Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שניסיתי לבדוק מה המפרט של הדציה הנמכרת בצרפת

 

http://www.dacia.fr/gamme-dacia/sandero/

 

ניתן לבנות שם קונפיגורציה ולקבל הצעת מחיר, אבל הצרפתית שלי לא משהו , וגוגל כרום לא תרגם כי כנראה הכל יושב על Flash

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הסאנדרו 1.2 75 כ"ס היקרה ביותר בצרפת, לורט (כמו בישראל), עם כל האבזור הקיים, עולה 10,150 יורו. עדיין זול יותר אפילו מה-C1 הבסיסית בצרפת.

 

כלומר, יותר זולה בצרפת אבל יותר יקרה ב-10% בישראל.

 

עזוב. ניסינו את ההגיון הזה על רכב אחר שה ההפרש היה בערך 100,000 ולא 5,000.

 

בגדול - התשובה כמו אצל הדתיים - נסתרות דרכי היבואן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כנראה היבואן חושב שאם הרכב יהיה יותר מדי זול אנשים יפחדו לקנות אותו. אולי זאת הסיבה שניסו למכור את הגרייטוול C10 ב80K ש"ח :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה מתכוון שיווקו. לא חושב שמכרו יותר מידי.

אישית ראיתי רק שתיים כאלו ואני חושד שמדובר בכלל באותה אחת.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

גרייט מה c מה?

על מה אתה מדבר וויליס?

היה פה אוטו סיני של גרייט וול שלא שמעתי עליו?

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
האמת שניסיתי לבדוק מה המפרט של הדציה הנמכרת בצרפת

 

http://www.dacia.fr/gamme-dacia/sandero/

 

ניתן לבנות שם קונפיגורציה ולקבל הצעת מחיר, אבל הצרפתית שלי לא משהו , וגוגל כרום לא תרגם כי כנראה הכל יושב על Flash

ניסיתי לעשות משהו דומה עם דאציה באחת ממדינות אירופה, הגעתי למשהו כמו 11-12 אלף יורו לדגם עם 2 כריות אוויר. בארץ נמכרת עם 4 כריות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
זה לא אותו יבואן שניסע לדחוף mg3 ב 79 אלף?

 

אכן נסתרות דרכי היבואן.

MG מיובאת עי לובינסקי

גרייט וול יובאה עי חברת.המזרח (יבואנית לנד רובר).

פורסם (נערך)
ניסיתי לעשות משהו דומה עם דאציה באחת ממדינות אירופה, הגעתי למשהו כמו 11-12 אלף יורו לדגם עם 2 כריות אוויר. בארץ נמכרת עם 4 כריות.

 

הסאנדרו נבחנה ב-Euro NCAP עם 4 כ"א, כלומר במערב אירופה לא תמצא 2 כ"א. אולי במזרח.

12 אלף יורו לסאנדרו עם המנוע ורמת האבזור שמוצעים בישראל נשמע לי קלוש לחלוטין בהתחשב במחירים הרשמיים בצרפת ובריטניה לרכב באבזור זהה לישראל (כ-10,000 יורו ל-1.2 75 כ"ס עם 4 כ"א). וגם אז - כמה עלתה C1 בסיסית במדינה בה מצאת את הסאנדרו במחיר המופקע?

 

בהשוואה של C1 וסאנדרו באבזור עם מנועים ואבזור מקביל לישראל, הסאנדרו זולה יותר מה-C1 בצרפת ובבריטניה. למעשה, סאנדרו בבריטניה אף זולה יותר מ-C1 הבסיסית עם מנוע ה-TCe היקר יותר (90 כ"ס) ועם כל התוספות האפשריות (צבע, ניווט+מפות אירופאיות, 4 ח"ח ובקיצור - כל V בתפריט).

 

בכל מקרה, בלי קשר למי צריכה להיות זולה יותר - לא הייתי בוחר בסאנדרו על פני C1 גם אם היו עולות אותו הדבר בישראל. האיכות, יכולת דינמית, נוחות והנדסת אנוש ב-C1 טובות משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי רועי צוקרמן
פורסם

מצד שני סאנדרו יותר מאובזרת, אופציה ל5 שנות אחריות, מרווחת יותר, 5 מושבים, תא מטען גדול יותר.

כל אחד יכול לעשות כאן את השיקולים שלו, אני כנראה בתקציב הזה בכלל הייתי לוקח 108 1.2 ידנית, שניתן למצוא במבצעים סביב ה55 אלף ש"ח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

למשפחה עם ילד הסנדרו עדיפה ללא ספק על פני הסיטרואן,לנהג יחיד אולי גם אני הייתי בוחר בסיטרואן,היא ניראית מודרנית יותר ובפנים הרבה יותר מעניינת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כנראה היבואן חושב שאם הרכב יהיה יותר מדי זול אנשים יפחדו לקנות אותו. אולי זאת הסיבה שניסו למכור את הגרייטוול C10 ב80K ש"ח :lol:

יש בשיווק הרבה קשקשת, אחת מהן היא "זילות המותג" וגורסת שאם תתמחר זול מידי, המותג ייתפס כפשוט יותר.

 

אם תתמחר יפנית ראש בראש מול קוראנית, אז זה "משנמך" אוטומטית את היפנית כפחות איכותית ו"מה פתאום מוכרים יפנית במחיר של קוראנית, בטח משהוא שם לא תקין".

 

המציאות מוכיחה שזו קשקשת חסרת אחיזה במציאות כי כל פעם שיש תימחור אגרסיבי, המכוניות עפות מהסוכנות גם אם מדובר בב.מ.וו במחיר של פורד, אבל עדיין, הנושא מפומפם 24/7 ע"י אנשי השיווק בכל ישיבת תמחור בכל מוצר.

 

וזה עובד גם ההפך, כשאסם משיקה קו חדש של מוצרי פסטה פרמיום הם מתמחרים מול ברילה (למרות שייצור המוצר זול עשרות מונים כי אוטומטית זה (לפחות לכאורה) מקנה למוצר נופח יוקרתי ואיכותי. שוב, המציאות מוכיחה שמעטים הפראירים והמוצר מתייבש על המדף, בדיוק כמו בדוגמא של הגרייט-וול שאכן בתחילת דרכה תומחרה ב 70 פלוס (וכנ"ל ה MG).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זילות הלקוח אם כבר, אשכרה מישהו מאמין שרכב סיני יתפס כיוקרתי ע"י הלקוחות אם יצמידו לו מחיר גבוה. "סיני" זו מילה נרדפת ליצור המוני זול מבחינת הישראלי המצוי. לשבור את התדמית הזו יקח המון זמן אם בכלל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...