Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכב חדש זו תחושה אחרת, טובה יותר.

 

יש גם את האחריות מפגוש לפגוש, גם את העובדה שאף אחד לא נהג ברכב לפניך, גם את התחושה הנעימה של פנים רכב חדש לגמרי.

 

אני רק חושב על זה שקניתי בזמנו, בשנת 2002, סובארו ליאונה 1300 בת 16, עם חלודה ו-200 אלף ק"מ, ב-11 אלף שקל - שהם בערך 17 אלף שקל של היום - והשקעתי עוד ים כספים כדי שהיא תיסע נורמלי ותיראה נורמלי - בערך עוד 10 אלף שקל כמו כלום - והיום יכלתי לקחת את אותו כסף בדיוק, לפרוס ל-72 תשלומים ולנסוע במשך 6 שנים ברכב חדש לחלוטין, בלי תקלות ובלי עצבים מיותרים...פשוט חלום של כל אחד.

 

אגב - מחירים כאלה גם דוחפים מחירים של רכבים גדולים יותר וטובים יותר למטה, כי הישראלים נוהרים למכוניות הקטנות והזולות והם מאבדים עניין במשפחתיות. יותר ויותר אנשים מגלים את זה שהם לא באמת צריכים רכב משפחתי כדי לשנע זבל בתא המטען.

13 אלף קיה פיקנטו ועוד כמה אלפים טובים של I10 ועוד אלפים על אלפים של קטנות אחרות, מספארק ועד 108 - מראות שהישראלים מצביעים עם הארנק.

 

נוצרת אגב גם תוצאה הפוכה בקטגוריה הזאת.

אחוז רכבי המיני שעולים למכירה ביד2 כמה חודשים אחרי שקנו אותם גדולה משמעותית ביחס לאחרות - הסיבה? רצו לקנות רכב חדש ולקרוע את הניילונים בלי לבדוק האם הרכב מתאים לצרכים שלהם ואז אחרי כמה חודשים שI10 עם משפחה של 2 ילדים זה לא תענוג גדול והפסידו כבר את הכסף על הקניה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

או סתם גילו שלבלות שעתיים וחצי ביום בתוך סוזוקי סלריו זה לא ממש כיף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הi10 בדגם הבכיר (מנוע 1.25 כמדומני) דווקא אחלה רכב ויכול להיות רכישה מוצלחת ליד2

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
נוצרת אגב גם תוצאה הפוכה בקטגוריה הזאת.

אחוז רכבי המיני שעולים למכירה ביד2 כמה חודשים אחרי שקנו אותם גדולה משמעותית ביחס לאחרות - הסיבה? רצו לקנות רכב חדש ולקרוע את הניילונים בלי לבדוק האם הרכב מתאים לצרכים שלהם ואז אחרי כמה חודשים שI10 עם משפחה של 2 ילדים זה לא תענוג גדול והפסידו כבר את הכסף על הקניה.

לפי מה הסקת את זה?

התסכלתי עכשיו על כמות אנשים שמוכרים פיקנטו ויונדאי 2016 לא הרבה בכלל ביחס לאלפים שעולים על הכביש.

 

חיל

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הi10 בדגם הבכיר (מנוע 1.25 כמדומני) דווקא אחלה רכב ויכול להיות רכישה מוצלחת ליד2

רכב טוב יחסית, אך לא חסכוני בדלק בכלל, היצרן מצהיר על 1:12.5 בעיר. כמה כבר הרכב עושה בפועל? 1:10? 1:11 אצל נהג מאוד רגוע?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האמת אני מתחיל להתלבט אם לקנות את הסיטרואן ליום יום. אני נוסע כרגע על פונטו hgt ביום יום ומתחיל לפחד מהצרות שיבואו לי איתה. יש לי כסף מזומן לשלם על הסיטרואן אבל בכמה לדעתכם אפשר לפרוס את התשלומים על רכב כזה בלי ריבית? סתם שאני לא ארגיש את המכה. עשיתי חישוב שאם הרכב ישמש אותי 10 שנים זה יוצא כ400 שח בחודש רק מחיר הקניה.....עם הפונטו אני מאמין אני אעבור את הסכום הזה של תחזוקה...הינה רק החודש הלכה לי משאבת דלק ויש עוד כמה שטויות לסדר. פה אולי אני אקבל אמינות ו5-6 שנים לא אדע מזה בעיות. אני נוסע כ15 אלף ק"מ בשנה....אגב עם הפונטו אני מגיע ל10.6 קמ לליטר...אני לא עובר את ה3000 טורים. הייתי רוצה משהו יורת חיסכוני מזה ליום יום.

פורסם

החישוב שלך לא מדויק כי הוא לא לוקח בחשבון את הכסף שתקבל על מכירת הרכב בתום 10 השנים.

 

מבחינת צריכת דלק לדעתי לא ממש שווה כלכלית להחליף את הרכב בשלב הזה. רק אם הפונטו עושה מספיק בעיות כך שהתחזוקה שלה הופכת יקרה משמעותית ומעיקה עליך מבחינת הזמן והמאמץ שהיא דורשת.

 

יש כמובן גם שיקולים אחרים ולא רק כלכליים - להשתדרג ברכב, לנהוג ברכב חדש וכו׳. את השיקולים האלה רק אתה יכול לעשות.

פורסם (נערך)

אפשר לקבל במחיר הזה סיטרואן כזאת במרכב 2 דלתות ידנית או שזה רק ל4 דלתות?

לבחור שהגיב לי מעלי....אני מפחד להגיע למצב שהפונטו תתחיל לעשות בעיות. יש לי רכב אספנות משופץ שאני נוסע בו פעם בשבועיים ואני רוצה רכב אמין נטו ליום יום. לא מחפש להתחדש פשוט מחפש משהו זול ואמין לתווך ארוך.

עריכה אחרונה על ידי bmw ricer
פורסם

זה רק 4 דלתות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אתה שואל אותי, רכב חדש הוא אף פעם לא האלטרנטיבה הככלית הטובה ביותר. תמיד תוכל למצוא רכב בן 2-3 במצב שהוא ריאלית כמו חדש, יותר זול, שעבר כבר את ירידת הערך המשמעותית. בטח בסגמנט הזה של רכבי מיני. אם תטפל בו כמו שצריך, בלי פשרות, תקבל רכב אמין לטווח הארוך.

פורסם

BMW - אם אתה מתכוון להחזיק ברכב 10 שנים תביא בחשבון שיהיו לך תיקונים גם בו. אפילו לטויוטה אושריקו, לדעתי הרכב האמין ביותר ששוווק בישראל בעשורים האחרונים, היו הוצאות כאלה אחרי כמה שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
BMW - אם אתה מתכוון להחזיק ברכב 10 שנים תביא בחשבון שיהיו לך תיקונים גם בו. אפילו לטויוטה אושריקו, לדעתי הרכב האמין ביותר ששוווק בישראל בעשורים האחרונים, היו הוצאות כאלה אחרי כמה שנים.

יש תיקונים ויש תיקונים. למשל החלפת מנוע חשמלי לחלון ובורר מהירויות במזגן זה לא כמו שיפוץ גיר והחלפת מסרק הגה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
רכב טוב יחסית, אך לא חסכוני בדלק בכלל, היצרן מצהיר על 1:12.5 בעיר. כמה כבר הרכב עושה בפועל? 1:10? 1:11 אצל נהג מאוד רגוע?

1:10 זה כבר בטריטוריה של קרוסאוברים ומכוניות מנהלים עם מנועי 2 ליטר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...