעלת אותו מנוע) ואחרי התגובה שלך התקשרתי לשאפט, התשובה הייתה קצרה שהם לא מתעסקים בדיזל.

 

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

 

בטוח שהתקשרת למקום הנכון?

http://www.shaft.co.il/

נשמע לי מוזר, אני מטפל שם בפלואנס דיזל ומאוד מרוצה וראיתי שם עוד כמה רכבי דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדיוק מחפש מוסך למגאן דיזל (בעלת אותו מנוע) ואחרי התגובה שלך התקשרתי לשאפט, התשובה הייתה קצרה שהם לא מתעסקים בדיזל.

 

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

 

אני מודה, תפסת אותי עם המכנס למטה.

אני לא האמנתי למה שכתבת והייתי מופתע ולכן התקשרתי אליהם והייתי מופתע כפליים.

 

מוזר בעיני, אבל זכותם המלאה.

 

יתרה מכך, אני מצטער שאין לך את האפשרות לטפל שם.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הדרך פתרתם לי התלבטות. לאור יומולדת ארבע וחצי לפלואנס דיזל ולקראת טיפול הטיימינג הממשמש ובא, חככתי בדעתי לגבי מעבר לשאפט. לאור האמור לעיל נראה שאמשיך בתלפיות (אמנם מורשה, אבל סביר ואפילו טוב).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני...

בסניק כאשר היית מכוון את המגבים למצב אוטו' (בעת גשם) והיית מכבה את הרכב, אז לאחר ההנעה, היית צריך להעביר ל-0 את המגבים ולהתחיל מחדש.

בסניק III, אתה שם את המגבים על מצב אוטו' ועוזב...נגמר הגשם?, מגבים מפסיקים, כיבית מנוע הנעת והתחלת נסיעה חדשה?, גשם שוב?, המגבים מתחילים לעבוד אוטו' (אם לא הזזת אותם).

 

זה לא רק בסניק 3 - למיטב ידיעתי החל מדגמי 2006 גם בסניק II זה המצב לגבי המגבים האוטומאטיים, ואתה יכול להשאיר אותם ב AUTO והם יעבדו כשיש גשם.

 

מעבר לזה, וזה דבר שמעט יודעים: החל מהסניק II, לחיצה כפולה על כפתור הנעילה בכרטיס מרים את החלונות אוטומאטית - כל בעלי הסניק ששאלתי לא הכירו את הפיצ'ר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פייזר, זה קיים מעל רמת אבזור מסויימת. גם במגאן II זה ככה אבל רק באספרסיון ומעלה.

 

אם תוציא את הכרטיס כשהמנוע עובד תצטרך 2 לחיצות מהירות כדי לכבות מנוע ואם האוטו בתנועה אז 5 לחיצות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

תמסור לחבר הגרמני שיסיים את ההרצה לפני שהוא מגיע למהירויות כאלה.

עקבתי זמן מה אחר המודעה של הסניק II, אף אחד במשפחה לא הביע עניין להחליף את הרכב, שמח שנמצא קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה, וזה דבר שמעט יודעים: החל מהסניק II, לחיצה כפולה על כפתור הנעילה בכרטיס מרים את החלונות אוטומאטית - כל בעלי הסניק ששאלתי לא הכירו את הפיצ'ר הזה.

הפיצ'ר הזה קיים גם בלאנסר, מי שקורא את הספר רכב יודע :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזכות השרשור הזה גיליתי את הפיצ'ר!

הרכב כחודש אצלי (מגאן סטיישן 2013) ולפחות פעם או פעמיים הכנסתי את הכרטיס ''החכם'' על מנת לסגור חלונות..... אתמול הנושא נבדק ואכן החולונות נסגרים וגם הסאן רוף, הראתי כמובן גם לאשתי :-)

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אז אנחנו כבר אחרי קצת יותר מארבעה חודשים ועם מעט יותר מ 8000 ק"מ על השעון, וחשבתי שזה זמן נכון לחזור לעדכן.

 

בגדול?

אין לי כל כך מה לדווח.

 

בקטן?

מבחינתי זה באמת הרכב המושלם למשפחה בקבוצת המחיר שלו, והוא מילא אחת לאחת את כל הציפיות שהיו ממנו: נוח, שקט מאוד, מרווח, חסכוני.

 

דלק: מבחינת חיסכון בדלק, הדיזל מוכיח את עצמו בענק - בפרופיל הנסיעה שלי (פקקים של כביש 5 בבוקר ועירוני) הרכב עושה מעל 14 ק"מ לליטר, ובשילוב עם המחיר הזול של הסולר (ותודה למי שסיפר לי על תחנות הדלק בסגולה), החיסכון הכספי בסוף החודש הוא משמעותי.

 

רעשי דיזל ורעשים בכלל: בבקרים, כפי שהיה כתוב בכל הכתבות עליו, שומעים מעט את רעש הדיזל כשעומדים מחוץ לאוטו או נוסעים עם חלונות פתוחים, אבל ברגע שהמנוע מתחמם ו/או החלונות נסגרים, הרכב הופך לחרישי. במהירויות כביש 6 הרכב שקט מאוד, עם מעט רעש רוח מכיוון המראות ברמה שלא מפריעה, וחברים עם רכב זהה בגרמניה מדווחים שגם במהירויות אוטובאן הרכב ממשיך להיות שקט ונעים לנסיעה.

 

תיבת הילוכים: היו לי לא מעט חששות מהגיר הרובוטי, אולם הם התבדו לגמרי, ומבחינתי הגיר מתפקד מעולה כמו אוטומאטי רגיל, ואף יותר טוב - שום דבר ממה ששמעתי על גיר רובוטי לא קורה כאן.

 

מנוע: לא חשבתי שאגיד את זה על מנוע עם כולה 110 כ"ס, אבל הפתיעה אותי מאוד הקלות שבה מנוע עם כל כך מעט כ"ס משנע את הקופסה הגדולה הזו. לא נסעתי עם רכב מלא, אבל עם 5 נוסעים (3 מבוגרים לא קלים + שני ילדים) הקופסה גם האיצה מהר וגם עמדה בלי שום בעיה במהירויות כביש 6.

 

מרווח פנימי: כאן אין הפתעות, והקופסה משנעת זוג + שני ילדים בכיסאות לא קטנים + סבא/סבתא בלי שום בעיה, ופעמים רבות התצורה הזו חוסכת נסיעה בשני רכבים.

 

איכות גימור: אומנם קשה לשפוט אחרי 4 חודשים בלבד (דברו איתי עוד שנתיים-שלוש), אבל בינתיים נראה שאיכות הבניה שלו מעולה - הכל מרגיש איכותי, מהודק, ושקט מאוד. הפלאסטיקים בדלתות ובקונסולה אומנם נראים מהסוג השחור שישרט יחסית מהר, אבל גם הם מחוברים טוב ולא מצקצקים/רועשים. שוב, נראה איך זה יהיה בעוד מספר שנים כדי להחליט.

 

מובילאיי: זוכרים שקיטרתי על המכשיר הזה? אז פשוט למדתי להתעלם ממנו - מצפצף באיחור, מצפצף על דברים לא ברורים, מתריע על מעבר קו כשרק מתקרבים אליו (קורה הרבה כשיש נתיבים צרים), ובאופן כללי מיותר.

 

חסרונות: מעבר לדברים שהיו ברורים לי מההתחלה, וגם צויינו בשרשור הזה ובשרשורי סניק נוספים, לא גיליתי חסרונות נוספים - מבחינתי הדבר הכי בעייתי הוא חוסר בתאי אחסון פתוחים לדברים קטנים. עוד דבר קטן ומציק זה שהחריץ לכרטיס ההתנעה נמצא על משטח אופקי ליד ידית ההילוכים, מה שאומר שאם משאירים את הכרטיס מחובר לצרור המפתחות הם ישרטו את הצבע "דמוי האלומיניום" שמקיף את אזור ידית ההילוכים/כרטיס ההתנעה. הפתרון שלי הוא פשוט להחזיק את הכרטיס בנפרד, בלי מחזיק מפתחות, ואז שום דבר לא נשרט - נוח זה ממש לא, אבל זה הויתור הקטן שלי כדי למנוע שריטות וקילופי צבע באזור הזה (ומי שבדק סניקים יד שניה יודע שברובן הצבע מקולף שם).

 

שורה תחתונה:

מרוצה, מרוצה, מרוצה - גם מהאוטו וגם מהעובדה שזו שקובעת דברים בבית מרוצה מהאוטו :-) השורה התחתונה מבחינתי היא שלא רק שברמת המחיר שלו (מחיר ה"מבצע", שזה המחיר הריאלי שלו, לא מחיר המחירון האבסורדי) הוא עסקה משתלמת מאוד למשפחה, אולי הטובה ביותר בשוק, אלא שגם בלי קשר למחיר הוא רכב מעולה - לא מושלם מן הסתם, אבל רכב שעושה טוב מאוד את כל מה שמשפחה צריכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עוד עידכונונצ'יק:

ככל שהרכב מתרגל אלי (ואני אליו) צריכה הדלק משתפרת - הגענו ל 6.6 ליטר ל 100 ק"מ (מעל 15 ק"מ/ליטר) על פי מחשב הדרך, שזה בעיני מכובד מאוד בפרופיל הנסיעה שלי שכולל בעיקר שעות של פקקים, והופך את הסניק הגדולה לחסכונית יותר מההונדה ג'אז (הרכב השני בבית). מעבר לזה, גיליתי שתא הכפפות קטן יותר מבסניק הקודמת (הלפטופ שלי לא נכנס בחדשה), וזהו בעצם, כל השאר ממשיך לשרת אותנו ביעילות.

 

כרגע אני מתקרב ל 15K ק"מ, ושוקל האם לקצר את מרווח הטיפולים ל 15 אלף, או להישאר עם השנה/20 אלף שקבע היבואן, שהוא גם ככה מקוצר לעומת הסטאנדרט האירופאי של היצרן (באנגליה: 18 אלף מייל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...