Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדיוק כמו עם הקוראניות.

זה לא שהסינים לא מסוגלים לייצר רכבים איכותיים, המילה "סיני" נתפסת כזול ועלוב אצל הרבה לקוחות. תוצרת של כפכפים זולים לבריכה או איזה מתקן ליבוש כלים. שמוכרים ליד הקופה במבצע בהום סנטר. זה כמו שבמוסך שואלים אותך "מקורי או סיני?" ולא "מקורי או תחליפי?"

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין בושה בלהגיד "לא מסוגלים" (עדין), ייצור רכב אמין ואיכותי זה לא רק פקטור של לשפוך כסף אלא גם נסיון שנצבר לאורך שנים.

 

שאל את עופר עם הרפתקאת הקורוס שלו.

 

אליבא דעידן עפר, ב.מ.וו היו אמורים להתחיל להכנס ללחץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רכב הוא מוצר שחלק לא מבוטל ממחירו הוא עלות פיתוח שעולה די דומה גם בסין. גם ייצור רכב ברובו הוא אוטומטי ומחיר העובד זניח כך שלסינים יש בעיקר את יתרון גודל השוק המקומי.

 

לגבי ה C1, היום כבר לא נכון להשוות מחירי מחירון אלא מחירי מכירה ואז יש עוד רכבים גם יותר מוצלחים באותו המחיר. השאלה מתי היא תזלוג ל 0 קילומטר ובכמה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לטעמי כל הרכבים בקטגוריה יירדו לרמת המחיר הזאת ‚ בטח ובטח שדאציה וה-MG ואני גם מניח שבשאר הרכבים בסגנון תיהיה ירידה לסביבות ה-55K .

פורסם
בסביבות שנת 2000, שנה בה רבים מהכותבים עוד היו ילדים(כולל הכתב מ-YNET, כנראה, לאור הסבריו), היו שתי מכוניות במחיר הזה של 50K - דייהו מאטיז ויונדאי אטוס. האטוס הידנית הבסיסית אפילו היתה זולה ממחיר ה-C1 באלפייה...

 

אני כבר לא ילד, אבל הראש שלי עדיין עובד. אחרי אימות נוסף מול ארכיון ידיעות: אטוס ומאטיס עלו 53 אלף שקל. הקורה הייתה יקרה יותר

פורסם
זה אומר שהמבצע של ה-MG ב-60K הוא לא מבצע ? הרכב גם אמור להימכר מתחת ל-50K לא ?

זה אותו היבואן נכון ?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?613377-MG3-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C-BUY-BACK&p=5284678#post5284678

 

ה- MG3 עולה היום 55K. ובטח שזה לא מבצע אמיתי. הסינים בשביל להכנס לשוק מוכנים שנים לא להרוויח כלום(בדומה לסלולר) אני לא אתפלא אם הם מכרו אותם ליבואן במחיר עלות יצור.

פורסם
יש בשיווק הרבה קשקשת, אחת מהן היא "זילות המותג" וגורסת שאם תתמחר זול מידי, המותג ייתפס כפשוט יותר.

 

אם תתמחר יפנית ראש בראש מול קוראנית, אז זה "משנמך" אוטומטית את היפנית כפחות איכותית ו"מה פתאום מוכרים יפנית במחיר של קוראנית, בטח משהוא שם לא תקין".

 

המציאות מוכיחה שזו קשקשת חסרת אחיזה במציאות כי כל פעם שיש תימחור אגרסיבי, המכוניות עפות מהסוכנות גם אם מדובר בב.מ.וו במחיר של פורד, אבל עדיין, הנושא מפומפם 24/7 ע"י אנשי השיווק בכל ישיבת תמחור בכל מוצר.

 

וזה עובד גם ההפך, כשאסם משיקה קו חדש של מוצרי פסטה פרמיום הם מתמחרים מול ברילה (למרות שייצור המוצר זול עשרות מונים כי אוטומטית זה (לפחות לכאורה) מקנה למוצר נופח יוקרתי ואיכותי. שוב, המציאות מוכיחה שמעטים הפראירים והמוצר מתייבש על המדף, בדיוק כמו בדוגמא של הגרייט-וול שאכן בתחילת דרכה תומחרה ב 70 פלוס (וכנ"ל ה MG).

לא ממש מדויק. MG מתומחרת היום במחיר די מצחיק יחסית למה שהיא נותנת, לא זוכר שהסינים מתחננים להאיט קצת את הביקוש, פשוט לא עומדים בקצב. אפילו ה 2008 שמתומחרת באופן אטרקטיבי למדי והיא מכונית בהחלט משובחת, לא כל כך נחטפת ואולי הסיבה היא שמה שעובד בפסטה עובד קצת פחות במכוניות, שם כידוע מדובר בהוצאה כבדה גם כשהאוטו זול והפחד מתקלות יקרות ושוק יד שניה בעייתי, מכתיבים לא פעם בחירה דווקא באוטו היקר יותר ולעיתים הטוב פחות.

פורסם

לפי מפרט היבואן, המחיר כנראה מתייחס לדגם הזול,[LIVE]. ללא המולטימדיה, מד סל"ד, ועוד חוסרים, שבחלקם הם די שוליים.

לא הצלחתי למצוא תמונה של הרכב, הדגם הזול, מבפנים. איזה מכשיר קיים שם במקום המולטימדיה? האם מישהו יכול לעלות תמונה של הדגם הזול? כי באתר היבואן מראים,{כרגיל} תמונות של הדגם היקר והנוצץ ביותר ביצע.

פורסם

כיוון שהכנסתם לדיון את המכוניות הסיניות.

הגרייט וול C10 אכן היתה טעות שיווקית, לתמחר רכב סיני ידני בקצה העליון של סקאלת הסופר מיני הידניות, עובדה שמכרו בערך רק 60 רכבים לעומת שאר הסופר מיני הידניות באותה תקופה שמכרו הרבה יותר ועובדה ש-2015 מעשית גרייט וול כבר לא מיובאת - אפיל לא הטנדר שלהם.

ה-MG3 והסנדרו אכן מתקנות את הטעות של חברת המזרח - רכבים זולים מוכרים בחלק הנמוך של הסקאלה.

אין כאן שום זילות מותג, כולם יודעים שנכון להיום מכוניות סיניות אמורות להיות זולות - בעתיד כנראה זה ישתנה ואז הם יתומחרו כמו היפניות והקוריאניות.

אם הרכבים הסיניים רוצים להצליח פה הדרך היא נכון להיום זה מחיר נמוך בלבד, עובדה היא שהיום חברת האוטובוסים שהכי נמכרת בארץ היא יוטונג והכל בגלל מחיר נמוך לעומת השאר, תארו לכם שיוטונג היה עולה אותו מחיר כמו כלים של וולוו, מרצדס ומאן - הייבואן כבר מזמן היה נעלם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בהחלט מגיע ללובינסקי מילה טובה ושאפו על התעוזה והתמחור המשתלם בשנתיים האחרונות,

עיינו ערך קקטוס (מבחינתי הדבר הכי מרענן ומקורי מזה זמן רב), 208, 2008, C4, C4 פיקאסו, ו-C1.

פורסם

יקר מאוד, קנו יד2 רכב בן שנה שנתיים עדיין תשיגו רכב חדש (במיוחד כזה ששמור כמו שלי) ותחתכו בהוצאות לגמרי, בארץ לקנות רכב חדש זה לממן את הממשל המושחת, כמה שיקנו יותר מכוניות חדשות כך מחירם ימשיך להיות הזוי וגבוה בישראל.

פורסם
בארץ לקנות רכב חדש זה לממן את הממשל המושחת, כמה שיקנו יותר מכוניות חדשות כך מחירם ימשיך להיות הזוי וגבוה בישראל.

דמגוגיה בגרוש!

 

אם לא "תממן את הממשל", מאיפה תקבל דמי אבטלה? מאיפה תקבל ביטוח לאומי? קיצבת זיקנה? קצבאות ילדים? תקציב הבטחון? תקציב החינוך?

מאיפה?

 

ממרבצי הנפט של ישראל? ממכרות היהלומים?

 

יאללה, די נמאס מהמנטרה הזאת, המדינה הזאת ממומנת ותלויה במיסים של כולנו.

 

לא בא לך טוב לקנות רכב חדש? אשריך.

אתה חושב שאתה חכם יותר כשאתה קונה יד2? מצויין.

 

רק אל תשווק את הסחורה שלך כאילו היא איזה תורה מסיני כי היא לא...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא רוצה להסיט את הנושא, אבל זאת לא דמגוגיה לגמרי.

 

כמות מס x לרמת חיים y זה לא גזירה משמיים, שכן אם זה היה ככה אז גם לגרמניה ולשוויץ הייתה רמת חיים של סודאן. תמיד אפשר להשתפר בזה.

 

פשוט עוד מהצבא אנחנו כבר יודעים שאצבע ההוצאות הרבה יותר קלה כשזה כסף שלא שלך(במקרה שלנו המיסים) ולכן כול עוד הכסף זורם, אין צורך ממשי לטפל בכול העוולות(ויש המון) הכספיות שיש במדינה שלנו.


×
×
  • תוכן חדש...