רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המכונית המרהיבה הזו מיועדת להיחשף ביום רביעי הקרוב, לקראת בכורה בדטרויט. יופי של עיצוב, לטעמי - ומוצלח יותר מה-C קופה הדחוסה משהו. מישהו במחלקת העיצוב של ב.מ.וו צריך להתאמץ קצת יותר. מרצדס פתחה פער, בעוד הבווארים עדיין ממלמלים בבעתה 'כריס באנגל' בכל פעם שמישהו מעיר להם על השמרנות העיצובית שלהם. עיצוב ה-I8 צריך לתת השראה לעוד מכוניות - וזה לא ממש קורה. http://www.autoweek.nl/nieuws/mercedes-laat-e-klasse-coupe-zien/
הודעה אחרונה מאת leon199, -
- 0 תגובות
- 850 צפיות
הגיע הזמן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4891764,00.html אפשר למחוק, לא ידעתי שיש כבר פוסט בנושא.
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
יש תמונות לאופל אינסיגניה החדשה! http://www.carscoops.com/2016/12/all-new-2017-opel-insignia-spied.html http://www.carscoops.com/2016/12/2017-opel-insignia-sport-tourer-also.html
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
לפני כשבועיים קיבלתי רכב חדש מהעבודה - טויוטה קורולה העניין שמאז התחילו לי כאבי גב שמתגברים בכל נהיגה המושב מכוון ע"פ הספרים כולל כל הזוויות הרכב הקודם היה I-25 של יונדאי ושם היה הכל בסדר האם התופעה מוכרת למישהו ? האם ניתן לעשות משהו ? תודה אלי
הודעה אחרונה מאת yogev20, -
- 1 תגובות
- 779 צפיות
ואם כן איזה חלקים ממנו? תודה
הודעה אחרונה מאת RBRB, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אני עכשיו בתהליכי חידוש פוליסת ביטוח הרכב של אשתי והתחתי לעשות קצת "שופינג" נכנסתי לאתר Wobi והתחלתי למלא את השאלון שלהם לקבלת הצעת מחיר. שתי שאלות קפצו לי שהן האם מותקנת ברכב מערכת התרעה סטייה מהנתיב או ירידה מהשוליים? האם מותקנת ברכב מערכת התרעה על אי שמירת מרחק? עכשיו, אני יודע שמצלמת רכב עוזרת בפן הביטוחי להפחית את הסיכוי שהחברה תשלם על ארוע שלא היה באשמתי, אבל יש לי עכשיו מצלמת רכב של Xiaomi שכוללת גם פונקציה (אמנם מוגבלת) של בקרת סטייה מנתיב ושמירת מרחק. האם על סמך זה אני יכול לענות "כן" לשתי השאלות הללו?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, אני שואל בשביל אחי הצעיר שעובר תכף לתל-אביב. הוא הלאים את המכונית הישנה של ההורים ורוצה לקחת אותה איתו לעיר, ההורים לא מעוניינים במיוחד לעשות העברת בעלות כדי שלא תתווסף יד למכונית. האם יש דרך כלשהי שתאפשר להוסיף את השם שלו לבעלות על הרכב בלי לגרום לירידת ערך (בצורה כזאת שתרצה את עיריית תל-אביב)? כל מה שהבחורצ'יק רוצה זה להחנות את הרכב בתל-אביב בלי להפעיל פנגו כל היום (אל תשאלו אותי למה הוא רוצה רכב בתל-אביב, אני רק השליח שמנסה למצוא פתרון). * אני בטוח שהשאלה עלתה פה בעבר, אני פשוט לא מצליח למצוא שרשורים קודמים. בכל אופן אולי יש מידע עדכני שמישהו נתקל בו לאחרונה שיוכל לעזור. תודה חבר'ה!
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
בעקבות ירידת שער היורו החליטה יבואנית סיטרואן לחתוך ממחיר ה-C1 הידנית 5,000 שקלים. בכך הפכה המיני הצרפתית למכונית הזולה בישראל ב-20 השנים האחרונות !! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4887738,00.html
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש ברשותי את הרכב הנ"ל המשמש אותי בעיקר לסופ"ש ועוד יום חול אחד במהלך השבוע,ברצוני למכור את הרכב המרכזי שלי(הונדה סיוויק) ולהפוך את הקמארו לרכב המרכזי ולמעשה היחיד לשימוש יומיומי ,האם הדבר כדאי?אשמח לשמוע את דעתכם בעניין.
הודעה אחרונה מאת adi89, -
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
סרטון קצר מתוך אחד הביקורים האחרונים במסלול. הקטע האהוב עליי עם שמות הפניות, צפייה מהנה!
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
הזמנתי לפניי כשלושה שבועות מדבקת סמל/כיתוב לרכב מאיביי והמוכר כנראה שלח אותה עם חברת פדקס,החבילה/מעטפה הגיע לארץ לנמל התעופה ושם מסתבר שעוקבה ע"י המכס כבר יותר משבוע.
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
- 4 עוקבים
- 24 תגובות
- 5 אלף צפיות
לאחר הצגת הסמארט בראבוס המאכזבת משהו, חושפת רנו את אחותה התאומה, המיוצרת לצידה בסלובניה וחולקת את אותו מנוע. אלא מאי, בעוד שהסמארט נמכרת עם גיר דו מצמדי בלבד, הטווינגו היא ידנית - ורנוספורט נגעו בה במגע מידאס שלהם, כך שעוד יש תקווה, לפחות לתושבי אירופה. כאן, לעומת זאת, נמנעת מאתנו אפילו הטווינגו הרגילה... http://media.renault.com/global/en-gb/renault/Media/PressRelease.aspx?mediaid=79106
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חבר'ה, האם נמכרו i30 הצב'ק החדשה בליסינג? האם ליסינג הגיעו הדגמים עם הגג הפנורמי? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 1 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
ברשותי יונדאי אקסנט 10' עם אזעקה מסוג ERM (LCA - Vehicle Alarm System) Pulse code, 54 Bits 433.92 MHz בדקתי באיטרנט , דיברתי עם סינים בעליאקספקס ועליבאבא וכל אחד שאני מבקש ממנו שלט מתאים, אומר שאין לו שלט מתאים למערכת וצריך שלט שיתאים במיוחד לקוד של מערכת ERM , אבל כפי שהבנתי זו מערכת ישראלית , ושם בסין הרחוקה לא מכירים אותה . השלטים שמקבלים עם המערכת הם שלטים מסוג שלט פעמון : מישהו יודע איזה Learning code remote אני צריך לקנות למערכת ? התדר 433.92 לא מספיק זה צריך להיות תואם , כלומר: למשל ב שלט שמצאתי באלי היה כתוב: Learning code (EV527,EV1527,PT2240,HT6P20B,HT6P20D, S-6, S-8,and so on) אז אני צריך לדעת מה ה…
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 710 צפיות
אהלן חברים אשמח לקצת סדר ומידע לגבי ההבדל ברמות גימור של סיאט איביזה 3 דלתות 1.2t, בין ספורט לבין FR בשנתון 2012 לפני מתיחת הפנים,וההבדל בין אותם רמות גימור לאחר מתיחת הפנים בשנת 2014,תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת yahavz10, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מסירות נובמבר Cars-Nov-2016-Gimur.pdf
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- 3 עוקבים
- 34 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
לדוגמה הקטע מצומת גולני עד צומת עמיעד. כולו דו מסלולי (קיים חלק עם 3 אפילו) עם הפרדה, ואין בקטע הזה אפילו צומת אחת. כמו כן הוא מבודד מכל ישוב ואדם, והוא גם מאוד ארוך. אז מה מונע ממנו להפוך לכביש מהיר? או לכל הפחות העלאת המגבלת מהירות המצחיקה של 90. לא כותב בקטע של תלונה, אלה מעניין אותי על איזה קריטריון הקטע הזה לדוגמה לא עונה בשביל להיות כביש מהיר.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
גולף עם 3000 קילומטר, ליסינג יד ראשונה. אי אפשר להפעיל את המזגן כי יוצאת ממנו צחנה נוראית. אני יודע שממליצים להשתמש ברימון וכו' בשביל להוציא עובש וטחב מתעלות המזגן אבל יכול להיות שמשהו כזה קורה ברכב בן 3 חודשים? פתחתי מכסה מנוע, אין שם חתולים מתים. האם העניין מכוסה באחריות? הצילו
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שאלה למה לא רואים את מאזדה 2 החדשה על הכבישים ? היא לא נמכרת או שהיא פשוט יקרה מדי ?
הודעה אחרונה מאת carless10, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 965 צפיות
שלום היום הורדתי את הרכב מהכביש לפירוק הקונה התעקש לקבל את הטופס ההורדה המקורי ונתתי לו אותו חשוב לציין שהורדתי את הלוחיות זיהוי ועשיתי העתק של הטופס+מספר זהות וחתימה שלו שהוא מתחייב לא לנסוע ברכב ושהרכב מיועד לפירוק האם יש לי סיבה לדאגה?
הודעה אחרונה מאת elad098, -
- 2 תגובות
- 932 צפיות
[h=2][/h]שלום לכולם אני מתעניין בלימודי מורי נהיגה.(רוצה להיות מורה) ראיתי את דרישות באתר משרד תחבורה. לא הבנתי כמה דברים. 1. הבנתי שיש תנאי מקדים לתחילת הלימודים. צריך לעבור מספר מבדקים מטעם משרד רישוי. איזה בדיוק מבדקים והיכן מבצעים אותם? 2. איפה מכשירים מורי מהיגה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 8 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
היי יש הרבה אוטובוסים של מרצדס, דף, סקניה, מאן ועוד רבים שנראים פשוט זהים אחד לשני. כל הזהיר עוטרים תג "איריזר" , "ברק 21" וכו. האם אלה בדיוק אותם אוטובוסים עם תג שונה, או שיש הבדלים מתחת לעיצוב? למה בעצם כל כך הרבה חברות מוכרות מוצרים זהים, וכלקוח - מה בעצם ההבדל בשבילי אם לרכוש מאן, דף, מרצדס, סקניה או כל חברה אחרת? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת TDI, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
במדינת ישראל - במשרד התחבורה לא בדקו עדיין באילו מכוניות מותקנות כריות כריות-אוויר מתוצרת טקאטה. למעט מספר קטן של דגמים שנקראו לתיקון בישראל ע"י ידי היבואנים (טיוטה, הונדה, ניסן). בעל רכב בישראל לא יכול לדעת האם במכוניתו מותקנות כריות מתוצרת טקאטה ומה רמת הסיכון שאליה חשופים הוא והנוסע לצידו. משרד התחבורה מסרב להעביר מידע בנוגע לפעולותיו בנושא. לכן אפשר לקבוע שהמשרד מפקיר את בטיחותם של נהגי ונוסעי ישראל גם בנושא זה.
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- 19 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
חדשות בנושא לאון קופרה 2017 עם אותה מערכת של ה GOLF R הספק 300 כוח סוס http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/seat-leon-cupra-all-wheel-drive-300bhp-super-hatch-confirmed-2017
הודעה אחרונה מאת tgt, -
- 0 תגובות
- 515 צפיות
שלום, מבקש המלצה לצמיגים לרכב הנדון. לא ספורטיבי, לא שטח. בטיחותי, איכותי, מחיר סביר. המידה ברשיון 235/60R18 103 H תודה,
הודעה אחרונה מאת shais01, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי חבר שמצא רכב שהוא רוצה לקנות, הוא הלך עם בעל הרכב לדואר ושם אמרו להם שקופץ במחשב הודעה ש"לא ניתן להעביר בעלות על הרכב". אמרתי לחבר שלי שזה כנראה יש עיקול לרכב ו/או שהרכב משועבד ושעדיף לו לרדת מהקניה של הרכב. יום אחרי בעל הרכב בדק למה זה לא העביר בעלות והוא אמר לו שזה בגלל שהרכב קיבל קריאת שירות לתקן את הבקרת יציבות(ESP) ושצריך לסדר את זה במוסך מורשה של מאזדה. לפי דעתכם, יכול להיות שבגלל סיבה כזאת לא ניתן להעביר בעלות על הרכב? זה לא נשמע לכם מוזר מדי? הרכב הוא מסוג מאזדה 6 שנת 2004. אני אציין גם שהרכב הנ"ל עבר טסט לפני כשבוע שזה נשמע לי גם מוזר... תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
כמה זמן לפני טסט אפשר לגשת לטסט? אם הטסט הוא עד אמצע פבואר. מתי תאורתית הכי מוקדם 'ניתן לעשות לרכב טסט? נגיד ואת הרישוי אני משלם ברשיומט
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
ארשת פנים רצינית. בנקודת זמן כלשהי במהלך הדרך, בין עיקולים, ברמים, אבני דרך שעפות לכל עבר ושאגות וי8 - אני קולט את זה: אני נהנה בטירוף, אבל בניגוד להנאה הויזואלית שמושרית על פני כשאני באמצע סינגל צפוף ומהיר על האופניים, או באוף-פיסט מפנק ורך על הסנובורד - אני לא מחייך. לא צוחק. אני 'תקוע' בלי לשים לב עם מבט רציני כאילו אני באמצע תדרוך צבאי כלשהו, איזה קטע הזוי. אם מישהו היה מסתכל עלי מהצד, הוא היה חושב שאני סובל. בפועל אני בעיצומה של נירוונה מוטורית, אבל שניה אחזור להתחלה - לימונים, לימונדה, והמנה האפגנית הטיסה הזו היתה בלת"מ רציני, עברו פחות משלושה חודשים מאז הביקור האחרון שלי אצל הלקוח בקליפורניה, שהיה בגדר 'סגירת קצוות אחרונים'. אבל מעכשיו לעכשיו צץ איזשהו…
הודעה אחרונה מאת bv12, -
- 1 תגובות
- 612 צפיות
[h=2]המפקחת על הביטוח מאפשרת לחברות הביטוח למכור לציי הרכב ולחברות הליסינג ביטוחי חובה מוזלים שמתעלמים ממאפייני המסוכנות של הנהגים :[/h]http://www.nrg.co.il/online/90/ART2/850/172.html?hp=90
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אמור לקנות רכב בקרוב. האם עדיף לקנות בדצמבר או שאם מחכים לינואר יש איזה ירידת מחירים? לא מחפש חדש. יד שנייה. מה זה אפס קילומטר, האם כדאי? תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
מי מחובר 34 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 323 אורחים (הצג רשימה מלאה)
